Docela me hrozne zajima jak je to mozne ze BUD tolik velkokapacitnich cargo linek? je to vse opravdovy traffic a cargo mezi Madarskem a jinam?
viz:
Following Cargolux and Air Bridge Cargo, Chinese operator Jade Cargo is going to start twice weekly flights from Shenzhen to Budapest from June, with Boeing 747-400 Freighters.
podle meho ekonomika tam neslape, porad potize a ani nevidim zadny obrovsky industrialni kapacity? jde to treba i jinam kamiony?
na to ze viditelne v CR je mnohem vice businessu tak PRG ma jen jedinou opravdovou cargo linku...po tom co ztratila EK...
dik za info
Budapest cargo linky
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 951
- Registrován: 23. 01. 2003, 16:02
- Bydliště: BTS
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
To som nikdy nepozeral kolko ma BUD cargo liniek ale ak to je pravda tak to je fakt divne. Urcite v porovnani s CR maju slabu ekonomiku. Ale to ich letisko ma dobry manazment - aspon mne sa tak zda.
Napr. do slovenskeho Samsungu nosia denne z Azie tony dielcov letecky a nic nejde cez BTS . Pravdepodobne cez VIE ale mozno aj cez tu BUD.
Napr. do slovenskeho Samsungu nosia denne z Azie tony dielcov letecky a nic nejde cez BTS . Pravdepodobne cez VIE ale mozno aj cez tu BUD.