z PAD do PED aneb jen tak si poletat na konci leta po Evrope
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
z PAD do PED aneb jen tak si poletat na konci leta po Evrope
Uvodem
Ahoj Vsem,
Tento trip vznil opet nahodou a to tim, ze V7 prodavala letenky za 1 eur. Jelikoz jsem koupil PNL-TRN, tak bylo na Krystofovi taky vytahnout 2 ecke ze srajtofle . A tak koupil ZAZ-PMI. ZAZ je pro nas relativne exoticke letiste, kde prevazne dominuje cargo doprava, az na par pravidelnych spoju, ktere by se daly spocitat na prstech rukou. To byl pocatecni nakup a pak jsme premysleli co a jak dal.
Nejvetsi motivaci byl let z PMI do Cuxhavenu na severu Nemecka. Germania spustila prodej na tuto linku a my si zakoupili letenku na inauguracni let. V tu dobu to byla jedina pravidelna linka, ktera mela zacit letat na toto letiste. Ucelem toho vyletu bylo zalogovat do statistik co nejvice novych letist.
Pro cestu na PMI jsem zvolil let AB z Padderbornu. V tu dobu jsem netusil, ze to bude muj posledni let s AB/HG v zivote. Pro cestu do Padderbornu jsme vyuzili sluzeb CD/DB pres Cheb a Norimberk. Krystof letel s Eurowings na trasel PAD-PMI, jelikoz po mem nakupu letenky s AB, cena vyskocila o mnoho vic, nez byl ochoten akceptovat. Navic oba lety leteli cca 15 min mezi sebou.
Ubytovani jsme meli zajistene ve skromnem hotelu Can pastilla, cca 30 min chuze od terminalu letiste.
Po letu do Cuxhavenu byl plan vzit vlak do Brem, pochodit mesto a pak letet s Germanwings do STR. Ze STR busem flixbus do Karlsruhe, kde jsme nocovali. Rano pak vlakem/busem na letiste, a s FR pres STN do nejnovejsi destinace v siti FR Pardubic. V Karlsruhe se k nam pripojil Vlado a lety FKB-STN-PED.
Ale jak uz to byva, letecni nadsenci planuji, ale letecti bohove meni. Presne 15 dni pred odletem, email od Germanie, ze rusi lety do Cuxhavenu a ze nas prebookoji na let do BRE. Jelikoz jsme BRE meli v itinerari do STR, tak jsme hledali nahradu za Cuxhaven v pohode jineho noveho letiste. Nakonec kvuli logistickym presunum padla volba na FMO (Muenster/Osnabrueck).
20.09.2017
PAD-PMI
FLY NIKI A321: OE-LCJ
LF cca 99%
21.09.2017
PMI-BCN
VUELING A320: EC-HHA
LF cca 80%
Jelikoz byl odlet v 7 rano, tak jsme museli uz brzy rano vstavat. Na letiste jsme to vzali peso, jako ranni rozcvicku.
Pro cestu do mesta jsme vyuzili metro. Konecna zastavka byla Arc de Triomf
Po 4 hod a neco v klimatizovanem busu jsme vysedli v vlakoveho nadrazi v Zaragoze. Jelikoz jsme meli nekolik hodin do odletu, tak jsme vyrazili do mesta na obed a kratkou prohlidku.
21.09.2017
ZAZ-PMI
VOLOTEA A319: EI-FML
LF skoro 100%
22.09.2017
PMI-FMO
GERMANIA A321: D-ASTP
LF cca 75%
Tentokrat by odlet o neco pozdeji z PMI nez predchozi den, ale i tak jsem museli vstavat brzy rano.
Odkud jsme jeli vlakem do soukrome spolecnosti NordWest Bahn do Brem.
V Bremach jsme meli relativne hodne casu, tak jsme si prosli centrum mesta a taky jsme stihli malou svacinku v mistnim pivovaru.
Pokracovani nize....
Ahoj Vsem,
Tento trip vznil opet nahodou a to tim, ze V7 prodavala letenky za 1 eur. Jelikoz jsem koupil PNL-TRN, tak bylo na Krystofovi taky vytahnout 2 ecke ze srajtofle . A tak koupil ZAZ-PMI. ZAZ je pro nas relativne exoticke letiste, kde prevazne dominuje cargo doprava, az na par pravidelnych spoju, ktere by se daly spocitat na prstech rukou. To byl pocatecni nakup a pak jsme premysleli co a jak dal.
Nejvetsi motivaci byl let z PMI do Cuxhavenu na severu Nemecka. Germania spustila prodej na tuto linku a my si zakoupili letenku na inauguracni let. V tu dobu to byla jedina pravidelna linka, ktera mela zacit letat na toto letiste. Ucelem toho vyletu bylo zalogovat do statistik co nejvice novych letist.
Pro cestu na PMI jsem zvolil let AB z Padderbornu. V tu dobu jsem netusil, ze to bude muj posledni let s AB/HG v zivote. Pro cestu do Padderbornu jsme vyuzili sluzeb CD/DB pres Cheb a Norimberk. Krystof letel s Eurowings na trasel PAD-PMI, jelikoz po mem nakupu letenky s AB, cena vyskocila o mnoho vic, nez byl ochoten akceptovat. Navic oba lety leteli cca 15 min mezi sebou.
Ubytovani jsme meli zajistene ve skromnem hotelu Can pastilla, cca 30 min chuze od terminalu letiste.
Po letu do Cuxhavenu byl plan vzit vlak do Brem, pochodit mesto a pak letet s Germanwings do STR. Ze STR busem flixbus do Karlsruhe, kde jsme nocovali. Rano pak vlakem/busem na letiste, a s FR pres STN do nejnovejsi destinace v siti FR Pardubic. V Karlsruhe se k nam pripojil Vlado a lety FKB-STN-PED.
Ale jak uz to byva, letecni nadsenci planuji, ale letecti bohove meni. Presne 15 dni pred odletem, email od Germanie, ze rusi lety do Cuxhavenu a ze nas prebookoji na let do BRE. Jelikoz jsme BRE meli v itinerari do STR, tak jsme hledali nahradu za Cuxhaven v pohode jineho noveho letiste. Nakonec kvuli logistickym presunum padla volba na FMO (Muenster/Osnabrueck).
20.09.2017
PAD-PMI
FLY NIKI A321: OE-LCJ
LF cca 99%
21.09.2017
PMI-BCN
VUELING A320: EC-HHA
LF cca 80%
Jelikoz byl odlet v 7 rano, tak jsme museli uz brzy rano vstavat. Na letiste jsme to vzali peso, jako ranni rozcvicku.
Pro cestu do mesta jsme vyuzili metro. Konecna zastavka byla Arc de Triomf
Po 4 hod a neco v klimatizovanem busu jsme vysedli v vlakoveho nadrazi v Zaragoze. Jelikoz jsme meli nekolik hodin do odletu, tak jsme vyrazili do mesta na obed a kratkou prohlidku.
21.09.2017
ZAZ-PMI
VOLOTEA A319: EI-FML
LF skoro 100%
22.09.2017
PMI-FMO
GERMANIA A321: D-ASTP
LF cca 75%
Tentokrat by odlet o neco pozdeji z PMI nez predchozi den, ale i tak jsem museli vstavat brzy rano.
Odkud jsme jeli vlakem do soukrome spolecnosti NordWest Bahn do Brem.
V Bremach jsme meli relativne hodne casu, tak jsme si prosli centrum mesta a taky jsme stihli malou svacinku v mistnim pivovaru.
Pokracovani nize....
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
z PAD do PED aneb jen tak si poletat na konci leta po Evrope
22.09.2017
BRE-STR
GERMANWINGS A319: D-AKNI
LF N/A
Na letiste jsme dorazili s predstihem. Jen takova mala zajimavost. Pri ceste z Osnaburcku jsme meli vystoupit na hlavnim nadrazi v Bremach, kde jsme ovsem nedorazili, jelikoz na najeka stavbe byla nalezena letecka puma z valky a tim padem vlak koncil cestun na Bremen Neusdtadt. A to jsme netusili, ze je to neni posledni letecka puma, ktera narusi nase plany ten den.
Maji zde i vyhlidkovou terasu, na kterou je vstup zdarma.
Po kratke zastavce na security jsme si to zamirili do Senator lounge, kde nabidka na velikost letiste byla docela obstojna.
A pak najednou vsechny lety vyskocili jako opozdene. Venku bylo docela slusne pocasi, zadne bourky. Nektere lety co meli pristat v BRE divertovaly do HAJ nebo HAM. Pote jsme se dozvedeli, ze za zpozdeni muze letecka puma nalezena na stavenisti v blizkosti letiste. Cekalo se na pyrotechnika. Zacali jsme mit trosku obavku, zda stihame prestup na bus ve STR, ale nakonec to dobre dopadlo, jelikoz i bus mel meskani.
23.09.2017
FKB-STN
RYANAIR B738: EI-FTZ
LF 100%
Po asi hodine a neco jsme pristali na STN. Po vystupu z letadla jsme zase prosli security a zamirili si na to vytouzeneho Guinesse do oblibeneho podniku Windmill.
23.09.2017
STN-PED
RYANAIR B738: EI-FTF
LF 100%
A to uz byl cas vyrazit na gate
Na letisti Vlada cekal jeho ridic. Svezl jsem se s nima na hlavni nadrazi, odkud jsem pokracoval Pendolinem do PRG a Vlado dal na vychod, do Puchova.
