Boarding completed za 1 minutu a hurá přes oceán

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 572
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Status: Offline

Boarding completed za 1 minutu a hurá přes oceán

Příspěvekod MarcosFT » 23. 09. 2019, 18:40

Jednoho srpnového dne otevírám flyertalk.com a všímám si v sekci „Premium cabin deals“ akce British Airways na lety do Severní Ameriky při nákupu dvou letenek za zvýhodněnou cenu. Kontaktuji kamaráda Zdeňka, který má u BA status Gold Guest s tím, zda-li je možné do itineráře zahrnout unikátní let přes oceán s A318 pod označením „Speedbird One“, neboli BA1, nesoucí číslo letu po Concorde.

BA1 zahrnout opravdu šlo, nicméně odlet z Jersey nebo Invernnes nezněl tak lákavě a spoje do Skotska nebo na ostrov v La Manche nevycházeli bůh ví jak skvěle, takže se nabídka jevila jako neatraktivní. Až díky diskuzi jsem objevil možnost odletu přímo z Londýna a nejlépe se v poměru cena a výkon jevilo Mexico City s přestupem v Los Angeles, tudíž také proletění další flagship linky American Airlines v three-class-configuration na transkontinentálních letech. Termíny vybrané, druhý cestující taky, zbývalo lety zarezervovat, což se jevilo jako problém. Mezi JFK a LAX American Airlines nebylo schopné letenku potvrdit za danou cenu 1.300 dolarů. Emočně vyčerpán, že mi ikonický let BA1 opět uteče (již asi 4x jsem letenku měl na radaru ale nekoupil), jsem nakonec potvrdil platbu na routingu Londýn City - New York – Miami – Mexico City a zpět, kdy vnitrostátní let v USA byl operován B767 s lie flat sedadly v business class. Z routingu tedy vypadla vlajková trasa AA mezi New Yorkem a Hollywoodem, nicméně širokotrupé letadlo na krátký let s klasickou business class sedačkou je vždy výhra. A nakonec, na patý pokus jsem konečně koupil BA1 a vypadalo to i s trasováním přes Floridu jako nejlepší nákup v poměru cena / výkon.

Zbývalo dořešit cestu do britské metropole, což překvapivě vyhrála polská společnost LOT operující lety z Budapešti na letiště City. I po započítání pozemního přejezdu do Maďarska a hotelu v Budapešti vycházela cesta jako nejlevnější a nejpohodlnější. Zpět z Anglie nebylo co řešit, páteční spoj British Airways do Vídně. Ryanair do Brna prostě ne.

Jelikož letenka na let Budapešť – Londýn byla velice levná, očekával jsem opravdu smutný load factor, nicméně opak byl pravdou. Složení cestujících však nebylo plné kravaťáků, ale spíše turistů letící na víkend do Anglie. Možná i díky statusu u Star Alliance se tak pátá řada stala velice pohodlnou, kdy jsme každý měli zarezervované okno a žádného souseda. Volných míst v Embraeru 190 bylo pouze 11.

Let na City byl sám o sobě naprosto tuctový s krátkou návštěvou průměrného salónku Sky Court a bohužel naprosto nezajímavým přiblížením z východu. Východ z letadla a imigrační zabralo pár minut a my si tak před malinkým terminálem obchodního letiště v Londýně užívali zářijové slunce.

1.jpg
1.jpg (64.85 KiB) Zobrazeno 2183 x


Po pár chvilkách na vzduchu jsme usoudili, že je čas přesunout se na check in a projít kontrolou do restaurace Pilots, kde cestující letu BA1 mají nárok na občerstvení zdarma, jelikož letiště postrádá business class lounge. Po check inu, který i bez odbavení zavazadla trval trochu déle, avšak s podrobnými instrukcemi o letu a jeho mezipřistání v Shannonu jsme se vydali přes rychlou bezpečnostní kontrolu.
Po kontrole jsme se usadili v restauraci Pilots, kde jsme měli nárok na jedno snídaňové menu a dva nápoje. Zvolili jsme Ultimate English Breakfast a dvakrát sklenku šampaňského. Snídaně byla velice dobrá a díky vychutnávání si šampaňského jsme v restauraci strávili téměř celou dobu, než byl čas se odebrat ke gatu 21, odkud byl vypraven náš let do New Yorku s mezipřistáním v irském Shannonu.

