Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)
Vsichni jste urcite prezrani kapra, nebo jine haveti a tak proc si nesednout, nevzit trosku vajecneho konaku, pivko, nebo sklenicku whisky a precist si, nebo spis prohlednout tento TR.
Tento trip vznikl nekdy na konci leta. Jelikoz Misa a Vlado jeste nemeli tu cest se proletet parnikem, jak nazyvam A310, tak jsme si rekli, ze je jeste jedna sance v EU ho dat, nez skonci v propadlisti dejin. S A310 uz jeden let mam a to jeste kdyz je provozovalo CSA. V roce 2004 jsem letel linku YYZ-YUL-PRG.
SATA International vyuziva svoje A310 na letech LIS-PDL-BOS a planuje tento typ ke konci roku vyradit a nahradit novymi A321LR. Cil byl jasny, tedka uz jen ta realizace a nakup letenek.
Letenky LIS-PDL-LIS s A310 zakoupene. Pozdeji jsme se dozvedeli, ze na zpatecnim letu do LIS zmenila SATA typ z A310 an A320. Tak jsme trosku znervozenli a doufali, ze parnik alespon vyjde na cestu tam, jinak by cely vylet nemel tu tresnicku na dortu, kterou vsichni tak chteli.
Pro cestu do Lisabonu jsme zvolili primy ranni let s TAPem za nejakych 58 eur.
A co na Azorech? Azory toho nabizeji neskutecne moc, a navic, kdyz ma clovek letenku z portugalske pevniny na Azory, tak mistni vlada na podporu turismu a mobility, nabizi letenku na jakykoliv ostrov do 24 hod od pristani zdarma. Tak jsme se rozhodli, ze pojedeme na ostrov Flores. Zavolal jsem na linku SATA Air Azores, dal booking kody z rezervace do PDL a pozadal o letenku na ostrov Flores. Bylo nam nabidnuto spojeni PDL-TER (overnight) – TER-HOR-FLW. To same jde vyuzit pri ceste nazpet. Kdyz se muzete presunout z jakekoliv casti Azor na letiste odkud odletat na portugalskou pevninu opet gratis. Na letenku zdarma nemusite letet pouze se SATOU, ale s jakymkoliv dopravcem, takze i s TAP, FR klidne. Ale musi to byt z portugalske pevniny a ne treba z MUC nebo LON.
Pro cestu zpatky jsme meli let v jeden den FLW-HOR-TER-PDL, overnight a pak PDL-LIS.
Pro cestu nazpet z LIS jsme zakoupili pres jednoho OTA letenku za cca 24 eur s TP do BRU a pak vecernim letem OK do PRG. Vlado namisto PRG letel s OS do VIE asi 10 min po nas.
No jo, ale clovek mini a letecti bohove meni. Tentokrat vlastne ani ne letecti, ale ti co maji na starosti pocasi. PRG-LIS-PDL-TER jsme proleteli v pohode. Dalsi den rano bylo velmi spatne pocasi na zapadnich ostrovech Azor. Mnoho letu zrusenych nebo opozdenych a nakonec zrusenych. Nas Let TER-HOR nabiral zpozdeni a nakonec byl zruseny. Jelikoz v sobotu se leta HOR-FLW jen jednou, tim jsme ztratili sanci se dostat na FLW. Zde musim pochvalit SATA Azores a tim jim velmi podekovat za jejich ochotu a flexibilitu. Jedina moznost byla zustat v TER anebo letet do PDL. Tam jsme meli planovanou posledni noc, tak se nam tam nechtelo travit 2 noci. Navic na FLW jsme meli zaplacene auto v pujcovne a rezervovany dum u more. Ten se nam podarilo zrusit bez storno poplatku. Tak jsme dumali co a nakonec jsem videl, ze odpoledne leti let na ostrov Pico z TER. Tak jsme pozadali SATU jestli by nam nevymenili letenku TER-HOR-FLW za TER-PIX a bylo nam vyhoveno. Letenku FLW-HOR-TER-PDL na nedeli, nam zmenili na PIX-PDL. Navic k tomu vsemu, ikdyz to nebyla jejich povinnost nam zarezervovali hotel na Picu na jejich ucet se snidani. Pak uz jen zbyvalo poresit auto, jelikoz na PIX jsme meli skoro 24 hod. Zavolal jsem tedy do pujcovny na FLW a zeptal se mile pani, jestli by nam nemohla tu rezervaci prehodit na Pico namisto FLW, ze nas let byl zruseny kvuli pocasi. Na chvilku se odmlcela a pak na rekla, ze to neni problem, a ze nas bude nekdo cekat na Picu na prepazce jejich pobocky s vozem. Vse bylo zdarma, bez dodatecnych poplatku. Velmi nas potesil pristup mistnich, chovani a zakaznicke jednani. Za to maji vsichni lidi na Azorech velky plus od nas.
