Co rozhoduje o nutnosti vlastnění techniky na sníh?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 193
- Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
- Stav: Offline
Co rozhoduje o nutnosti vlastnění techniky na sníh?
Jak je s leteckou technikou na letištích, kde sníh napadne třeba jen 2x za deset let? resp. jaké jsou "podnebné" klíče na to, kdy už to techniku prostě mít musíte?
Dále by mne zajímalo, zda třeba nějaké letiště na jižní polokouli (jih Austrálie, Nový Zéland, jih Chile či Argentiny) nemají nějaké partnerské programy s podobně velkým letištěm na severní polokouli o sezónní zápůjčce takovéto techniky, či by to z důvodu nákladů na dálkovou lodní přepravu, tím více leteckou, nedávalo smysl?
Dále by mne zajímalo, zda třeba nějaké letiště na jižní polokouli (jih Austrálie, Nový Zéland, jih Chile či Argentiny) nemají nějaké partnerské programy s podobně velkým letištěm na severní polokouli o sezónní zápůjčce takovéto techniky, či by to z důvodu nákladů na dálkovou lodní přepravu, tím více leteckou, nedávalo smysl?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 340
- Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
- Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400 - Pohlaví: muž
- Bydliště: ZLN/PRG
- Stav: Offline
Re: Co rozhoduje o nutnosti vlastnění techniky na sníh
Pokud je to mezinarodni letiste, tak by melo mit alespon jedno auto schopne odmrazit letadlo, respektive handling. Ale neni to jen tak, ze se rekne a hned se de odmrazovat. Nahrati kapaliny trva okolo 45min, kazdy den musi byt vzorky toho apod... takze pokud mas vyple auto a reknes to CPT. tak ten rozhodne vetsinou. Bud se to sekne poradne nebo se odleti az dalsi den. Taky jeste pak zalezi na teplote venku apod. Jsou taci, kteri chteji odmraz i pri +9fricoolinek2 píše: ↑02. 08. 2020, 20:18Jak je s leteckou technikou na letištích, kde sníh napadne třeba jen 2x za deset let? resp. jaké jsou "podnebné" klíče na to, kdy už to techniku prostě mít musíte?
Dále by mne zajímalo, zda třeba nějaké letiště na jižní polokouli (jih Austrálie, Nový Zéland, jih Chile či Argentiny) nemají nějaké partnerské programy s podobně velkým letištěm na severní polokouli o sezónní zápůjčce takovéto techniky, či by to z důvodu nákladů na dálkovou lodní přepravu, tím více leteckou, nedávalo smysl?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 193
- Registrován: 15. 08. 2005, 01:26
- Stav: Offline
Re: Co rozhoduje o nutnosti vlastnění techniky na sníh?
Nu, tak co třeba Madrid? Ten ale asi něco mít bude vždy, co?
Co ale třeba Sevilla, Barca, Valencie?
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 340
- Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
- Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400 - Pohlaví: muž
- Bydliště: ZLN/PRG
- Stav: Offline
Re: Co rozhoduje o nutnosti vlastnění techniky na sníh?
MAD má techniku, ale není jí tolik. Jih Španělska nedokážu odhadnout, ale podle mě tam asi toho moc nebude. Ono taky takový IST tak před 6 lety ( kdy jím tam přišla ta hrozná sněhová bouře ), tak neměli ani pluhy na odhrnutí sněhu z RWY
Re: Co rozhoduje o nutnosti vlastnění techniky na sníh?
Roiman4: predloni se uz polepsili
Re: Co rozhoduje o nutnosti vlastnění techniky na sníh?
V Barci určite techniku majú, ved v Košiciach sneží pravidelne, aj vďaka neďalekému USS