jorge píše:Vypada to, ze od konce zari bude CSA provozovat svoji poledni rotaci v nektere dny o cca 2h drive. Nevim, co tim sleduji, ale mam obavu, ze to nebude mezi cestujicimi popularni zmena.
?
Jak v rijnu, tak v listopadu jsou lety do Kosic normalne o 12:15 cely tyden.
treba 24.9. Ale opravdu to vypada, ze to pak davaji zpet do obvyklych casu.
Ryanair nahodil lety na buduce leto, miesto SEN to bude STN, 3x tyzdenne.
1-3-5--
STN 18:15 KSC 21:40 KSC 22:05 STN 23:30
Stale nie idealny cas, ale ovela lepsie je priletiet neskoro v noci na Stansted, odkial ide posledny Stansted Express o 00:30 a posledny easyBus o 02:00 ako odlietat skoro rano zo SEN, kde jedina moznost je miestny Holiday Inn.
zatial to vidim na oktober/november. Zrusili mi jeden let koncom mesiaca. Isto to planuju nejako nahradit, ale je dost problem poodbny wetlease zohnat, ktory prejde certifikaciou. Hlavne ten ranny je dost overkill, kedze clovek nestihne ziadne connections.Skoda tej Adrie, vzdy to bolo fajn si pokecat s Go2sky crew, ktory pre nich lietali.
no doteraz to urobili parkrat z prevadzkovych dovodov, urcite menejkrat ako rozne spajanie CSA liniek...
ale teraz to vyzera horsie. V GDSoch nie je este nova schedule zavedena, ale na OS webe uz ano, a nevyzera to na jednorazovku, ale minimalne (zatial?) do konca novembra.
Linka ma masivne zhorsene casy, odlet vecer z VIE je o hodinu skor, co az taky rozdiel nie je, akurat ze tym pride clovek o moznost prestupit z vlny priletov medzi deviatou a desiatou (napr. aj pre mna kriticky AMS, dalej BRU, DUS, ZRH, vecerny FRA...) ale hlavne rano je odlet az o siedmej (!) co spolu so zdraznim v BUD znamena prilet do VIE o 3(!!) hodiny neskor, co je jednak dost neskoro aj na zaciatok business dna vo Viedni ci Bratislave, o prestupoch dalej do Europy ani nehovorim. Na prilet do Amsterdamu o deviatej a nasledne nastup do prace mozem zabudnut.
Tiez je na tento let stale pisana DH8D, rovnako ako na let do BUD, aj ked to sa este mozno zmeni skrz predanu kapacitu. Aj ked letenky su momentalne k dispozicii iba drahe, nenasiel som nic nizsie ako U fare za 600 R/T aj ked na denny let su aj za K za nejakych 120.
Po prilete z LCA leti lietadlo na CFU. KSC CFU 1x tyzdenne (Ut) 1930/2220
z CFU leti lietadlo na vymenu CFU KSC 1x tyzdenne (Ut) 1935/2030
Rodos sa z KSC nelieta, iba z BTS. Lietadlo na RHO sa toci cez BTS obdobne ako na CFU cez KSC, BTS ma +1x normalnu rotaciu LCA a 1x normalnu rotaciu CFU
MeKE píše:Je pravda, že Debrecín je pre nich zjavne provradý, ale kto vie.
FYI Co si clovek v oficialnich tiskovych zpravach neprecte: József Janos Váradi se narodil a detstvi prozil v Debrecenu. Takze hej, Debrecen zjavne prvoradý
Opravdu mě překvapila současná nabídka Wizzu z Debrecenu. Opravdu.
Ale nie je to ani z daleka len o Wizze. Madarska vlada (v spolupraci s mestom) do letiska aj do celeho regionu intenzivne investuje https://www.themayor.eu/en/major-develo ... rt-in-2020 , presne v kontraste s tym, co robi ta slovenska s KSC. U nas si vlada vypalnicky drzi svoijch 34%, o rozvoj letiska ziaden zajem, ale tiez nie je ochotna previest svoje percenta na region/mesto, ktore by sa o letisko aspon ako tak zaujimali. Pritom do BTS/TAT a dalsich stratovych biznisov vo velkom investuju, zatialco z KSC si len vyberaju zisk a kaslu na jeho rozvoj. Ak by tych cca 500tis EUR, ci si slovenska vlada vyberie rocne z KSC ucelovo viazala na podporu liniek z KSC, urcite by Wizz v Kosiciach nezavrel bazu, a urcite by miesto toho mohol mat dnes bazovane 2 lietadla ako na DEB, a lietat aspon tolko.
No ale na dnes aj jedna dobra sprava. Aj ked DEB uz tohto roku KSC predbehol (dosiahol 600tis pax), aj tak sa KSC podaril druhy najlepsie vysledok v historii ( https://www.airportkosice.sk/sk/pre-ces ... v-historii ) a KSC zostava tretim najvacsim letiskom v ex-CS.