Vídeň
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2108
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
Re: Vídeň
Potrebuji se ten den dostat z KSC do Bayerisch Eisenstein a nerad bych cestou zabil cele mladi, cili jsem vazany na konkretni spoj z VIE a prestup na ICE...
AUA s jejich jizdenkoletenkou je mi tedy na prd (btw vlak z Vidne do Lince si nacenili na krasnych 130 EUR, bezne do 50 EUR). Jak by to bylo krasne, kdyby se dalo doletet do PRG.

AUA s jejich jizdenkoletenkou je mi tedy na prd (btw vlak z Vidne do Lince si nacenili na krasnych 130 EUR, bezne do 50 EUR). Jak by to bylo krasne, kdyby se dalo doletet do PRG.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1102
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Vídeň
Tak to bych osobně zvážil letět ráno z KSC do VIE a pak do MUC - na jedné letence s Austrianem (2,5 hodiny v optimistickém přestupu celkem) a v Německu dojel z letiště přes Landshut do Bayerisch Eisenstein vlakem. Spoje jedou přes den co hodinu. Večer je to horší. Spoj vlakem sice trvá 2:45 hod, ale zase stojí díky německému Klimaticketu zpáteční jen 9 euro - to je totiž cena jízdenky na místní dopravu ale i regionální expresy na měsíc - platí jen přes léto v červnu, červenci a srpnu.kuba.biker píše: ↑31. 05. 2022, 19:47Potrebuji se ten den dostat z KSC do Bayerisch Eisenstein a nerad bych cestou zabil cele mladi, cili jsem vazany na konkretni spoj z VIE a prestup na ICE...![]()
AUA s jejich jizdenkoletenkou je mi tedy na prd (btw vlak z Vidne do Lince si nacenili na krasnych 130 EUR, bezne do 50 EUR). Jak by to bylo krasne, kdyby se dalo doletet do PRG.
P.S. o pondělním a pátečním Ryanairu KSC-PRG víte ?
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2108
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
Re: Vídeň
Vím, já právě letím v pondělí s FR tam, ale středeční cesta zpátky je problém. Škoda, že FR lítá jen 2x týdně. Bydlím v podhůří Šumavy, takže při cestách na východ většinou popojedu autem do Bayerisch Eisenstein či Pasova a odtud vlakem, v tomhle případě je to poněkud složitější. (A jsem hrozně pohodlnýMarty-t píše: ↑01. 06. 2022, 10:17Tak to bych osobně zvážil letět ráno z KSC do VIE a pak do MUC - na jedné letence s Austrianem (2,5 hodiny v optimistickém přestupu celkem) a v Německu dojel z letiště přes Landshut do Bayerisch Eisenstein vlakem. Spoje jedou přes den co hodinu. Večer je to horší. Spoj vlakem sice trvá 2:45 hod, ale zase stojí díky německému Klimaticketu zpáteční jen 9 euro - to je totiž cena jízdenky na místní dopravu ale i regionální expresy na měsíc - platí jen přes léto v červnu, červenci a srpnu.kuba.biker píše: ↑31. 05. 2022, 19:47Potrebuji se ten den dostat z KSC do Bayerisch Eisenstein a nerad bych cestou zabil cele mladi, cili jsem vazany na konkretni spoj z VIE a prestup na ICE...![]()
AUA s jejich jizdenkoletenkou je mi tedy na prd (btw vlak z Vidne do Lince si nacenili na krasnych 130 EUR, bezne do 50 EUR). Jak by to bylo krasne, kdyby se dalo doletet do PRG.
P.S. o pondělním a pátečním Ryanairu KSC-PRG víte ?


-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1102
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Vídeň
Souhlasím. Ale spíš je to smutná vizitka nefunkční železniční infrastruktury v ČR a SR. Protože obsloužit cca 700km relaci mezi 30tisícovým Pískem a o 200tisíc většími Košicemi by měla železnice v 21 století určitě zvládnout rychleji než za současných nejrychlejších 12 hodin. Pak se není čemu divit, že tuto trasu někteří raději jedou 8 hodin autem. Pak nemá být D1 plná... Ale třeba si Ryanair (případně jeho konkurence) v budoucnu vypočte, že mezi 1300k Prahou a 230k Košicemi vzdálenými 700km s jistou vzájemnou kulturní vazbou a málo efektivní železnicí by se mohly uživit i víc než jen 2 rotace týdně...
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2108
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
Re: Vídeň
Presne tak. Je to tedy uz hodne off topic, ale v duchu se ptam, co se stalo s ex klientelou CSA na lince PRG-KSC(?) Pokud si dobre pamatuji, letalo to az 3x denne a v pohode to koexistovalo s linkou Austrianu do VIE. Ja beru, ze v dnesni dobe je trochu mrtvy punk provozovat letecka spojeni o delce 30-50 minut, ale na druhou stranu v tom nasem regionu fakt neni alternativa. Kor ted, kdyz jsou vlastne vsechny hlavni zeleznicni koridory rozkopane ( a kdo si muze dovolit ten luxus X hodin v kuse neuzitecne kroutit volantem?)Marty-t píše: ↑03. 06. 2022, 10:22Souhlasím. Ale spíš je to smutná vizitka nefunkční železniční infrastruktury v ČR a SR. Protože obsloužit cca 700km relaci mezi 30tisícovým Pískem a o 200tisíc většími Košicemi by měla železnice v 21 století určitě zvládnout rychleji než za současných nejrychlejších 12 hodin. Pak se není čemu divit, že tuto trasu někteří raději jedou 8 hodin autem. Pak nemá být D1 plná... Ale třeba si Ryanair (případně jeho konkurence) v budoucnu vypočte, že mezi 1300k Prahou a 230k Košicemi vzdálenými 700km s jistou vzájemnou kulturní vazbou a málo efektivní železnicí by se mohly uživit i víc než jen 2 rotace týdně...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3102
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Vídeň
Ex klientela CSA zhusta bud nelita (hodne firem jeste porad neobnovilo sluzebky) nebo lita s OS a LOTem (a neco asi i EW do DUS). Bude tam asi i cast co presedlala na BUD, zejmena ted po otevreni dalnice na hranice v Madarsku lze byt z KSC na BUD za 2 hodiny a par minut.kuba.biker píše: ↑03. 06. 2022, 10:43Presne tak. Je to tedy uz hodne off topic, ale v duchu se ptam, co se stalo s ex klientelou CSA na lince PRG-KSC(?) Pokud si dobre pamatuji, letalo to az 3x denne a v pohode to koexistovalo s linkou Austrianu do VIE. Ja beru, ze v dnesni dobe je trochu mrtvy punk provozovat letecka spojeni o delce 30-50 minut, ale na druhou stranu v tom nasem regionu fakt neni alternativa. Kor ted, kdyz jsou vlastne vsechny hlavni zeleznicni koridory rozkopane ( a kdo si muze dovolit ten luxus X hodin v kuse neuzitecne kroutit volantem?)Marty-t píše: ↑03. 06. 2022, 10:22Souhlasím. Ale spíš je to smutná vizitka nefunkční železniční infrastruktury v ČR a SR. Protože obsloužit cca 700km relaci mezi 30tisícovým Pískem a o 200tisíc většími Košicemi by měla železnice v 21 století určitě zvládnout rychleji než za současných nejrychlejších 12 hodin. Pak se není čemu divit, že tuto trasu někteří raději jedou 8 hodin autem. Pak nemá být D1 plná... Ale třeba si Ryanair (případně jeho konkurence) v budoucnu vypočte, že mezi 1300k Prahou a 230k Košicemi vzdálenými 700km s jistou vzájemnou kulturní vazbou a málo efektivní železnicí by se mohly uživit i víc než jen 2 rotace týdně...
FR moc klientu OK nepobral. P2P byli v letadlech jednotky lidi. Konkurenci FR jsou zejmena vlaky (a spojeni vlakem KSC-PRG se co do nabidky za ~10 let zpatky hodne zlepsilo, RJ, LE, Pendolino atd) a auta. Pro lidi co jdou primo do KSC to neni az takovy rozdil, ale kdyz jdes jeste nejakych 50-100km dal, tak uz to je jina. A naklady na auto jestli se rozdeli mezi 4 lidi treba, tak umi byt male.
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2011
- Příspěvky: 2108
- Registrován: 16. 06. 2007, 10:14
- Stav: Offline
Re: Vídeň
Jsem blbej, vůbec mě nenapadlo využít BUD-PRGFabo píše: ↑03. 06. 2022, 11:19Ex klientela CSA zhusta bud nelita (hodne firem jeste porad neobnovilo sluzebky) nebo lita s OS a LOTem (a neco asi i EW do DUS). Bude tam asi i cast co presedlala na BUD, zejmena ted po otevreni dalnice na hranice v Madarsku lze byt z KSC na BUD za 2 hodiny a par minut.kuba.biker píše: ↑03. 06. 2022, 10:43Presne tak. Je to tedy uz hodne off topic, ale v duchu se ptam, co se stalo s ex klientelou CSA na lince PRG-KSC(?) Pokud si dobre pamatuji, letalo to az 3x denne a v pohode to koexistovalo s linkou Austrianu do VIE. Ja beru, ze v dnesni dobe je trochu mrtvy punk provozovat letecka spojeni o delce 30-50 minut, ale na druhou stranu v tom nasem regionu fakt neni alternativa. Kor ted, kdyz jsou vlastne vsechny hlavni zeleznicni koridory rozkopane ( a kdo si muze dovolit ten luxus X hodin v kuse neuzitecne kroutit volantem?)Marty-t píše: ↑03. 06. 2022, 10:22
Souhlasím. Ale spíš je to smutná vizitka nefunkční železniční infrastruktury v ČR a SR. Protože obsloužit cca 700km relaci mezi 30tisícovým Pískem a o 200tisíc většími Košicemi by měla železnice v 21 století určitě zvládnout rychleji než za současných nejrychlejších 12 hodin. Pak se není čemu divit, že tuto trasu někteří raději jedou 8 hodin autem. Pak nemá být D1 plná... Ale třeba si Ryanair (případně jeho konkurence) v budoucnu vypočte, že mezi 1300k Prahou a 230k Košicemi vzdálenými 700km s jistou vzájemnou kulturní vazbou a málo efektivní železnicí by se mohly uživit i víc než jen 2 rotace týdně...
FR moc klientu OK nepobral. P2P byli v letadlech jednotky lidi. Konkurenci FR jsou zejmena vlaky (a spojeni vlakem KSC-PRG se co do nabidky za ~10 let zpatky hodne zlepsilo, RJ, LE, Pendolino atd) a auta. Pro lidi co jdou primo do KSC to neni az takovy rozdil, ale kdyz jdes jeste nejakych 50-100km dal, tak uz to je jina. A naklady na auto jestli se rozdeli mezi 4 lidi treba, tak umi byt male.