Tak ted uz dost intro, a vrhneme se na cestu po Azorech. Vse ostatni uz jen ve fotkach.
Vlado jako obvykle dorazil do PRG den pred cestou. Uz se z toho stava tradice a pokazde kdyz prijede, tak navstivime novy pivovar. Tento krat padla volba na Malešický mikropivovar a jejich svrchně kvašený pale ALE 11 anebo Malešická APA 15° (MALEŠICKÝ ORIGINÁL N°3). Urcite stoji za vyzkouseni.
Tentokrat jsem ale moc dlouho neponocovali, jelikoz druhy den rano byl velmi brzky budicek. Na cestu na letiste jsem vyuzil tentokrat svuj kocar, ktery jsem zaparkoval na parkovisti Parkia u letiste. Kdyz clovek rezervuje dlouho dopredu, tak parkovani vyjde opravdu levne, v nasem pripade cca 100 kc za 4 dny.
24.11.2017
PRG-LIS
TAP PORTUGAL A319: CS-TTU
24.11.2017
LIS-PDL
SATA INTERNATIONAL A313: CS-TGU
Na prestup jsme meli neco malo pres 4 hod. Misa zkusil bid upgrade a vyslo mu to. Ja jsem se na to vyprdl stejne jako Vlado, ale k nasemu uzasu jsem oba dva obdrzeli palubni vstupenku do stejne tridy jako Misa. Na nic jsme se neptali a rychle upalovali na security nez si to pani za prepazkou rozmysli
24.11.2017
PDL-TER
SATA AIR AZORES Dash 8-400: CS-TRG
Po par pivkach a mistnim ananasu jsme si vzali taxik zpet k terminalu.
Pro cestu do mesta jsme zvolili taxik. Za 10 min jizdu jsme zaplatili cca 7 eur. Zde jsme meli zamluvany apartman.
Ihned po checkinu byl cas najit nejaky krmelec k naplneni nasich hladovych pupku.
Po asi 15 min prochazce centrem jsme objevili podnik, ktery se nam libil a rozhodli se v nem najist
Po veceri na nas padla unava. A tak jsme se vydali zpet na ubytovani aby jsme se poradne vyspali do dalsiho dne.
25.11.2017
TER-PIX
SATA AIR AZORES Dash 8-400: CS-TRD
jenomze pak prisla zprava, ze let je kvuli spatnemu pocasi opozden a dalsi info se bude podavat za 30 min. A tak se to opakovalo asi 3-4x az se na obrazovkach objevilo toto
Po prebookovani na leti na Pico byl cas vyrazit ven z terminalu a najit nejaky krmelec na obed.
pokracovani nize...
Tento trip vznikl nekdy na konci leta. Jelikoz Misa a Vlado jeste nemeli tu cest se proletet parnikem, jak nazyvam A310, tak jsme si rekli, ze je jeste jedna sance v EU ho dat, nez skonci v propadlisti dejin. S A310 uz jeden let mam a to jeste kdyz je provozovalo CSA. V roce 2004 jsem letel linku YYZ-YUL-PRG.
SATA International vyuziva svoje A310 na letech LIS-PDL-BOS a planuje tento typ ke konci roku vyradit a nahradit novymi A321LR. Cil byl jasny, tedka uz jen ta realizace a nakup letenek.
Letenky LIS-PDL-LIS s A310 zakoupene. Pozdeji jsme se dozvedeli, ze na zpatecnim letu do LIS zmenila SATA typ z A310 an A320. Tak jsme trosku znervozenli a doufali, ze parnik alespon vyjde na cestu tam, jinak by cely vylet nemel tu tresnicku na dortu, kterou vsichni tak chteli.
