Dog píše:Marty-t píše:Já vím ono se velmi snadno kritizuje než něco vytváří, ale limitovat spojení maximální cenou letenky ? WTF. BMI v Brně běžně kasíruje v peaky i 15.000 CZK za one-way letenku. Když to PAX dají - aspoň to dotuje hubenější lety... Ale nemít požadavek C/S na lety dál z AMS nebo HEL ??? Škoda, že kraj to nevypsal tak, aby to bylo zajímavé jen pro feedery hubu a ne jak teď hlavně pro low cost P2P. Mám silnou obavu, že takto se těch 580 M CZK obří dotace velice rychle "prošustruje" na dvou TVS P2P linkách - což je přesně to, co ostravsko nepotřebuje - respektive v konkurenci KRK a KTW dlouhodobě neuživí... Navíc tak vznikne špatný příklad, precedens toho, že dotace na rozlítání jsou vyhozené peníze. Což nemusí být, pokud dotace podpoří něco co má hlavu a patu a v budoucnu se uživí i bez dotace. Dotace by tak měla pomoci jen překlenout mnohdy odrazující náklady na změnu - zavedení a první rok provozu. Pokud ve druhém nebo třetím roce nebude linka samovolně v plusu, byla někde chyba...
Aspoň, že jsou na ostravsku rozumní a většinu z maximální možné dotace 345 z 580 M CZK chtějí dát na rozlétání do AMS. Tam snad by i P2P bez budoucích dotací nemusela skončit úplnou katastrofou.
No, ale tam je podmínka na CS s alespoň jedním dopravcem, který provozuje lety z cílového letiště. Ale nenašel jsem, kolik těch letů musí provozovat...
Transavia dela bezne CS s KL/AF.