Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2498
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)

Příspěvekod alesesl » 27. 12. 2017, 21:27

Vsichni jste urcite prezrani kapra, nebo jine haveti a tak proc si nesednout, nevzit trosku vajecneho konaku, pivko, nebo sklenicku whisky a precist si, nebo spis prohlednout tento TR.

Tento trip vznikl nekdy na konci leta. Jelikoz Misa a Vlado jeste nemeli tu cest se proletet parnikem, jak nazyvam A310, tak jsme si rekli, ze je jeste jedna sance v EU ho dat, nez skonci v propadlisti dejin. S A310 uz jeden let mam a to jeste kdyz je provozovalo CSA. V roce 2004 jsem letel linku YYZ-YUL-PRG.

SATA International vyuziva svoje A310 na letech LIS-PDL-BOS a planuje tento typ ke konci roku vyradit a nahradit novymi A321LR. Cil byl jasny, tedka uz jen ta realizace a nakup letenek.
Letenky LIS-PDL-LIS s A310 zakoupene. Pozdeji jsme se dozvedeli, ze na zpatecnim letu do LIS zmenila SATA typ z A310 an A320. Tak jsme trosku znervozenli a doufali, ze parnik alespon vyjde na cestu tam, jinak by cely vylet nemel tu tresnicku na dortu, kterou vsichni tak chteli.

Pro cestu do Lisabonu jsme zvolili primy ranni let s TAPem za nejakych 58 eur.

A co na Azorech? Azory toho nabizeji neskutecne moc, a navic, kdyz ma clovek letenku z portugalske pevniny na Azory, tak mistni vlada na podporu turismu a mobility, nabizi letenku na jakykoliv ostrov do 24 hod od pristani zdarma. Tak jsme se rozhodli, ze pojedeme na ostrov Flores. Zavolal jsem na linku SATA Air Azores, dal booking kody z rezervace do PDL a pozadal o letenku na ostrov Flores. Bylo nam nabidnuto spojeni PDL-TER (overnight) – TER-HOR-FLW. To same jde vyuzit pri ceste nazpet. Kdyz se muzete presunout z jakekoliv casti Azor na letiste odkud odletat na portugalskou pevninu opet gratis. Na letenku zdarma nemusite letet pouze se SATOU, ale s jakymkoliv dopravcem, takze i s TAP, FR klidne. Ale musi to byt z portugalske pevniny a ne treba z MUC nebo LON.

Pro cestu zpatky jsme meli let v jeden den FLW-HOR-TER-PDL, overnight a pak PDL-LIS.

Pro cestu nazpet z LIS jsme zakoupili pres jednoho OTA letenku za cca 24 eur s TP do BRU a pak vecernim letem OK do PRG. Vlado namisto PRG letel s OS do VIE asi 10 min po nas.

Mapa 1.JPG
puvodni plan


No jo, ale clovek mini a letecti bohove meni. Tentokrat vlastne ani ne letecti, ale ti co maji na starosti pocasi. PRG-LIS-PDL-TER jsme proleteli v pohode. Dalsi den rano bylo velmi spatne pocasi na zapadnich ostrovech Azor. Mnoho letu zrusenych nebo opozdenych a nakonec zrusenych. Nas Let TER-HOR nabiral zpozdeni a nakonec byl zruseny. Jelikoz v sobotu se leta HOR-FLW jen jednou, tim jsme ztratili sanci se dostat na FLW. Zde musim pochvalit SATA Azores a tim jim velmi podekovat za jejich ochotu a flexibilitu. Jedina moznost byla zustat v TER anebo letet do PDL. Tam jsme meli planovanou posledni noc, tak se nam tam nechtelo travit 2 noci. Navic na FLW jsme meli zaplacene auto v pujcovne a rezervovany dum u more. Ten se nam podarilo zrusit bez storno poplatku. Tak jsme dumali co a nakonec jsem videl, ze odpoledne leti let na ostrov Pico z TER. Tak jsme pozadali SATU jestli by nam nevymenili letenku TER-HOR-FLW za TER-PIX a bylo nam vyhoveno. Letenku FLW-HOR-TER-PDL na nedeli, nam zmenili na PIX-PDL. Navic k tomu vsemu, ikdyz to nebyla jejich povinnost nam zarezervovali hotel na Picu na jejich ucet se snidani. Pak uz jen zbyvalo poresit auto, jelikoz na PIX jsme meli skoro 24 hod. Zavolal jsem tedy do pujcovny na FLW a zeptal se mile pani, jestli by nam nemohla tu rezervaci prehodit na Pico namisto FLW, ze nas let byl zruseny kvuli pocasi. Na chvilku se odmlcela a pak na rekla, ze to neni problem, a ze nas bude nekdo cekat na Picu na prepazce jejich pobocky s vozem. Vse bylo zdarma, bez dodatecnych poplatku. Velmi nas potesil pristup mistnich, chovani a zakaznicke jednani. Za to maji vsichni lidi na Azorech velky plus od nas.

Mapa 2.JPG
novy routing


Tak ted uz dost intro, a vrhneme se na cestu po Azorech. Vse ostatni uz jen ve fotkach.

Vlado jako obvykle dorazil do PRG den pred cestou. Uz se z toho stava tradice a pokazde kdyz prijede, tak navstivime novy pivovar. Tento krat padla volba na Malešický mikropivovar a jejich svrchně kvašený pale ALE 11 anebo Malešická APA 15° (MALEŠICKÝ ORIGINÁL N°3). Urcite stoji za vyzkouseni.

Tentokrat jsem ale moc dlouho neponocovali, jelikoz druhy den rano byl velmi brzky budicek. Na cestu na letiste jsem vyuzil tentokrat svuj kocar, ktery jsem zaparkoval na parkovisti Parkia u letiste. Kdyz clovek rezervuje dlouho dopredu, tak parkovani vyjde opravdu levne, v nasem pripade cca 100 kc za 4 dny.

24.11.2017
PRG-LIS
TAP PORTUGAL A319: CS-TTU


001.jpg
Po dlouhe dobe opet velmi brzky odlet z Prahy


1.jpg
CS-TTU po kratkem nocni pauze


2.jpg
Celkem dobry snack na letu. Jeste nekdo dava Aktimel na palube?


3.jpg
Most Vasco da Gama na obzoru znamena, ze za chvilku budeme v LIS


4.jpg
busmo k terminalu


24.11.2017
LIS-PDL
SATA INTERNATIONAL A313: CS-TGU


Na prestup jsme meli neco malo pres 4 hod. Misa zkusil bid upgrade a vyslo mu to. Ja jsem se na to vyprdl stejne jako Vlado, ale k nasemu uzasu jsem oba dva obdrzeli palubni vstupenku do stejne tridy jako Misa. Na nic jsme se neptali a rychle upalovali na security nez si to pani za prepazkou rozmysli

5.jpg
Tak jsem zvedavy na to retro Cecko


6.jpg
Troska posilovani pred odletem


7.jpg
Nas let pokracuje do Toronta


8.jpg
a tady je nas parnik


9.jpg
Ale v barvach SATA mu to slusi


10.jpg
Retro sedacky byly relativne pohodlne, ikdyz neco uz pamatuji


11.jpg
Zadny pre departure drink se nekonal, servis zacal cca 20 min po startu


12.jpg
K obedu se podavala treska s hraskovym pyree, salat lepsi prumer.


13.jpg
Zato kavovy dezert byl vyborny. Azorske likery jsem chtel jen ochutnat, ale na muj vkus prilis sladke piti


14.jpg
Po 2 hodinach na Azorech v PDL. Po kratkem rozlouceni s A310 mi trosku ukapla slza v oku. Je to fajn letadlo, ale na dnesni pomery uz proste ne


15.jpg
do dalsiho letu SP408 bylo zatim casu dost


16.jpg
Tak jsme si prohledli terminal


17.jpg
A terminal letiste Jana Pavla II zvenku


18.jpg
Cestou do hospody ve vesnicce Relva kousek od letiste. Draha je pod nama


19.jpg
Pohled na terminal letiste vcetne jedine A330 u SATY


20.jpg
Ocas CS-TGV druhe A310 v provozu


21.jpg
Atlantik


24.11.2017
PDL-TER
SATA AIR AZORES Dash 8-400: CS-TRG


Po par pivkach a mistnim ananasu jsme si vzali taxik zpet k terminalu.

22.jpg
free seating na inter-island lety


23.jpg
Nastup na 35 min let na ostrov Terceira


24.jpg
Vystup z letadla na letisti Lajes, ktere je napul civilni a napul vojenske


25.jpg
Jeste pred cestou na letiste jsme si vyzvedly palubenky na dalsi den. To jsme jeste netusili, ze vsechno bude uplne jinak


Pro cestu do mesta jsme zvolili taxik. Za 10 min jizdu jsme zaplatili cca 7 eur. Zde jsme meli zamluvany apartman.