Pro cestu do Lisabonu jsme zvolili primy ranni let s TAPem za nejakych 58 eur.
A co na Azorech? Azory toho nabizeji neskutecne moc, a navic, kdyz ma clovek letenku z portugalske pevniny na Azory, tak mistni vlada na podporu turismu a mobility, nabizi letenku na jakykoliv ostrov do 24 hod od pristani zdarma. Tak jsme se rozhodli, ze pojedeme na ostrov Flores. Zavolal jsem na linku SATA Air Azores, dal booking kody z rezervace do PDL a pozadal o letenku na ostrov Flores. Bylo nam nabidnuto spojeni PDL-TER (overnight) – TER-HOR-FLW. To same jde vyuzit pri ceste nazpet. Kdyz se muzete presunout z jakekoliv casti Azor na letiste odkud odletat na portugalskou pevninu opet gratis. Na letenku zdarma nemusite letet pouze se SATOU, ale s jakymkoliv dopravcem, takze i s TAP, FR klidne. Ale musi to byt z portugalske pevniny a ne treba z MUC nebo LON.
Pro cestu zpatky jsme meli let v jeden den FLW-HOR-TER-PDL, overnight a pak PDL-LIS.
Pro cestu nazpet z LIS jsme zakoupili pres jednoho OTA letenku za cca 24 eur s TP do BRU a pak vecernim letem OK do PRG. Vlado namisto PRG letel s OS do VIE asi 10 min po nas.
No jo, ale clovek mini a letecti bohove meni. Tentokrat vlastne ani ne letecti, ale ti co maji na starosti pocasi. PRG-LIS-PDL-TER jsme proleteli v pohode. Dalsi den rano bylo velmi spatne pocasi na zapadnich ostrovech Azor. Mnoho letu zrusenych nebo opozdenych a nakonec zrusenych. Nas Let TER-HOR nabiral zpozdeni a nakonec byl zruseny. Jelikoz v sobotu se leta HOR-FLW jen jednou, tim jsme ztratili sanci se dostat na FLW. Zde musim pochvalit SATA Azores a tim jim velmi podekovat za jejich ochotu a flexibilitu. Jedina moznost byla zustat v TER anebo letet do PDL. Tam jsme meli planovanou posledni noc, tak se nam tam nechtelo travit 2 noci. Navic na FLW jsme meli zaplacene auto v pujcovne a rezervovany dum u more. Ten se nam podarilo zrusit bez storno poplatku. Tak jsme dumali co a nakonec jsem videl, ze odpoledne leti let na ostrov Pico z TER. Tak jsme pozadali SATU jestli by nam nevymenili letenku TER-HOR-FLW za TER-PIX a bylo nam vyhoveno. Letenku FLW-HOR-TER-PDL na nedeli, nam zmenili na PIX-PDL. Navic k tomu vsemu, ikdyz to nebyla jejich povinnost nam zarezervovali hotel na Picu na jejich ucet se snidani. Pak uz jen zbyvalo poresit auto, jelikoz na PIX jsme meli skoro 24 hod. Zavolal jsem tedy do pujcovny na FLW a zeptal se mile pani, jestli by nam nemohla tu rezervaci prehodit na Pico namisto FLW, ze nas let byl zruseny kvuli pocasi. Na chvilku se odmlcela a pak na rekla, ze to neni problem, a ze nas bude nekdo cekat na Picu na prepazce jejich pobocky s vozem. Vse bylo zdarma, bez dodatecnych poplatku. Velmi nas potesil pristup mistnich, chovani a zakaznicke jednani. Za to maji vsichni lidi na Azorech velky plus od nas.
Tak ted uz dost intro, a vrhneme se na cestu po Azorech. Vse ostatni uz jen ve fotkach.
Vlado jako obvykle dorazil do PRG den pred cestou. Uz se z toho stava tradice a pokazde kdyz prijede, tak navstivime novy pivovar. Tento krat padla volba na Malešický mikropivovar a jejich svrchně kvašený pale ALE 11 anebo Malešická APA 15° (MALEŠICKÝ ORIGINÁL N°3). Urcite stoji za vyzkouseni.
