Berlin Air Show - ILA 2006
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 355
- Registrován: 03. 11. 2004, 12:21
- Bydliště: UL
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Berlin Air Show - ILA 2006
Nebyl náhodou někdo z Vás na této výstavě minulý rok?
Uvažuju o tom že bych se tam zajel podívat, ale nevím zda to stojí za to... Četl jsem, že tam bude k vidění A380, ale otázkou je zda bude možnost se podívat do letadla.
Díkys za info
Uvažuju o tom že bych se tam zajel podívat, ale nevím zda to stojí za to... Četl jsem, že tam bude k vidění A380, ale otázkou je zda bude možnost se podívat do letadla.
Díkys za info
Vloni ILA nebyla, neboť se koná jednou za dva roky. Bohužel už tradičně tam nevystavuje Boeing. Tady jse seznam letadel, která tam mají být vystavena - http://www.ila-berlin.de/ila2006/airshow/flugg_alle.cfm
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 354
- Registrován: 28. 01. 2003, 10:16
- Stav: Offline
Osobne s berlinskou vystavou zkusenost nemam, ale mam-li si moznost vybrat mezi vystavami v Berline, Parizi ci Farnborough.....vzdy volim posledni moznost. Vrele doporucuji, skrze cestovku se daji ziskat vstupenky na prvni den pro "odborniky", vse je pristupne, Anglicane jsou v tomto smeru velmi vstricni.
ILA2006
Byl jsem pres tyden v Berline, tak jsem zustal o pul dne dele a sel na ILA 2006, vstup 16 EUR, lidi hodne, ale organizace dukladna, takze zadne velke zmatky. Hodne hrubym odhadem mohlo byt v patek tak 20 000 lidi. Prostor vystavy je dost velky, takze se to docela dalo.V arealu jsem stravil asi 3a pul hodiny, cili jsem nemel sanci projit vsechno. Je to z druhe steny letiste Schoenefeld, jezdi tam kazdou pul hodinu vlak ze stanice Berlin Lichtenberg (doporucuji), nebo kazdou chvili autobus od stanice Berlin Schoenefeld a od metra tusim Rudow (doprava zadarmo). S parkovanim v okoli asi nic moc.
O ostatnich letovych ukazkach se vypisovat nebudu i kdyz to co predvadel s Mig 29, bylo taky super
K Airbusum se mohlo tak, aby nebylo mozne osahavat motory a podvozek a letadlo bylo mozne od plotu bezpecne vytahnout. Letove ukazky zvlaste u A318 a A340-600 byly hodne zajimave. Spis jsem tusil, ze s dopravakem se daji delat takovehle veci, ale tady jsem to videl na vlastni oci. Prulety temer na padovce s plnyma klapkama, naklon hodne pres 45°, ostre zatacky, pristani pod velkym uhlem, kde bylo zajimave srovnani s pristavajicima A319 EZY na vedlejsi draze.
Hodne by mne zajimalo, jak moc je A318 F-WWIA upravena proti seriovemu provedeni, ma motory PW (asi jako jedina). estli podobne psi kusy by se po vypnuti ochran daly delat i se seriovyma strojema.
O ostatnich letovych ukazkach se vypisovat nebudu i kdyz to co predvadel s Mig 29, bylo taky super
K Airbusum se mohlo tak, aby nebylo mozne osahavat motory a podvozek a letadlo bylo mozne od plotu bezpecne vytahnout. Letove ukazky zvlaste u A318 a A340-600 byly hodne zajimave. Spis jsem tusil, ze s dopravakem se daji delat takovehle veci, ale tady jsem to videl na vlastni oci. Prulety temer na padovce s plnyma klapkama, naklon hodne pres 45°, ostre zatacky, pristani pod velkym uhlem, kde bylo zajimave srovnani s pristavajicima A319 EZY na vedlejsi draze.
Hodne by mne zajimalo, jak moc je A318 F-WWIA upravena proti seriovemu provedeni, ma motory PW (asi jako jedina). estli podobne psi kusy by se po vypnuti ochran daly delat i se seriovyma strojema.
Re: ILA2006
OR píše:Byl jsem pres tyden v Berline, tak jsem zustal o pul dne dele a sel na ILA 2006, vstup 16 EUR, lidi hodne, ale organizace dukladna, takze zadne velke zmatky. Hodne hrubym odhadem mohlo byt v patek tak 20 000 lidi. Prostor vystavy je dost velky, takze se to docela dalo.V arealu jsem stravil asi 3a pul hodiny, cili jsem nemel sanci projit vsechno. Je to z druhe steny letiste Schoenefeld, jezdi tam kazdou pul hodinu vlak ze stanice Berlin Lichtenberg (doporucuji), nebo kazdou chvili autobus od stanice Berlin Schoenefeld a od metra tusim Rudow (doprava zadarmo). S parkovanim v okoli asi nic moc.
O ostatnich letovych ukazkach se vypisovat nebudu i kdyz to co predvadel s Mig 29, bylo taky super
K Airbusum se mohlo tak, aby nebylo mozne osahavat motory a podvozek a letadlo bylo mozne od plotu bezpecne vytahnout. Letove ukazky zvlaste u A318 a A340-600 byly hodne zajimave. Spis jsem tusil, ze s dopravakem se daji delat takovehle veci, ale tady jsem to videl na vlastni oci. Prulety temer na padovce s plnyma klapkama, naklon hodne pres 45°, ostre zatacky, pristani pod velkym uhlem, kde bylo zajimave srovnani s pristavajicima A319 EZY na vedlejsi draze.
Hodne by mne zajimalo, jak moc je A318 F-WWIA upravena proti seriovemu provedeni, ma motory PW (asi jako jedina). estli podobne psi kusy by se po vypnuti ochran daly delat i se seriovyma strojema.
Ja jsem tam byl taky v patek a ten Mig byl super Pavel Vlasov je trida holt test pilot to asi ma v ruce.Amici co tam staly se jen smaly a kroutily hlavamy.Jinak z dopravaku se mi libilo vystoupeni A340 a vystoupeni Nemeckeho vojenskeho letectva bylo taky super.A k te doprave.My jse tam jeli busem z S Bahn nadrazi na letisti a vezki nas tam po nejake polni ceste na ktere nebyl ani asfalt.A na A340 jsem si sahnul kdyz ji zatlacovali po vystoupeni na stojanku tak motor 4 se pohyboval nad divaky.
No, ja jsem jel tam taky v patek z S Bahn nadrazi a i kdyz jezdil kloubovy nizkopodlazni bus kazde asi dve minuty, vesel jsem se asi do ctvrteho.
Jinak prujezd tim rozkvetlym repkovym polem ve zlutem autobusu mercedes berlinskeho dopravniho podniku BVG byl taky zazitek. Zpatky jsem jel specialnim vlakem primo z vystaviste na Lichtenberg, protoze jsem jeste ve meste vyzvedaval veci.
Pekne bylo i nakouknuti do hangaru Lufthansa technik, kde byly 3 B737, z toho jedna dba na nejake vetsi revizi. Letove ukazky airbusu byly fakt super. Lituju, ze jsem nemel fotak.
Jestli jste jeli poslednim vlakem do Prahy, tak jsme jeli spolu.
Jinak prujezd tim rozkvetlym repkovym polem ve zlutem autobusu mercedes berlinskeho dopravniho podniku BVG byl taky zazitek. Zpatky jsem jel specialnim vlakem primo z vystaviste na Lichtenberg, protoze jsem jeste ve meste vyzvedaval veci.
Pekne bylo i nakouknuti do hangaru Lufthansa technik, kde byly 3 B737, z toho jedna dba na nejake vetsi revizi. Letove ukazky airbusu byly fakt super. Lituju, ze jsem nemel fotak.
Jestli jste jeli poslednim vlakem do Prahy, tak jsme jeli spolu.
OR píše:No, ja jsem jel tam taky v patek z S Bahn nadrazi a i kdyz jezdil kloubovy nizkopodlazni bus kazde asi dve minuty, vesel jsem se asi do ctvrteho.
Jinak prujezd tim rozkvetlym repkovym polem ve zlutem autobusu mercedes berlinskeho dopravniho podniku BVG byl taky zazitek. Zpatky jsem jel specialnim vlakem primo z vystaviste na Lichtenberg, protoze jsem jeste ve meste vyzvedaval veci.
Pekne bylo i nakouknuti do hangaru Lufthansa technik, kde byly 3 B737, z toho jedna dba na nejake vetsi revizi. Letove ukazky airbusu byly fakt super. Lituju, ze jsem nemel fotak.
Jestli jste jeli poslednim vlakem do Prahy, tak jsme jeli spolu.
Do hangaru Lufthansa Technik jsem se dostal dovnitr na moji ID kartu CSA a zrovna tam mechanici delaly weekly prohlidku na 733.Jinak to bylo podobny jako u nas,akorat oni maj i mechanicky u nas to bohuzel nejde
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 260
- Registrován: 15. 03. 2003, 19:48
- Stav: Offline
jirkapilot píše:Osobne s berlinskou vystavou zkusenost nemam, ale mam-li si moznost vybrat mezi vystavami v Berline, Parizi ci Farnborough.....vzdy volim posledni moznost. Vrele doporucuji, skrze cestovku se daji ziskat vstupenky na prvni den pro "odborniky", vse je pristupne, Anglicane jsou v tomto smeru velmi vstricni.
Jaké cestovky, pls? O výletu do Farnborough uvažuju...