Asijská premiéra

martinlingan
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 17
Registrován: 24. 02. 2017, 18:17
Oblíbené typy letadel: B787, MD11, E190
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Status: Offline

Asijská premiéra

Příspěvekod martinlingan » 22. 08. 2017, 15:00

Zdravím všechny, co našli tolik odvahy a začetli se do mého prvního tripreportu. S tím, jak víc a víc cestuju, si říkám, že by taky nebylo špatný zaznamenat to písemnou formou a podělit se o zážitky s virtuálním světem. Doufám, že to snad nebude nijak velký propadák a že se mi alespoň důstojně podaří poreferovat o některých mých cestách.

Mělo to být normální čtvrteční ráno - vstát, nasnídat se, udělat nějakou práci a vyrazit do školy. Jenže hned po prvním bodu se situace začala odvíjet úplně jiným směrem. Při ranní kontrole, zda se na facebooku neudálo něco neobvyklého, na mě vybafl akční tarif Finnairu na open-jaw lety do Číny a Japonska. Po chvilkovém hledání destinací padla volba na let do Šanghaje s návratem z Osaky. To celé za nějakých 260 euro. Podotýkám, že odlet i návrat byl do Prahy.

5.5. 2017, 11:45
PRG - HEL
AY716, A321-231

Páteční dopoledne pro mě a mou přítelkyni představuje začátek týdenního dobrodružství. Po odbavení a obligátním pivečku, které si neodepřu před žádnou z cest, nastupujeme do útulné kabiny třistadvacetjedničky v barvách Finnairu. Při on-line odbavení se nám podařilo uloupit dvě místa u exitu, takže místa na nohy bylo víc než dostatek. Krátce po startu přichází na řadu nápojový servis, na výběr je to nejzákladnější - čaj, káva, voda a borůvkový džus. Takových letů člověk nalétá spoustu, takže nemá cenu se o tom více rozepisovat. Po dvouhodinovém letu jsme se ocitli na letišti Vantaa, které vypadá velmi čistě a působí na mě velmi “finsky”. Při průchodu druhým terminálem si nešlo nevšimnout směřování všech letů Finnairu na východ - Bangkok, Tokyo, Peking, Hongkong…



IMG_4021.jpg
Je libo medvědí paštiku?


5.5. 2017, 17:35
HEL - PVG
AY57, A350-900

Let, na který jsem byl hodně natěšený a zároveň hodně zvědavý. Nástup probíhal po schodech, kam jsme byli dovezeni busem, což je podle mého názoru na longhaul lety celkem neobvyklý postup. Kabina nového Airbusu A350 v uspořádání 3-3-3 vypadala velmi komfortně a svěže, super byly i velké IFE obrazovky. Krátce po startu započal standardní servis, na otázku “chicken or beef” jsem zvolil druhou možnost a rozhodně jsem nemohl litovat. Celé jsem to spláchnul finským pivem prazvláštní chuti. Přítelkyně měla jakožto vegetarián předobjednané jídlo a byla taky spokojená. Jelikož let probíhal přes noc, následovalo klasické dilema zda sledovat filmy nebo se pokusit usnout. Moje taktika “nejdřív film a pak spánek” byla úspěšná tak napůl, rozumějte tomu tak, že film jsem dokoukal s přehledem celý, ale pak ne a ne zabrat. Nakonec se mi podařilo usnout asi tak na hodinu a půl, než se začala podávat snídaně, která byla tvořena sice těžce identifikovatelnou, ale i přesto celkem dobře chutnající hmotou. Po necelých osmi hodinách letu kapitán třisknul s letadlem o runway, takže všichni spící cestující byli rázem vzhůru. V Šanghaji panovalo zrána mlhavé ponuré počasí, my jsme si to však už natěšení šinuli k imigračnímu. Tam nás zchladila fronta lidí čekajících na bezvízový tranzitní vstup do země. Funguje to tak, že pokud se prokážete jakýmkoliv dokladem o cestě do třetí země, můžete využít výše zmíněnou formu vstupu, která je maximálně na 144 hodin, což je podle mě na Šanghaj víc, než dostačující. Nevím, čím to bylo, ale fronta se neskutečně vlekla. Lidé, kteří čekali na 24-hodinový vstup, byli odbavování rychle, ale my, co jsme čekali ve frontě o poznání menší, jsme si tam vystáli snad dvě hodiny, než jsme byli oficiálně vpuštěni na území Číny.