Tentokrat jsem ale moc dlouho neponocovali, jelikoz druhy den rano byl velmi brzky budicek. Na cestu na letiste jsem vyuzil tentokrat svuj kocar, ktery jsem zaparkoval na parkovisti Parkia u letiste. Kdyz clovek rezervuje dlouho dopredu, tak parkovani vyjde opravdu levne, v nasem pripade cca 100 kc za 4 dny.
24.11.2017
PRG-LIS
TAP PORTUGAL A319: CS-TTU
24.11.2017
LIS-PDL
SATA INTERNATIONAL A313: CS-TGU
Na prestup jsme meli neco malo pres 4 hod. Misa zkusil bid upgrade a vyslo mu to. Ja jsem se na to vyprdl stejne jako Vlado, ale k nasemu uzasu jsem oba dva obdrzeli palubni vstupenku do stejne tridy jako Misa. Na nic jsme se neptali a rychle upalovali na security nez si to pani za prepazkou rozmysli
24.11.2017
PDL-TER
SATA AIR AZORES Dash 8-400: CS-TRG
Po par pivkach a mistnim ananasu jsme si vzali taxik zpet k terminalu.
Pro cestu do mesta jsme zvolili taxik. Za 10 min jizdu jsme zaplatili cca 7 eur. Zde jsme meli zamluvany apartman.
Ihned po checkinu byl cas najit nejaky krmelec k naplneni nasich hladovych pupku.
Po asi 15 min prochazce centrem jsme objevili podnik, ktery se nam libil a rozhodli se v nem najist
Po veceri na nas padla unava. A tak jsme se vydali zpet na ubytovani aby jsme se poradne vyspali do dalsiho dne.
25.11.2017
TER-PIX
SATA AIR AZORES Dash 8-400: CS-TRD
jenomze pak prisla zprava, ze let je kvuli spatnemu pocasi opozden a dalsi info se bude podavat za 30 min. A tak se to opakovalo asi 3-4x az se na obrazovkach objevilo toto
Po prebookovani na leti na Pico byl cas vyrazit ven z terminalu a najit nejaky krmelec na obed.
pokracovani nize...
Naposledy upravil(a) alesesl dne 27. 12. 2017, 22:37, celkem upraveno 1 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Azory na zaver roku s A310
Tak snad druhy pokus odletet z Terceira vyjde
25.11.2017
TER-PIX
SATA AIR AZORES Dash 8-400: CS-TRD
Do mesta cesta trvala cca 20 min. Po check-inu jsme vyrazili na malou prochazku a pote najit neco k snedku. Narazili jsme kousek od centra na pobocku mistniho Azorskeho vinarstvi, kde se zrovna pripravovali na vecer s degustaci. Po zakoupeni vina, clovek mohl konzumovat nabizene pokrmy v neomezenem kvantite.
Druhy den rano po snidani jsme se sli podivat do pristavu a pote se vydali na projizdku po ostrove
Azorske ostrovy jsou plne zelene a dobytka a taky velmi stridaveho pocasi. Jednou sviti slunicko, o 5 min je takova mlha a dest, ze clovek skoro vidi na krok.
a to uz byl cas se pomalu vydat na cestku na letiste, dokankovat a vratit auto.
Auto v poradku vraceno, tak tedka jeste odbavit a hura do PDL.
26.11.2017
PIX-PDL
SATA AIR AZORES Dash 8-200: CS-TRB
Na tento let jsem se taky hodne tesil, jelikoz to letela Dasenka 200, v Evrope taky exoticky typ.
posledni cast bude mit pokracovani nize....
25.11.2017
TER-PIX
SATA AIR AZORES Dash 8-400: CS-TRD
Do mesta cesta trvala cca 20 min. Po check-inu jsme vyrazili na malou prochazku a pote najit neco k snedku. Narazili jsme kousek od centra na pobocku mistniho Azorskeho vinarstvi, kde se zrovna pripravovali na vecer s degustaci. Po zakoupeni vina, clovek mohl konzumovat nabizene pokrmy v neomezenem kvantite.
Druhy den rano po snidani jsme se sli podivat do pristavu a pote se vydali na projizdku po ostrove
Azorske ostrovy jsou plne zelene a dobytka a taky velmi stridaveho pocasi. Jednou sviti slunicko, o 5 min je takova mlha a dest, ze clovek skoro vidi na krok.
a to uz byl cas se pomalu vydat na cestku na letiste, dokankovat a vratit auto.