Re: Vídeň
Zdravím, v srpnu letíme na 4 dny do Paříže a schopné letenky z Prahy na mě vyskakují jen s přestupem ve Vídni a zpět v Mnichově. Dá se stihnout přestup za hodinu na těchto letištích? Letíme jen s příručákem. Ne že bych byl lakomec, ale dávat Frantíkům, potažmo Air France 15 tisíc za 2 přímé letenky se mi fakt nechce
Díky za info a at se daří

Díky za info a at se daří

-
- Kapitán
- Příspěvky: 4065
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Vídeň
Vueling nebo Transavia na letiste Paříž-Orly (ORY) nemaji ceny lepsi nez AF?LuckyLjuk píše: ↑05. 07. 2022, 12:38Zdravím, v srpnu letíme na 4 dny do Paříže a schopné letenky z Prahy na mě vyskakují jen s přestupem ve Vídni a zpět v Mnichově. Dá se stihnout přestup za hodinu na těchto letištích? Letíme jen s příručákem. Ne že bych byl lakomec, ale dávat Frantíkům, potažmo Air France 15 tisíc za 2 přímé letenky se mi fakt nechce![]()
Díky za info a at se daří![]()
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 948
- Registrován: 03. 04. 2007, 20:17
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Vídeň
Dotaz ohledně parkovacích garáží Leopoldau. Když jsem tam posledně parkovali tak jsme si to tam prolezli bvenku než nám jel S7. A přišlo mi, že je na ulicích parkování bez omezení. Je to tak nebo je tam nějaká restrikce, o které nevím?
Jako stejně to dám asi radši do garáží protože ten týden zas není taková dána.
Jako stejně to dám asi radši do garáží protože ten týden zas není taková dána.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 407
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Vídeň
Celá Vídeň je modrá zóna. Nejsou tam čáry, protože to už platí všude.bugr píše: ↑12. 09. 2022, 17:30Dotaz ohledně parkovacích garáží Leopoldau. Když jsem tam posledně parkovali tak jsme si to tam prolezli bvenku než nám jel S7. A přišlo mi, že je na ulicích parkování bez omezení. Je to tak nebo je tam nějaká restrikce, o které nevím?
Jako stejně to dám asi radši do garáží protože ten týden zas není taková dána.
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: Vídeň
Neskoro, ale potvrdzujem. V (takmer) celej Viedni sa plati parkovne cez pracovne dni od 9:00 do 22:00, Leopoldau je cast Viedne. Ako pomocka posluzi metro - ked tam je metro (U-Bahn, nie S-Bahn), tak je to Vieden. U-Bahn mimo Vieden nechodi.
(Takmer preto, lebo v istych polnohospodarskych castiach Viedne sa neplati, ale tam ziadna MHD dostupna nie je.)