IMG_4043.jpg
Krásný stroj
IMG_4051.jpg
Velmi chutná večeře
IMG_4060.jpg
Kabina A350


Ubytování jsme měli rezervované v blízkosti letiště, jeho součástí měl být bezplatný letištní transfer, jenže po tom, co jsme zavolali do hotelu, aby pro nás mohl shuttle dojet, jsme čekali asi hodinu, takže jsme to nakonec vzdali a jeli taxíkem. Po příchodu na recepci nám ještě ke všemu bylo řečeno, že jsme ve špatném hotelu, ale manažer hotelu byl ochotný a odvezl nás na správnou adresu, která byla asi minutu od prvního hotelu.

Po ubytování jsme ihned jeli zpět na letiště, abychom si mohli vyzkoušet jízdu Maglevem, nevím proč, ale tentokrát byla nejvyšší vyvynutá rychlost jen okolo 300 km/h (obvykle dosahuje rychlotsti vyšší), i tak to byl ale super zážitek.



Následující plán zněl velice stručně: dojet do centra, dát si oběd a najít něco, co by stálo za shlédnutí. První dva body jsme úspěšně splnili, ačkoliv jsme se ze začátku potýkali s čínskou neznalostí jakéhokoliv cizího jazyka. Všechno řeší přes mobilní aplikace, na něco se jich zeptáte a oni, pokud vám rozumí, řeknou svojí odpověď do telefonu a ten vám to přeloží do angličtiny.
Třetí bod ale vzal za své hned vzápětí, kdy na nás dolehla únava, a tak jsme se rozhodli, že procházce v jednom z parků, které na mě mimochodem udělaly dojem, protože jsem nečekal, že uvidím v Šanghaji tolik zeleně, pojedeme na hotel a dobře se vyspíme na další den. Ten jsme započali velmi originální, nejspíš čínskou, snídaní, kdy byly na výběr smažené nudle, smažená rýže a různé další věci, které v Evropě běžně nejsou k vidění. Následně jsme si udělali v Šanghaji procházku po promenádě The Bund, prohlédli jsme si Yu Garden a přilehlou tržnici, kde jsme pěkně nadlábli. Pro fanoušky seriálu “Přátelé” bude určitě zajímavá informace, že zhruba 20 minut pěšky od hlavní promenády se nachází autentická kavárna Central Perk, tak jak jí známe z televize.

IMG_2286_PerfectPhoto.cz_2017-08-23 12_40_13.jpg
Snídaně

IMG_6460.jpg
Dominanta Šanghaje
IMG_4286.jpg
Lidový park
IMG_4289.jpg
Smradlavé tofu, knedlíčky a studené nudle
IMG_6483.jpg
Replika kavárny ze seriálu Přátelé
IMG_6506.jpg
IMG_6516.jpg
IMG_2280-2_PerfectPhoto.cz_2017-08-23 12_40_41.jpg
Vynikající oběd


Celkově považuji Šanghaj za obdivuhodné město, vůbec nelitujeme, že jsme zde strávili dva dny. Ale přeci jen, hlavním cílem byla Kansai, tedy region v centrální části Japonska, kde jsme měli v plánu strávit 4 dny.



