Let z Filipíny s dvěma přestupy v Číně

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5905
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Online

Re: Let z Filipíny s dvěma přestupy v Číně

Příspěvek od Globik »

Airbus380 píše:Protože dle Timaticu zkrátka není možný bezvízový tranzit přes Čínu, nehledě na to, jestli člověk chce nebo nechce opustit tranzitní prostor, pokud letí z nebo do USA. Takže pokud se zaměstnanci v HNL budou řídit Timaticem, k letence je nutné mít vyřízené standardní vízum do Číny přes čínskou ambasádu/konzulát v USA.

Vím, že to řešili Student Agency, u kterých měli lidi zakoupenou právě onu letenku PRG-PEK-HNL ještě před změnou (tedy s tranzitním vízem zdarma) a obesílali je s informací, že je nutné si vízum vyřídit. Měli tedy vždy dlouhý stop v Pekingu (víc než 20 hodin), ale jak říkám, Timatic v tomto hovoří jasně a rozdíly mezi tranzitem sterilní tranzitní zónou a vstoupením do Číny bohužel nevidí.

Výtažek z Timaticu:

china-transit.png


Opět ale říkám, vím o lidech, kterým bezvízový tranzit, navzdory Timaticu, prošel bez řečí. O tom prostě transfer v Číně je – občas se neřídí dle svých vlastních pravidel, protože jsou tak složitá, že v nich mají bordel sami Číňani.

Jasně, tím je to pro mě passé, nebudu tady ještě chodit na konzulát, to radši poletím via Soul nebo via TATL. Díky!!!


Odpovědět