Košice
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3146
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Košice
Aha, takze som mal skoro pravdu akurat to nie je preto, ze BTS je zla zla zla linka, ale preto, ze to je urcite konspiracia
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5905
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: Košice
Já myslím, že když si koupím 100 losů a jiný si koupí jen jeden a vyhraje, tak je to jasný podvod!!!
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 691
- Registrován: 26. 07. 2011, 00:48
- Bydliště: Košice
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Košice
Pointa nie je v tom, ci je to podvod. Pointa je v tom, ze CSA, a zvlast jej linka do BTS, mala prachmalu zasluhu na tom, ze v KSC sa dosiahlo 400000 cestujucich. Takze vypisovat tu Fabovske obmedzenosti, ze to, ze 400tisici cestujuci letel s CSA do BTS, je nejakym dokazom opodstatnenosti tej linky, je zas len na zaplakanie.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3146
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Košice
Samozrejme keď nemáš čo múdre povedať, tak si vykonštruuješ úplnú blbosť ktorú nikto nepovedal, a na to sa už útočí lepšie čo?
Ale aspoň svet vidí.
Ale aspoň svet vidí.
Re: Košice
Zlé správy si pod stromčekom nájde košické letisko ako aj mnohí cestujúci ktorí majú kúpené letenky na linkách Wizzairu do Milána a Bristolu:
http://slovakaviation.sk/novinky/518-wi ... a-bristolu
http://slovakaviation.sk/novinky/518-wi ... a-bristolu
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 505
- Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
- Stav: Offline
Re: Košice
Anubis píše:Zlé správy si pod stromčekom nájde košické letisko ako aj mnohí cestujúci ktorí majú kúpené letenky na linkách Wizzairu do Milána a Bristolu:
http://slovakaviation.sk/novinky/518-wi ... a-bristolu
Milano som hned na zaciatku tvrdil ze dlho nevydrži .....ale Bristol som necakal
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 505
- Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
- Stav: Offline
Re: Košice
Tak bristol nakoniec nekonci ....http://airtiper.com/zmeny-s-wizz-air-v-kosiciach/
Re: Košice
cakal by som, ze Bergamo vydrzi, celkom skoda, je to dobry hub na prestupy dalej
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 138
- Registrován: 03. 05. 2014, 18:04
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Košice
Citujem z jednej FB skupiny:
od nemenovaného zdroja z prostredia wizzair viem, že ako nová destinácia je na 90% istý Eindhoven - posádky o tom už vedia... ďalej tak na 75% by mal Wizzair nahradiť Bristol Belfastom...a namiesto Milána sa počíta s Bazilejom............ a analyzujú aj destinácie ako Paríž, Frankfurt a Memmingen....Hrozí ale aj to, že spomenuté destinácie budú s medzi pristátim v Bratislave, aby naplnili lietadlo ľudmi z východu aj zo západu:D. Takže môže sa stať, že pribudne aj Bratislava grin emoticon Ale všetko sa vraj analyzuje, veľa do toho povie VUC, letiská - hlavne Bratislava-Košice, dopyt cestujúcich na jar, ale aj vyťaženosť spoločnosti LOT atď atď.............
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3146
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Košice
Lowcost s medzipristatim, no to by som chcel vidiet
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 505
- Registrován: 10. 12. 2014, 12:03
- Stav: Offline
Re: Košice
rtoldy píše:Citujem z jednej FB skupiny:od nemenovaného zdroja z prostredia wizzair viem, že ako nová destinácia je na 90% istý Eindhoven - posádky o tom už vedia... ďalej tak na 75% by mal Wizzair nahradiť Bristol Belfastom...a namiesto Milána sa počíta s Bazilejom............ a analyzujú aj destinácie ako Paríž, Frankfurt a Memmingen....Hrozí ale aj to, že spomenuté destinácie budú s medzi pristátim v Bratislave, aby naplnili lietadlo ľudmi z východu aj zo západu:D. Takže môže sa stať, že pribudne aj Bratislava grin emoticon Ale všetko sa vraj analyzuje, veľa do toho povie VUC, letiská - hlavne Bratislava-Košice, dopyt cestujúcich na jar, ale aj vyťaženosť spoločnosti LOT atď atď.............
Tak podla mna rxD ma najlepšie informacie a všetko sa dočitate na jeho fejsbukovej stranke
Re: Košice
Fabo píše:Lowcost s medzipristatim, no to by som chcel vidiet
wizzair létal BUD-WAW-NYO a dalo se to koupit na 1 letence, pax byli i z BUD do WAW a z WAW do NYO, sám jsem to letěl.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 54
- Registrován: 19. 03. 2013, 17:19
- Bydliště: Košice
- Stav: Offline
Re: Košice
To že rušia Miláno-Bergamo som prekvapený, dával som tejto linke dlhšiu životnosť Náhrada Basilejom mi príde ako veľká neznáma možno sa len mýlim.
Na druhej strane až 3 linky Wizzom do Británie- to mi pripadalo už príliš. Ak by z toho presunuly jednu linku do Írska- to by bolo vhodnejšie.
A ak otvoria Eindhoven, budem len rád- tým smerom mám v roku 2016 cestu
Na druhej strane až 3 linky Wizzom do Británie- to mi pripadalo už príliš. Ak by z toho presunuly jednu linku do Írska- to by bolo vhodnejšie.
A ak otvoria Eindhoven, budem len rád- tým smerom mám v roku 2016 cestu
Re: Košice
Ja som bol uz davno prekvapeny Milanom.