8.5. 2017, 6:15
PVG - KIX
MM80, A320-200

Jedna z věcí, co nejvíc nesnáším, je brzké vstávání. Tak proč si nezabookovat let do Osaky s odletem v 6:15, že? Nicméně před čtvrtou hodinou ranní už jsme s palubními vstupenkami procházeli bezpečnostní a pasovou kontrolou. Pokud se chce v této nelidské době někdo občerstvit, počítejte, že bude k mání pouze automat na sušenky, pití a řasy a nebo Burger King obsluhovaný celý jednou osobou. Platí to alespoň pro terminál 2. Na následujícím videu se můžete pro představu podívat, jak to vypadalo na letišti krátce po čtvrté hodině ranní:



Po rychlém boardingu jsme se usadili v třistadvacítce od Peach Aviation, což je japonská nízkonákladovka. Místa na nohy bylo pro mě jen tak tak (měřím 174 cm), takže pro vyšší jedince musel být dvouhodinový let do země vycházejícího slunce menším utrpením. Na druhou stranu musím říct, že jsme hleděli hlavně na cenu, takže nemůžu aerolince nic vyčíst, palubní personál byl velmi milý a ochotný, což je tak jediné, co si z celého letu vybavuju, protože jsem jinak většinu prospal. Probral jsem se až při klesání k letišti v Osace, které je velmi zajímavé. Jistě spousta z vás ví, že je na uměle vybudovaném ostrově, který je s pevninou spojený dlouhým mostem.
V Osace nás přivítalo slunné počasí, teplota se pohybovala okolo příjemných 23 stupňů. Po rychlé imigrační kontrole následovalo vyzvednutí Kansai Thru Pass, což je kartička, která vám umožňuje využívat širokou škálu dopravních prostředků v rámci celého regionu Kansai, neplatí ovšem na linky obsluhované JR a nejspíš několika dalšími. Zároveň ji můžete využít jako slevovou kartičku na nejrůznejší vstupy, atrakce atd. Jsem toho názoru, že se nám celkem vyplatila.

IMG_4301.jpg
V 4 ráno na letišti, no nedivil jsem se...
IMG_4352.jpg
Peach


Ihned po příletu jsme měli v plánu přesun do Kyota, které bylo dlouhou řadu let hlavním městem Japonska. Nasedli jsme tedy na Nankai airport express, který nás za cca 40 minut odvezl do stanice Namba. Protože ale vlak do Kyota odjížděl ze stanice Umeda, museli jsme přejet pár stanic metrem. Následovala další zhruba 40ti-minutová cesta do nejnavštěvovanějšího města celé prefektury a možná celého Japonska. Kyoto bylo dokonce za druhé světové války na seznamu míst, kam chtěli Američané svrhnout atomové bomby, nakonec se ho ale rozhodli pro velký kulturní význam vynechat.

Po úvodních peripetiích, kdy se nám nedařilo najít náš hotel, až se nás nakonec ujalo několik místních, jsme se ubytovali v moderním a útulném hotelu poblíž stanice Karasuma. Zde byla první ukázka japonské preciznosti, a to sice, jak na co nejmenší prostor nacpat co nejvíce věcí, aby to bylo funkční a úsporné zároveň. Nechyběl ani typický japonský záchod, který vám po potřebě patřičně opláchne ctěná místa.

Celé Kyoto je prorostlé nejrůznějšími chrámy a celkově stavbami pro Japonsko tak typickými. Jedna věc mě hodně zarazila. I na místech, jako je Zlatý pavilon, což je jedna z nejznámějších pamětihodností v celé zemi, je i přes velké množství turistů neuvěřitelný klid. Jasně, když procházíte okolo skupiny školáků, už to tak úplně neplatí, i přesto to bylo pro mě vcelku neobvyklé. Mezi takové ty tři hlavní turistické taháky, které jsme navštívili, byl už zmiňovaný Zlatý pavilon, dále překrásný bambusový les a Fushimi - Inari. To je komplex složený z několika tisíc oranžových bran, které se táhnou na vrchol kopce, odkud máte moc hezký výhled na celé Kyoto. Pokud jste na jídlo, stejně jako já, určitě nesmíte vynechat Nishiki market, je to tržnice v centru, kde najdete nejrůznější pochutiny od sezamové nebo matcha zmrzliny, přes nejrůznější mořské potvory až po věci velmi zvláštního vzhledu a nejasného původu. Co se týče jídla, velmi vtipné jsou plastové makety jídel, které jsou vystavovány ve výlohách restaurací, ale hlavně působí celkem realisticky.

