Bratislava (BTS)

Odpovědět
Tony Smoke
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
Příspěvky: 1048
Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: VIE
Stav: Offline

Re: BTS

Příspěvek od Tony Smoke »

hafi píše:
Tony Smoke píše:...(no recline, same reklamy, ziadne napoje...), tak Business klientela je podla mna out of reach.

po vzletu vytáhne laptop a pracuje. tudíž nesklápěcí sedačky jsou výhoda, bo mu tam nikdo nemůže sklápět sedačku do monitoru, reklamy ignoruje a nápoje si aspoň nemůže vylít do počítače...a kdyby chtěl tak si to koupí. Rozdíl je jen v počtu spojení - co není aspoň dvakrát denně nemá smysl. A to se dá upravit, budeli dopyt.


Prave si opisal poctiveho zamestnanca ktorych su asi 2% zo vsetkych. Pokial niekam letis, tam si v kancli 8 hodin a potom vecernou linkou ides domov, neviem, ci sa ti chce este pracovat, pokial mas ist na dalsi den znova do prace. Pohodlne sedadlo, dobry legroom a service by som urcite neopomenul.


hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1805
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Stav: Offline

Re: BTS

Příspěvek od hafi »

ok, možná jsem do úvahy nezahrnul Slovensko, toto byl popsaný stav z podvečerního letu FRA-MUC.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4145
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: BTS

Příspěvek od whiskey »

Tony Smoke píše:Pohodlne sedadlo, dobry legroom a service by som urcite neopomenul.

daj priklad nejakej europskej aerolinky, co ponuka vsetky tieto 3 veci na letoch po Europe. Rad hodim v tom pripade luftwaffe cez palubu. :))

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4145
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: BTS

Příspěvek od whiskey »

hafi píše:ok, možná jsem do úvahy nezahrnul Slovensko, toto byl popsaný stav z podvečerního letu FRA-MUC.

lietam 4 segmenty tyzdenne (poslednych 12 tyzdnov) medzi Rakuskom, Svajciarskom a Nemeckom, takych tazko pracujucich, co popisujes, viem zratat na prstoch jednej ruky na kazdom segmente. Vacsinou nepotrebujem ani jeden prst.

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1884
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: BTS

Příspěvek od MEA »

whiskey píše:
hafi píše:ok, možná jsem do úvahy nezahrnul Slovensko, toto byl popsaný stav z podvečerního letu FRA-MUC.

lietam 4 segmenty tyzdenne (poslednych 12 tyzdnov) medzi Rakuskom, Svajciarskom a Nemeckom, takych tazko pracujucich, co popisujes, viem zratat na prstoch jednej ruky na kazdom segmente. Vacsinou nepotrebujem ani jeden prst.

ani ten stredny prst?

inak by som chcel vidiet ten notebook, co sa zmesti pri rajenovskom seatingu pred cloveka :)))


Tony Smoke
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
Příspěvky: 1048
Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: VIE
Stav: Offline

Re: BTS

Příspěvek od Tony Smoke »

whiskey píše:
Tony Smoke píše:Pohodlne sedadlo, dobry legroom a service by som urcite neopomenul.

daj priklad nejakej europskej aerolinky, co ponuka vsetky tieto 3 veci na letoch po Europe. Rad hodim v tom pripade luftwaffe cez palubu. :))


Mozno som idealista :) vsetky tri urcite nie, ale oproti RYR ti v DLH nebliaka letuska reklamy do ucha :D

Ja uznavam, ze urcite ani LH neni domaca postel, ale FR je urcite este o par tried nizsie.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4145
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: BTS

Příspěvek od whiskey »

Tony Smoke píše:Mozno som idealista :) vsetky tri urcite nie, ale oproti RYR ti v DLH nebliaka letuska reklamy do ucha :D

Ja uznavam, ze urcite ani LH neni domaca postel, ale FR je urcite este o par tried nizsie.

Vola sa to noise cancelling headphones a spravny vyber hudby, pripadne ina zabava napr. z tabletu... Ale FR rozhodne neobhajujem, pouzivam to pri kazdom lete, ci je to CRJ alebo 380, bez ohladu na class of service (v tych lepsich si nemusis nosit svoje, ale ja som zvyknuty uz na ne)...

Anubis
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 39
Registrován: 14. 11. 2013, 15:36
Stav: Offline

Re: BTS

Příspěvek od Anubis »

Opäť jedna správa o spojení Bratislavy a Číny, dokonca by malo byť viac spojení :shock: : "Letecká spoločnosť Slovak-Chinese Airlines (SCA) bude mať väčší rozmer, ako sa plánovalo. Jedna linka, ktorá bola plánovaná, by nebola efektívna pre európskeho strategického partnera SCA. Preto rokujeme o ďalších linkách. Lietať sa plánuje od nového roka,“
http://spravy.pravda.sk/ekonomika/clano ... ceho-roka/

maf
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 951
Registrován: 23. 01. 2003, 16:02
Bydliště: BTS
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: BTS

Příspěvek od maf »

Anubis píše:Opäť jedna správa o spojení Bratislavy a Číny, dokonca by malo byť viac spojení :shock: : "Letecká spoločnosť Slovak-Chinese Airlines (SCA) bude mať väčší rozmer, ako sa plánovalo. Jedna linka, ktorá bola plánovaná, by nebola efektívna pre európskeho strategického partnera SCA. Preto rokujeme o ďalších linkách. Lietať sa plánuje od nového roka,“
http://spravy.pravda.sk/ekonomika/clano ... ceho-roka/


Okrem leteckej spolocnosti, tu cinania pridu stavat dialnice, vodne dielo, pride pobocka ich banky. No mam pocit, ze cinania odteraz idu robit biznis uz len s nami. Pekne ma Fico tu propagandu zmaknutu, ale co to za clanok? Ved nejdu volby.
Etihad bude lutovat, ze sa tu hned nenahrnul :)) .