Turistov tam vela nenajdu, ale najdu, ale skor v smere KE-Milano, ako naopak. 180miestne lietadlo je privelke na taku destinaciu, ale urcite sa naslo par tam pracujucich, co im ta linka sedela. Ale aby naplnila 2x 180pax lietadlo - nerealne.
Wizzair musi nasadit destinaciu, kde pracuju slovaci. Bez toho, nema sancu na to, aby sa linka oplatila dlhodobo. Slovaci niesu tak bohaty, aby si dovolili navstevovat mesta v Europe parkrat rocne, a napr. aj to Milano - chystal som sa tam, ale uz to nestihnem, ale aj keby som tam siel na 3-4dni, pozriet, vidiet /aj ked som tam uz bol, sice len v monze/, uz by som sa tam neplanoval vratit, ale chcel by som vidiet dalsie mesto. S tym musia vo wizzair ratat, ze my nemame zapadne platy, aby sme preleteli celu europu len aby sme si dali 10x rocne kavicku v milane. Takze, akakolvek linka moze ratat s turistami, ale ak tam nema pracujucich, nema sancu na uspech. Pracujuci drzia aj linku do Londyna atd. Ak by nebolo ich, myslim si, ze turistov do Milana by bolo viac v lietadle, ako turistov v lietadle do Londyna - myslim to tak, ze keby sme odratali pracujucich v UK z poctu pax, Londyn by neprezil a Milano by na tom bolo lepsie. Londyn je drahy, len doprava do mesta, metro stoji dost vela, takze si myslim, ze tam leti este menej turistov, ako slo do Milana.
Mna by zaujali destinacie ako: Praha, Bratislava. Ak by sme mali dufat, ze naplnime lietadlo turistami, tak mozno Rim. Ale ten je este drahsi ako Milano, takze opat by sa asi neujal.
Taky Eindhoven pokryje dost celku cast Zapadnej Europy pre pracujucich /pre turistov to asi nic moc nebude/, a Paris - opat len spoliehanie sa na turistov.
Opat sa ukazuje - zrusenim Milana, ze slovaci nemozu mat turisticku linku, ale len linku pre pracujucich. Asi aj preto to vyzera na Eindhoven ako pisete.
Ja si vsak myslim, ze v UK robi tolko slovakov, ze aj 4linky na rozne casti UK by sa bez problemov naplnili. Bristol je vsak dost odruky, mozno bol lacny, ale to je tak vsetko. Je blizko Londyna, takze asi je lepsie ist na sever, a nie par km od Londyna. Prip. lietat na ine Londynske letisko.
Turistov tam vela nenajdu, ale najdu, ale skor v smere KE-Milano, ako naopak. 180miestne lietadlo je privelke na taku destinaciu, ale urcite sa naslo par tam pracujucich, co im ta linka sedela. Ale aby naplnila 2x 180pax lietadlo - nerealne.
Wizzair musi nasadit destinaciu, kde pracuju slovaci. Bez toho, nema sancu na to, aby sa linka oplatila dlhodobo. Slovaci niesu tak bohaty, aby si dovolili navstevovat mesta v Europe parkrat rocne, a napr. aj to Milano - chystal som sa tam, ale uz to nestihnem, ale aj keby som tam siel na 3-4dni, pozriet, vidiet /aj ked som tam uz bol, sice len v monze/, uz by som sa tam neplanoval vratit, ale chcel by som vidiet dalsie mesto. S tym musia vo wizzair ratat, ze my nemame zapadne platy, aby sme preleteli celu europu len aby sme si dali 10x rocne kavicku v milane. Takze, akakolvek linka moze ratat s turistami, ale ak tam nema pracujucich, nema sancu na uspech. Pracujuci drzia aj linku do Londyna atd. Ak by nebolo ich, myslim si, ze turistov do Milana by bolo viac v lietadle, ako turistov v lietadle do Londyna - myslim to tak, ze keby sme odratali pracujucich v UK z poctu pax, Londyn by neprezil a Milano by na tom bolo lepsie. Londyn je drahy, len doprava do mesta, metro stoji dost vela, takze si myslim, ze tam leti este menej turistov, ako slo do Milana.
Mna by zaujali destinacie ako: Praha, Bratislava. Ak by sme mali dufat, ze naplnime lietadlo turistami, tak mozno Rim. Ale ten je este drahsi ako Milano, takze opat by sa asi neujal.
Taky Eindhoven pokryje dost celku cast Zapadnej Europy pre pracujucich /pre turistov to asi nic moc nebude/, a Paris - opat len spoliehanie sa na turistov.
Opat sa ukazuje - zrusenim Milana, ze slovaci nemozu mat turisticku linku, ale len linku pre pracujucich. Asi aj preto to vyzera na Eindhoven ako pisete.
Ja si vsak myslim, ze v UK robi tolko slovakov, ze aj 4linky na rozne casti UK by sa bez problemov naplnili. Bristol je vsak dost odruky, mozno bol lacny, ale to je tak vsetko. Je blizko Londyna, takze asi je lepsie ist na sever, a nie par km od Londyna. Prip. lietat na ine Londynske letisko.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Košice
Peto24: Podle mě velmi přesně vystiženo. Miláno byla od počátku stopa vedle. Ač to je možná pro někoho divná myšlenka, skutečně myslím, že největší úspěch z Košic by měla Praha. Přeci jen už jsou tato města dost daleko od sebe na to, aby spojení mezi nimi uživilo i low-cost.