Ostrava

Brno, Karlovy Vary, Ostrava a další letiště...
Odpovědět
Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

http://www.letectvi.cz/letectvi/Article62824.html

Nevíte, kdo má lítat ten Amsterdam?


Marek.R
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 245
Registrován: 13. 07. 2006, 16:45
Stav: Offline

Amsterdam

Příspěvek od Marek.R »

No nevim ale mohlo by to provozovat CCA

Marek.R
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 245
Registrován: 13. 07. 2006, 16:45
Stav: Offline

Re: terminal

Příspěvek od Marek.R »

alesesl píše:


Neni to nejaky divny terminal. Takze vsichni co se odbavi budou muset do prvniho patra a pak za z 1. patra dolu do prizemi k nastupu do letadla. Co to je?

strasne neprakticke. Vsichni se budou muset tahat s carry-on baggage do patra? Doufam, ze tam maji eskalatory a ne jenom schodiste.


URČITĚ TAM BUDE VÝTAH

m@rtin
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 697
Registrován: 14. 10. 2004, 18:39
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Příspěvek od m@rtin »

Na jednom z projektů jsem viděl nástupní mosty (2). Moc jsem tomu nevěřil, že by se v Ostravě realizovaly. Jsou tam tedy?

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: terminal

Příspěvek od alesesl »

Marek.R píše:URČITĚ TAM BUDE VÝTAH


Vytah? Vytah o kapacity 5 lidi, to tam vsichni budou urcite cekat 30 minute nez se vsichni vyvezou vytahem. Kdyby ty nastupni mostiky tam byli tak nereknu, ale toto.

Ten projektant snad musel spadnout z mesice a neco takoveho nadesignovat. Neco podobneho se fakt muze stat jenom u nas v Cesku, nikdo nepremysli a pak se neco vybuduje a pak se zjisti ze je to neprakticke!!!!


kober
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 288
Registrován: 13. 07. 2005, 15:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: terminal

Příspěvek od kober »

alesesl píše:Vytah? Vytah o kapacity 5 lidi, to tam vsichni budou urcite cekat 30 minute nez se vsichni vyvezou vytahem. Kdyby ty nastupni mostiky tam byli tak nereknu, ale toto.

Ten projektant snad musel spadnout z mesice a neco takoveho nadesignovat. Neco podobneho se fakt muze stat jenom u nas v Cesku, nikdo nepremysli a pak se neco vybuduje a pak se zjisti ze je to neprakticke!!!!


V PRG na Severu 2 se mění výšky ještě zběsileji, tak chtěli být jako v té Praze, ale ne tak úplně blbě.

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

Kamyl píše:
dider píše:Tak se nám aktivity v Mošnově rozrůstají. Teď to snad konečně vyjde. JobAiru už asi nestačí údržba Saabů a pouští se do velkých letadel.

http://ekonomika.ihned.cz/c6-10084500-1 ... at-boeingy

Asi se dam na modleni, aby to klaplo :)


vypadá to celkem nadejne, že by to konečne vyšlo...

http://www.planes.cz/cs/photo/1010917/

Poly
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 369
Registrován: 18. 12. 2006, 12:08
Oblíbené typy letadel: B747-400, B777-300, A330-300, A340-600
Stav: Offline

Proč nevyužít lowcast dopravce?

Příspěvek od Poly »

Nevím, proč vedení letiště a kraj neuvažují o zavedení lowcast dopravců do Ostravy, neboť podle mě je v tom budoucnost rozvoje tohoto letiště. Pokud nebude provozovat linku Ostrava-Amsterdam nízkonákladový dopravce, tak vytíženost bude tak asi z poloviny. Prý by měly být otevřeny ještě minimálně další dvě linky a to do Curychu a Moskvy (nejspíš).
Podle mého názoru by se zde uživilo i více linek, stači se podívat na Katowice, přitom je poblíž Krakow. Takové destinace jako je Londýn, Dublin, Brusel, Paříž, Frankfurt, Mnichov, Miláno, Řím, Barcelona, Madrid apod. by nebyly určitě utopií, pokud by byly provozovány dopravci jako je Smartwings, EasyJet, Jet2, Sky Europa apod.
Při současné invazi korejských investorů do Ostravy by nebylo od věci zavést mezipřistání na lince Praha-Soul.
Nereálná je určitě linka do zámoří, ale vzhledem k tomu, kolik Čechů žije např. v Chicagu, by tato linka nebyla odvěci, zvlášť když se tam nelétá z Prahy ani z Vídně.

