Reseni claimu zavazadel pri zavrene prepazce?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3057
- Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Reseni claimu zavazadel pri zavrene prepazce?
Setkal se nekdo se situaci, ze potreboval resit baggage claim, at uz poskozeni nebo missing, a prepazka zavrena? Lze to vubec resit mimo letiste? Zpozdene zavazadlo asi ano, ale jak zpetne prokazat poskozeni zapsaneho zavazadla?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3211
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Reseni claimu zavazadel pri zavrene prepazce?
Zpozdeni ano, dneska stejne casto posilaji spolecnosti paxe primo na online formulare.
poskozeni nevim, asi bych to zavazadlo nafotil tak, aby bylo videt ze to je u pasu a idealne i zaber na to, ze na pase jezdi ten dany let.
poskozeni nevim, asi bych to zavazadlo nafotil tak, aby bylo videt ze to je u pasu a idealne i zaber na to, ze na pase jezdi ten dany let.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 136
- Registrován: 03. 12. 2008, 21:37
- Bydliště: BRQ
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Reseni claimu zavazadel pri zavrene prepazce?
Moje zkušenost s reklamací poškození kufru při letu s LH pár let zpět - nafoceno až doma (už si nepamatuju, jestli jsem si toho na letišti nevšiml nebo se mi to nechtělo řešit), emailem (ne přes formulář) jsem poslal complaint s booking code a baggage ID, během pár dnů jsem dostal odpověď s žádostí o číslo účtu a obratem dostal 60 EUR. O žádné peníze jsem nežádal, ani nedoufal, že by něco poslali. Bral jsem to spíš jenom jako zpětnou vazbu...