Heathrow

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4783
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: Heathrow

Příspěvekod Globik » 16. 02. 2010, 21:51

Díky, dám na Tvoji radu. Ta libra navíc mě nezabije.
Jedu do Travelodge, která je na trase busu 111.


-monie-
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 246
Registrován: 21. 01. 2009, 20:45
Pohlaví: muž
Bydliště: LCA, LCY
Status: Offline

Re: Heathrow

Příspěvekod -monie- » 16. 02. 2010, 23:41

Nově už 1,20 GBP tuším - zdražili od ledna i busy na oyster.
V tomto případě bych poměr rychlost/cena volil 555 z T4 směrem na T123 a vystoupil na Bath Road (někde u Holiday Inn Ariel) a přešel na druhou stranu na 111. Ta 555 je zadarmo :)
Chystám se tam v sobotu 8)

-monie-
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 246
Registrován: 21. 01. 2009, 20:45
Pohlaví: muž
Bydliště: LCA, LCY
Status: Offline

Re: Heathrow

Příspěvekod -monie- » 17. 02. 2010, 19:42

A ještě pozor:
Hounslow East station is closed for improvement work. For further details and alternative routes, please.
Platí pro tento víkend... a asi to nebude jediný víkend.
Zdroj: e-mail od tfl.gov.uk (http://www.tfl.gov.uk/assets/emails/wor ... 21_FEB.pdf)

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4783
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: Heathrow

Příspěvekod Globik » 28. 06. 2010, 22:29

Letěl jsem IAD-LHR-PRG UA+OK, přestup cca 16 hodin přes noc a každý segment na jiné letence. Na IAD na checkinu se mě ptali, jestli je Londýn moje finální destinace. Když jsem řekl, že dnes ano, chtěli vědět kdy a jak jedu dál a pak chtěli ukázat letenku do Prahy. Za prvé nechápu, co je jim do toho a co by mi řekli, kdybych jim řekl, že je to moje věc a za druhé mi není jasné, zda by mi, kdybych chtěl, odbavili kufr až do PRG. A zda není riskantní z hlediska zatoulání kufru ho na takovýto přestup odbavovat. Co vy na to?

persona
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2058
Registrován: 24. 05. 2008, 12:26
Bydliště: BRQ
Status: Offline

Re: Heathrow

Příspěvekod persona » 28. 06. 2010, 22:40

No přece security reasons...your safety is our top concern - co jiného? Je to univerzální mantra :-) Tolik létáš a ještě Tě to překvapuje? :-) Mě se ptali v HKG, pak v IST, kde si mě dokonce fotili, i můj pas si fotili, otázky dávali atd. viz trip-report o Hong Kongu.


Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4783
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Re: Heathrow

Příspěvekod Globik » 28. 06. 2010, 22:50

persona píše:No přece security reasons...your safety is our top concern - co jiného? Je to univerzální mantra :-) Tolik létáš a ještě Tě to překvapuje? :-) Mě se ptali v HKG, pak v IST, kde si mě dokonce fotili, i můj pas si fotili, otázky dávali atd. viz trip-report o Hong Kongu.

Hmmm, a jak je definovaný termín final destination? :shock: Že jsem 40 hodin po příletu do PRG nastartoval auto a jel do Šibeníku, to jsem jim měl taky hlásit? Příště to asi udělám, řeknu jim, že moje finální destinace je Šibeník a budu čumět, jak budou hledat, co to je :D Nebo jim řeknu, že moje finální destinace je hřbitov :P

persona
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2058
Registrován: 24. 05. 2008, 12:26
Bydliště: BRQ
Status: Offline

Re: Heathrow

Příspěvekod persona » 19. 08. 2010, 22:36

Aktuální poznámka ke spottingu na Heathrow. Shledávám obtížným uvěřit, že tu toto asi nejpestřejší evropské letiště co do druhů letecké fauny nemá samostatné spotterské vlákno, a tak to dávám sem. Vycházeje z těchto informací http://www.plane-mad.com/airport-spotti ... -egll.html (zejména co se využití ranvejí týká) jsem dnes v podvečer vyrazil metrem Picadilly z Victorie na zastávku Hatton Cross (je na rozhraní 5. a 6 zóny Transport for London, máte-li Travelcard na 5 zón, turniket vás bez potíži pustí tam i zpět, cesta z Victorie i zpět trvá okolo 50-55 minut). Po výstupu z metra (turnikety) přejděte křižovatku napravo (překračuje Great South West Road) a buďto můžete jít podél této hlavní silnice anebo po Hatton Road cca 10 min rovně a první odbočka vpravo (Myrtle Avenue) vás uvede na vetší travnatý plácek, kde je spotterův ráj. Nebral jsem si nyní do Londýna velký foťák a objektivy, protože jsem tam původně ani nechtěl jít a chtěl jsem si první ověřit zda stojí za to tahat tam těžkou techniku, navíc bylo dnes zatažené počasí, ale místo je to opravdu úžasné. Bylo tam asi 15 lidí, z nichž většina měla deky a rybářské židličky, třetina lidí ovšem měla nic moc vybavení: buďto lepší kompatky nebo EVF stroje a na rychle se přibližující letadlo je dobrý rychlý teleobjektiv na zrcadlovce. Letadlo se vynoří zpoza domečků v průměru každých 60 - 90 vteřin a fotografové se většinou namáhají jen u "něčeho většího" (777, A330/340 nebo 747). Četnost výskytu aerolinek dle mého zhruba hodinového pozorování: 1) British Airways, 2) Lufthansa/Aer Lingus, 3) TAP Portugal/Swiss/BMI. Odpolední slunce v zádech by mělo být příjemné, zajímavou alternativou je focení přímo z parkoviště od zastávky metra, ev. v půli Hatton Road, kde vidíte letadlu "na břicho". Příště bude i spotterský foto-report. Slibuji.

bugr
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 800
Registrován: 03. 04. 2007, 20:17
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Heathrow

Příspěvekod bugr » 19. 08. 2010, 22:51

?? to někdo přesunul nebo to nechápu...

