**-4Y DI .45 REGION SCH - COUNTRY US 25OCT21 - INF
letenka porad existuje, ale prestup uz neni legalni a uz by nesla koupit. Mel by ses nechat prebookovat.
S milema je to osemetne, ale mam za to, ze protoze je to invol, tak by te meli prebookovat na jine zpojeni i kdyz stoji vic. Horsi by to bylo, kdyby availabilita nebyla vubec.
edit: a kdyz delas report na kufry, tak tam zadavas data a casy kdy jsi kde. Tak tam zadas ze jsi jeden den ve Vegas a pak doma na Havaji, a kufr doruci podle toho kdy dorazi.
Problém je, že alternativou (pokud to chci mít s jedním přestupem) je letět z Prahy v 6 ráno a ve Frankfurtu čekat 5 hodin. 6 ráno s mýma děckama nedám (je tam víc faktorů, proč to nejde). Takže to vidím na běh přes letiště, event.snahu o predbehnuti na pasovce a snad na nás počkají. Kufry tedy řešit nebudu, ve Vegas jsme cca 40 hodin tak snad dorazí a nebo si je necháme poslat do Honolulu. Věci na ty dva dny dáme do příručáků.
Že ten přestup není legální je předpokládám problém aerolinky a ne náš (a tedy aerolinky se po nás nepovezou, že jsme měli nelegální přestup a je náš problém že jsme nestihli připoj).
EDIT: zatím jsem nevolal, vzal jsem si paralelně další award letenku na jiný den jinam (Vegas není náš cíl, ale stopover, dále pokračujeme na jinou letenku; a je mi celkem fuk, kde ten stopover budeme mít), našel jsem jedno slušné spojení se slušným časem odletu z PRG.
Říkám si totiž, že kdybych to (spojení do Vegas) nechal vyhnít a nepovolilo mi to OLCI, tak bych si řekl o refund a odškodnění a koupil si nějakou novou letenku a IMHO bych na tom vydělal.
Tak dnes, 2,5 měsíce před odletem, nám letenku změnili na let se 2 přestupy. Asi někdo zjistil, že je tam těch 35 minut na přestup. Nebo Eurowings zrušili ten let do Vegas (mojí ženě takto Eurowings zrušili let z FRA do Anchorage).
Tentokrát plánuju koupit letenku s přestupem 50 minut, PRA-FRA-LAX, obojí LH, dále pak UA do HNL. Letenka bude koupena u United, což IMHO není rozdíl v případě uletění přípoje. Letenka je mnohem levnější, než kdybychom měli o hodinu a půl delší přestup. Existuje ve FRA nějaký expresní přestup při těsných pripojich (priority na pasovce apod.)resp.pokud to nestihneme kvůli frontám, máme automaticky nárok na rebooking a hotel v LAX nebo FRA? V případě že by vám bylo fuk, že nepriletite včas, šli byste do toho?
Tak pokud to mas na jedne letence a nevadi ti pripadny pozdejsi prilet do LA tak se neni ceho bat, urcite te ve Frankfurtu nenechaji a driv ci pozdej te tam aerolinky dopravi.
Zrovna nedávno jsem ve Frankfurtu přestoupil na let do Toronta za 35 minut a to jsme k termínálu A jeli busem a odlet byl z B. Na pasovce žádná priority lajna nebyla, dokonce nebyly ani otevřené přepážky pro EU pasy, všichni stáli v jedné frontě, ale šlo to rychle. Na přestup jsme měli také těch 50 minut a u letadla nikdo nečekal, aby nás popohnal.
Tak pokud to mas na jedne letence a nevadi ti pripadny pozdejsi prilet do LA tak se neni ceho bat, urcite te ve Frankfurtu nenechaji a driv ci pozdej te tam aerolinky dopravi.
Pokud přiletím do LAX později, tak už nestihnu let na Havaj a teď je otázka, zda mi dají hotel (je to na jedné letence)
Tak pokud to mas na jedne letence a nevadi ti pripadny pozdejsi prilet do LA tak se neni ceho bat, urcite te ve Frankfurtu nenechaji a driv ci pozdej te tam aerolinky dopravi.
Pokud přiletím do LAX později, tak už nestihnu let na Havaj a teď je otázka, zda mi dají hotel (je to na jedné letence)
Cela letenka je chranena EC261/2004 vc. naroku na starostlivost (hotel, jidlo) pri zpozdeni a pod.
Tak pokud to mas na jedne letence a nevadi ti pripadny pozdejsi prilet do LA tak se neni ceho bat, urcite te ve Frankfurtu nenechaji a driv ci pozdej te tam aerolinky dopravi.
Pokud přiletím do LAX později, tak už nestihnu let na Havaj a teď je otázka, zda mi dají hotel (je to na jedné letence)
Cela letenka je chranena EC261/2004 vc. naroku na starostlivost (hotel, jidlo) pri zpozdeni a pod.
Děkuji.
Ještě si říkám, na kom by bylo důkazní břemeno, kdybych to za těch 50 minut nestihl.
A samozřejmě budeme mít podané kufry, takže bez nás načas neodletí.
Dá se jednoduše projít z T1 na T2 a zpět? Aniž bych šel ven a musel na security.
A pokud ano, dá se procházet Schengen - Schengen i neschengen - neschengen? A na pasovku ve směru neschengen - schengen se dá jít v kterémkoli terminálu?
Úplně ideálně bych chtěl projít: T1 neschengen - T2 neschengen - T2 schengen - T1 schengen.
Díky
Dá se jednoduše projít z T1 na T2 a zpět? Aniž bych šel ven a musel na security.
A pokud ano, dá se procházet Schengen - Schengen i neschengen - neschengen? A na pasovku ve směru neschengen - schengen se dá jít v kterémkoli terminálu?
Úplně ideálně bych chtěl projít: T1 neschengen - T2 neschengen - T2 schengen - T1 schengen.
Díky
1) Uplne jednoduse neda. Z T1 na T2 se dostanes jedine vlackem anebo venkem pesky nebo busem. Vlacek ma vzdy jeden vagon airside a jeden landside. Teoreticky snad jde udelat T1NS-T2NS, ale nevim jak to je se security. T2S-T1S mimo security nejde urcite (ono napr. bez security nejde ani T1S-T1(C)NS)
2) Da, NS-S je v podstate vstup do Nemecka, takze to muzes projit i na T2, ale pak te to vyplivne ven do klasickych priletu.
Wikipedia píše:A continuous concourse between Terminal 1C and 2D provides direct, but non-public access between the two terminals.