Ostrava
Re: terminal
alesesl píše:Marek.R píše:už se otevřel nový terminál.
http://www.planes.cz/cs/photo/1010918/
http://www.planes.cz/cs/photo/1010920/
Neni to nejaky divny terminal. Takze vsichni co se odbavi budou muset do prvniho patra a pak za z 1. patra dolu do prizemi k nastupu do letadla. Co to je?
strasne neprakticke. Vsichni se budou muset tahat s carry-on baggage do patra? Doufam, ze tam maji eskalatory a ne jenom schodiste.
URČITĚ TAM BUDE VÝTAH
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2862
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: terminal
Marek.R píše:URČITĚ TAM BUDE VÝTAH
Vytah? Vytah o kapacity 5 lidi, to tam vsichni budou urcite cekat 30 minute nez se vsichni vyvezou vytahem. Kdyby ty nastupni mostiky tam byli tak nereknu, ale toto.
Ten projektant snad musel spadnout z mesice a neco takoveho nadesignovat. Neco podobneho se fakt muze stat jenom u nas v Cesku, nikdo nepremysli a pak se neco vybuduje a pak se zjisti ze je to neprakticke!!!!
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 288
- Registrován: 13. 07. 2005, 15:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: terminal
alesesl píše:Vytah? Vytah o kapacity 5 lidi, to tam vsichni budou urcite cekat 30 minute nez se vsichni vyvezou vytahem. Kdyby ty nastupni mostiky tam byli tak nereknu, ale toto.
Ten projektant snad musel spadnout z mesice a neco takoveho nadesignovat. Neco podobneho se fakt muze stat jenom u nas v Cesku, nikdo nepremysli a pak se neco vybuduje a pak se zjisti ze je to neprakticke!!!!
V PRG na Severu 2 se mění výšky ještě zběsileji, tak chtěli být jako v té Praze, ale ne tak úplně blbě.
Kamyl píše:dider píše:Tak se nám aktivity v Mošnově rozrůstají. Teď to snad konečně vyjde. JobAiru už asi nestačí údržba Saabů a pouští se do velkých letadel.
http://ekonomika.ihned.cz/c6-10084500-1 ... at-boeingy
Asi se dam na modleni, aby to klaplo
vypadá to celkem nadejne, že by to konečne vyšlo...
http://www.planes.cz/cs/photo/1010917/
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 369
- Registrován: 18. 12. 2006, 12:08
- Oblíbené typy letadel: B747-400, B777-300, A330-300, A340-600
- Stav: Offline
Proč nevyužít lowcast dopravce?
Nevím, proč vedení letiště a kraj neuvažují o zavedení lowcast dopravců do Ostravy, neboť podle mě je v tom budoucnost rozvoje tohoto letiště. Pokud nebude provozovat linku Ostrava-Amsterdam nízkonákladový dopravce, tak vytíženost bude tak asi z poloviny. Prý by měly být otevřeny ještě minimálně další dvě linky a to do Curychu a Moskvy (nejspíš).
Podle mého názoru by se zde uživilo i více linek, stači se podívat na Katowice, přitom je poblíž Krakow. Takové destinace jako je Londýn, Dublin, Brusel, Paříž, Frankfurt, Mnichov, Miláno, Řím, Barcelona, Madrid apod. by nebyly určitě utopií, pokud by byly provozovány dopravci jako je Smartwings, EasyJet, Jet2, Sky Europa apod.
Při současné invazi korejských investorů do Ostravy by nebylo od věci zavést mezipřistání na lince Praha-Soul.
Nereálná je určitě linka do zámoří, ale vzhledem k tomu, kolik Čechů žije např. v Chicagu, by tato linka nebyla odvěci, zvlášť když se tam nelétá z Prahy ani z Vídně.
Doufejme, že se v brzké době dočkáme dalších nových linek a toho, že se počet cestujících rozšíří, a byl bych rád kdyby došlo k přestavbě staré odletové haly takovým způsobem, aby nebyla ostudou. Vhodné by bylo pokračovat v současné hale, která by se protáhla a byl tak vytvořen ucelený komplex.
