Bratislava
Bratislava
to FL330,
no vyjimky ale jenom v Evrope, protoze tady je naprosta vetsina vlastnena staty nebo nejakymi regionalnimi samospravnymi celky. Proto je aerolinie ani vlastnit nemuzou, ale az se bude vic privatizovat, tak to bude hodne zajimavy.
V USA je dokonce standarte, ze majors maji ve svych hubech terminaly a sami je i provozuji. Nejsou sice vlastniky letiste, ale maji tam svou autonimitu. Mohou se rozhodnout, jestli treba bude jejich terminal odbavovat mezinarodni cestujici misto toho, aby je nutili prelejzat ze spolecnych terminalu pro mezinarodni lety do jejich vlastniho atd. Na co nejmensich poplatcich maji zajem vsichni ale naopak musi souperit, kdyz chteji na letisti dalsi prosotr. Zajimavy model.
Je pravda, ze OS by v BTS mohly v krajnim pripade jako rekci na ostrou konkurneci zalozit low-cost pobocku, ale bylo by to opravdu krajni reseni. Je jasne, ze OS Group se snazi konsolidovat a novy low-cost by si asi vyzadal dalsi pobocku, protoze by ty lety nemohly provozovat Lauda Air. Zdemolovalo by to jeho povest "luxusniho" dopravce. Austrian Arrows by taky nebyly vhodne kvuli letadlovemu parku a taky platy zamestnancu nemusi byt dostatecne nizke.
No a lety Austrian z VIE. To jedine az potom, co se bude na BTS stat novy terminal, protoze uroven sluzeb na BTS je dost nizsi nez na VIE a OS se musi jako clen Star ridit urcitymi normami.
no vyjimky ale jenom v Evrope, protoze tady je naprosta vetsina vlastnena staty nebo nejakymi regionalnimi samospravnymi celky. Proto je aerolinie ani vlastnit nemuzou, ale az se bude vic privatizovat, tak to bude hodne zajimavy.
V USA je dokonce standarte, ze majors maji ve svych hubech terminaly a sami je i provozuji. Nejsou sice vlastniky letiste, ale maji tam svou autonimitu. Mohou se rozhodnout, jestli treba bude jejich terminal odbavovat mezinarodni cestujici misto toho, aby je nutili prelejzat ze spolecnych terminalu pro mezinarodni lety do jejich vlastniho atd. Na co nejmensich poplatcich maji zajem vsichni ale naopak musi souperit, kdyz chteji na letisti dalsi prosotr. Zajimavy model.
Je pravda, ze OS by v BTS mohly v krajnim pripade jako rekci na ostrou konkurneci zalozit low-cost pobocku, ale bylo by to opravdu krajni reseni. Je jasne, ze OS Group se snazi konsolidovat a novy low-cost by si asi vyzadal dalsi pobocku, protoze by ty lety nemohly provozovat Lauda Air. Zdemolovalo by to jeho povest "luxusniho" dopravce. Austrian Arrows by taky nebyly vhodne kvuli letadlovemu parku a taky platy zamestnancu nemusi byt dostatecne nizke.
No a lety Austrian z VIE. To jedine az potom, co se bude na BTS stat novy terminal, protoze uroven sluzeb na BTS je dost nizsi nez na VIE a OS se musi jako clen Star ridit urcitymi normami.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
- Bydliště: BTS
- Stav: Offline
Bratislava
sever2:
Pokial ide o uroven sluzieb v BTS, tak sa ani neda napisat, ze je nizsia - to by bolo este dost diplomaticke vyjadrenie. Len FYI, dneska na letisku nefunguje ziadna restauracia, dokonca ani bufet. Ryanair tupo zavidi.
Pokial ide o uroven sluzieb v BTS, tak sa ani neda napisat, ze je nizsia - to by bolo este dost diplomaticke vyjadrenie. Len FYI, dneska na letisku nefunguje ziadna restauracia, dokonca ani bufet. Ryanair tupo zavidi.
Bratislava
Tak sem se ohledne BTS a Austrian zmylil. Jsem zvedavej, jak se tam NG (OS)povede. Myslim, ze ty lety budou hrat roli prostrednika mezi levnejsi variantou v podobe SkyEurope a drazsi variantou OS z VIE. Velka cast lidi bude asi z Rakouska.
No ta absence reastauraci treba muze byt i lakadlem pro low-cost aerolinky, kdyz to vezme clovek z toho pohledu, ze kdyz ma clovek opravdu hlad nebo zizen a nema moznost si to doprat na letisti,tak si to koupi v letadla, coz znamena kseft pro spolecnost.
No ta absence reastauraci treba muze byt i lakadlem pro low-cost aerolinky, kdyz to vezme clovek z toho pohledu, ze kdyz ma clovek opravdu hlad nebo zizen a nema moznost si to doprat na letisti,tak si to koupi v letadla, coz znamena kseft pro spolecnost.
