Ostrava

Brno, Karlovy Vary, Ostrava a další letiště...
robint
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 62
Registrován: 21. 02. 2010, 21:49
Status: Offline

Re: Ostrava

Příspěvekod robint » 02. 06. 2019, 10:05

Dog píše:
majkl666 píše:Co několikrát avizovaná nová linka do WAW, někdo nějaké info? Je konec května a stále nic a co vím, tak plán byl začít lítat někdy v záři.

Ředitel to řekl jasně: "Nemůžu vám více sdělit, protože LOT si chce tuto novinku ohlásit sám v květnu".
Jelikož už je červen, tak mi z toho vyplývá, že příští rok je taky květen....


údajně LOT čeká na obnovení provozu Maxů.... asi nemají čím to do Ostravy v tuto chvíli létat


Dog
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 93
Registrován: 13. 03. 2010, 20:40
Status: Offline

Re: Ostrava

Příspěvekod Dog » 02. 06. 2019, 21:18

robint píše:
Dog píše:
majkl666 píše:Co několikrát avizovaná nová linka do WAW, někdo nějaké info? Je konec května a stále nic a co vím, tak plán byl začít lítat někdy v záři.

Ředitel to řekl jasně: "Nemůžu vám více sdělit, protože LOT si chce tuto novinku ohlásit sám v květnu".
Jelikož už je červen, tak mi z toho vyplývá, že příští rok je taky květen....


údajně LOT čeká na obnovení provozu Maxů.... asi nemají čím to do Ostravy v tuto chvíli létat

Tak do OSR má lítat Dashena, ne Max. Spíše se čeká na schválení peněz krajským zastupitelstvem... Uvidíme v polovině června...

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1260
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Status: Offline

Re: Ostrava

Příspěvekod Petr31 » 02. 06. 2019, 22:34

Dog píše:
robint píše:
Dog píše:Ředitel to řekl jasně: "Nemůžu vám více sdělit, protože LOT si chce tuto novinku ohlásit sám v květnu".
Jelikož už je červen, tak mi z toho vyplývá, že příští rok je taky květen....


údajně LOT čeká na obnovení provozu Maxů.... asi nemají čím to do Ostravy v tuto chvíli létat

Tak do OSR má lítat Dashena, ne Max. Spíše se čeká na schválení peněz krajským zastupitelstvem... Uvidíme v polovině června...


...budou platit uhlím.... :D Dávám lince měsíc, maximálně dva :ymdevil: Jedině snad že by Dášenu nahradil FlixBus... :D

majkl666
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 143
Registrován: 08. 05. 2011, 16:02
Pohlaví: muž
Status: Offline

Re: Ostrava

Příspěvekod majkl666 » 03. 06. 2019, 13:14


pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2941
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: E190, A319, A340, A350
Bydliště: Olomouc
Status: Offline

Re: Ostrava

Příspěvekod pepa007 » 03. 06. 2019, 18:31



Z článku:

... je životně důležité pravidelné přímé letecké spojení ...


..a já si troufnu argumentovat že kraj MÁ přímá letecká spojení do celé evropy včetně uzlů (LH do FRA+MUC) – z nedalekého letiště KTW. Budu se opakovat, ale z Ostravy je to na OSR 30 minut cesty a na KTW 60 minut cesty. To je prostě tak malej rozdíl, že by bylo naprosto nehospodárný dotovat podobnou linku z OSR. Tak ať zadotujou nějaký autobusy/vlaky na KTW, vždyť dojezdová vzdálenost 60-75 minut není až tak neobvyklá u spousty letišť po evropě i světě, včetně CDG, LGW, STN, JFK, atd. atd., i když to jsou spíš velkoměsta.

Mně tyhle krajský studie vždycky přijdou jako mix zlodějny, ega a diletantství.


pettte
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 184
Registrován: 02. 04. 2017, 15:55
Status: Offline

Re: Ostrava

Příspěvekod pettte » 05. 06. 2019, 12:22

pepa007 píše:


Z článku:

... je životně důležité pravidelné přímé letecké spojení ...


