Velikonoční hody na Ukrajině + An-24 s Motor Sich (TR komplet)
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Velikonoční hody na Ukrajině + An-24 s Motor Sich (TR komplet)
Nazdar,
Kdyz se cca pred 8 mesici objevila akce na letenky z PRG do KBP za nejakych 43 eur s Ukraine International Air (PS), tak jsme se rozhodli s Vladem koupit si kazdy zpatecku do KBP, ja z PRG a on z VIE. Bylo to po nasich velikonocich, ale na Ukrajine jsou o tyden pozdeji. Jelikoz jsme meli letenku od soboty do utery, tak plan byl, ze dame jeste nejakou otocku v ramci Ukrajiny, at je to zajimave. Jelikoz jsem uz byl v LWO a IFO, tak jsem zacal vybirat z jinych destinaci.
Samozrejme jsem mel celou dobu v merku let s Motor Sich ze Zaporozi do IEV, nebot na teto lince je casto nasazovan An-24, ale taky obcas, ikdyz vyjimecne YAK40. Jelikoz jsme s An-24 jeste oba neleteli, tak volba byla jasna. Ale jak do OZH. Nejdrive jsme chteli letet do DNK, ale letenky byly pomerne drahe, jelikoz byly velikonoce a i 7 mesicu pred cestou uz stal domestic one way nejakych 90 eur. Proto jsme se rozhodli, ze poletime s PS do Charkova, tam se podivame a pak vlakem do OZH. Nojo, ale lidi mini, ale PS meni. Cca mesic po nakupu zacaly kolecka nekonecnych zmen letovych casu u PS.
Zmena 1: Muj let PRG-KBP zmenen z 11 dopoledne na 15 odpoledne, tim padem by jsme nestihali odlet z KBP do HRK v 15 hod neco. Nakonec po nekolika telefonatech jsem si to nechal zmenit na let v 11 dopoledne z VIE, jak to mel Vlado a cestu nazpet podle puvodniho planu.
Zmena 2: Nas let z VIE v 11 dopoledne zrusen, a nabidnuto spojeni v 15 hod, anebo 5 rano. Po jednom telefonatu, nas prehodili na let Austrian v 950 hod. Super, alespon to nebude uplny hladolet smerem tam.
Zmena 3. Nas let z KBP do HRK v 15 hod neco byl zrusen a presunut na 20 hod. Tim padem by jsme toho moc nestihli v HRK a proto jsme se rozhodli pozadat o zmenu letu na KBP-DNK (puvodni plan). Byl tam let v 1545 operovany Windrose Airlines E145. Tim padem jsme meli puvodni spojeni v hodnote 90 eur za cenu letenky do HRK za 29 eur.
Zmena 4. Let KBP-DNK v 1545 zrusen, cca mesic pred odletem. Nezbyvalo nic jineho, nez letet jedinym letem KBP-DNK vecer ve 20 hod s PS. Navrhovali jsme zruseni letu VIE-KBP-DNK vymenou za primy let VIE-DNK, ale toto bylo zamitnuto. No co uz, alespon tech 7 hod v KBP vyuzijeme na navstevu mesta Borispol, v jehoz okrsku se nachazi hlavni letiste v Kyjeve. Nakonec to bylo moc fajn, ale o tom az nize.
Rano jsme se kazdy po svem dostali do VIE a sesli se na snidani u vajicek v SENATOR lounge par hod pred odletem. Po vydatne snidani a par rannich lahvacich, byl cas se vydat na stary terminal, odkud se boarduje na lety mimo EU.
07.04.2018
VIE-KBP
AUSTRIAN E195: OE-LWM
LF cca 80%
Let byl docela slusne zaplnen. Austrian porad dava neco malo zdarma v cene letenky. Pivko nebo vino urcite potesi a let hnedka ubiha rychleji. V KBP jsme pristali nacas a po pruchodu pasovkou jsme zacali hledat zpusob jak se dostat do Borispolu. Nejdrive jsme odmitli nahanece u priletu, nebot jsme si mysleli, ze UBER se o to postara. Ale to jsme narazili, nebo UBER z letiste do Borispolu nejezdi. Sice nam to naslo, ale ridici tuto jizdu zrusili. Proto jsme se nakonec rozhodli vyuzit sluzeb jednoho nahanece a za za 150 UAH se nechat prepravit do Borispolu cca 10 km. Cena asi nic moc, ale na nase pomery porad slusna, tak jsme to neresili. Touha si dat studene pivo a neco normalniho k jidlu byla vetsi nez ty blafy na letisti. Meli jsme neco malo pres 4 hod na to. Cesta trvala cca 15 min a po necele pul hodine jsme sedeli v hospudce Dr. Pub na pive. Jelikoz nemluvim ani rusky, ani ukrajinsky, a Vlado si neco malo umi, i tak domluva s obsluhou byla trosku komplikovana. Ale nakonec, i diky velmi prijemne mlade servirce vsechno dobre dopadlo. Dali jsme si par ukrajinskych piv a k tomu hovezi saslik. Ceny na nase pomery jsou opravdu smesne a za 100-150 kc ma clovek hodne muziky.