IMG_4582.jpg
Další superjídlo a pivo Asahi
IMG_6575.jpg
IMG_6588.jpg
IMG_6606.jpg
IMG_6611.jpg
Bambusový les
IMG_4832.jpg
Vydatná večeře a saké
IMG_4972.jpg
Fushimi Inari
IMG_4952.jpg
Fushimi Inari
IMG_6537.jpg
Zlatý pavilon
IMG_2390_PerfectPhoto.cz_2017-08-23 12_39_44.jpg
Zeleninový ramen a gyoza
IMG_2522_PerfectPhoto.cz_2017-08-23 12_38_40.jpg
Naše běžná snídaně
IMG_2464_PerfectPhoto.cz_2017-08-23 12_39_13.jpg
Další výborný oběd


Po dvou dnech strávených objevováním krás Kyota jsme se vydali na menší zoologický výlet. Spoustu z vás jistě napadne, že naše kroky se ubíraly do Nary, jejíž hlavní dominantou jsou stovky volně žijících jelenů. Mimochodem, Nara byla hlavním městem Japonska ještě před Kyotem. Opět jsme využili Kansai Thru Pass a zhruba za hodinku cesty vlakem jsme už s mapkou stepovali před nádražím a zkoumali jsme, kudy, že se to máme vlastně vydat. Vlastně bych chtěl připomenout jednu významnou památku, která je v Naře k vidění. Je to chrám Todai-ji a vyznačuje se tím, že je to největší dřevěná stavba na světě, uvnitř s obrovským sedícím Buddhou.
A co se jelenů týče, pokud se bojíte, že na sebe nenechají šáhnout a budou se chovat bázlivě, můžu vás ujistit, že se celá věc má skoro až opačně. Má to ale jednu podmínku - musíte mít “něco” k snědku. A tím “něco” myslím opravdu skoro cokoliv, protože nejen, že jsou jeleni celkem drzí - různě vám strkají nos do batohů, kabelek a všude možně, oni skutečně pozřou širokou škálu věcí, ikdyž jim je vlastně nenabízíte. Jelen k vám prostě přijde, chvíli vás ohledává a najednou zjistítě, že si právě pochutnává na vašem papírovém kapesníku nebo jmenovce od zavazadla.



Vlastně je v Naře minimálně ještě jedna zajímavost, možná spíš kuriozita. V celém Japonsku je velice známá pochutina jménem “Mochi”. Je to takový malý zelený bochánek plněný slazenou fazolovou pastou. Právě v zde ale můžete na vlastní oči vidět, jak se taková dobrota připravuje.




IMG_4624.jpg
Jeleni se vám umí i uklonit
IMG_4712.jpg
...a taky cokoliv sežrat
IMG_4733.jpg
Komplex Todai-ji
IMG_6700.jpg
Chrám Todai-ji
IMG_4643_PerfectPhoto.cz_2017-08-23 12_36_04.jpg
Spousta jelenů
IMG_4800_PerfectPhoto.cz_2017-08-23 12_37_27.jpg
Mochi