..a já si troufnu argumentovat že kraj MÁ přímá letecká spojení do celé evropy včetně uzlů (LH do FRA+MUC) – z nedalekého letiště KTW. Budu se opakovat, ale z Ostravy je to na OSR 30 minut cesty a na KTW 60 minut cesty. To je prostě tak malej rozdíl, že by bylo naprosto nehospodárný dotovat podobnou linku z OSR. Tak ať zadotujou nějaký autobusy/vlaky na KTW, vždyť dojezdová vzdálenost 60-75 minut není až tak neobvyklá u spousty letišť po evropě i světě, včetně CDG, LGW, STN, JFK, atd. atd., i když to jsou spíš velkoměsta.

Mně tyhle krajský studie vždycky přijdou jako mix zlodějny, ega a diletantství.


Njn. Když on každý politik chce nechat po sobě co největší stopu. Ať rodilý ostravák nechápu ty šílené investice do haly, vlaku, který snad nikdy nenavazoval na žádnou linku....
Nemluvě o tom, že ostravský kraj je s Polskem dost provázaný, jezdí se tam nakupovat, ještě moje generace uměla běžně polsky, parkoviště pořád s myslím zajímavou slevou dnes už jen 50%.
Myslím si, že ty peníze se dají využít lépe pro blaho občanů Moravskoslezského kraje.....

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2941
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: E190, A319, A340, A350
Bydliště: Olomouc
Status: Offline

Re: Ostrava

Příspěvekod pepa007 » 05. 06. 2019, 16:30

pettte píše: Ať rodilý ostravák nechápu ty šílené investice do haly, vlaku, který snad nikdy nenavazoval na žádnou linku....


to se vymyslí co největší hovadina, udělá se k tomu "studie" jak je to nezbytný pro rozvoj kraje, předraží se to, zkorumpovanej úředník to odklepne, EU zaplatí 80%, část z toho jde do kapes těch co to upekli, část spřáteleným firmám, který to realizujou, a všichni jsou happy.

výsledek je, že uprostřed polí stojí letiště na který nikdo nelítá, reálně ho nikdo vlastně ani nepotřebuje a vede na něj vlaková trať po které žádný vlaky nejezdí. a pár lidí má novej barák a novej mercedes :D

RadekFM
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 619
Registrován: 24. 08. 2006, 08:40
Bydliště: OSR
Status: Offline

Re: Ostrava

Příspěvekod RadekFM » 12. 06. 2019, 10:26


RadekFM
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 619
Registrován: 24. 08. 2006, 08:40
Bydliště: OSR
Status: Offline

Re: Ostrava

Příspěvekod RadekFM » 23. 06. 2019, 09:32


Ulafme
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 135
Registrován: 08. 11. 2009, 00:32
Status: Offline

Re: Ostrava

Příspěvekod Ulafme » 23. 06. 2019, 20:01



Prý Air Force One.... :D ten člověk má v hlavě vymeteno, ale totálně!
Jinak typický člen své strany - celou dobu lže, tak jako správný ODSák krade...

Karel_x
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 678
Registrován: 14. 09. 2010, 15:35
Status: Offline

Re: Ostrava

Příspěvekod Karel_x » 23. 06. 2019, 21:22

Ulafme píše:


Prý Air Force One.... :D ten člověk má v hlavě vymeteno, ale totálně!
Jinak typický člen své strany - celou dobu lže, tak jako správný ODSák krade...


Nejsem podporovatel ODS, ale tento útok je zaslepený. Já bych určitě jako příklad AF1 nepoužil, ale myslím, není pochyb, že tam takový eroplán (B747) může z technického pohledu přistát. Pro mnoho lidí také mohlo být novinkou, že stovky evropských regionálních letišť finančně podporují linky dle stejného schématu jako se chystá OSR.