07.04.2018
KBP-DNK
UKRAINE INTERNATIONAL E190: UR-EMB
LF skoro 100%
Byl cas pomalu se odebrat smer letiste. U mekace hnedka vedle hospody jsme si zastavili tago. Tento krat to bylo za 100 UAH, coz je asi tak normalni cena. Na letisti jsme byli neco malo 2 hod pred odletem. Domestic terminal se nachazi v mezipatre mezi prilety a odlety mezinarodnich letu. Byla spicka, mraky odletu do vsech koutu Ukrajiny jako CWC, IFO, ODS, KHE, HRK, VIN, OZH, atd. Let do DNK byl naprosto v pohode. PS neposkytuje v ramci letu zadne obcerstveni zdarma, krom kelimku vody. Ale na ten 35 min let naprosto dostacujici.
Pristani v DNK bylo jiz za tmy, takze nebyla moznost si moc nafotit letiste. Vse bylo ponorene do tmy, sem tam nejake svetlo. Pred letistem opet par nahanecu. Maršrutku jsme nikde nenasli a tak nezbyvalo nez vzit nabidku mistnich taxi nahanecu. Do hotelu to bylo podle google mapy 15 km. Prvni prisel s nabidkou 300 UAH, coz jsme odmitli a s druhym jsme se domluvili na 250. I tak se nam to zdalo moc, ale bohuzel nic lepsiho na miste v sobotu vecer nebylo. Vetsinu mistnich si vyzvedlo uz do predu zamluvene auto. 250 UAH neni zas takova palka, aby nas to zruinovalo. Hotel Reikartz, ktery jsme meli zamluveny se nachazi skoro v samotnem centru mesta. Po check inu jsme vyrazili na lov jidla k veceri. Ale k nasemu zklamani, vetsina podniku melo zavreno z duvodu velikoncnich svatku. Anebo zaviralo okolo 23 hod a to byl cas naseho prichodu. Nakonec jsme skoncili v jednom karaoke klubu Mafia, kde meli i svoje prekvapive dobre psenicne nefiltrovane pivo.
Oba jsme byli stejne unaveni po nocni ceste do VIE, tak jsme to zabalili neco po 2 v noci a sli spat. Po snidani jsme trosku prosli toto zanedbane mesto. Na ulicich takovy vseobecny bordel, nedodelane chodniky, tuny pisku po zime, mhd na urovni krale klacka. Proste vse zanedbane, az na par vyjimek. Nam osobne to nejak nevadi, takova mista vyhledavame, ale jen popisuji situaci. Po kratke prochazce jsme vzali tramvaj smer hlavni nadrazi, odkud nam jel vlak neco po 13 hod do Zaporozi. Vlak byl kategorie IC+, tedy ne klasicke vagony, ale neco jako Pendolino u nas to vypadalo. Ve vlacich ne vyznam. Jizdenka do 2 tridy stalo nejakych 180 UAH na necelou 2 hod cestu. Pri ni jsme 2x prejeli Dnepr. Nikde jsem pres tak sirokou reku nejel. Clovek ma pocit, jako kdyby prejizdel more.