Doufejme, že se v brzké době dočkáme dalších nových linek a toho, že se počet cestujících rozšíří, a byl bych rád kdyby došlo k přestavbě staré odletové haly takovým způsobem, aby nebyla ostudou. Vhodné by bylo pokračovat v současné hale, která by se protáhla a byl tak vytvořen ucelený komplex.

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

ejha....a mezi centrem Ostravy a letištem bude premavat Maglev.... :shock:

Zamysli se kolik lidí z tvého okolí líta na prodloužené víkendy do Evropských destinací?A může si to dovolit nekolikrát v roce. Kolik lidí z Ostravy má v Amstru rodinu nebo známe? Kolik pracuje v Evrope Poláků a kolik Čechů...a kam poletí Holandani dřív, do Ostravy nebo do Krakova? Možná by tam mohl lítat KLM...jako čistej feeding, ale nevim.

Trochu soudnosti...jediná linka, která má šanci jako LCC je možná Londýn.

Foxx
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 854
Registrován: 11. 02. 2003, 09:15
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Foxx »

Dider: Uvidíme za dva roky , ale myslím že víc než jedna možná dvě linky navíc, proti stávajícímu stavu létat nebudou.

Maglev by byl zajímavej náhodou :D V režii českejch drah by to mohlo bejt celkem zajímací. 8)

Jafa
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1594
Registrován: 18. 02. 2003, 10:59
Stav: Offline

Re: Proč nevyužít lowcast dopravce?

Příspěvek od Jafa »

Poly píše:Nereálná je určitě linka do zámoří, ale vzhledem k tomu, kolik Čechů žije např. v Chicagu, by tato linka nebyla odvěci, zvlášť když se tam nelétá z Prahy ani z Vídně.


Taková linka by byla nejen nereálná, ale byla by z říše extrémě utopistické sci-fi! Z Prahy a Vídně nelétá proto, že se neuživí, takže z Ostravy by se neuživila tím tuplem! :idea:

RAdek
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 509
Registrován: 06. 04. 2006, 14:06
Stav: Offline

Příspěvek od RAdek »

Podle mě má šanci na úspěch z Ostravy hlavně Londýn a věřil bych osobně i Dublinu (z Brna i Ostravy). Nedá se tam totiž jednoduše dojet autem a je tam plno Čechů na práci nebo ve školách. Rozhodující část PAX budou ale z Ostravy vždycky místní. Tím je třeba brzdit optimismus.

oříšková-deli
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 12
Registrován: 09. 01. 2007, 16:28
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od oříšková-deli »

Podle mě má nárok na úspěch Moskva. Ve Vítkovicích mají hodně velký vliv a suroviny směřujcí do Vítkovic pocházejí také z velké části právě z Ruska. Mimo jině jsem rusáky už viděl hodněkrát procházet se po Ostravě.

oříšková-deli
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 12
Registrován: 09. 01. 2007, 16:28
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od oříšková-deli »

dider píše:vypadá to celkem nadejne, že by to konečne vyšlo...

http://www.planes.cz/cs/photo/1010917/


Jsem velmi zvědavý jestli se to už konečně podaří postavit viz. rok 2004 nebo kdy se to rozestavělo. Snad tihle mají lepší kapitál a dokáží to dovést do úspěšného konce. Zároveň však jako spotter jsem v rozpacích. Z místa, kde nyní vyrůstá hangár se pořizovaly perfektní fotky i s velkými objektivy bez vetších problému. Na druhou stranu, pokud tady budou přistávat na opravy větší letadla než 737, tak to bude pro spottery z ostravska určitě bezvadné.

Kamyl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1644
Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
Oblíbené typy letadel: B747, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Kamyl »

oříšková-deli píše:Podle mě má nárok na úspěch Moskva. Ve Vítkovicích mají hodně velký vliv a suroviny směřujcí do Vítkovic pocházejí také z velké části právě z Ruska. Mimo jině jsem rusáky už viděl hodněkrát procházet se po Ostravě.

Nejen, ze maji velky vliv. Majitelem spolecnosti Vitkovice STEEL, a.s. je rusky EVRAZ HOLDING.


Odpovědět