Spenlik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 529
Registrován: 21. 05. 2009, 16:31
Oblíbené typy letadel: MD11/DC10
B757
A340-600
B747SP
Pohlaví: muž
Bydliště: LKPD/KSFO
Status: Offline

Re: Heathrow

Příspěvekod Spenlik » 19. 08. 2010, 22:55

To máš teda recht, před měsícem sem tam byl 4 dny po sobě, a žádnou změnu drah, či dokonce pravidelnou změnu drah jsem nezaznamenal. Pokud éra přistávaj na 27R je dobrý vypravit se na druhou stranu, vpodstatě pořád kopíruješ plot, dokud ti nesvištěj nad hlavou, ovšem přesto že mám radši přistání, na LHR se perfektně fotěj starty z 09R z toho místa jak popisuješ, akorád je potřeba dojít trochu dál od tý "loučky" a ideálně zůstat na tom chodníku mezi silnicema (aby se tam nepletly stromy) - to platí teda jenom pro Airbusy, který nabíraj výšku znatelně pomalejc než Béčka, a tak jsou ve fotitelné vzdálenosti (pro 70-300mm) ještě dost nízko, takže je člověk nebere moc ze spoda...

Jinak jak je to s focením z druhé strany když se přistává na 09? Dá se tam dostat nějak rozumě public transportem?

bugr
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 800
Registrován: 03. 04. 2007, 20:17
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Heathrow

Příspěvekod bugr » 19. 08. 2010, 23:01

to s tím, že Airbusy se zvedaj pozdějš než Boeingy je fakt naprostá hovadina :D:D Tohle pište pls někde v Blesku a ne tady ;)
Jinak tady je ukázka těch míst, nebyli jsme teda všude...

http://www.planesvideo.cz/?cat=121

Spenlik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 529
Registrován: 21. 05. 2009, 16:31
Oblíbené typy letadel: MD11/DC10
B757
A340-600
B747SP
Pohlaví: muž
Bydliště: LKPD/KSFO
Status: Offline

Re: Heathrow

Příspěvekod Spenlik » 19. 08. 2010, 23:07

bugr píše:to s tím, že Airbusy se zvedaj pozdějš než Boeingy je fakt naprostá hovadina :D:D Tohle pište pls někde v Blesku a ne tady ;)
Jinak tady je ukázka těch míst, nebyli jsme teda všude...

http://www.planesvideo.cz/?cat=121


.... no co ti na to mám říct, je mi jasný že to zní jako blbost, ale byl sem tam a viděl sem to na vlastní bulvy :wink: Triply, 747 byli už daleko vejš než A380 nebo A340, možný je, že Ačka nestartovaly z konce dráhy, ale žeby všechny?

bugr
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 800
Registrován: 03. 04. 2007, 20:17
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Heathrow

Příspěvekod bugr » 19. 08. 2010, 23:13

je to podle toho jak jsou naložený, kam letěj, už jsem to řešil se zapřísáhlým Boeingářem a pak jsme viděli v AMS jak se Jumbo zvedlo pozdějš než A340. Ale ono je to jedno,na LHR je to stejně na prd ohledně výhledu na dráhu ale ten provoz je na druhou stranu úžasnej..

Spenlik
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 529
Registrován: 21. 05. 2009, 16:31
Oblíbené typy letadel: MD11/DC10
B757
A340-600
B747SP
Pohlaví: muž
Bydliště: LKPD/KSFO
Status: Offline

Re: Heathrow

Příspěvekod Spenlik » 19. 08. 2010, 23:17

bugr píše:je to podle toho jak jsou naložený, kam letěj, už jsem to řešil se zapřísáhlým Boeingářem a pak jsme viděli v AMS jak se Jumbo zvedlo pozdějš než A340. Ale ono je to jedno,na LHR je to stejně na prd ohledně výhledu na dráhu ale ten provoz je na druhou stranu úžasnej..


Tak to je jasný :) Z toho teda vyplívá že tam nakládaj víc do Airbusů :D

bugr
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 800
Registrován: 03. 04. 2007, 20:17
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Heathrow

Příspěvekod bugr » 19. 08. 2010, 23:19

:D

persona
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2058
Registrován: 24. 05. 2008, 12:26
Bydliště: BRQ
Status: Offline

Re: Heathrow

Příspěvekod persona » 20. 08. 2010, 00:05

Spenlik: no, ona ta změna ale probíhá každý týden, a dokonce jsou dva intervaly denně (6 - 15 a 15 - konec). Je to popsáno detailně s výhledem na 2 měsíce dopředu na tom odkazu. Na druhé straně na startu jsem nebyl - spokojil jsem se zatím s pláckem vycházejícím z Myrtle Avenue, protože jej líčí jako nejlepší pro pozorování provozu na Heathrow. A pomalejší stoupání se probíralo víckrát už i na airliners.net a sám jsem měl takový pocit při letech A330 i 340-600.



Zpět na “Evropská letiště”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti