maf píše:tempranilo píše:Doplneni - let. spolecnost je zjevne soucasti touroperatora nebo nejake skupiny zamerene na cest. ruch, takze plati, co jsem psal - maji zajistno urcite procento kapacity, bude to vytezovat svymi klienty a pokud zbyla volna mista nabidne do prodeje, tak proc ne, muze to fungovat. Jde jen o to, kdo bude cilova skupina. Pokud Ukrajinci cestujici do AT, tak by to mohlo byt v pohode, pokud planuji zacilit na Rakusaky, tak to uplne ruzove nevidim, ti nebudou asi moc chtit cestovat na odlet do BTS.
Aby sa to nezvrhlo na cisto rakusku temu. Aj na Slovensku a na Morave su ukrajinci a tiez nasi ludia cestuju na Ukrajinu.
A ci sa rakusanom bude chiet do BTS? Este som snad neletel let z BTS s Ryanairom aby tam neboli rakusania.
To je sice pravda, ale že by tam byl potenciál na 4x týdně nebo dokonce daily? Nevím, ale pokud by byl, tak by asi už někdo létal, resp. ty lety, co existovaly v minulosti, by asi fungovaly. Ale trh se mění a může být, že dnes bude situace jiná.
Pokud jde o cestovaní rakušanů do BTS, ano, jsou i tací, ale jejich procento je hluboko za očekáváními, které MOL při vstupu na tento trh měl.
Jinými slovy, já naprosto neříkám, že je špatné, že bude linka do Kyjeva létat. Jen se obávám, zda má tato společnost dost času a zejména prostředků na to, aby nechala linku zaběhnout, aby byla schopna snášet počáteční ztráty, přičemž musí počítat s tím, že počáteční období může trvat relativně dlouhou dobu. OS a PS ve Vídni určitě také nebudou sedět se založenýma rukama. A z tohoto pohledu se mi zdá, že ohlásit linku 7 týdnů a začít prodávat teprve 5 týdnů před zahájením letů není úplně správný přístup, zejména u společnosti, která má silně marketingově pracovat a budovat sve, zatím ne velmi známé jméno.