Dnipropetrovsk alespon ma nejake ty stare budovy a trosku te historie, ale Zaporozi samo o sebe nam prislo jako mesto postavene na zelene louce za ucelem prumyslu. A je to tak. Krom velke vodni elektrarny pres reku Dnepr, ktera zasobuje cely region elektrickou energii, se zde nachazi nekolik velkych podniku, jako jsou: ZaporižStal, metalurgický kombinát, ZAZ (AvtoVaz), Motor-Sič, výrobce letadel Antonov a jine chemické závody. V celem meste je hodne citit kour z nedalekych tovaren, ktere jsou prakticky na hranici mesta. Centrum mesta tvori jedna velka siroka ulice/nakupni trida a zbytek jsou ruzne rezidencni ulice, plne zanedbanych panelaku a jiny domu. Nastesti se nam podarilo najit pivovar Pinta, kde meli opet vyborne pivko a jidlo a hned vedle se nachazala restaurace One Gogi, ktera serviruje ukrajinske/gruzinske jidlo, ale v modernim stylu. MHD jsme v Zaporozi neresili. Uber zde funguje dobre a pro cestu z Pinty na hotel, coz je vzdalenost cca 10 km jsme platili mezi 60-90 UAH.
Pokracovani nize....
Kdyz se cca pred 8 mesici objevila akce na letenky z PRG do KBP za nejakych 43 eur s Ukraine International Air (PS), tak jsme se rozhodli s Vladem koupit si kazdy zpatecku do KBP, ja z PRG a on z VIE. Bylo to po nasich velikonocich, ale na Ukrajine jsou o tyden pozdeji. Jelikoz jsme meli letenku od soboty do utery, tak plan byl, ze dame jeste nejakou otocku v ramci Ukrajiny, at je to zajimave. Jelikoz jsem uz byl v LWO a IFO, tak jsem zacal vybirat z jinych destinaci.
Samozrejme jsem mel celou dobu v merku let s Motor Sich ze Zaporozi do IEV, nebot na teto lince je casto nasazovan An-24, ale taky obcas, ikdyz vyjimecne YAK40. Jelikoz jsme s An-24 jeste oba neleteli, tak volba byla jasna. Ale jak do OZH. Nejdrive jsme chteli letet do DNK, ale letenky byly pomerne drahe, jelikoz byly velikonoce a i 7 mesicu pred cestou uz stal domestic one way nejakych 90 eur. Proto jsme se rozhodli, ze poletime s PS do Charkova, tam se podivame a pak vlakem do OZH. Nojo, ale lidi mini, ale PS meni. Cca mesic po nakupu zacaly kolecka nekonecnych zmen letovych casu u PS.
Zmena 1: Muj let PRG-KBP zmenen z 11 dopoledne na 15 odpoledne, tim padem by jsme nestihali odlet z KBP do HRK v 15 hod neco. Nakonec po nekolika telefonatech jsem si to nechal zmenit na let v 11 dopoledne z VIE, jak to mel Vlado a cestu nazpet podle puvodniho planu.
Zmena 2: Nas let z VIE v 11 dopoledne zrusen, a nabidnuto spojeni v 15 hod, anebo 5 rano. Po jednom telefonatu, nas prehodili na let Austrian v 950 hod. Super, alespon to nebude uplny hladolet smerem tam.
Zmena 3. Nas let z KBP do HRK v 15 hod neco byl zrusen a presunut na 20 hod. Tim padem by jsme toho moc nestihli v HRK a proto jsme se rozhodli pozadat o zmenu letu na KBP-DNK (puvodni plan). Byl tam let v 1545 operovany Windrose Airlines E145. Tim padem jsme meli puvodni spojeni v hodnote 90 eur za cenu letenky do HRK za 29 eur.
Zmena 4. Let KBP-DNK v 1545 zrusen, cca mesic pred odletem. Nezbyvalo nic jineho, nez letet jedinym letem KBP-DNK vecer ve 20 hod s PS. Navrhovali jsme zruseni letu VIE-KBP-DNK vymenou za primy let VIE-DNK, ale toto bylo zamitnuto. No co uz, alespon tech 7 hod v KBP vyuzijeme na navstevu mesta Borispol, v jehoz okrsku se nachazi hlavni letiste v Kyjeve. Nakonec to bylo moc fajn, ale o tom az nize.
Rano jsme se kazdy po svem dostali do VIE a sesli se na snidani u vajicek v SENATOR lounge par hod pred odletem. Po vydatne snidani a par rannich lahvacich, byl cas se vydat na stary terminal, odkud se boarduje na lety mimo EU.
