Reseni claimu zavazadel pri zavrene prepazce?

Odpovědět
Night fly
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3040
Registrován: 13. 05. 2005, 09:25
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Reseni claimu zavazadel pri zavrene prepazce?

Příspěvek od Night fly »

Setkal se nekdo se situaci, ze potreboval resit baggage claim, at uz poskozeni nebo missing, a prepazka zavrena? Lze to vubec resit mimo letiste? Zpozdene zavazadlo asi ano, ale jak zpetne prokazat poskozeni zapsaneho zavazadla?


Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3162
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Reseni claimu zavazadel pri zavrene prepazce?

Příspěvek od Fabo »

Zpozdeni ano, dneska stejne casto posilaji spolecnosti paxe primo na online formulare.

poskozeni nevim, asi bych to zavazadlo nafotil tak, aby bylo videt ze to je u pasu a idealne i zaber na to, ze na pase jezdi ten dany let.

dast
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 135
Registrován: 03. 12. 2008, 21:37
Bydliště: BRQ
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Reseni claimu zavazadel pri zavrene prepazce?

Příspěvek od dast »

Moje zkušenost s reklamací poškození kufru při letu s LH pár let zpět - nafoceno až doma (už si nepamatuju, jestli jsem si toho na letišti nevšiml nebo se mi to nechtělo řešit), emailem (ne přes formulář) jsem poslal complaint s booking code a baggage ID, během pár dnů jsem dostal odpověď s žádostí o číslo účtu a obratem dostal 60 EUR. O žádné peníze jsem nežádal, ani nedoufal, že by něco poslali. Bral jsem to spíš jenom jako zpětnou vazbu... :-)


Odpovědět