Auto v poradku vraceno, tak tedka jeste odbavit a hura do PDL.
26.11.2017
PIX-PDL
SATA AIR AZORES Dash 8-200: CS-TRB
Na tento let jsem se taky hodne tesil, jelikoz to letela Dasenka 200, v Evrope taky exoticky typ.
posledni cast bude mit pokracovani nize....
Naposledy upravil(a) alesesl dne 27. 12. 2017, 23:17, celkem upraveno 3 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Azory na zaver roku s A310
V Ponta Delgade jsme vlastne meli jen vecer. Hlavni cil vyletu byl splneny a tak jsme byli spokojeni.
Hlad zacal opet dorazet, a tak jsme si udelali rezervaci v jednom podniku na 22 hod, jelikoz v dobe naseho prichodu bylo uplne narvano a rada az na ulici.
Po veceri jsme usnuli ako babetka, rano nas cekalo brzke vstavani na odlet v 730 hod.
27.11.2017
PDL-LIS
SATA INTERNATIONAL A320: CS-TKK
Ihned po vystupu a vyzvednuti BP na transferove prekazce jsem se odebrali do Star Gold salonku.
27.11.2017
LIS-BRU
TAP PORTUGAL A320: CS-TNP
Let do BRU byl nacas. Obcerstveni klasika, bagetka, alko, nealko, kafe,caj.
27.11.2017
BRU-PRG
CSA CZECH AIRLINES A319: OK-REQ
Vlado letel ve 20 hod do VIE s OS a ja s Misou v 1950 s OK. S Vladem jsme se rozhodli jeste zapadnout do Skyteam salonku na par belgickych piv.
Let do PRG byl nacas. Jelikoz jsem nechal palubku v salonku, tak mi pani na gatu vytiskla novy boarding pass na papire SAS
Jeste jeden highlight z letu do PRG byl ten, ze mimo nekolika politiku v Y sedel v C general Petr Pavel (od června 2015 předseda vojenského výboru NATO. Jako první zástupce zemí bývalé Varšavské smlouvy tak nastoupil do nejvyšší vojenské funkce Severoatlantické aliance).
Doufam, ze se Vam muj posledni tento rocni TR libil a vsem ucastnikum preji vsechno nejlepsi do noveho roku 2018 vcetne spousty stastnych leteckych mil.
Hlad zacal opet dorazet, a tak jsme si udelali rezervaci v jednom podniku na 22 hod, jelikoz v dobe naseho prichodu bylo uplne narvano a rada az na ulici.
Po veceri jsme usnuli ako babetka, rano nas cekalo brzke vstavani na odlet v 730 hod.
27.11.2017
PDL-LIS
SATA INTERNATIONAL A320: CS-TKK
Ihned po vystupu a vyzvednuti BP na transferove prekazce jsem se odebrali do Star Gold salonku.
27.11.2017
LIS-BRU
TAP PORTUGAL A320: CS-TNP
Let do BRU byl nacas. Obcerstveni klasika, bagetka, alko, nealko, kafe,caj.
27.11.2017
BRU-PRG
CSA CZECH AIRLINES A319: OK-REQ
Vlado letel ve 20 hod do VIE s OS a ja s Misou v 1950 s OK. S Vladem jsme se rozhodli jeste zapadnout do Skyteam salonku na par belgickych piv.
Let do PRG byl nacas. Jelikoz jsem nechal palubku v salonku, tak mi pani na gatu vytiskla novy boarding pass na papire SAS
Jeste jeden highlight z letu do PRG byl ten, ze mimo nekolika politiku v Y sedel v C general Petr Pavel (od června 2015 předseda vojenského výboru NATO. Jako první zástupce zemí bývalé Varšavské smlouvy tak nastoupil do nejvyšší vojenské funkce Severoatlantické aliance).
Doufam, ze se Vam muj posledni tento rocni TR libil a vsem ucastnikum preji vsechno nejlepsi do noveho roku 2018 vcetne spousty stastnych leteckych mil.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Azory na zaver roku s A310
Hezky. Na Azorech to vypada zajimave, budu to muset pripsat na seznam. Skoda, ze tu A310 uz nedam, byt muj quest za zajimavymi typy nepokracuje uplne spatne.
Treba bych mohl dat alespon tu dvoustovku, to je taky rarita, dneska uz i tristovka...
Treba bych mohl dat alespon tu dvoustovku, to je taky rarita, dneska uz i tristovka...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Azory na zaver roku s A310
Fabo píše:Hezky. Na Azorech to vypada zajimave, budu to muset pripsat na seznam. Skoda, ze tu A310 uz nedam, byt muj quest za zajimavymi typy nepokracuje uplne spatne.
Treba bych mohl dat alespon tu dvoustovku, to je taky rarita, dneska uz i tristovka...
Po svete jich jeste par leta. Treba Air Transat s ni leta do PRG pres leto z Kanady, nebo v Iranu jich je par v provozu co me zrovna napada.
Re: Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)
Pěkné, zajímavé... A fascinuje mě přístup SATA...
Jinak, jen stranou, kolik jste platili v krmelcích:
Jinak, jen stranou, kolik jste platili v krmelcích:
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 151
- Registrován: 25. 04. 2017, 12:53
- Oblíbené typy letadel: A380
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Královské Vinohrady
- Stav: Offline
Re: Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)
Azory mě nikdy nelákaly, ale po tomhle TR asi změním názor. Hlavně ostrov Pico, no nádhera. Děkuji
Přístup Azorčanů je taky bezkonkurenční!
Sledovat, kdo z politiků/veřejných funkcionářů sedí v C a kdo v Y mezi Prahou a Bruselem je asi jediná kratochvíle, co se dá na této jinak docela nudné lince dělat.
Přístup Azorčanů je taky bezkonkurenční!
Sledovat, kdo z politiků/veřejných funkcionářů sedí v C a kdo v Y mezi Prahou a Bruselem je asi jediná kratochvíle, co se dá na této jinak docela nudné lince dělat.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)
marthym píše:Jinak, jen stranou, kolik jste platili v krmelcích:
Nic, vstup byl status na FFP. Vstup do salonku na let SATA diky mistu v C.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Azory na zaver roku s A310
alesesl píše:Fabo píše:Hezky. Na Azorech to vypada zajimave, budu to muset pripsat na seznam. Skoda, ze tu A310 uz nedam, byt muj quest za zajimavymi typy nepokracuje uplne spatne.
Treba bych mohl dat alespon tu dvoustovku, to je taky rarita, dneska uz i tristovka...
Po svete jich jeste par leta. Treba Air Transat s ni leta do PRG pres leto z Kanady, nebo v Iranu jich je par v provozu co me zrovna napada.
Do stadia cestovani za zajimavymi letadly do Iraku, Iranu nebo S. Koreje jsem jeste nedozral max. tak bych zkusil Rusko.
Air Transat nevim, do Kanady uz to je dalka Taky ne na kazdy let je A310 a to riziko zmeny je tam asi pomerne vysoke.
Ale jestli by se vyskytlo neco po ruce nebo bych potreboval najednou do Kanady, tak jiste
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)
bureaucrat píše:Azory mě nikdy nelákaly, ale po tomhle TR asi změním názor. Hlavně ostrov Pico, no nádhera. Děkuji
Přístup Azorčanů je taky bezkonkurenční!
Sledovat, kdo z politiků/veřejných funkcionářů sedí v C a kdo v Y mezi Prahou a Bruselem je asi jediná kratochvíle, co se dá na této jinak docela nudné lince dělat.
Azory me vzdycky lakaly. Dosluhujici A310 tu cestu uspisila. Na Azory bych se rad vratil, obvzlast na ostrov Flores a Corvo. Jsem rad, ze jsem ti trosku zmenil pohled na Azory. Urcite maji co nabidnout.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 188
- Registrován: 03. 08. 2015, 20:09
- Oblíbené typy letadel: E170/175/190/195
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)
Díky za inspiraci a skvělé čtení do metra na cestě do práce
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)
LeeMer píše:Díky za inspiraci a skvělé čtení do metra na cestě do práce
Diky, snad se nekdy opet potkame na palube na nejakem tripu.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 188
- Registrován: 03. 08. 2015, 20:09
- Oblíbené typy letadel: E170/175/190/195
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)
alesesl píše:LeeMer píše:Díky za inspiraci a skvělé čtení do metra na cestě do práce
Diky, snad se nekdy opet potkame na palube na nejakem tripu.
No asi to ani nebude tak dlouho trvat
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1234
- Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
- Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)
Díky Aleši, že jsi to tak pěkně sepsal
Já bych ještě k tomu dodal pár informací:
TAP má refitované Airbusy, část je pojata jako eco+ a část jako eco, eco+ část má pohodlnější sedačky s možností sklápění a na dnešní dobu velmi velkorysé rozestupy, eco část (asi 3/5 z celého letadla) má pak nechutně tvrdá, úzká, tenká sedadla s miniaturními područkami, bez možnosti sklápění, s nulovou podpěrou páteře a velmi hovadskými rozestupy, za které by se nemusela stydět ani AirAsia.. Takže pokud možno, vždy brát sedačky v prvních 2/5 letadla..
A320 SATA na cestě zpět měla ještě retrointeriér s širokými tlustými koženými sedadly za které by se dnes nemusela stydět kdejaká evropská C class
Co se týče cen v krmelcích na Azorech, tak jsme byli velice mile překvapeni. Pivo se běžně pohybovalo kolem 1EUR, k jídlu třeba ten pečený octopus vyšel na tuším 11EUR, kalamáry s hranolkami 10EUR, steak z tuňáka s batátovou kaší 15EUR atd. V Praze se tak dobře a levně nenajíte řekl bych
Za mě Azory byly úžasné a těším se, až se tam vrátíme..
Já bych ještě k tomu dodal pár informací:
TAP má refitované Airbusy, část je pojata jako eco+ a část jako eco, eco+ část má pohodlnější sedačky s možností sklápění a na dnešní dobu velmi velkorysé rozestupy, eco část (asi 3/5 z celého letadla) má pak nechutně tvrdá, úzká, tenká sedadla s miniaturními područkami, bez možnosti sklápění, s nulovou podpěrou páteře a velmi hovadskými rozestupy, za které by se nemusela stydět ani AirAsia.. Takže pokud možno, vždy brát sedačky v prvních 2/5 letadla..
A320 SATA na cestě zpět měla ještě retrointeriér s širokými tlustými koženými sedadly za které by se dnes nemusela stydět kdejaká evropská C class
Co se týče cen v krmelcích na Azorech, tak jsme byli velice mile překvapeni. Pivo se běžně pohybovalo kolem 1EUR, k jídlu třeba ten pečený octopus vyšel na tuším 11EUR, kalamáry s hranolkami 10EUR, steak z tuňáka s batátovou kaší 15EUR atd. V Praze se tak dobře a levně nenajíte řekl bych
Za mě Azory byly úžasné a těším se, až se tam vrátíme..
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Azory na zaver roku s A310 (TR komplet)
micaello píše:Díky Aleši, že jsi to tak pěkně sepsal
Já bych ještě k tomu dodal pár informací:
TAP má refitované Airbusy, část je pojata jako eco+ a část jako eco, eco+ část má pohodlnější sedačky s možností sklápění a na dnešní dobu velmi velkorysé rozestupy, eco část (asi 3/5 z celého letadla) má pak nechutně tvrdá, úzká, tenká sedadla s miniaturními područkami, bez možnosti sklápění, s nulovou podpěrou páteře a velmi hovadskými rozestupy, za které by se nemusela stydět ani AirAsia.. Takže pokud možno, vždy brát sedačky v prvních 2/5 letadla..
A320 SATA na cestě zpět měla ještě retrointeriér s širokými tlustými koženými sedadly za které by se dnes nemusela stydět kdejaká evropská C class
Co se týče cen v krmelcích na Azorech, tak jsme byli velice mile překvapeni. Pivo se běžně pohybovalo kolem 1EUR, k jídlu třeba ten pečený octopus vyšel na tuším 11EUR, kalamáry s hranolkami 10EUR, steak z tuňáka s batátovou kaší 15EUR atd. V Praze se tak dobře a levně nenajíte řekl bych
Za mě Azory byly úžasné a těším se, až se tam vrátíme..
Miso, diky za komentar. Jeste bych dodal k tem sedackam TAPu, ze v eco+ je jeste drzak na tablet a zasuvky na dobijeni.