Podle mého názoru by se zde uživilo i více linek, stači se podívat na Katowice, přitom je poblíž Krakow. Takové destinace jako je Londýn, Dublin, Brusel, Paříž, Frankfurt, Mnichov, Miláno, Řím, Barcelona, Madrid apod. by nebyly určitě utopií, pokud by byly provozovány dopravci jako je Smartwings, EasyJet, Jet2, Sky Europa apod.
Při současné invazi korejských investorů do Ostravy by nebylo od věci zavést mezipřistání na lince Praha-Soul.
Nereálná je určitě linka do zámoří, ale vzhledem k tomu, kolik Čechů žije např. v Chicagu, by tato linka nebyla odvěci, zvlášť když se tam nelétá z Prahy ani z Vídně.
Doufejme, že se v brzké době dočkáme dalších nových linek a toho, že se počet cestujících rozšíří, a byl bych rád kdyby došlo k přestavbě staré odletové haly takovým způsobem, aby nebyla ostudou. Vhodné by bylo pokračovat v současné hale, která by se protáhla a byl tak vytvořen ucelený komplex.
ejha....a mezi centrem Ostravy a letištem bude premavat Maglev....
Zamysli se kolik lidí z tvého okolí líta na prodloužené víkendy do Evropských destinací?A může si to dovolit nekolikrát v roce. Kolik lidí z Ostravy má v Amstru rodinu nebo známe? Kolik pracuje v Evrope Poláků a kolik Čechů...a kam poletí Holandani dřív, do Ostravy nebo do Krakova? Možná by tam mohl lítat KLM...jako čistej feeding, ale nevim.
Trochu soudnosti...jediná linka, která má šanci jako LCC je možná Londýn.
Zamysli se kolik lidí z tvého okolí líta na prodloužené víkendy do Evropských destinací?A může si to dovolit nekolikrát v roce. Kolik lidí z Ostravy má v Amstru rodinu nebo známe? Kolik pracuje v Evrope Poláků a kolik Čechů...a kam poletí Holandani dřív, do Ostravy nebo do Krakova? Možná by tam mohl lítat KLM...jako čistej feeding, ale nevim.
Trochu soudnosti...jediná linka, která má šanci jako LCC je možná Londýn.
Re: Proč nevyužít lowcast dopravce?
Poly píše:Nereálná je určitě linka do zámoří, ale vzhledem k tomu, kolik Čechů žije např. v Chicagu, by tato linka nebyla odvěci, zvlášť když se tam nelétá z Prahy ani z Vídně.
Taková linka by byla nejen nereálná, ale byla by z říše extrémě utopistické sci-fi! Z Prahy a Vídně nelétá proto, že se neuživí, takže z Ostravy by se neuživila tím tuplem!
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 12
- Registrován: 09. 01. 2007, 16:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 12
- Registrován: 09. 01. 2007, 16:28
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
dider píše:vypadá to celkem nadejne, že by to konečne vyšlo...
http://www.planes.cz/cs/photo/1010917/
Jsem velmi zvědavý jestli se to už konečně podaří postavit viz. rok 2004 nebo kdy se to rozestavělo. Snad tihle mají lepší kapitál a dokáží to dovést do úspěšného konce. Zároveň však jako spotter jsem v rozpacích. Z místa, kde nyní vyrůstá hangár se pořizovaly perfektní fotky i s velkými objektivy bez vetších problému. Na druhou stranu, pokud tady budou přistávat na opravy větší letadla než 737, tak to bude pro spottery z ostravska určitě bezvadné.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
- Oblíbené typy letadel: B747, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
oříšková-deli píše:Podle mě má nárok na úspěch Moskva. Ve Vítkovicích mají hodně velký vliv a suroviny směřujcí do Vítkovic pocházejí také z velké části právě z Ruska. Mimo jině jsem rusáky už viděl hodněkrát procházet se po Ostravě.
Nejen, ze maji velky vliv. Majitelem spolecnosti Vitkovice STEEL, a.s. je rusky EVRAZ HOLDING.