Ihned po checkinu byl cas najit nejaky krmelec k naplneni nasich hladovych pupku.

26.jpg
Cestou do centra


27.jpg
Praça Francisco Ornelas da Câmara v Praia da Vitória


Po asi 15 min prochazce centrem jsme objevili podnik, ktery se nam libil a rozhodli se v nem najist

28.jpg
Restaurace O Pescador


29.jpg
Predrkm byla rybi polevka, jako hlavni chod jsem si dal tunaka s batatovou kasi


Po veceri na nas padla unava. A tak jsme se vydali zpet na ubytovani aby jsme se poradne vyspali do dalsiho dne.

30.jpg
Pocasi rano bylo nic extra a Vlado zacal vestit ne moc dobre zpravy


31.jpg
Ikdyz po prijezdu na letiste vsechny lety byly on-time.


25.11.2017
TER-PIX
SATA AIR AZORES Dash 8-400: CS-TRD


32.jpg
Nas stroj na let do Horty byl uz pripraven


jenomze pak prisla zprava, ze let je kvuli spatnemu pocasi opozden a dalsi info se bude podavat za 30 min. A tak se to opakovalo asi 3-4x az se na obrazovkach objevilo toto

33.jpg
Canceled kvuli pocasi


Po prebookovani na leti na Pico byl cas vyrazit ven z terminalu a najit nejaky krmelec na obed.

36.jpg
Hotelovy voucher na ostrove Pico


35.jpg
A to se podarilo, ani ne 50m od terminalu


34.jpg
Vyber nic moc, ale kalamary s hranolkami prisly za vdek


pokracovani nize...
Naposledy upravil(a) alesesl dne 27. 12. 2017, 22:37, celkem upraveno 1 x.


alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2498
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Azory na zaver roku s A310

Příspěvekod alesesl » 27. 12. 2017, 21:28

Tak snad druhy pokus odletet z Terceira vyjde

25.11.2017
TER-PIX
SATA AIR AZORES Dash 8-400: CS-TRD


37.jpg
a vyslo to, konecne nastupujeme


38.jpg
Letiste PIX asi po 20 min letu. To nas jeste ceka ostra zatacka do prava


39.jpg
vystup a pesi k terminalu


40.jpg
Maly terminal letiste Pico


41.jpg
Autor TR spolu s Vladem


42.jpg
Priletovy terminal letiste Pico


43.jpg
Nas kocar na dalsich 24 hod


Do mesta cesta trvala cca 20 min. Po check-inu jsme vyrazili na malou prochazku a pote najit neco k snedku. Narazili jsme kousek od centra na pobocku mistniho Azorskeho vinarstvi, kde se zrovna pripravovali na vecer s degustaci. Po zakoupeni vina, clovek mohl konzumovat nabizene pokrmy v neomezenem kvantite. :D

44.jpg
Centrum mesta Madalena na ostrove Pico


45.jpg
a podnik ve kterem jste pobyli prijemnych par hodin


46.jpg
Mistni produkty v nabidce


47.jpg
vcetne oleje, chutney a jinych pokrmu


48.jpg
Jejich suche vino mi zachutnalo


49.jpg
jeden z talirku co jsme do sebe natlacili


50.jpg
Vlado a Miso u sklenicky azorskeho moku


Druhy den rano po snidani jsme se sli podivat do pristavu a pote se vydali na projizdku po ostrove

51.jpg
Vlevo je nas hotel, vpravo terminal pristavu


Azorske ostrovy jsou plne zelene a dobytka a taky velmi stridaveho pocasi. Jednou sviti slunicko, o 5 min je takova mlha a dest, ze clovek skoro vidi na krok.

52.jpg
cestou na Mt. Pico s vyskou 2351m a posledni erupci v roce 1720


53.jpg
Mistni fesandy upoutaly nasi pozornost


54.jpg
na silnici v mlze se musi davat opravdu pozor


55.jpg
zatim jedeme spravne


56.jpg
Skoncili jsme v informacnim stredisku ve vysce 1250m. Dal uz se jde jen peso az na vrchol hory


57.jpg
Cestou dolu do civilizace


58.jpg
Smerove cedule na silnicich IV. tridy


59.jpg
tyyy kravo


60.jpg
pobliz Cascalheira


61.jpg
Bezne silnice mimo ty hlavni na Picu


62.jpg
U Atlantiku ve vesnicce Manhenha


63.jpg
Atlantik v Manhenha podruhe


64.jpg
taky maly pristav tu maji


65.jpg
Atlantik po treti


66.jpg
Majak Ponta da Ilha


a to uz byl cas se pomalu vydat na cestku na letiste, dokankovat a vratit auto.

