JackBrno píše:Právě že není. "Garance" kiwi reálně negarantuje většině cesťáků vůbec nic, je to marketingová lež. Pokud jsem to dobře pochopil z jejich podmínek, tak kiwi garantuje maximálně do výše původní ceny letenky.
Ano toto je jedna možnost volby cesťáka - článek 4, scénář B, hlava ii. Ale existuje i možnost v hlavě i. A tu já evidentně chápu jinak než Vy - viz. https://www.kiwi.com/cz/pages/content/legal . Osobně chápu zmíněné garance jako hlavní důvod proč si lidé bookují přes Kiwi, ale můžu se mýlit...
No nevím, jestli ta "garance" je ten důvod. Já osobně kdybych neměl zkušenost s rychlým bookovanim ow letenek třeba u FR, tak taky použiji pro rezervaci itineráře s nekrytým přestupem Kiwi,. kvůli časové úspoře a jistotě, že některý leg omylem nerezervuju špatně třeba. Moje metoda je dnes taková, že najdu itinerář přes kiwi.com, protože sám hledat leg po legu je opruz, a následně koupím u letecké společnosti 2 letenky, páč vím, že mě to vyjde levněji. Ale my, co to takto děláme, myslím nejsme dobrá kontrolní skupina.
jvoj píše:No nevím, jestli ta "garance" je ten důvod. Já osobně kdybych neměl zkušenost s rychlým bookovanim ow letenek třeba u FR, tak taky použiji pro rezervaci itineráře s nekrytým přestupem Kiwi,. kvůli časové úspoře a jistotě, že některý leg omylem nerezervuju špatně třeba. Moje metoda je dnes taková, že najdu itinerář přes kiwi.com, protože sám hledat leg po legu je opruz, a následně koupím u letecké společnosti 2 letenky, páč vím, že mě to vyjde levněji. Ale my, co to takto děláme, myslím nejsme dobrá kontrolní skupina.
Presne tak, ja je pouzivam jen jako vyhledavac spojeni, ale nakup udelam sam primo pres leteckou spolecnost.
A taky jak pise JackBrno. Kiwi ti nic negarantuje, je to jen snuzka lzi a dobry marketing pro ovce. Ale az dojde k placeni, tak se budou kroutit jak h****o na zachode.
........Jak tedy bude jednání o nájmu probíhat? Už na červnovém zasedání krajského zastupitelstva měla být projednávána přípravná zpráva, zda se nájem vyplatí. Na podzim se mělo pokračovat. Myslím, že to tak rychlé nebude, skupina, která tyto podklady připravuje, vznikla nedávno. A myslím si že, při všem respektu k panu Strnadovi, vůbec neví, co provoz letiště potřebuje. A nemyslím, že by sháněl miliardy na opravu dráhy. Nyní teprve zjišťujeme, zda lze letiště vůbec pronajmout, třeba už proto, že jde o záložní letiště NATO.
Tak to mame uz prazdny novy terminal, stanici vlaku, kam nikdo nejezdi, megahasicska stanice a co bude dal? Paralelni draha za miliardu a cargo terminal za stovky milionu bez dohody s najemcem. Ale co, pokud je to z erarnich penez, muze se sypat horem dolem. Kdy uz tyhle regionalni nesmysly nekdo konecne zavre?
m@rtin píše:Tak to mame uz prazdny novy terminal, stanici vlaku, kam nikdo nejezdi, megahasicska stanice a co bude dal? Paralelni draha za miliardu a cargo terminal za stovky milionu bez dohody s najemcem. Ale co, pokud je to z erarnich penez, muze se sypat horem dolem. Kdy uz tyhle regionalni nesmysly nekdo konecne zavre?
Ale zato v PRG nejsou schopni vlak nebo metro protahnout az na letiste a jezdi se rozje.anou karosou nebo s taxi mafii.
m@rtin píše:Tak to mame uz prazdny novy terminal, stanici vlaku, kam nikdo nejezdi, megahasicska stanice a co bude dal? Paralelni draha za miliardu a cargo terminal za stovky milionu bez dohody s najemcem. Ale co, pokud je to z erarnich penez, muze se sypat horem dolem. Kdy uz tyhle regionalni nesmysly nekdo konecne zavre?
Ale zato v PRG nejsou schopni vlak nebo metro protahnout az na letiste a jezdi se rozje.anou karosou nebo s taxi mafii.
m@rtin píše:Tak to mame uz prazdny novy terminal, stanici vlaku, kam nikdo nejezdi, megahasicska stanice a co bude dal? Paralelni draha za miliardu a cargo terminal za stovky milionu bez dohody s najemcem. Ale co, pokud je to z erarnich penez, muze se sypat horem dolem. Kdy uz tyhle regionalni nesmysly nekdo konecne zavre?
Tak snad v Ostravě nepostaví kvůli opravě paralelní dráhu, což je v rozhovoru zmiňovaná varianta Člověk neví, jestli se má smát nebo brečet... Neříkejte mi, že pro přilákání cargo linky jsou potřeba haly za stovky milionů Kč.
Kolik už se tak narvalo peněz z veřejných zdrojů do ostravského letiště?
m@rtin píše:Tak to mame uz prazdny novy terminal, stanici vlaku, kam nikdo nejezdi, megahasicska stanice a co bude dal? Paralelni draha za miliardu a cargo terminal za stovky milionu bez dohody s najemcem. Ale co, pokud je to z erarnich penez, muze se sypat horem dolem. Kdy uz tyhle regionalni nesmysly nekdo konecne zavre?
Ale zato v PRG nejsou schopni vlak nebo metro protahnout az na letiste a jezdi se rozje.anou karosou nebo s taxi mafii.
Pletete si bohužel pojmy s dojmy. Žádná Praha vlak nestaví, neprojektuje a nefinancuje. Prodloužení vlaku do Ruzyně je čistě v gesci Ministerstva dopravy, které Praze již téměř 30 let slibuje jeho dokončení do Kladna a na letiště. Neschopnost společnosti SŽDC dospěla do takového stádia, že současnému projektu vlaku nevyšla efektivita asi o 1% a není ho tedy možné spolufinancovat z €U fondů. Všichni se to bojí oficiálně oznámit a už cca rok je toto téma naprosté tabu. Proto se Praha rozhodla nečekat a zadala si studii na prodloužení metra z Motola, o čemž jste se mohl v tomto týdnu dočíst v tisku.
A pokud je řeč o neschopné Praze, připomenu poslední ministry dopravy a jejich rodné hroudy:
Zbyněk Stanjura - Opava Zdeněk Žák - Valašské Meziříčí Antonín Prachař - Uherské Hradiště Dan Ťok - Uherské Hradiště
m@rtin píše:bohužel pojmy s dojmy. Žádná Praha vlak nestaví, neprojektuje a nefinancuje. Prodloužení vlaku do Ruzyně je čistě v gesci Ministerstva dopravy, které Praze již téměř 30 let slibuje jeho dokončení do Kladna a na letiště. Neschopnost společnosti SŽDC dospěla do takového stádia, že současnému projektu vlaku nevyšla efektivita asi o 1% a není ho tedy možné spolufinancovat z €U fondů. Všichni se to bojí oficiálně oznámit a už cca rok je toto téma naprosté tabu. Proto se Praha rozhodla nečekat a zadala si studii na prodloužení metra z Motola, o čemž jste se mohl v tomto týdnu dočíst v tisku.
A pokud je řeč o neschopné Praze, připomenu poslední ministry dopravy a jejich rodné hroudy:
Zbyněk Stanjura - Opava Zdeněk Žák - Valašské Meziříčí Antonín Prachař - Uherské Hradiště Dan Ťok - Uherské Hradiště
Tak to se nám to lehce posunulo na východ. Před rokem 1989 bylo FMDS známo jako sídlo "Olomoucké mafie"
........Jak tedy bude jednání o nájmu probíhat? Už na červnovém zasedání krajského zastupitelstva měla být projednávána přípravná zpráva, zda se nájem vyplatí. Na podzim se mělo pokračovat. Myslím, že to tak rychlé nebude, skupina, která tyto podklady připravuje, vznikla nedávno. A myslím si že, při všem respektu k panu Strnadovi, vůbec neví, co provoz letiště potřebuje. A nemyslím, že by sháněl miliardy na opravu dráhy. Nyní teprve zjišťujeme, zda lze letiště vůbec pronajmout, třeba už proto, že jde o záložní letiště NATO.
tyjo co je tohle za debila? ten tam ještě sedí? to mi úplně uteklo...
proč tuhle černou díru dávno nevyšetřuje policie a proč za to dávno někdo nesedí?? přece není možný že se někde v polích postaví zbytečnej terminál, pak se k tomu ještě dostaví nesmyslná vlaková trať, a pak se řekne "sorry jako, nefunguje to, pojďme dělat cargo" a začne se bezostyšně mluvit o milardách na paralelní dráhu??
každýmu je jasný, že jen ta blbá železniční přípojka se stavěla jen proto, aby se podojila EU, která na to dala nesmyslně 600 mega. tam nikdo nikdy neočekával žádnej vlakovej provoz. a s tou paralelní dráhou to už je podvod na druhou. to už je fakt testování hranic co všechno jim projde.
Velmi výživný rozhovor. Celé je to o zkoumání, hledání, sbírání zkušeností, studiích a hlavně nespěchat. Klasika aneb Třikrát měř a jednou řež. A některé pasáže jsou surrealistické. Obchodní ředitel hledající v Asii někoho, kdo hledá cargo hub nebo domněnka, že Ostrava asi nikdy nebude Praha nebo Brusel.
persona píše:Velmi výživný rozhovor. Celé je to o zkoumání, hledání, sbírání zkušeností, studiích a hlavně nespěchat. Klasika aneb Třikrát měř a jednou řež. A některé pasáže jsou surrealistické. Obchodní ředitel hledající v Asii někoho, kdo hledá cargo hub nebo domněnka, že Ostrava asi nikdy nebude Praha nebo Brusel.
oni právě nic neměří. je to nulakrát měř a desetkrát řež. furt řežou a řežou, milardy mizí, a nic nepřiplouvá tak aspoň si Franta procestuje ázii, vždycky se chtěl podívat na pláže do Thajska a zašnorchlovat si na Filipínách