07.04.2018
VIE-KBP
AUSTRIAN E195: OE-LWM
LF cca 80%
Let byl docela slusne zaplnen. Austrian porad dava neco malo zdarma v cene letenky. Pivko nebo vino urcite potesi a let hnedka ubiha rychleji. V KBP jsme pristali nacas a po pruchodu pasovkou jsme zacali hledat zpusob jak se dostat do Borispolu. Nejdrive jsme odmitli nahanece u priletu, nebot jsme si mysleli, ze UBER se o to postara. Ale to jsme narazili, nebo UBER z letiste do Borispolu nejezdi. Sice nam to naslo, ale ridici tuto jizdu zrusili. Proto jsme se nakonec rozhodli vyuzit sluzeb jednoho nahanece a za za 150 UAH se nechat prepravit do Borispolu cca 10 km. Cena asi nic moc, ale na nase pomery porad slusna, tak jsme to neresili. Touha si dat studene pivo a neco normalniho k jidlu byla vetsi nez ty blafy na letisti. Meli jsme neco malo pres 4 hod na to. Cesta trvala cca 15 min a po necele pul hodine jsme sedeli v hospudce Dr. Pub na pive. Jelikoz nemluvim ani rusky, ani ukrajinsky, a Vlado si neco malo umi, i tak domluva s obsluhou byla trosku komplikovana. Ale nakonec, i diky velmi prijemne mlade servirce vsechno dobre dopadlo. Dali jsme si par ukrajinskych piv a k tomu hovezi saslik. Ceny na nase pomery jsou opravdu smesne a za 100-150 kc ma clovek hodne muziky.
07.04.2018
KBP-DNK
UKRAINE INTERNATIONAL E190: UR-EMB
LF skoro 100%
Byl cas pomalu se odebrat smer letiste. U mekace hnedka vedle hospody jsme si zastavili tago. Tento krat to bylo za 100 UAH, coz je asi tak normalni cena. Na letisti jsme byli neco malo 2 hod pred odletem. Domestic terminal se nachazi v mezipatre mezi prilety a odlety mezinarodnich letu. Byla spicka, mraky odletu do vsech koutu Ukrajiny jako CWC, IFO, ODS, KHE, HRK, VIN, OZH, atd. Let do DNK byl naprosto v pohode. PS neposkytuje v ramci letu zadne obcerstveni zdarma, krom kelimku vody. Ale na ten 35 min let naprosto dostacujici.
Pristani v DNK bylo jiz za tmy, takze nebyla moznost si moc nafotit letiste. Vse bylo ponorene do tmy, sem tam nejake svetlo. Pred letistem opet par nahanecu. Maršrutku jsme nikde nenasli a tak nezbyvalo nez vzit nabidku mistnich taxi nahanecu. Do hotelu to bylo podle google mapy 15 km. Prvni prisel s nabidkou 300 UAH, coz jsme odmitli a s druhym jsme se domluvili na 250. I tak se nam to zdalo moc, ale bohuzel nic lepsiho na miste v sobotu vecer nebylo. Vetsinu mistnich si vyzvedlo uz do predu zamluvene auto. 250 UAH neni zas takova palka, aby nas to zruinovalo. Hotel Reikartz, ktery jsme meli zamluveny se nachazi skoro v samotnem centru mesta. Po check inu jsme vyrazili na lov jidla k veceri. Ale k nasemu zklamani, vetsina podniku melo zavreno z duvodu velikoncnich svatku. Anebo zaviralo okolo 23 hod a to byl cas naseho prichodu. Nakonec jsme skoncili v jednom karaoke klubu Mafia, kde meli i svoje prekvapive dobre psenicne nefiltrovane pivo.
Oba jsme byli stejne unaveni po nocni ceste do VIE, tak jsme to zabalili neco po 2 v noci a sli spat. Po snidani jsme trosku prosli toto zanedbane mesto. Na ulicich takovy vseobecny bordel, nedodelane chodniky, tuny pisku po zime, mhd na urovni krale klacka. Proste vse zanedbane, az na par vyjimek. Nam osobne to nejak nevadi, takova mista vyhledavame, ale jen popisuji situaci. Po kratke prochazce jsme vzali tramvaj smer hlavni nadrazi, odkud nam jel vlak neco po 13 hod do Zaporozi. Vlak byl kategorie IC+, tedy ne klasicke vagony, ale neco jako Pendolino u nas to vypadalo. Ve vlacich ne vyznam. Jizdenka do 2 tridy stalo nejakych 180 UAH na necelou 2 hod cestu. Pri ni jsme 2x prejeli Dnepr. Nikde jsem pres tak sirokou reku nejel. Clovek ma pocit, jako kdyby prejizdel more.