Další den, který byl náš poslední, jsme vyrazili zpět do Osaky, ubytovali jsme se v příjemném hotelu kousek od stanice Namba, ze kterého jezdí vlak na letiště. Celý plán byl následující: podívat se na Osacký hrad, pořádně se nadlábnout na Dotonbori, což je ulice plná skvělého pouličního a cenově velmi dostupného jídla, a jít spát.
Osacký hrad, je krásná stavba obehnaná zdmi a vodním příkopem ze všech stran. Osobně mi přišlo, že na fotkách vypadá větší než ve skutečnosti. Od něj jsme se vydali pěšky vstříc uspokojení našich žaludků. Dotonbori, na kterou se od hradu dostanete pěšky za nějakých 40 minut, je ulice ověnčená stánky s nejrůznějšími delikatesami a světelnými nápisy. Můžete zde ochutnat typické věci jako Gyoza knedlíčky, Takoyaki, Kushikatsu a mnoho a mnoho dalšího. Vlastně je celá oblast okolo Namby plná velké spousty stánků, restaurací a celkově možností, kde se dobře najíst. Poté už jsme se odebrali na hotel, protože následující den už byla na řadě cesta domů.



IMG_5068.jpg
Osacký hrad
IMG_2633.jpg
Kushikatsu a smažené kuřecí kousky (spíš kousíčky)
IMG_2629_PerfectPhoto.cz_2017-08-23 12_38_03.jpg
Dotonbori


12.5. 2017, 10:45
KIX - HEL
AY78, A330-300

Páteční ráno se neslo v duchu balení a cesty na letiště. Opět jsme využili Nankai Airport Express a 2,5 hodiny před odletem už jsme stanuli na konci velmi dlouhé fronty na check-inu. Po odbavení jsme se nějakou dobu toulali po velmi moderní budově terminálu 1, dokoupili jsme ještě nějaké suvenýry, kde k našemu údivu byly ceny nižší než ve městě, a pomalu jsme se přesouvali k místu, odkud nás souprava vagonů odvezla až k našim gatům.
Boarding byl dost rychlý, a tak jsme během chvíle usedli do prostřední řady útulné třistatřicítky, která byla narvaná k prasknutí. Následovalo pojíždění, krátké vyčkávání a nakonec samotný odlet.
Zhruba hodinu po startu se začalo podávat jídlo, výběr byl velmi poasijštělý, já jsem zvolil mix mořských příšer přelitý čímsi záhadným s rýží, podobné jídlo se servírovalo během letu ještě jednou. Nechybělo ani v Asii oblíbené jelly, což není nic jiného, než želé s příchutí ovoce nebo čehokoliv jiného. Jinak byl plán stejný jako na většině letů, shlédnout film, dát si k tomu pivo a pokusit se usnout. Tentokrát mi to vyšlo, a tak mi cesta celkem ryche utekla. Přiblížení i samotné přistávání v Helsinkách bylo tentokrát celkem výživné, letadlo se pěkně třáslo, ikdyž samotné dosednutí bylo vcelku hladké.

IMG_5155.jpg
Kdo uhádne, co je to za linku?
IMG_5164.jpg
Pohodlná kabina A330
IMG_5172.jpg
Krmení
IMG_5175.jpg
Chutnalo to líp než to vypadá


12.5. 2017, 17:35
HEL - PRG
AY717, A321-200

Následovaly zhruba dvě hodiny na přestup. Ihned jsme prošli pasovou kontrolou do druhé části letiště, zkrátili si čas v jediném občerstvovacím zařízení, které nám přišlo cenově rozumné (taky tam bylo po celou dobu narváno) a ani jsme se nenadáli a už jsme nastupovali na poslední let naší cesty. Jediné, co si z něho vybavuju, byly dvě otravně řvoucí slečny asi dvě řady za námi. No co, nedalo se nic dělat, podařilo se mi většinu prospat. Vzbudil jsem se asi 10 minut před přistáním, které probíhalo standardně na dráhu 24.



Je to zvláštní pocit, vystupovat v Praze z letadla po každé cestě, která se mi vždycky při čekání na bagáž zpětně promítá hlavou. Vždycky se ale moje myšlenky stočí do budoucnosti, ať už na cesty, které mám naplánované, nebo na ty, které bych rád uskutečnil.

Suma sumárum, strávili jsme v Asii krásný týden, můžu vám s klidným svědomím říct, že by to chtělo na poznání tak obdivuhodných míst daleko víc času, takže až bude další možnost se vydat se do těchto končin, nebudu váhat ani vteřinu!

