No pro FR je letiste vzdalene 100km od centra uplne v pohode.... a kdyby byla hotova dlanice az do Polska tak by to byla destinace Praha/JeleniaGora A to by nebylo spatne, protoze ja docela cumim kolik Polaku lita lowcostama z PRG.
dider píše:No pro FR je letiste vzdalene 100km od centra uplne v pohode.... a kdyby byla hotova dlanice az do Polska tak by to byla destinace Praha/JeleniaGora A to by nebylo spatne, protoze ja docela cumim kolik Polaku lita lowcostama z PRG.
No na tenhle nazev aspiruji Hoskovice u Mnichova Hradiste - a to by bylo IMHO low-cost letiste jak vysite. Pul hodiny na kraj Prahy, 20 minut do Liberce, do Harrachova 45min...
Cekal jsem spis nejakou tajemnou spolecnost z vychodu, todle me docela prekvapilo...
Moc bych Pardubicim pral, aby to vyslo, ikdyz obyvatele sidliste Dukla asi se mnou souhlasit nebudou .)
Cekal jsem spis nejakou tajemnou spolecnost z vychodu, todle me docela prekvapilo... Moc bych Pardubicim pral, aby to vyslo, ikdyz obyvatele sidliste Dukla asi se mnou souhlasit nebudou .)
Tato informace se objevila asi před čtrnácti dny. Nemůžu nikde najít odkaz, ale firma Boeing popřela minulý týden to, že by za projektem stála.... Místní politikové ale začínají být už lehce nervozní, zda se investice skutečně uskuteční...
To je nejaka kachna resp. nekdo se nechava v PED tahat za nos, nebo je to nejaky tunel. Jsem si hodil Climax Fort Investment LTD do googlu a neco podobneho existuje jenom v Ceskych mediich , ja PED preji ale 9mld je trosku moc na letiste velikosti Pardubic.
Pardubice - Spekulace, že investorem, který by měl na pardubickém letišti postavit nový terminál a opravárenský závod, je americký Boeing, nyní firma rázně popřela.
"Skutečně neplánujeme žádnou investici do pardubického letiště ani opravárenského závodu. Platí to nejen pro Pardubice ale celou Českou republiku," uvedl tiskový mluvčí Boeingu pro Evropu, Střední východ a Afriku Charlie Miller. Popřel i možnost, že by Boeing mohl být hlavním zákazníkem, pro kterého by vlastně závod jiný investor stavěl. Podle tohoto modelu měl v roce 2003 vzniknout opravárenský závod Boeingů u ostravského letiště Mošnov. Investor, islandská firma European Central Aviation, však nakonec na stavbu nesehnala peníze.
"Neexistují plány, že by Boeing měl být zákazníkem nového opravárenského závodu ani že by byl investorem prostřednictvím jiné firmy. Nevím, kde se tyto spekulace berou, ale jsou chybné," dodal Miller. Záhadného investora tak dál představuje pouze společnost Czech Trading Holding z Rychnova nad Kněžnou. V telefonním seznamu je pouze firma Czech Trading se stejnou adresou. Ta však jakékoli informace o projektu odmítá poskytovat. "Těší nás váš zájem, ale zatím neexistuje prostor ke komentáři," odpovídá sekretářka firmy už několik měsíců na jakékoli telefonické i mailové dotazy. Stoprocentního majitele firmy, společnost Climax Fort Investment z Dominikánské republiky, údajně zastupuje jediný právník, kterého se MF Dnes dosud nepodařilo zkontaktovat. Stejně tak získat o firmě jakékoli údaje z veřejných zdrojů.
Firma podle tvrzení pardubické radnice hodlá do letiště investovat devět miliard korun za které prý postaví nový terminál, opravnu leteckých motorů a lakovnu civilních letadel. Za to dostane 34 procent akcií společnosti East Bohemian Airport, která letiště provozuje. Kraj si nechá 22 a Pardubice 33 procent.
Jetse k te predlozene dokumentaci, resp vizualizacim. Nejvetsi slabinou mi prijde napojeni na komunikace. Jestli jsem si dobre vsim, tak zeleznice tam neni resena vubec, coz mi prijde skoda, vzhledem k blizkosti koridoru. Dost by se tim zvisila atraktivita. A na pojeni na nejblizsi silnici, byt prvni tridy mi prijde dost nouzovka.
Trochu reklamka: byl jsme okouknout rozsahem podobne letiste v Erfurtu, jo neco takoveho by se mi libilo. Maji tam i terasku, byt prosklenou, s restauraci.
Myslim si, ze Pardubice nemaji velky potencial jako letiste pro Prahu - v Nemecku je Frankfurtske letiste sice daleko od centra, ale hlavne, Nemecko je vetsi zeme a ma uplne jina meritka, co se tyce poctu pasazeru - tzn. do Ceska budou vsichni radsi litat vzdycky jen do Prahy - aspon za soucasne situace - prece jenom neverim, ze Ruzyne bude behem par let preplnena k prasknuti - hlavne pokud se postavi paralelni draha. Jediny smysl by to melo asi pro ty lowcosty...