Ok, teraz vazne. Nepotvrdena info:
Od 1.5.2014 sa bude vztahovat pre nove linky na slovenske letiska 95% zlava z navigacneho poplatku na dobu 18 mesiacov. Konecne dostali rozum. (Ked som im pred cca rokom na Ministerstve dopravy prezentoval problem vysokych poplatkov a navrhol ich znizit, ma vysmiali).

jdr
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 271
Registrován: 02. 06. 2007, 18:52
Stav: Offline

Re: BTS

Příspěvek od jdr »


MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1884
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: BTS

Příspěvek od MEA »

neviete niekto viac podrobnosti?
fokker po c-checku letiaci z bts...
http://avherald.com/h?article=474365a5&opt=0

beardie
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1074
Registrován: 08. 10. 2011, 18:58
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: BTS

Příspěvek od beardie »

"still alive boss" :D

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1884
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: BTS

Příspěvek od MEA »

beardie píše:"still alive boss" :D

ano ta meságe sa lúbila velice aj mne :)))

maf
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 951
Registrován: 23. 01. 2003, 16:02
Bydliště: BTS
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: BTS

Příspěvek od maf »

http://hn.hnonline.sk/ekonomika-a-firmy ... nik-619243

Najma som sa pobavil na vete :
Manažment letiska podľa ministra komunikuje s prepravcami takmer po celom svete a hľadá dohody na nové linky, či už pre osobnú, alebo nákladnú prepravu.

Hlada, hlada, hlada. Mozno keby nelietali do Hong kongu ci Singapuru, ale po Europe, tak by nieco nasli.
Kvalitku fetuje chalan.

tempranilo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 348
Registrován: 27. 09. 2011, 22:25
Stav: Offline

Re: BTS

Příspěvek od tempranilo »

maf píše:http://hn.hnonline.sk/ekonomika-a-firmy-117/pociatek-chce-aby-bratislavske-letisko-rozlietal-stat-nie-sukromnik-619243

Najma som sa pobavil na vete :
Manažment letiska podľa ministra komunikuje s prepravcami takmer po celom svete a hľadá dohody na nové linky, či už pre osobnú, alebo nákladnú prepravu.

Hlada, hlada, hlada. Mozno keby nelietali do Hong kongu ci Singapuru, ale po Europe, tak by nieco nasli.
Kvalitku fetuje chalan.

Tento vývoj jen potvrzuje, že žádný, skutečně seriózní zájem, o rozvoj letiště nemá ani stát, ani ti, co tahají za nitky v pozadí a že košile, jakkoliv děravá, je bližší než kabát. Zásadní problém je, že nikdo, kdo o letišti dnes rozhoduje před i za scénou, vlastně nemá představu, jak by letiště takového typu, jako je v Bratislavě, mělo být provozováno a řízeno, zkrátka fungovat, neexistuje žádná vize, strategie, nic, na čem by se dalo stavět a kde by bylo možné vidět nějaký cíl směřování. K tomu neschopný management, který po celou dubu svého působení jen šíří optimistické řeči o jednání s dopravci, což se v reálu prozatím projevuje v soustavném poklesu výkonů, které jsou nepoměrně nižší i než v době nejhlubší krize, to vše jen dokresluje naprostou zoufalost všech zúčastněných při správě této instituce. Také to, že je letiště finančně stabilizované, je třeba brát s velkou rezervou a spíše jen jako vyjádření pro tisk (pokud tím ovšem ministr nemínil, že je stabilně ve ztrátě), které nelze nijak ověřit, protože nezveřejňují žádná data. Lze o tom ale s úspěchem pochybovat, protože necelých 700000 odlétajících cestujících ročně, z nichž cca 75 % tvoří LC, kde lze celkový výnos za cestujícího odhadovat na maximálne 50% stanovené letištní taxy těžko pokryje náklady na provoz, dluhovou správu za terminál a další. A úspory, jako kosmetické snížení počtu zaměstnanců nebo fakt, že v loňském roce nebylo investováno (ve srovnání s předcházejícími léty) prakticky nic například do údržby již tak problematických VPD, což jsou jen odložené náklady, které se v mnohem větší míře projeví projeví v následujících letech, nejspíš nemohly posunout hospodaření do černých čísel.

Na druhou strany je ale třeba přiznat, že právě z pohledu těch, co letiště ovládají, je to ideální situace, ke které to spělo už od doby, kdy vedení letiště téměř naprosto bojkotovalo spolupráci a poskytování informací pro zpracování studie poradcem (a nyní vůbec neřeším, zda ta studie mohla přinést něco objevného). Do kapes různých šíbrů typu Poora či Výboha sice nepoteče, ale pořád bude kapat, vedení letiště si také přijde na svých pár EUR, poradce si také vyúčtoval, takže i ten je na svém.... značka ideál. A že jedno letiště umírá před očima, to vlastně nikoho (kromě pár fandů) nebolí. A až budou výkony zcela marginální, tak to mohou zavřít a místo toho si tam pan ředitel může nechat postavit krásné golfové hřiště, kde si s ministrem dopravy mohou u 14. jamky notovat, jak se jim krásně podařilo na letišti rozlétat.... sice jen golfové míčky, ale i to se počítá.


Odpovědět