Pokud jste dočetli až sem, tak doufám, že vás můj tripreport zaujal a pokud by byl zájem, mám v zásobě pár zajímavých destinací, o kterých bych také mohl sepsat pár postřehů, jedná se třeba o Peru či Mexiko.
Každopádně budu rád za jakýkoliv feedback, ať už pozitivní či negativní!
Naposledy upravil(a) martinlingan dne 23. 08. 2017, 13:15, celkem upraveno 32 x.


johnnybeverley
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 61
Registrován: 04. 01. 2014, 19:04
Bydliště: Glasgow
Status: Offline

Re: Asijská premiéra

Příspěvekod johnnybeverley » 22. 08. 2017, 16:05

Dík za report, podľa mňa super, akurát tie fotky by sa zišli:) Inak škoda, že ste nemali čas aj na Peking, prípadne Hong Kong, ale verím, že nabudúce sa podarí:) Tá letenka Finnair bol error fare, alebo mali takúto parádnu akciu?

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Asijská premiéra

Příspěvekod micaello » 22. 08. 2017, 16:15

Diky za report!
Chybi mi v nem ale fotky :(
A treba srovnani letu v A350 vs A330 :D

martinlingan
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 17
Registrován: 24. 02. 2017, 18:17
Oblíbené typy letadel: B787, MD11, E190
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: Asijská premiéra

Příspěvekod martinlingan » 22. 08. 2017, 16:24

Díky za ohlasy, s fotkama akorát tak nějak válčím, snad se mi je sem podaří dostat. :D
Co se týče srovnání 330 a 350, rozdíly bych viděl následující: 350 má samozřejmě větší IFE obrazovku a je daleko tišší, naproti tomu má 330 pro mě výhodu uspořádání 2-4-2 (350 má 3-3-3) a dle mého názoru pohodlnější sezení. Servis je samozřejmě stejný. :-)

Podle mě tohle byla akce, protože se dalo vyhledat spousta destinací, muselo to spňovat pouze to kritérium, že musel být přílet do Číny a návrat z Japonska nebo naopak. A samozřejmě to musely být linky operované Finnairem. :-)

martinlingan
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 17
Registrován: 24. 02. 2017, 18:17
Oblíbené typy letadel: B787, MD11, E190
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: Asijská premiéra

Příspěvekod martinlingan » 23. 08. 2017, 11:37

micaello píše:Diky za report!
Chybi mi v nem ale fotky :(
A treba srovnani letu v A350 vs A330 :D

johnnybeverley píše:Dík za report, podľa mňa super, akurát tie fotky by sa zišli:) Inak škoda, že ste nemali čas aj na Peking, prípadne Hong Kong, ale verím, že nabudúce sa podarí:) Tá letenka Finnair bol error fare, alebo mali takúto parádnu akciu?


Fotky byly doplněny spolu s videy, snad se líbí. :-)


micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Asijská premiéra

Příspěvekod micaello » 23. 08. 2017, 11:43

martinlingan píše:Fotky byly doplněny spolu s videy, snad se líbí. :-)

Super, super, díky moc.. Ta A350 je nádherná, už se nemůžu dočkat!
A Kyoto jakbysmet! Díky moc. S těma fotkama je to hned jiné čtení :ymapplause:

martinlingan
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 17
Registrován: 24. 02. 2017, 18:17
Oblíbené typy letadel: B787, MD11, E190
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: Asijská premiéra

Příspěvekod martinlingan » 23. 08. 2017, 11:49

micaello píše:
martinlingan píše:Fotky byly doplněny spolu s videy, snad se líbí. :-)

Super, super, díky moc.. Ta A350 je nádherná, už se nemůžu dočkat!
A Kyoto jakbysmet! Díky moc. S těma fotkama je to hned jiné čtení :ymapplause:

Je to neskutečně elegantní letadlo! A Kyoto je snad nejkouzelnější místo, který jsem kdy navšívil. :-)

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1631
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Status: Offline

Re: Asijská premiéra

Příspěvekod Airbus380 » 23. 08. 2017, 11:50

Paráda, super report a pěkné fotky!

Ta 737 UA míří na Guam, nemýlím-li se ;)

A zrovna tenhle konkrétní tarif byl error, rozhodně ne cílená akce.

miro776
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 75
Registrován: 26. 09. 2015, 23:03
Oblíbené typy letadel: A350, A340, A330, E195
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG,BTS
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Asijská premiéra

Příspěvekod miro776 » 23. 08. 2017, 11:54

ten error kupoval skoro kazdy, koncom oktobra letim rovnaku trasu a dufam u Finnairu v upgrade aspon na jeden segment z/do Asie :-)

https://www.fly4free.com/flight-deals/e ... only-e149/

martinlingan
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 17
Registrován: 24. 02. 2017, 18:17
Oblíbené typy letadel: B787, MD11, E190
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: Asijská premiéra

Příspěvekod martinlingan » 23. 08. 2017, 11:57

Airbus380 píše:Paráda, super report a pěkné fotky!

Ta 737 UA míří na Guam, nemýlím-li se ;)

A zrovna tenhle konkrétní tarif byl error, rozhodně ne cílená akce.


Děkuju!
Ano, mělo by to tak být. :-)
Tak jsem se netrefil, je fakt, že to úplně nerozlišuju, hlavně, že se podařilo koupit a odletět.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3917
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Status: Offline

Re: Asijská premiéra

Příspěvekod whiskey » 23. 08. 2017, 12:29

Fajnove. Pomohlo by spravne otocit fotky. Posledna poznamka je k videam:
https://youtu.be/Bt9zSfinwFA

martinlingan
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 17
Registrován: 24. 02. 2017, 18:17
Oblíbené typy letadel: B787, MD11, E190
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: Asijská premiéra

Příspěvekod martinlingan » 23. 08. 2017, 12:33

whiskey píše:Fajnove. Pomohlo by spravne otocit fotky. Posledna poznamka je k videam:
https://youtu.be/Bt9zSfinwFA

Uznávám, pokusím se s tím něco provést. A do budoucna se polepšit. ;-)

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2721
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Asijská premiéra

Příspěvekod Fabo » 23. 08. 2017, 22:50

whiskey píše:Fajnove. Pomohlo by spravne otocit fotky. Posledna poznamka je k videam:
https://youtu.be/Bt9zSfinwFA


Predbehol si ma, normalne mi z toho uz cukalo okom...

Inak ale paradny, dobre sa citajuci report. Len tak dalej

martinlingan
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 17
Registrován: 24. 02. 2017, 18:17
Oblíbené typy letadel: B787, MD11, E190
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: Asijská premiéra

Příspěvekod martinlingan » 23. 08. 2017, 23:18

Fabo píše:
whiskey píše:Fajnove. Pomohlo by spravne otocit fotky. Posledna poznamka je k videam:
https://youtu.be/Bt9zSfinwFA


Predbehol si ma, normalne mi z toho uz cukalo okom...

Inak ale paradny, dobre sa citajuci report. Len tak dalej


Už se mi fotky podařilo upravit... zkusím si na to dát příště pozor. :-)

Teďka mám rozepsané Peru z minulého listopadu, tak snad to bude lepší...

klojM
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 125
Registrován: 26. 08. 2011, 23:04
Oblíbené typy letadel: De Havilland DH-106 Comet 4C
Lockheed L-1049F Super Constellation
Tupolev Tu-114
Pohlaví: muž
Bydliště: LKPR
Status: Offline

Re: Asijská premiéra

Příspěvekod klojM » 24. 08. 2017, 08:37

Parádní čtení a parádní fotky :clap: :-bd :ymapplause:



Zpět na “Trip reporty”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů