z PAD do PED aneb jen tak si poletat na konci leta po Evrope
Napsal: 06. 11. 2017, 16:01
Uvodem
Ahoj Vsem,
Tento trip vznil opet nahodou a to tim, ze V7 prodavala letenky za 1 eur. Jelikoz jsem koupil PNL-TRN, tak bylo na Krystofovi taky vytahnout 2 ecke ze srajtofle . A tak koupil ZAZ-PMI. ZAZ je pro nas relativne exoticke letiste, kde prevazne dominuje cargo doprava, az na par pravidelnych spoju, ktere by se daly spocitat na prstech rukou. To byl pocatecni nakup a pak jsme premysleli co a jak dal.
Nejvetsi motivaci byl let z PMI do Cuxhavenu na severu Nemecka. Germania spustila prodej na tuto linku a my si zakoupili letenku na inauguracni let. V tu dobu to byla jedina pravidelna linka, ktera mela zacit letat na toto letiste. Ucelem toho vyletu bylo zalogovat do statistik co nejvice novych letist.
Pro cestu na PMI jsem zvolil let AB z Padderbornu. V tu dobu jsem netusil, ze to bude muj posledni let s AB/HG v zivote. Pro cestu do Padderbornu jsme vyuzili sluzeb CD/DB pres Cheb a Norimberk. Krystof letel s Eurowings na trasel PAD-PMI, jelikoz po mem nakupu letenky s AB, cena vyskocila o mnoho vic, nez byl ochoten akceptovat. Navic oba lety leteli cca 15 min mezi sebou.
Ubytovani jsme meli zajistene ve skromnem hotelu Can pastilla, cca 30 min chuze od terminalu letiste.
Po letu do Cuxhavenu byl plan vzit vlak do Brem, pochodit mesto a pak letet s Germanwings do STR. Ze STR busem flixbus do Karlsruhe, kde jsme nocovali. Rano pak vlakem/busem na letiste, a s FR pres STN do nejnovejsi destinace v siti FR Pardubic. V Karlsruhe se k nam pripojil Vlado a lety FKB-STN-PED.
Ale jak uz to byva, letecni nadsenci planuji, ale letecti bohove meni. Presne 15 dni pred odletem, email od Germanie, ze rusi lety do Cuxhavenu a ze nas prebookoji na let do BRE. Jelikoz jsme BRE meli v itinerari do STR, tak jsme hledali nahradu za Cuxhaven v pohode jineho noveho letiste. Nakonec kvuli logistickym presunum padla volba na FMO (Muenster/Osnabrueck).
20.09.2017
PAD-PMI
FLY NIKI A321: OE-LCJ
LF cca 99%
21.09.2017
PMI-BCN
VUELING A320: EC-HHA
LF cca 80%
Jelikoz byl odlet v 7 rano, tak jsme museli uz brzy rano vstavat. Na letiste jsme to vzali peso, jako ranni rozcvicku.
Pro cestu do mesta jsme vyuzili metro. Konecna zastavka byla Arc de Triomf
Po 4 hod a neco v klimatizovanem busu jsme vysedli v vlakoveho nadrazi v Zaragoze. Jelikoz jsme meli nekolik hodin do odletu, tak jsme vyrazili do mesta na obed a kratkou prohlidku.
21.09.2017
ZAZ-PMI
VOLOTEA A319: EI-FML
LF skoro 100%
22.09.2017
PMI-FMO
GERMANIA A321: D-ASTP
LF cca 75%
Tentokrat by odlet o neco pozdeji z PMI nez predchozi den, ale i tak jsem museli vstavat brzy rano.
Odkud jsme jeli vlakem do soukrome spolecnosti NordWest Bahn do Brem.
V Bremach jsme meli relativne hodne casu, tak jsme si prosli centrum mesta a taky jsme stihli malou svacinku v mistnim pivovaru.
Pokracovani nize....
Ahoj Vsem,
Tento trip vznil opet nahodou a to tim, ze V7 prodavala letenky za 1 eur. Jelikoz jsem koupil PNL-TRN, tak bylo na Krystofovi taky vytahnout 2 ecke ze srajtofle . A tak koupil ZAZ-PMI. ZAZ je pro nas relativne exoticke letiste, kde prevazne dominuje cargo doprava, az na par pravidelnych spoju, ktere by se daly spocitat na prstech rukou. To byl pocatecni nakup a pak jsme premysleli co a jak dal.
Nejvetsi motivaci byl let z PMI do Cuxhavenu na severu Nemecka. Germania spustila prodej na tuto linku a my si zakoupili letenku na inauguracni let. V tu dobu to byla jedina pravidelna linka, ktera mela zacit letat na toto letiste. Ucelem toho vyletu bylo zalogovat do statistik co nejvice novych letist.
Pro cestu na PMI jsem zvolil let AB z Padderbornu. V tu dobu jsem netusil, ze to bude muj posledni let s AB/HG v zivote. Pro cestu do Padderbornu jsme vyuzili sluzeb CD/DB pres Cheb a Norimberk. Krystof letel s Eurowings na trasel PAD-PMI, jelikoz po mem nakupu letenky s AB, cena vyskocila o mnoho vic, nez byl ochoten akceptovat. Navic oba lety leteli cca 15 min mezi sebou.
Ubytovani jsme meli zajistene ve skromnem hotelu Can pastilla, cca 30 min chuze od terminalu letiste.
Po letu do Cuxhavenu byl plan vzit vlak do Brem, pochodit mesto a pak letet s Germanwings do STR. Ze STR busem flixbus do Karlsruhe, kde jsme nocovali. Rano pak vlakem/busem na letiste, a s FR pres STN do nejnovejsi destinace v siti FR Pardubic. V Karlsruhe se k nam pripojil Vlado a lety FKB-STN-PED.
Ale jak uz to byva, letecni nadsenci planuji, ale letecti bohove meni. Presne 15 dni pred odletem, email od Germanie, ze rusi lety do Cuxhavenu a ze nas prebookoji na let do BRE. Jelikoz jsme BRE meli v itinerari do STR, tak jsme hledali nahradu za Cuxhaven v pohode jineho noveho letiste. Nakonec kvuli logistickym presunum padla volba na FMO (Muenster/Osnabrueck).
20.09.2017
PAD-PMI
FLY NIKI A321: OE-LCJ
LF cca 99%
21.09.2017
PMI-BCN
VUELING A320: EC-HHA
LF cca 80%
Jelikoz byl odlet v 7 rano, tak jsme museli uz brzy rano vstavat. Na letiste jsme to vzali peso, jako ranni rozcvicku.
Pro cestu do mesta jsme vyuzili metro. Konecna zastavka byla Arc de Triomf
Po 4 hod a neco v klimatizovanem busu jsme vysedli v vlakoveho nadrazi v Zaragoze. Jelikoz jsme meli nekolik hodin do odletu, tak jsme vyrazili do mesta na obed a kratkou prohlidku.
21.09.2017
ZAZ-PMI
VOLOTEA A319: EI-FML
LF skoro 100%
22.09.2017
PMI-FMO
GERMANIA A321: D-ASTP
LF cca 75%
Tentokrat by odlet o neco pozdeji z PMI nez predchozi den, ale i tak jsem museli vstavat brzy rano.
Odkud jsme jeli vlakem do soukrome spolecnosti NordWest Bahn do Brem.
V Bremach jsme meli relativne hodne casu, tak jsme si prosli centrum mesta a taky jsme stihli malou svacinku v mistnim pivovaru.
Pokracovani nize....