BRE-STR
GERMANWINGS A319: D-AKNI
LF N/A
Na letiste jsme dorazili s predstihem. Jen takova mala zajimavost. Pri ceste z Osnaburcku jsme meli vystoupit na hlavnim nadrazi v Bremach, kde jsme ovsem nedorazili, jelikoz na najeka stavbe byla nalezena letecka puma z valky a tim padem vlak koncil cestun na Bremen Neusdtadt. A to jsme netusili, ze je to neni posledni letecka puma, ktera narusi nase plany ten den.
Maji zde i vyhlidkovou terasu, na kterou je vstup zdarma.
Po kratke zastavce na security jsme si to zamirili do Senator lounge, kde nabidka na velikost letiste byla docela obstojna.
A pak najednou vsechny lety vyskocili jako opozdene. Venku bylo docela slusne pocasi, zadne bourky. Nektere lety co meli pristat v BRE divertovaly do HAJ nebo HAM. Pote jsme se dozvedeli, ze za zpozdeni muze letecka puma nalezena na stavenisti v blizkosti letiste. Cekalo se na pyrotechnika. Zacali jsme mit trosku obavku, zda stihame prestup na bus ve STR, ale nakonec to dobre dopadlo, jelikoz i bus mel meskani.
23.09.2017
FKB-STN
RYANAIR B738: EI-FTZ
LF 100%
Po asi hodine a neco jsme pristali na STN. Po vystupu z letadla jsme zase prosli security a zamirili si na to vytouzeneho Guinesse do oblibeneho podniku Windmill.
23.09.2017
STN-PED
RYANAIR B738: EI-FTF
LF 100%
A to uz byl cas vyrazit na gate
Na letisti Vlada cekal jeho ridic. Svezl jsem se s nima na hlavni nadrazi, odkud jsem pokracoval Pendolinem do PRG a Vlado dal na vychod, do Puchova.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 06. 11. 2017, 22:23, celkem upraveno 1 x.
Re: z PAD do PED aneb jen tak si poletat na konci leta po Evrope
Máš to moc pěkný kolego. Absolutně nejvíc ale líbila fotka nádraží v Zaragoze, na nějakých železničních webech by z ní byli nadšení
Jinak ten Cuxhaven je moc pěkný město, škoda, že jste tam nebyli, doslova voní rybami
A v Brémách na terase, je tam pořád tohle letadlo?
Jinak ten Cuxhaven je moc pěkný město, škoda, že jste tam nebyli, doslova voní rybami
A v Brémách na terase, je tam pořád tohle letadlo?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 167
- Registrován: 16. 10. 2016, 16:48
- Stav: Offline
Re: z PAD do PED aneb jen tak si poletat na konci leta po Evrope
Parádní, hlavně mě těší ten LF100% STN-PED.
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: z PAD do PED aneb jen tak si poletat na konci leta po Evrope
Parada, Alesi! Opät skvely trip. Nehodis sem mapku, aby sme si mohli lepsie predstavit, aky velki blazni ste?
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: z PAD do PED aneb jen tak si poletat na konci leta po Evrope
Tony Smoke píše:Parada, Alesi! Opät skvely trip. Nehodis sem mapku, aby sme si mohli lepsie predstavit, aky velki blazni ste?
No... asi takhle (modře po zemi, červeně vzduchem)
Já se bohužel musel ve FKB odpojit, tak si na PED musím počkat až za týden.
A díky za report!
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: z PAD do PED aneb jen tak si poletat na konci leta po Evrope
Lkprak píše:Máš to moc pěkný kolego. Absolutně nejvíc ale líbila fotka nádraží v Zaragoze, na nějakých železničních webech by z ní byli nadšení
Jinak ten Cuxhaven je moc pěkný město, škoda, že jste tam nebyli, doslova voní rybami
A v Brémách na terase, je tam pořád tohle letadlo?
Diky. Bohuzel tento stroj jsem na terase nikde nevidel.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: z PAD do PED aneb jen tak si poletat na konci leta po Evrope
Airbus380 píše:Tony Smoke píše:Parada, Alesi! Opät skvely trip. Nehodis sem mapku, aby sme si mohli lepsie predstavit, aky velki blazni ste?
No... asi takhle (modře po zemi, červeně vzduchem)
Já se bohužel musel ve FKB odpojit, tak si na PED musím počkat až za týden.
A díky za report!
Diky za mapku Krystofe. Jsem si rikal, ze jsem neco zapomel.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: z PAD do PED aneb jen tak si poletat na konci leta po Evrope
Toho letadla na terase v BRE jsem si taky nevšiml, asi tam už není, myslím, že bychom ho jinak určitě zaregistrovali. A ano, nádraží v Zaragoze je fakt monumentální, taky se mi líbí!
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: z PAD do PED aneb jen tak si poletat na konci leta po Evrope
CheckFlyer píše:Parádní, hlavně mě těší ten LF100% STN-PED.
Tak snad i profit bude mit FR na te lince a ne jen 100% obsazenost diky nizkym cenam letenek a linku zachova i po skonceni podpory te linky. To mi prijde dalekho dulezitejsi, nez 100% obsazenost.