2.jpg
2.jpg (41.01 KiB) Zobrazeno 2183 x


U gatu jsme překvapivě byli dvakrát dotázáni, zda-li cestujeme do New Yorku a po krátké chvíli jsme mohli naboardovat do naší A318. Po chvíli jsme tak mezi prvními, a vlastně i mezi posledními, nastoupili na palubu, kde nás přivítala milá letuška. Sedadla jsme měli rezervována každý u okna s nadějí, že uličky zůstanou prázdné. Naše očekávání se splnila v realitu, v jedné z posledních řad (v 6. z 8) jsme byli opravdu sami. Překvapivě se nekonal žádný welcome drink a po pár vteřinách po nástupu byl ohlášen „boarding completed“ a „cabin crew arm doors and cross check“ a my byli připraveni ke startu na hodinový let do Irska. Opravdu zvláštní slyšet tyto věty minutu po nástupu při letu přes Atlantik.

3.jpg
3.jpg (31.79 KiB) Zobrazeno 2183 x


4.jpg
4.jpg (59.15 KiB) Zobrazeno 2183 x


5.jpg
5.jpg (71 KiB) Zobrazeno 2183 x


Vzlet na východ byl opravdu velice rychlý a nad Londýnem jsme se snad kvůli přiblížení letadel na letiště Heathrow drželi v nízké výšce s nízkou rychlostí. Po chvíli začal servis a nebylo možné zvolit jinak než šampaňské, které bylo velice ucházející Canard-Duchéne (cca 900,- za láhev). Po krátké konverzaci s letuškou, že jsem milovník šampaňského, přinesla i další láhev Jacquart (cca 800,- za láhev) s tím, že se tato láhev otevře až po vzletu z Irska. Na výběr k zakousnutí bylo vegetariánské sushi nebo talíř s exotickým ovocem. Oba jsme zvolili pozdější a jako občerstvující snack to bylo dostačující, nicméně vůbec nic zajímavého. Po dvou sklenkách šampaňského byl čas na přistání v irském Shannonu. Toto mezpřistání je nutné kvůli dočerpání paliva na přelet oceánu, jelikož na letišti Londýn City je krátká dráha a ani nejmenší z airbus rodiny nemůže odletět s plnými nádržemi. Díky stopu se také využije „US pre-cleareance“, to znamená že v Irsku jsme prošli, a to naprosto bez problému, americkou imigrační a v New Yorku a 7 hodin později jsme přistáli jako vnitrostátní let. Trochu zvláštně jsme v pasu nenašli naše razítka. Nicméně stop v Irsku byl kratší než jedna hodina a po všech nutných formalitách jsme během pěti minut opět nastupovali do našeho „baby bus“, jak se A318 přezdívá.


Ještě před přistáním po krátkém letu z Londýna nás vedoucí kabiny obešla s dotazem na naši volbu oběda. Oběd byl servírovaný asi půl hodiny po vzletu z Irska a díky spolupráci předního leteckého dodavatele Do&Co byla hovězí líčka opravdu famózní. Jako dezert jsme zvolili oba sýrový talíř, který byl letecký, avšak dobrý, standard. Posádka byla úžasná a nezbývalo nic jiného, než si tento speciální let, který pojme maximálně 32 cestujících, pořádně užít. Většina z 21 cestujících se ponořila do spánku, my však neměli myšlenky na nic jiného, než tento speciální den oslavit šampaňským. 7 hodin mezi Irskem a New Yorkem uběhlo jako voda. Hodinu před přistáním bylo servírováno další občertvení. British Airways má pojmenovaný snack před přistáním jako „Afternoon tea“, kdy byly nabízeny tři sendviče, avšak čerstvé a dobré. Bohužel došlo také klasické šampaňské, ochutnali jsme tedy i Rose, které však postrádalo kvalitu, a tak jsme i my okusili, jak pohodlné je lůžko. Kvůli chybějícím monitorům in-flight-entertainment jsme dostali od posádky tablety, které nabízeli velice omezené množství zábavy. Jako největší chybu však považuji za chybějící informace o letu, alespoň obyčejná mapa s aktuální polohou by vhodná byla.

6.jpg
6.jpg (55.38 KiB) Zobrazeno 2183 x


Přílet na JFK byl asi o 8 minut později než podlet plánu, nicméně jsme před sebou neměli nic jiného než volný průchod na AirTrain, který nás během pár minut po výstupu z letadla vezl na Jamaica station, odkud jsme pokračovali metrem J na konečnou stanici Broad Street ve Financial Distric na Manhattanu, kde jsme měli za 126$ zarezervovaný pokoj se snídaní. Večer jsme ještě navštívili The Crown Bar s živou hudbou a hlavně fantastickým výhledem na Manhattan.


crown.jpg
crown.jpg (293.41 KiB) Zobrazeno 2183 x



Druhý den ráno jsme kvůli jet lagu vstali po páté hodiny a vydali jsme se na absolutní must do v New Yorku – Staten Island Ferry. Překvapivě naše plavby byly operovány nejmenší lodí, se kterou jsme se kdy na této půl hodinové trase s úchvatným panorama vydali.

Po ferry byl čas odjezdu na letiště JFK za využití J line a autubusu Q10. Check in na terminálu 8 proběhl zcela průměrně, nebyli jsme ani informováni o možnosti využití Flagship lounge. Po klasické, tudíž otravné, kontrole TSA jsme byli v salonku během pár minut, který byl opravdu překvapující. Plně vybavený bar, velmi dobře zásobený bufet a šampaňské Besserat de Bellefon (cca 700,- za láhev). K obědu pak perfektní losos či žebra. Salónek byl opravdu velkým a pozitivním překvapením, kdy i v sobotní (ne)špičce zel prázdnotou a byl opravdivou oázou klidu.

7.jpg
7.jpg (61.21 KiB) Zobrazeno 2183 x


Nástup na náš let AA291 do Miami proběhl z gatu 6 přesně na čas ve 12:00 místního času. Let byl operován letadlem B767. Business class nakonec byla plná i díky dead headům do Miami. Po nastoupení následoval tradiční welcome drink v plastovém kelímku a osvěžující ručníček. Let z New Yorku do Miami trvá okolo dvou a půl hodiny. Servis proběhl velmi rychle s výběrem mezi kuřecím salátem a ravioli. Netradičně jsem v letadle zvolil těstoviny a hodně mi to připomínalo časy, které jsem minulý rok trávil na křídlech Delta Airlines. Těstoviny byly velice pikantní. Po gin&tonic mě opět zmohla únava a až do přiblížení na letiště v Miami jsem spal v pozici lie flat, která byla překvapivě pohodlná a dostatečně široká. 767 jsem považoval za stroj, kterým letět přes oceán v business class musí být vše jen nepohodlné, ale ani absence IFE, kde stejně sleduji jen mapu, mě od případné cesty přes oceán s American Airlines neodradila. Palubní zábavu je možné sledovat přes dopředu stáhnutou aplikaci na svém mobilním zařízení, takže člověk o nic nepřijde.

8.jpg
8.jpg (58.38 KiB) Zobrazeno 2183 x


Před přistáním bylo krásně vidět letiště ve Fort-Lauderdale. Samotný touch down proběhl na čas a jako jedni z prvních jsme rychle opustili naše letadlo. Kroky mířily do Flagship lounge, která měla překvapivě jinak zásobený bufet, avšak stále dobře. Po třech hodinách v salónku byl čas odejít na gate a nastoupit do A319 směr Mexico City. Kabina business class má pouze dvě řady v konfiguraci 2-2 a interiér se ve flotile hodně liší. Mám pocit, že A319 pocházejí ještě z dob US Airways a tyto nemají IFE monitor, což byl náš případ. Po obligátním welcome drink v plastovém kelímku proběhl push back a odlet měl proběhnout zcela na čas.

9.jpg
9.jpg (53.44 KiB) Zobrazeno 2183 x


Po startu však přišlo to, co jsem nikdy nezažil. Hejno ptáků, tedy bird strike a my jsme byli nuceni se vrátit na letiště v Miami. Po 28 minutách letu a malého kroužení nad Floridou jsme bezpečně přistáli a klasicky přes jet bridge jsme byli vpuštěni zpět do terminálu.

AA1.jpg
AA1.jpg (183.09 KiB) Zobrazeno 2183 x


Agenti zde říkali, ať neopouštíme gate, nicméně jsme věděli, že vyprázdnit celou 319 nebude rychlé a další informace dostaneme v salónku. V lounge nikdo nic nevěděl, až po chvíli se odlet změnil na 22:00, což znamena přílet do Mexico City uprostřed noci. Proto jsme se snažili vyřešit přesměrování letu na další den, samozřejmě se všemi náklady na účet American Airlines.

To se po chvíli podařilo a my byli potvrzeni na ranní let s odletem v 7:00 a voucherem na Clarion Inn & Suites, stejně tak jako meal voucher na 12$. Ráno jsme voucher utratili za salát v jednom ze stánků nedaleko našeho gatu.

Tím jsme měli možnost poznat i Flagship lounge se snídaňovým bufetem. Mile překvapila možnost nechat si udělat vaječnou omeletu, jinak standardní výběr salámů, ovoce, míchaných vajíček se slaninou a sladkým či slaným pečivem. Na americký salónek hodně překvapující.

Ranní let do Mexico City byl naprosto plný v obou kabinách. Snídaně byla klasický letadlová omeleta nebo studená verze. Před mexickým pobřežím jsme nakonec usnul a probudil se až se vstupem nad pevninu. Přistání na Benito Juarez patří rozhodně k těm impozantním, kdy se letí v relativně nízké výšce nad aglomerací a poté se jde na finále s krásným výhledem na centrum. Šťastnější s dobrým okem mohou zahlédnout ze sedadla A i Zócalo.

Taxi ke gatu bylo rychlé, stejně tak jako imigrační kontrola. První den v Mexiku bylo v plánu centrum města, kde se zrovna slavila nezávislost, druhý den pyramidy v Teotihuacan.

MEX1.jpg
MEX1.jpg (263.44 KiB) Zobrazeno 2183 x


mex2.jpg
mex2.jpg (525.9 KiB) Zobrazeno 2183 x



Po dvou dnech v Mexico City byl čas k návratu. Již den dopředu jsem se po telefonu snažil změnit letenku na trasování MEX-DFW-MIA, což by znamenalo krátkou tripl sedmičku na domestiku, ale bez úspěšnosti. Na letišti jsme tak alespoň byli umístěni na stand by list na dřívější odlet do Miami, nicméně v business class bylo pouze jedno místo a v economy ani jeden z nás letět nechtěl.

Náš let s odletem v 16:20 byl na čas i díky včasnému příletu letadla z Miami. Odlet díky rychlému boardingu proběhl s menším předstihem a let byl naprosto tuctový s bezproblémovým průběhem. K jídlu bylo na výběr mezi lososem a salátem. Zvolil jsem první možnost a byl to asi nejhorší losos, který jsem kdy na palubě měl. K veselému průběhu letu do Miami pomohlo i pár koktejlu vodka & ginger ale. V Miami jsme přistáli o padesát minut dřív než bylo původně v plánu, což nám hrálo do karet. Shuttle do Four Points nepřijel sice hned, a tak jsme si chvíli počkali, nicméně po asi 20 minutách odjezdu z letiště jsme si již užívali floridský večer u hotelového bazénu. Trochu nešťastný byl odjezd ranního shuttle již v 6 ráno, ale s odletem v 8:30 by odjezd v 7 ráno byl na hraně, hlavně když jsme se chtěli ještě plnohodnotně nasnídat.

aa mexmia.jpg
aa mexmia.jpg (230.79 KiB) Zobrazeno 2183 x


aa1mexmia.jpg
aa1mexmia.jpg (186.02 KiB) Zobrazeno 2183 x


12.jpg
12.jpg (66.86 KiB) Zobrazeno 2183 x


Díky palubním vstupenkám vytištěným už v Mexico City jsme ráno šli ihned na kontrolu a poté do salónku na snídani. Hodně jsem se těšil na výbornou omeletu, nicméně dnes bylo v nabídce sladké překvapení v podobě palačinek. Gate 25 je naštěstí nedaleko od lounge, takže jsme se v době plánovaného začátku boardingu z lounge odebrali. Kvůli opožděnému boardingu jsme však i tak nastupovali s Group 1. Business class byla opět plná i díky jednomu upgradu na palubě. Schválně jsem opět vybral let s 767, ikdyž to znamenalo brzké vstání a téměř žádné užití si ani hotelového bazénu.

