Vliv hromadného ukončení dálkovek Austrianu na Vídeň
Vliv hromadného ukončení dálkovek Austrianu na Vídeň
Myslí si tu někdo, stejně jako já, že poměrně slušně rostoucí Vídeň může s ukončením několika dálkových linek Austrianu začít ve svém růstu mírně oslabovat?
Určitě se to projeví. Klidně to může být těch 200tis pax. Ale nemyslím si, že Vídeň čeká nějaká výrazná stagnace. Svojí další základnu se tam chystá otevřít SkyEurope, začne lítat Delta a část cestujících ze zrušených linek využije alianční huby (ZRH,MUC,FRA), kde můžeme očekávat nárust provozu. Ostatně dvě A340 Austrianu dostane Swiss.
Určitě bych nedoufal, že PRG překoná v dohledné době Vídeň v počtu pax. Vídeň je jeden z nejbohatších regionů v unii a kupní sila se zatím asi nedá moc srovnávat.
V roce 2008 dostaví ve Vídni nový terminál a kapacita vzroste na 24 mil. Pax.
Určitě bych nedoufal, že PRG překoná v dohledné době Vídeň v počtu pax. Vídeň je jeden z nejbohatších regionů v unii a kupní sila se zatím asi nedá moc srovnávat.
V roce 2008 dostaví ve Vídni nový terminál a kapacita vzroste na 24 mil. Pax.
dider píše:Určitě se to projeví. Klidně to může být těch 200tis pax. Ale nemyslím si, že Vídeň čeká nějaká výrazná stagnace. Svojí další základnu se tam chystá otevřít SkyEurope, začne lítat Delta a část cestujících ze zrušených linek využije alianční huby (ZRH,MUC,FRA), kde můžeme očekávat nárust provozu. Ostatně dvě A340 Austrianu dostane Swiss.
Určitě bych nedoufal, že PRG překoná v dohledné době Vídeň v počtu pax. Vídeň je jeden z nejbohatších regionů v unii a kupní sila se zatím asi nedá moc srovnávat.
V roce 2008 dostaví ve Vídni nový terminál a kapacita vzroste na 24 mil. Pax.
Nemyslím, že by ji PRG měla předehnat, ale aspoň se tak jemně přiblížit...