Bratislava
Sever2,
Austrian neplanuje podla vyjadreni prezidenta Vagna Sorensena zamerat sa na rakuskych cestujucich a tych vozit z Bratislavy, aspon nie v prvej faze.
To ze v BTS na letisku zavreli vsetky bufety sa stalo zo dna na den, kvoli problemom s najomcom. Rozhodne to nie je normalna situacia.
Austrian neplanuje podla vyjadreni prezidenta Vagna Sorensena zamerat sa na rakuskych cestujucich a tych vozit z Bratislavy, aspon nie v prvej faze.
To ze v BTS na letisku zavreli vsetky bufety sa stalo zo dna na den, kvoli problemom s najomcom. Rozhodne to nie je normalna situacia.
Bratislava
No uvidime, jak to OS pujde. Nejak se uz neodvazuju predpovidat. Kazdopadne je dobre, ze to na BTS oziva.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 149
- Registrován: 13. 08. 2003, 00:58
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Bratislava
Asi začíná nová etapa BTS (jen aby ji správně využili). Mají tyto linky šanci na úspěch? OS asi ví proč otevírá BTS-BRU,PAR,LON. http://www1.aua.com/offices/home.asp?landabk=sk
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 108
- Registrován: 08. 06. 2003, 20:30
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Bratislava
infoair: tak ako som uz davnejsie v clanku napisal, "konkurenciu" na kazdej linke maju, bud v podobe low-costu alebo, na linke do BRU Slovak A. Aj napriek tomu sancu na uspech maju ! Linka do BRU rozhodne, lebo to co teraz lieta Slovak je dost ubohe. Ale samozrejme aj linky do CDG a LGW, AUA ponuka aj nadvazne lety v ramci aliancii, co SkyE neponuka ... a cennik AUA pre slovenske linky je tiez velmi zaujimavy
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 78
- Registrován: 11. 09. 2003, 02:12
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Bratislava
No od 1/5 to bude urcite na Bratislavskom letisku pestre.
Hlavne
- bufety
- wc (na check ine je ich presne: 3 kabinky)
a v kazdej waiting room je az 1 !!! )
- check in-ov je az 8 ks
A to uz nehovorim o priletovej hale, kde
su 2 carousseli, ktore maju problem zvladnut
1 B-737 a 1 ATR ked nahodou pristanu naraz.
Myslim ze tema Bratislavske letisko sa
rozprudi v maji
Hlavne
- bufety
- wc (na check ine je ich presne: 3 kabinky)
a v kazdej waiting room je az 1 !!! )
- check in-ov je az 8 ks
A to uz nehovorim o priletovej hale, kde
su 2 carousseli, ktore maju problem zvladnut
1 B-737 a 1 ATR ked nahodou pristanu naraz.
Myslim ze tema Bratislavske letisko sa
rozprudi v maji
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Bratislava
Kolegové ze Slovenska - slyšel jsem nějaké pověsti, že snad Air France by chtěl létat přímo do Bratislavy - nemáte nějaké info?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 268
- Registrován: 04. 06. 2003, 10:15
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Bratislava
Na webovej stranke pre Slovensko zatial nic nemaju... Asi by sa im to vsak nevyplatilo voci AUA (a SEA), aj ked keby to napr. codesharovali s Austrian nebol by som proti
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 78
- Registrován: 11. 09. 2003, 02:12
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Bratislava
Air France Bratislava patri pod Air France Praha a tam este nevedia ze existuje Bratislavske letisko
Okrem toho AF ma z BA dve linky.
Myslim ze AF:OK o 5:45h a 14:50h ...vsetko
sa taha cez Prahu... ))
Lufthansa nacasovala svoje linky uplne genialne...ranny a poobednajsi odlet zabezpeci prestup na linky do USA a do Azie... (tym som myslel nove linky LH Bratislava - MUC)
I ked tato linka ma velmi bohatu historiu:
SK AIR, TATRA AIR, SLOVAK AIRLINES a SKY EUROPE ju zrusili skor ako sa stihla rozbehnut
Okrem toho AF ma z BA dve linky.
Myslim ze AF:OK o 5:45h a 14:50h ...vsetko
sa taha cez Prahu... ))
Lufthansa nacasovala svoje linky uplne genialne...ranny a poobednajsi odlet zabezpeci prestup na linky do USA a do Azie... (tym som myslel nove linky LH Bratislava - MUC)
I ked tato linka ma velmi bohatu historiu:
SK AIR, TATRA AIR, SLOVAK AIRLINES a SKY EUROPE ju zrusili skor ako sa stihla rozbehnut
Bratislava
to Kipriotis,
jojo neni nad wave-system v MUC.
jojo neni nad wave-system v MUC.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Bratislava
Prý Hapag Lloyd Express zvažuje otevření linky do Bratislavy, nemáte kolegové nějaké další info?
Bratislava
To ale asi bude orientované hlavně na Rakušaky z Vídně, ne?
Bratislava
Tak co ten predpovidany bratislavsky napor? Jak to tam vypada?