Nevím opravdu, jestli "ten člověk" krade nebo ne, ale mě třeba zaujala poznámka, že Poláci mají v asociační dohodě vyjednanou výjimku o podpoře letecké dopravy. My ne, proč asi? Rovněž si myslím, že mluví pravdu v tom, že mu významní investoři říkají, že pokud by věděli o zrušení pravidelné letecké linky, nešli by oni do investic na Ostravsku. I já jsem se s podobným postojem opakovaně setkal. A souhlasím rovněž, že jedna rotace je na nic, dvě málo a teprve 3 se mohou začít ekonomicky chytat. To soudím podle sebe.

Nechci rozdávat knížecí rady, jestli je podpora v takové výši vhodná nebo ne, to si musí rozmyslet doma v Ostravě. O všelijaké komentáře na téma se navíc ochotně postarají jiní, naposledy třeba pan Sůra. Souhlaste nebo nesouhlaste, je to na vás.

V negativních emocích bychom se ale měli umět ovládnout, všechny ty agresivní projevy nespokojenosti, co nás v poslední měsíce obklopují stále víc, naši společnost nebezpečně rozkládají. Návrat k normálu nebude vůbec snadný.

RadekFM
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 619
Registrován: 24. 08. 2006, 08:40
Bydliště: OSR
Status: Offline

Re: Ostrava

Příspěvekod RadekFM » 23. 06. 2019, 22:01

Přesně. A když nic jiného tak jsem se konečně i něco dověděl, od jeho předchůdcu to byli jenom žvásty, nic konkrétního neřekli. Takže za mě Unucka má malé bezvýznamné plus :)

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2941
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: E190, A319, A340, A350
Bydliště: Olomouc
Status: Offline

Re: Ostrava

Příspěvekod pepa007 » 23. 06. 2019, 22:54

Ten pán nepůsobí zrovna důvěryhodně ani erudovaně. Když řiká “chceme letadla 40-90 míst do Mnichova, Vídně a Varšavy”, tak tím řiká “chceme Lufthansu, Austrian a LOT” protože nikdo jinej tam tyhle mašiny bázovaný nemá.

Ale zajímavost je když říká že prostě “cílí na ATRka”, který zrovna nikdo ze jmenovaných dopravců neprovozuje. Buď je mimo, anebo nechtíc prokecl, že za tím vším je jako vždy nějaká špína = ČSA/TVS se snaží někam udat svoje játra a 5 dotovaných linek denně by se na to hodilo…

Ulafme
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 135
Registrován: 08. 11. 2009, 00:32
Status: Offline

Re: Ostrava

Příspěvekod Ulafme » 24. 06. 2019, 16:17

Karel_x píše:Nejsem podporovatel ODS, ale tento útok je zaslepený. Já bych určitě jako příklad AF1 nepoužil, ale myslím, není pochyb, že tam takový eroplán (B747) může z technického pohledu přistát. Pro mnoho lidí také mohlo být novinkou, že stovky evropských regionálních letišť finančně podporují linky dle stejného schématu jako se chystá OSR.

Nevím opravdu, jestli "ten člověk" krade nebo ne, ale mě třeba zaujala poznámka, že Poláci mají v asociační dohodě vyjednanou výjimku o podpoře letecké dopravy. My ne, proč asi? Rovněž si myslím, že mluví pravdu v tom, že mu významní investoři říkají, že pokud by věděli o zrušení pravidelné letecké linky, nešli by oni do investic na Ostravsku. I já jsem se s podobným postojem opakovaně setkal. A souhlasím rovněž, že jedna rotace je na nic, dvě málo a teprve 3 se mohou začít ekonomicky chytat. To soudím podle sebe.

Nechci rozdávat knížecí rady, jestli je podpora v takové výši vhodná nebo ne, to si musí rozmyslet doma v Ostravě. O všelijaké komentáře na téma se navíc ochotně postarají jiní, naposledy třeba pan Sůra. Souhlaste nebo nesouhlaste, je to na vás.

V negativních emocích bychom se ale měli umět ovládnout, všechny ty agresivní projevy nespokojenosti, co nás v poslední měsíce obklopují stále víc, naši společnost nebezpečně rozkládají. Návrat k normálu nebude vůbec snadný.