miamex.jpg
miamex.jpg (241.11 KiB) Zobrazeno 2183 x


Ranní obligátní welcome drink, pověšení bundy na ramínko a vzhůru směr New York, opět na čas. Tentokrát jsem měl zarezervováno 2J, což je první řada se sedačkou v blízkosti okna. Bulkhead nabízí rozhodně víc místa než jiné řady. Díky galley, která je relativně vzdálená, zde není ani žádný hluk. Vzlet proběhl na západ a po otočení se o 180 stupňů bylo po chvíli možné pozorovat i Miami Beach. Na snídani jsem moc chuť neměl, ale i tak jsem si vzal alespoň fruit plate. Nakonec jsem tedy nepohrdl ani jogurtem s musli. Po rychlém letu jsme začali klesat a před plánem sedli na na JFK.

6ti hodinový přestup na JFK je asi na dvě věci. Na prd a na nic, jelikož do města to člověk nestihne na nic pořádného a British Airways v salónku nedisponují denním světlem. Business class sekce má tedy výhled do odbavovací části terminálu, ale First Class je do slova a do písmene jeskyně, alespoň s free flowing Pommery, které je pitelnější než Canard na palubě. Než se otevřel dining room, padlo pár lahví a také jsme stihli udělat rezervaci na masáž v Elemis. Dining room je speciální místo s bufetem jen pro business class cestující, aby se ušetřil čas v letadle a místo jídla se šlo rovnou spát na rychlém letu zpět přes rybník.

bowl.jpg
bowl.jpg (424.31 KiB) Zobrazeno 2183 x


K dispozici bylo spousta krevet a super hovězí maso, takže za mě naprosto v pořádku. Akorát „signature bowl“ působil levným dojmem, kdy ani obsluha nevěděla, jak a co do bowlu patří. Boarding na náš let 2 do Londýna začal o hodně později než na let v 18:35 směřující na Heathrow.

jfklcy.jpg
jfklcy.jpg (199.17 KiB) Zobrazeno 2183 x


Load factor zpět do Anglie byl o poznání vyšší, celkem cestovalo 26 cestujících. Já však vedle sebe opět nikoho neměl. Servis byl opravdu po vzletu velice rychlý, neodmítnul jsem sklenku Canard-Duchene a po raději studenější polévce a pravděpodobně nejhoršímu jídlu za celou moji leteckou kariéru z kuchyně Do&Co jsem po panáku skotské usnul spánkem spravedlivých a vstal chvíli před přistáním, přesně když jsme přelétali na Gatwickem.

ba2 1.jpg
ba2 1.jpg (170.54 KiB) Zobrazeno 2183 x


ba2 2.jpg
ba2 2.jpg (166.43 KiB) Zobrazeno 2183 x


ba2 3.jpg
ba2 3.jpg (155.29 KiB) Zobrazeno 2183 x


Snídani na palubě jsem odmíl, takže jsem dostal jen City breakfast, což znamenalo jablko, muffinu a malý pomerančový džus v papírové tašce. Přistání tentokrát proběhlo ze západu s inspirativními výhledy.

ba2.jpg
ba2.jpg (144.42 KiB) Zobrazeno 2183 x


Po přistání byla imigrační otázkou chvilky a za chvíli jsem již seděl v Uberu směr Radisson Blue na snídani a sprchu. Tato služba se musí objednat již v New Yorku. Na recepci hotelu už pro nás měli připravené kartičky opravňující využít sprchu a restauraci pro snídani, kde je jak bufet, tak i a la carte menu. Bufet byl velice pestrý, z menu však zklamala Benny Eggs.

lcy.jpg
lcy.jpg (260.84 KiB) Zobrazeno 2183 x


lcy1.jpg
lcy1.jpg (212.64 KiB) Zobrazeno 2183 x


Po necelé hodině v Radissonu jsem odkráčel pěšky na Canary Wharf, kde jsme se s kolegou rozloučili (pokračoval s Ryanair ze Stansted přímo do Brna) a já odjel metrem na Heathrow, kde jsem se usadil v CX F lounge až do mého odletu do Vídně, který proběhl na čas. Let byl relativně nezajímavý, zpozoroval jsem Brno v nějakých 18000 stop. Po příletu byla na pasovce docela fronta, nicméně samoobslužná imigrační byla prázdná. Na příletech již čekal řidič z http://www.mikrobus-doprava.cz a po dvou hodinách po přistání bylo definitivně po výletu.


cx f.jpg
cx f.jpg (185.61 KiB) Zobrazeno 2183 x



vie.jpg
vie.jpg (248.76 KiB) Zobrazeno 2183 x
Přílohy
6.jpg
6.jpg (55.38 KiB) Zobrazeno 2183 x


jonapet
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 304
Registrován: 22. 08. 2011, 08:52
Oblíbené typy letadel: ATR 42
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha & Ostrava, ČR
Status: Offline

Re: Boarding completed za 1 minutu a hurá přes oceán

Příspěvekod jonapet » 17. 10. 2019, 14:33

Koukám, že to ještě nikdo nestihl pochválit. Tak já teda moc děkuju za inspirativní report z exklusivní trasy :D

Lemon
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 146
Registrován: 19. 01. 2009, 11:04
Oblíbené typy letadel: E190, A340, IL-96
Bydliště: PRG
Status: Offline

Re: Boarding completed za 1 minutu a hurá přes oceán

Příspěvekod Lemon » 17. 10. 2019, 16:49

Nějak mi tenhle zajímavý TR unikl, tak se také přidávám k pochvale. Stylový výlet! :thumbup:

Jen mne překvapilo to šampaňské na BA1 - ne, že by to v zásadě nějak uráželo, ale čekal jsem, že BA sáhne někam výš... :?:
Třeba minulý měsíc jsem před letem MH z MAA do KUL přemýšlel, zda to nebude náhodou suchý let, ale nakonec i v tom B738 dávali Bruno Paillard Premiere Brut (cca. 1500,- Kč) a ještě dolévali nečekaně aktivně, takže jsme ve dvou vypili tři lahve... :angel:

pokofi
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 213
Registrován: 26. 09. 2011, 22:48
Pohlaví: muž
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Boarding completed za 1 minutu a hurá přes oceán

Příspěvekod pokofi » 18. 10. 2019, 14:40

Super trip, nedávno jsem na takový trip koukal na youtube

martineek
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 161
Registrován: 12. 08. 2009, 10:47
Oblíbené typy letadel: B747, B777, A340
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, MEX
Status: Offline

Re: Boarding completed za 1 minutu a hurá přes oceán

Příspěvekod martineek » 19. 10. 2019, 18:48

Paráda :D já zatím v C věrný LH, ale už jsem pokukoval i na BA1.. uvidíme po Vánocích..


Rofledman
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 109
Registrován: 29. 09. 2016, 10:45
Oblíbené typy letadel: B773, B744
Pohlaví: muž
Status: Offline

Re: Boarding completed za 1 minutu a hurá přes oceán

Příspěvekod Rofledman » 23. 10. 2019, 15:32

Tak jsem si v práci krásně početl, posteskl si nad mojí výplatou, že tenhle trip mě asi jen tak nečeká a jdu radši domů :D Díky za super sepsání :-bd

beardie
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 923
Registrován: 08. 10. 2011, 18:58
Bydliště: BRQ
Status: Offline

Re: Boarding completed za 1 minutu a hurá přes oceán

Příspěvekod beardie » 24. 10. 2019, 17:47

Keď je pekná akcia, tak to vychádza okolo 1100 euro spiatočka, to nie je nedosiahnutelne

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 572
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Status: Offline

Re: Boarding completed za 1 minutu a hurá přes oceán

Příspěvekod MarcosFT » 29. 10. 2019, 18:59

Díky za odezvy. Šampaňský zklamání nebylo, ale je fakt, že se najdou daleko lepší kousky, třeba Eva Air má VC La Grande Dame 2006, což jsem do sebe lil v Al Safwa v Qataru jako o život..a to je to first class salonek, kde se to tak nějak očekává. Čeká mě teď Kenya, kde bublinky jsou, ale za boha si nevzpomenu co a pak Qatar na Bali, kde to bude pravděpodobně Lallier - což taky neurazí, ale nijak nenadchne. Věrný LH C...hm, snad jen kvůli upper decku, když mají 747, ale jinak je pro mě LH no go, asi i kvůli tomu, že kredituji do Aegeanu a všechny jejich business saver jsou v "P", takže 0%. Jinak ten business...dřív jsem považoval částky kolem 30k za letenku za absolutně nesmyslné, ale s jídlem roste chuť a dnes si už nedovedu představit letět v Y déle jak 3 hodiny...to raději 4x někam nepoletím, pak si to jednou užiju... :D

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3940
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Status: Offline

Re: Boarding completed za 1 minutu a hurá přes oceán

Příspěvekod whiskey » 29. 10. 2019, 22:08

MarcosFT píše:Díky za odezvy. Šampaňský zklamání nebylo, ale je fakt, že se najdou daleko lepší kousky, třeba Eva Air má VC La Grande Dame 2006, což jsem do sebe lil v Al Safwa v Qataru jako o život..a to je to first class salonek, kde se to tak nějak očekává. Čeká mě teď Kenya, kde bublinky jsou, ale za boha si nevzpomenu co a pak Qatar na Bali, kde to bude pravděpodobně Lallier - což taky neurazí, ale nijak nenadchne. Věrný LH C...hm, snad jen kvůli upper decku, když mají 747, ale jinak je pro mě LH no go, asi i kvůli tomu, že kredituji do Aegeanu a všechny jejich business saver jsou v "P", takže 0%. Jinak ten business...dřív jsem považoval částky kolem 30k za letenku za absolutně nesmyslné, ale s jídlem roste chuť a dnes si už nedovedu představit letět v Y déle jak 3 hodiny...to raději 4x někam nepoletím, pak si to jednou užiju... :D

este par dni pobezi to companion promo z Talianska a TLV, za 1300e na hlavu sa prezit aj LH long haul C, naviac ked to moze byt v konecnom dosledku aj LX, OS alebo NH metal :)

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 572
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Status: Offline

Re: Boarding completed za 1 minutu a hurá přes oceán

Příspěvekod MarcosFT » 30. 10. 2019, 09:04

Myslim ze jde i Jizni Amerika. Kdyby to nebylo v P, LH bych se tak nevyhybal, ve dvojici bych s nema letel asi i radsi nez s LX. OS je pro me z trojice pravdepodobne nejlepsi, ikdyz jsem v Cecku letel jen VIE-BKK, takze nemam moc porovnani.

Edit: NH metal by byl fajn, potrebuju se nejak dostat z Asie v breznu a u A3 byl na HND-FRA award space, ale jedna rotace (denni, pro me ta lepsi), je bohuzel stara konfigurace, ale volne bylo i F. Nakonec jsem veril CSA za miles u Etihad z ICN, kdy to stoji opravdu par mil, ale dostat se rozumne do ICN je, koukam, docela problem...ale kdyz uz jsem mel otrevrenej Etihad, tak se zrodilo neco fajn :D

Snímek obrazovky 2019-10-30 v 9.09.42.png
Snímek obrazovky 2019-10-30 v 9.09.42.png (50.02 KiB) Zobrazeno 698 x

Mailand
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 141
Registrován: 01. 04. 2017, 12:27
Oblíbené typy letadel: A340, A380, B717, E190
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ
Status: Offline

Re: Boarding completed za 1 minutu a hurá přes oceán

Příspěvekod Mailand » 10. 11. 2019, 13:15

MarcosFT píše:ale kdyz uz jsem mel otrevrenej Etihad, tak se zrodilo neco fajn :D

Kolik to stalo mil a tax?

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 572
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Status: Offline

Re: Boarding completed za 1 minutu a hurá přes oceán

Příspěvekod MarcosFT » 10. 11. 2019, 15:07

88k mil a taxy 5,6 CZK



Zpět na “Trip reporty”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: bepo a 4 hosti