Pardubice (LKPD)
Zoommy píše:Taky to nevidím na druhou Ruzyň - budem zatím rádi když se dostanem na úroveň letišťe v Brně nebo v Ostravě!
A navíc není tomu tak dávno co se v tisku mluvilo o "druhé Ruzyňi" v souvislosti s Vodochodským letištěm a pokud mě pamět neklame tak i s letištěm Milovice(!)
Vodochody jsou pro Prahu praktictejsi nez Pardubice, ne?
O Vodochodech se tady už popsalo hodně...
PED je letiště, které je částečně připravené na pravidelnou dopravu - je tam infrastruktura, která už v současnosti slouží pro civilní účely. Těch cherteru tam v současnosti už sedá docela hodně. Na druhé straně Vodochody jsou zatím jenom fabrika s přístávací dráhou...zatím spíš vize. Propracovat se k letišti je ještě práce na mnoho let. Jestli bude vůle.
Osobně se mi víc libí vize Milovic, jako sekundárniho pražského letiště. Minimálně pro General Aviation. V současnosti už má PRG docela velké kapacitní problémy ve špičkách. Jestli se nezačne hned stavět pralelní RWY bude nutné Ruzyň časem odlehčit. Jedna z cest bude zdražení pro GA a tím se začne uvažovat o alternativě.
PED je letiště, které je částečně připravené na pravidelnou dopravu - je tam infrastruktura, která už v současnosti slouží pro civilní účely. Těch cherteru tam v současnosti už sedá docela hodně. Na druhé straně Vodochody jsou zatím jenom fabrika s přístávací dráhou...zatím spíš vize. Propracovat se k letišti je ještě práce na mnoho let. Jestli bude vůle.
Osobně se mi víc libí vize Milovic, jako sekundárniho pražského letiště. Minimálně pro General Aviation. V současnosti už má PRG docela velké kapacitní problémy ve špičkách. Jestli se nezačne hned stavět pralelní RWY bude nutné Ruzyň časem odlehčit. Jedna z cest bude zdražení pro GA a tím se začne uvažovat o alternativě.
dider píše:O Vodochodech se tady už popsalo hodně...
PED je letiště, které je částečně připravené na pravidelnou dopravu - je tam infrastruktura, která už v současnosti slouží pro civilní účely. Těch cherteru tam v současnosti už sedá docela hodně. Na druhé straně Vodochody jsou zatím jenom fabrika s přístávací dráhou...zatím spíš vize. Propracovat se k letišti je ještě práce na mnoho let. Jestli bude vůle.
Osobně se mi víc libí vize Milovic, jako sekundárniho pražského letiště. Minimálně pro General Aviation. V současnosti už má PRG docela velké kapacitní problémy ve špičkách. Jestli se nezačne hned stavět pralelní RWY bude nutné Ruzyň časem odlehčit. Jedna z cest bude zdražení pro GA a tím se začne uvažovat o alternativě.
Rozhodne souhlasim s vystavbou nove runwaye, ale to patri uz do jineho fora. Sam vidim prestavbu Pardubic jako silenou vizi, nejsem si jisty jejim dokoncenim v Ceskych pomerech za rozumnou dobu a v rozumne kvalite...
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 854
- Registrován: 11. 02. 2003, 09:15
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Dider: Umíš si představit ty rolnické bouře, na libovolném místě, kde by chtěl kdokoliv provozovat veřejné mezinárodní civilní letiště s nějakým normálním provozem ? Milovice by byly určitě zajímavé, ale v okolí už spousta lidí bydlí, navíc provozovatel by stejně jako v případě Vodochod musel jakékoli příslušenství letiště, stavět na zelené louce. PED věřím, sice ne tomu co bylo v nalinkovaném článku, ale to že něco postaví a rozšíří ... tomu určitě. A Vododochody asi taky, tam zase hrajou roli pěníze ...
V Bene se o tom mluví už skoro 10let, o zpěvněné dráze a NDB Problém je ted, že letiště tuším bylo státu a bylo třebas to převést na kraj, který by spolufinancoval...co jsem slyšel, tak je to strašnýho papírování a postupně veškeré nadšence přechází síla...u ale už by mělo být převedené na kraj. Tak vidime
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 354
- Registrován: 28. 01. 2003, 10:16
- Stav: Offline
Sekcia pre spotterov http://www.airport-pardubice.cz/novinky ... ttery.html
maf píše:Cize Pardubice sa rozlietavaju? Nevie niekto povedat ci tam bola chartrova doprava aj v minulosti, alebo zacali tento rok prvy krat?
Charterová doprava s českýma koupákama je tady v PED už dlouho, co si pamatuju, tak už někdy v roce 2001 (možná i dříve) létal CK Fischer s Fischer Air pár svých zájezdů ročně. Ale každým rokem se počet destinací a cestovních kanceláří, které nabížejí odlety z PED, rozrůstá.
Stejně tak rostou chartery z Ruska, nejsou letošní novinkou, ale postupně jich přibývá..letošní novinkou je, že některé z nich jsou značené i jako pravidelná linka a dá se na ně koupit skutečně letenka i tady v Čechách.
Tak linky na východ se nám v Pardubicích začínají rozrůstat ... http://www.letectvi.cz/letectvi/Article64549.html
Teď by to ještě chtělo nějakou linku Ryanair, Easyjet apod. na západ....
Teď by to ještě chtělo nějakou linku Ryanair, Easyjet apod. na západ....