67.jpg
S.Miguel Arcanjo


68.jpg
S.Roque do Pico


69.jpg
a jeste obed v S.Roque do Pico


Auto v poradku vraceno, tak tedka jeste odbavit a hura do PDL.

26.11.2017
PIX-PDL
SATA AIR AZORES Dash 8-200: CS-TRB


Na tento let jsem se taky hodne tesil, jelikoz to letela Dasenka 200, v Evrope taky exoticky typ.

70.jpg
Terminal letiste Pico


71.jpg
A uz se k ni blizime


72.jpg
Dasa je pro 37 pax. Let byl obsazen na 95%


73.jpg
Asi hodinovy let pri zapadu slunce


74.jpg
Slunicko vytvarelo super barvy


75.jpg
Priblizeni se k PDL. Ta velka budova uprostred bylo nase ubytovani. Apartman jsme meli v poslednim 20. patre s vyhledem na pristav


76.jpg
Diky za prijemny let Daso


posledni cast bude mit pokracovani nize....
Naposledy upravil(a) alesesl dne 27. 12. 2017, 23:17, celkem upraveno 3 x.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2498
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Azory na zaver roku s A310

Příspěvekod alesesl » 27. 12. 2017, 21:28

V Ponta Delgade jsme vlastne meli jen vecer. Hlavni cil vyletu byl splneny a tak jsme byli spokojeni.

77.jpg
Nas pokoj v Atlantic Home Azores


78.jpg
Pripravy na vanoce v plnem proudu


79.jpg
Radnice


80.jpg
Prazdne ulice vecerniho mesta


81.jpg
Igreja do Colégio dos Jesuítas


Hlad zacal opet dorazet, a tak jsme si udelali rezervaci v jednom podniku na 22 hod, jelikoz v dobe naseho prichodu bylo uplne narvano a rada az na ulici.

82.jpg
Restaurace Tasca byla velmi dobra volba


83.jpg
Hovezi na chlebu jako predkrm


85.jpg
Misa si dal carpaccio z tunaka


84.jpg
a taky mistni klobasy, jedna z nich flambovana


86.jpg
Ikdyz to nevypada nic moc, pecena chobotnice byla opravdu vyborna, podle toho co rikal Vlado


87.jpg
Ja si dal steak z cerneho iberijskeho prasete


Po veceri jsme usnuli ako babetka, rano nas cekalo brzke vstavani na odlet v 730 hod.

27.11.2017
PDL-LIS
SATA INTERNATIONAL A320: CS-TKK


88.jpg
Nastup na let do 320 do LIS


89.jpg
mile logo


90.jpg
Jeste posledni papa A310


91.jpg
Snidane behem letu do LIS


92.jpg
Temer v LIS


93.jpg
Vystup opet na plose a k terminalu busmo


Ihned po vystupu a vyzvednuti BP na transferove prekazce jsem se odebrali do Star Gold salonku.

94.jpg
Vstup do salonku


95.jpg
Vyber jidla byl vyborny


96.jpg
vino taky fajn


97.jpg
Rychle se najist a zacit ochutnavat zbytek


98.jpg
Ale nejak nas zaujal bar, a tak jsme si nechali namichat koktejly


99.jpg
Netusim jak se jmenoval, ale bylo to s portskym a zazvorovou liminadou


100.jpg
Caipirinha


27.11.2017
LIS-BRU
TAP PORTUGAL A320: CS-TNP


101.jpg
Nas stroj smer BRU v barvach Star Alliance


Let do BRU byl nacas. Obcerstveni klasika, bagetka, alko, nealko, kafe,caj.

27.11.2017
BRU-PRG
CSA CZECH AIRLINES A319: OK-REQ


Vlado letel ve 20 hod do VIE s OS a ja s Misou v 1950 s OK. S Vladem jsme se rozhodli jeste zapadnout do Skyteam salonku na par belgickych piv.

102.jpg
Leffe Blond, ale z lahve bohuzel


103.jpg
Pivni nabidka salonku. Chybi jeste Stella Artois


Let do PRG byl nacas. Jelikoz jsem nechal palubku v salonku, tak mi pani na gatu vytiskla novy boarding pass na papire SAS :D

104.jpg
BP


Jeste jeden highlight z letu do PRG byl ten, ze mimo nekolika politiku v Y sedel v C general Petr Pavel (od června 2015 předseda vojenského výboru NATO. Jako první zástupce zemí bývalé Varšavské smlouvy tak nastoupil do nejvyšší vojenské funkce Severoatlantické aliance).

Doufam, ze se Vam muj posledni tento rocni TR libil a vsem ucastnikum preji vsechno nejlepsi do noveho roku 2018 vcetne spousty stastnych leteckych mil.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2263
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Azory na zaver roku s A310

Příspěvekod Fabo » 27. 12. 2017, 22:37

Hezky. Na Azorech to vypada zajimave, budu to muset pripsat na seznam. Skoda, ze tu A310 uz nedam, byt muj quest za zajimavymi typy nepokracuje uplne spatne.
Treba bych mohl dat alespon tu dvoustovku, to je taky rarita, dneska uz i tristovka...

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2498
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Azory na zaver roku s A310

Příspěvekod alesesl » 27. 12. 2017, 22:41

Fabo píše:Hezky. Na Azorech to vypada zajimave, budu to muset pripsat na seznam. Skoda, ze tu A310 uz nedam, byt muj quest za zajimavymi typy nepokracuje uplne spatne.
Treba bych mohl dat alespon tu dvoustovku, to je taky rarita, dneska uz i tristovka...


Po svete jich jeste par leta. Treba Air Transat s ni leta do PRG pres leto z Kanady, nebo v Iranu jich je par v provozu co me zrovna napada.


marthym
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 290
Registrován: 09. 10. 2012, 10:37
Status: Offline

Re: Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)

Příspěvekod marthym » 27. 12. 2017, 22:49

Pěkné, zajímavé... A fascinuje mě přístup SATA...

Jinak, jen stranou, kolik jste platili v krmelcích: ^:)^

bureaucrat
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 95
Registrován: 25. 04. 2017, 12:53
Pohlaví: muž
Bydliště: Královské Vinohrady
Status: Offline

Re: Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)

Příspěvekod bureaucrat » 27. 12. 2017, 23:10

Azory mě nikdy nelákaly, ale po tomhle TR asi změním názor. Hlavně ostrov Pico, no nádhera. Děkuji :clap:
Přístup Azorčanů je taky bezkonkurenční! :wtf:

Sledovat, kdo z politiků/veřejných funkcionářů sedí v C a kdo v Y mezi Prahou a Bruselem je asi jediná kratochvíle, co se dá na této jinak docela nudné lince dělat. :))

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2498
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)

Příspěvekod alesesl » 27. 12. 2017, 23:10

marthym píše:Jinak, jen stranou, kolik jste platili v krmelcích: ^:)^


Nic, vstup byl status na FFP. Vstup do salonku na let SATA diky mistu v C.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2263
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Azory na zaver roku s A310

Příspěvekod Fabo » 27. 12. 2017, 23:17

alesesl píše:
Fabo píše:Hezky. Na Azorech to vypada zajimave, budu to muset pripsat na seznam. Skoda, ze tu A310 uz nedam, byt muj quest za zajimavymi typy nepokracuje uplne spatne.
Treba bych mohl dat alespon tu dvoustovku, to je taky rarita, dneska uz i tristovka...


Po svete jich jeste par leta. Treba Air Transat s ni leta do PRG pres leto z Kanady, nebo v Iranu jich je par v provozu co me zrovna napada.


Do stadia cestovani za zajimavymi letadly do Iraku, Iranu nebo S. Koreje jsem jeste nedozral :D max. tak bych zkusil Rusko.

Air Transat nevim, do Kanady uz to je dalka :D Taky ne na kazdy let je A310 a to riziko zmeny je tam asi pomerne vysoke.
Ale jestli by se vyskytlo neco po ruce nebo bych potreboval najednou do Kanady, tak jiste :)

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2498
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)

Příspěvekod alesesl » 27. 12. 2017, 23:20

bureaucrat píše:Azory mě nikdy nelákaly, ale po tomhle TR asi změním názor. Hlavně ostrov Pico, no nádhera. Děkuji :clap:
Přístup Azorčanů je taky bezkonkurenční! :wtf:

Sledovat, kdo z politiků/veřejných funkcionářů sedí v C a kdo v Y mezi Prahou a Bruselem je asi jediná kratochvíle, co se dá na této jinak docela nudné lince dělat. :))


Azory me vzdycky lakaly. Dosluhujici A310 tu cestu uspisila. Na Azory bych se rad vratil, obvzlast na ostrov Flores a Corvo. Jsem rad, ze jsem ti trosku zmenil pohled na Azory. Urcite maji co nabidnout.

LeeMer
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 138
Registrován: 03. 08. 2015, 20:09
Oblíbené typy letadel: E170/175/190/195
Pohlaví: muž
Status: Offline

Re: Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)

Příspěvekod LeeMer » 28. 12. 2017, 11:04

Díky za inspiraci a skvělé čtení do metra na cestě do práce :)

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2498
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)

Příspěvekod alesesl » 29. 12. 2017, 10:10

LeeMer píše:Díky za inspiraci a skvělé čtení do metra na cestě do práce :)


Diky, snad se nekdy opet potkame na palube na nejakem tripu. :D

LeeMer
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 138
Registrován: 03. 08. 2015, 20:09
Oblíbené typy letadel: E170/175/190/195
Pohlaví: muž
Status: Offline

Re: Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)

Příspěvekod LeeMer » 29. 12. 2017, 10:52

alesesl píše:
LeeMer píše:Díky za inspiraci a skvělé čtení do metra na cestě do práce :)


Diky, snad se nekdy opet potkame na palube na nejakem tripu. :D


No asi to ani nebude tak dlouho trvat :ymdevil:

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)

Příspěvekod micaello » 02. 01. 2018, 14:19

Díky Aleši, že jsi to tak pěkně sepsal :)

Já bych ještě k tomu dodal pár informací:
TAP má refitované Airbusy, část je pojata jako eco+ a část jako eco, eco+ část má pohodlnější sedačky s možností sklápění a na dnešní dobu velmi velkorysé rozestupy, eco část (asi 3/5 z celého letadla) má pak nechutně tvrdá, úzká, tenká sedadla s miniaturními područkami, bez možnosti sklápění, s nulovou podpěrou páteře a velmi hovadskými rozestupy, za které by se nemusela stydět ani AirAsia.. Takže pokud možno, vždy brát sedačky v prvních 2/5 letadla..

A320 SATA na cestě zpět měla ještě retrointeriér s širokými tlustými koženými sedadly za které by se dnes nemusela stydět kdejaká evropská C class :D

Co se týče cen v krmelcích na Azorech, tak jsme byli velice mile překvapeni. Pivo se běžně pohybovalo kolem 1EUR, k jídlu třeba ten pečený octopus vyšel na tuším 11EUR, kalamáry s hranolkami 10EUR, steak z tuňáka s batátovou kaší 15EUR atd. V Praze se tak dobře a levně nenajíte řekl bych :)

Za mě Azory byly úžasné a těším se, až se tam vrátíme..

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2498
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)

Příspěvekod alesesl » 03. 01. 2018, 09:00

micaello píše:Díky Aleši, že jsi to tak pěkně sepsal :)

Já bych ještě k tomu dodal pár informací:
TAP má refitované Airbusy, část je pojata jako eco+ a část jako eco, eco+ část má pohodlnější sedačky s možností sklápění a na dnešní dobu velmi velkorysé rozestupy, eco část (asi 3/5 z celého letadla) má pak nechutně tvrdá, úzká, tenká sedadla s miniaturními područkami, bez možnosti sklápění, s nulovou podpěrou páteře a velmi hovadskými rozestupy, za které by se nemusela stydět ani AirAsia.. Takže pokud možno, vždy brát sedačky v prvních 2/5 letadla..

A320 SATA na cestě zpět měla ještě retrointeriér s širokými tlustými koženými sedadly za které by se dnes nemusela stydět kdejaká evropská C class :D

Co se týče cen v krmelcích na Azorech, tak jsme byli velice mile překvapeni. Pivo se běžně pohybovalo kolem 1EUR, k jídlu třeba ten pečený octopus vyšel na tuším 11EUR, kalamáry s hranolkami 10EUR, steak z tuňáka s batátovou kaší 15EUR atd. V Praze se tak dobře a levně nenajíte řekl bych :)

Za mě Azory byly úžasné a těším se, až se tam vrátíme..


Miso, diky za komentar. Jeste bych dodal k tem sedackam TAPu, ze v eco+ je jeste drzak na tablet a zasuvky na dobijeni.



Zpět na “Trip reporty”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Nemec a 9 hostů