Vliv hromadného ukončení dálkovek Austrianu na Vídeň

Odpovědět
Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Vliv hromadného ukončení dálkovek Austrianu na Vídeň

Příspěvek od Thisway »

Myslí si tu někdo, stejně jako já, že poměrně slušně rostoucí Vídeň může s ukončením několika dálkových linek Austrianu začít ve svém růstu mírně oslabovat?


Pilgrim
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 727
Registrován: 13. 09. 2005, 12:37
Stav: Offline

Příspěvek od Pilgrim »

Spis ne, jen to nebudou litat AUA, ale nekdo jiny. A Prahy se to tezko nejak dotkne. Muj nazor.

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

Pilgrim píše:Spis ne, jen to nebudou litat AUA, ale nekdo jiny. A Prahy se to tezko nejak dotkne. Muj nazor.

Proč by se ale někdo dávál do linek, které ukončí společnost jako Austrian?
S tou Prahou jsem to myslel jen z hlediska pořadí v žebříku středoevropských letišť...

Pilgrim
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 727
Registrován: 13. 09. 2005, 12:37
Stav: Offline

Příspěvek od Pilgrim »

Treba proto, ze to dokaze udelat usporneji, nez AUA..Viden neni spatne letiste, i kdyz do hubu typu FRA, AMS ma hodne daleko. A kde se uvolni misto, tam je prostor pro expanzi. Nejen evropske aerolinky se tlaci na vychod, ale funguje to i obracene. Bych rekl.

FL330
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 686
Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
Bydliště: BTS
Stav: Offline

Příspěvek od FL330 »

Pilgrim:

Osobne si ale dovolim zapochybovat, ze niekto nahradi tie linky do Australie, takze minimalne toto bude urcite pokles. Nepoznam cisla, hrubo to odhadujem podla frekvencii tak na 120-150 tisic pax, co sice v kontexte VIE neni nejak extra moc, ale uz to tiez neni uplne zanedbatelne cislo.


dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

Určitě se to projeví. Klidně to může být těch 200tis pax. Ale nemyslím si, že Vídeň čeká nějaká výrazná stagnace. Svojí další základnu se tam chystá otevřít SkyEurope, začne lítat Delta a část cestujících ze zrušených linek využije alianční huby (ZRH,MUC,FRA), kde můžeme očekávat nárust provozu. Ostatně dvě A340 Austrianu dostane Swiss.

Určitě bych nedoufal, že PRG překoná v dohledné době Vídeň v počtu pax. Vídeň je jeden z nejbohatších regionů v unii a kupní sila se zatím asi nedá moc srovnávat.

V roce 2008 dostaví ve Vídni nový terminál a kapacita vzroste na 24 mil. Pax.

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Příspěvek od Thisway »

dider píše:Určitě se to projeví. Klidně to může být těch 200tis pax. Ale nemyslím si, že Vídeň čeká nějaká výrazná stagnace. Svojí další základnu se tam chystá otevřít SkyEurope, začne lítat Delta a část cestujících ze zrušených linek využije alianční huby (ZRH,MUC,FRA), kde můžeme očekávat nárust provozu. Ostatně dvě A340 Austrianu dostane Swiss.

Určitě bych nedoufal, že PRG překoná v dohledné době Vídeň v počtu pax. Vídeň je jeden z nejbohatších regionů v unii a kupní sila se zatím asi nedá moc srovnávat.

V roce 2008 dostaví ve Vídni nový terminál a kapacita vzroste na 24 mil. Pax.

Nemyslím, že by ji PRG měla předehnat, ale aspoň se tak jemně přiblížit...


Odpovědět