Upřímně, nikdo soudný, kdo tomu oboru rozumí a pohybuje se v něm, by nikdy přirovnání k Air Force One nepužil. A stejně tak mi rve oči číst spojení "takový eroplán". To jako vážně, na odborném fóru?
Navíc fakt, že Mošnov může obsluhovat velká letadla, víme nejméně od roku 1988, kdy tam byl poprvé An-124, resp. od roku 1989, kdy tam byla An-225.
To, že jiná letiště dotují linky (zpravidla EDIT ADMIN: Ryanair, protože ten bez dotací lítat neumí) neznamená, že to musíme dělat taky. Až budou opraveny všechny cesty, nemocnice, školy; prostě až bude vše, čeho je kraj zřizovatelem fungovat jako v 21. století, tak si dotujme klidně cestu na Mars pro pana Unucku a jeho soudruhy. Do té doby jsou tady ale tisíce (!) jiných projektů, které potřebují ty peníze daleko více.
Ohledně té (mimo mísu) zmíněné výjimky EU - kdo byl "u lizu", když se vyjednávaly přístupové dohody s EU? Pro připomenutí, byla to kupodivu páně Unuckova ODS!
Ohánění se nějakými investory je lež jako od Zemana. Pokud by to byla pravda, tak by veškeré investice v ČR musely historicky směřovat do okruhu cca 50 km od Ruzyně! Takže laskavě nelžete i Vy...
Ano, rotace jsou důležité, ale nikdo samozřejmě doposud neřeší (ani nemůže řešit) to nedůležité a bezvýznamné - ceny letenek. A já Vám garantuji, že v okamžiku, kdy bude mít OSR podobné rotace s LH nebo OS jako KTW, ale ceny srovnaletných letenek v nejnižších tarifech o nějakých 1.000,- Kč vyšší, tak bude většina lidí létat tak jako doposud. Z Katovic, Krakova, Vídně nebo z Prahy. A na Ostravu zase zbudou jen ti koupáci.
To, co napsal Honza (vše nejlepší k svátku) Sůra v na jeho webu, je 100% pravda, kterou by měl někdo vytesat do ranveje v Mošnově... Navíc to nejsou žádné "knížecí rady", ale projev někoho, kdo dokáže hlavu používat k něčemu jinému, než je pojídání koblih.

A nakonec - nejsem si docela jistý, jaké "negativní emoce a agresivní projevy nespokojenosti" v posledních měsících máte namysli. Jako že se konečně nebojí ozvat ti, kterým vadí bolševický ochlasta, vlastizrádce a 2x soudem uvědčený lhář na Hradě? A STBák a trestně stíhaný člověk jako předseda vlády, který vládne jen proto, aby si pro sebe nakradl další miliardy jako dotace do svých firem?
Demokracie v tomto státě skončila 9.7.1998 podpisem Opoziční smlouvy. Která stále platí. Jeden z jejích strůjců sedí na Hradě... a ta druhá strana je ODS, jejímž je Unucka členem. To znamená, že s Opoziční smouvou souhlasí, čímž musí být pro jakéhokoliv demokraticky smýšlejícího člověka jako politik neakceptovatelný.

Petr31
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1260
Registrován: 27. 08. 2009, 16:16
Status: Offline

Re: Ostrava

Příspěvekod Petr31 » 24. 06. 2019, 18:04

Ulafme píše:
Karel_x píše:Nejsem podporovatel ODS, ale tento útok je zaslepený. Já bych určitě jako příklad AF1 nepoužil, ale myslím, není pochyb, že tam takový eroplán (B747) může z technického pohledu přistát. Pro mnoho lidí také mohlo být novinkou, že stovky evropských regionálních letišť finančně podporují linky dle stejného schématu jako se chystá OSR.

Nevím opravdu, jestli "ten člověk" krade nebo ne, ale mě třeba zaujala poznámka, že Poláci mají v asociační dohodě vyjednanou výjimku o podpoře letecké dopravy. My ne, proč asi? Rovněž si myslím, že mluví pravdu v tom, že mu významní investoři říkají, že pokud by věděli o zrušení pravidelné letecké linky, nešli by oni do investic na Ostravsku. I já jsem se s podobným postojem opakovaně setkal. A souhlasím rovněž, že jedna rotace je na nic, dvě málo a teprve 3 se mohou začít ekonomicky chytat. To soudím podle sebe.

Nechci rozdávat knížecí rady, jestli je podpora v takové výši vhodná nebo ne, to si musí rozmyslet doma v Ostravě. O všelijaké komentáře na téma se navíc ochotně postarají jiní, naposledy třeba pan Sůra. Souhlaste nebo nesouhlaste, je to na vás.

V negativních emocích bychom se ale měli umět ovládnout, všechny ty agresivní projevy nespokojenosti, co nás v poslední měsíce obklopují stále víc, naši společnost nebezpečně rozkládají. Návrat k normálu nebude vůbec snadný.

Upřímně, nikdo soudný, kdo tomu oboru rozumí a pohybuje se v něm, by nikdy přirovnání k Air Force One nepužil. A stejně tak mi rve oči číst spojení "takový eroplán". To jako vážně, na odborném fóru?
Navíc fakt, že Mošnov může obsluhovat velká letadla, víme nejméně od roku 1988, kdy tam byl poprvé An-124, resp. od roku 1989, kdy tam byla An-225.
To, že jiná letiště dotují linky (zpravidla EDIT ADMIN: Ryanair, protože ten bez dotací lítat neumí) neznamená, že to musíme dělat taky. Až budou opraveny všechny cesty, nemocnice, školy; prostě až bude vše, čeho je kraj zřizovatelem fungovat jako v 21. století, tak si dotujme klidně cestu na Mars pro pana Unucku a jeho soudruhy. Do té doby jsou tady ale tisíce (!) jiných projektů, které potřebují ty peníze daleko více.
Ohledně té (mimo mísu) zmíněné výjimky EU - kdo byl "u lizu", když se vyjednávaly přístupové dohody s EU? Pro připomenutí, byla to kupodivu páně Unuckova ODS!
Ohánění se nějakými investory je lež jako od Zemana. Pokud by to byla pravda, tak by veškeré investice v ČR musely historicky směřovat do okruhu cca 50 km od Ruzyně! Takže laskavě nelžete i Vy...
Ano, rotace jsou důležité, ale nikdo samozřejmě doposud neřeší (ani nemůže řešit) to nedůležité a bezvýznamné - ceny letenek. A já Vám garantuji, že v okamžiku, kdy bude mít OSR podobné rotace s LH nebo OS jako KTW, ale ceny srovnaletných letenek v nejnižších tarifech o nějakých 1.000,- Kč vyšší, tak bude většina lidí létat tak jako doposud. Z Katovic, Krakova, Vídně nebo z Prahy. A na Ostravu zase zbudou jen ti koupáci.
To, co napsal Honza (vše nejlepší k svátku) Sůra v na jeho webu, je 100% pravda, kterou by měl někdo vytesat do ranveje v Mošnově... Navíc to nejsou žádné "knížecí rady", ale projev někoho, kdo dokáže hlavu používat k něčemu jinému, než je pojídání koblih.

A nakonec - nejsem si docela jistý, jaké "negativní emoce a agresivní projevy nespokojenosti" v posledních měsících máte namysli. Jako že se konečně nebojí ozvat ti, kterým vadí bolševický ochlasta, vlastizrádce a 2x soudem uvědčený lhář na Hradě? A STBák a trestně stíhaný člověk jako předseda vlády, který vládne jen proto, aby si pro sebe nakradl další miliardy jako dotace do svých firem?
Demokracie v tomto státě skončila 9.7.1998 podpisem Opoziční smlouvy. Která stále platí. Jeden z jejích strůjců sedí na Hradě... a ta druhá strana je ODS, jejímž je Unucka členem. To znamená, že s Opoziční smouvou souhlasí, čímž musí být pro jakéhokoliv demokraticky smýšlejícího člověka jako politik neakceptovatelný.



Bože bože, nespletl sis forum? Nemyslím že by tady byl někdo zvědavý na PŠM - politické školení mužstva :crazy: :D :D



Zpět na “Ostatní česká letiště”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti