Co rozhoduje o nutnosti vlastnění techniky na sníh?

Odpovědět
fricoolinek2
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 173
Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
Stav: Offline

Co rozhoduje o nutnosti vlastnění techniky na sníh?

Příspěvek od fricoolinek2 »

Jak je s leteckou technikou na letištích, kde sníh napadne třeba jen 2x za deset let? resp. jaké jsou "podnebné" klíče na to, kdy už to techniku prostě mít musíte?

Dále by mne zajímalo, zda třeba nějaké letiště na jižní polokouli (jih Austrálie, Nový Zéland, jih Chile či Argentiny) nemají nějaké partnerské programy s podobně velkým letištěm na severní polokouli o sezónní zápůjčce takovéto techniky, či by to z důvodu nákladů na dálkovou lodní přepravu, tím více leteckou, nedávalo smysl?


Roiman4
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 324
Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400
Pohlaví: muž
Bydliště: ZLN/PRG
Stav: Offline

Re: Co rozhoduje o nutnosti vlastnění techniky na sníh

Příspěvek od Roiman4 »

fricoolinek2 píše:
02. 08. 2020, 20:18
Jak je s leteckou technikou na letištích, kde sníh napadne třeba jen 2x za deset let? resp. jaké jsou "podnebné" klíče na to, kdy už to techniku prostě mít musíte?

Dále by mne zajímalo, zda třeba nějaké letiště na jižní polokouli (jih Austrálie, Nový Zéland, jih Chile či Argentiny) nemají nějaké partnerské programy s podobně velkým letištěm na severní polokouli o sezónní zápůjčce takovéto techniky, či by to z důvodu nákladů na dálkovou lodní přepravu, tím více leteckou, nedávalo smysl?
Pokud je to mezinarodni letiste, tak by melo mit alespon jedno auto schopne odmrazit letadlo, respektive handling. Ale neni to jen tak, ze se rekne a hned se de odmrazovat. Nahrati kapaliny trva okolo 45min, kazdy den musi byt vzorky toho apod... takze pokud mas vyple auto a reknes to CPT. tak ten rozhodne vetsinou. Bud se to sekne poradne nebo se odleti az dalsi den. Taky jeste pak zalezi na teplote venku apod. Jsou taci, kteri chteji odmraz i pri +9

Odpovědět