Dnipropetrovsk alespon ma nejake ty stare budovy a trosku te historie, ale Zaporozi samo o sebe nam prislo jako mesto postavene na zelene louce za ucelem prumyslu. A je to tak. Krom velke vodni elektrarny pres reku Dnepr, ktera zasobuje cely region elektrickou energii, se zde nachazi nekolik velkych podniku, jako jsou: ZaporižStal, metalurgický kombinát, ZAZ (AvtoVaz), Motor-Sič, výrobce letadel Antonov a jine chemické závody. V celem meste je hodne citit kour z nedalekych tovaren, ktere jsou prakticky na hranici mesta. Centrum mesta tvori jedna velka siroka ulice/nakupni trida a zbytek jsou ruzne rezidencni ulice, plne zanedbanych panelaku a jiny domu. Nastesti se nam podarilo najit pivovar Pinta, kde meli opet vyborne pivko a jidlo a hned vedle se nachazala restaurace One Gogi, ktera serviruje ukrajinske/gruzinske jidlo, ale v modernim stylu. MHD jsme v Zaporozi neresili. Uber zde funguje dobre a pro cestu z Pinty na hotel, coz je vzdalenost cca 10 km jsme platili mezi 60-90 UAH.
Pokracovani nize....
Naposledy upravil(a) alesesl dne 03. 08. 2018, 15:14, celkem upraveno 2 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Velikonoční hody na Ukrajině + An-24 s Motor Sich
pokracovani 2 casti
09.04.2018
OZH-IEV
MOTOR SICH AN-24: UR-MSI (stari 46 let)
LF skoro 100%
Rano jsme si vyzvedli na recepci snidanovy balicek a vzali taxi na letiste. To jsme meli objednane dopredu pres recepci za 112 UAH za cca 15 km cestu.
Co rict na terminal letiste OZH? Tak jak mi to popsal Krystof (airbus380), proste je to jako autobusove nadrazi v Ceske Lipe. Budova tak vypada, a clovek ani nevi poradne kde to ma vchod. Ale na tech par letu, co tam leta to dostatecne staci, hlavne na mistni pomery. Rekonstrukce letiste je asi v nedohlednu. Check in je soucasti security a pak se jde hnedka nahoru po schodech od odletoveho terminalu, kde se nachazi mala restaurace. Bylo velikonocni pondeli a obsazenost letu byla dosti vysoka. Nebylo 100%, ale blizilo se to k tomu. Na tento let jsem se hodne tesil, sice jsem nevedel co cekat od An-24, ale nakonec to bylo super a letel bych zase. Za cenu letenky v prepoctu asi 28 eur to byl super zazitek. Stroj ma relativne pomale stoupani. Ani mne to neprislo o moc hlucnejsi v porovnani s ATRkem. Let vedl podel reky Dnepr a asi po hodine 10 min jsme pristali na druhem Kyjevskem letisti IEV.
Byla to jiz druha navsteva toho letiste pro me. Pred par lety jsme odsud letel s Krystofem do LWO s Motor Sich An140. Cca 300 m od letiste, je zastavka trolejbusu cislo 22, ktery vas za 4 UAH vezme na metro Shuliavska. Metrem jsem to pak vzali do stanice Arsenalna ( jedna z nejhlubsich stanic metra na svete). Z Arsenalne pak pesi parkem okolo vladnich budov do Hotelu Ukrajina na Maidanu. Opet v tomto hotelu jsem byl po druhe, pred par lety s Krystofem, ale tentokrat jsme dostali pokoj ve 13. patre, primo s vyhledem na Maidan. Bylo krasne pocasi, cca 22 stupnu a tak jsme si zavolali uber a za 89 UAH se nechali dopravit do pivovaru Solomianska. Jidlo tak i pivko bylo opet paradni, hlavne mi chutnalo to jarni bylinkove pivo. Pro cestu zpatky jsme opet zvolili uber namisto mhd co centra mesta ke stanici metra Khreshchatyk. Hlavni trida byla uzavrena pro auta, takze se mohlo chodit vsude mozne po hlavni silnici. Atmosfera byla paradni, poucilni umelci, deti s rodici cekajici ve fronte na zmrzline, cukrovou vatu a jine pochutiny, odpocivajici duchodci. Vsechno me to prislo jako za starych casu u nas. Nejak po tom pivku a slunicku prisla unava a tak jsme sli zpet na hotel a dali si maleho slofika.
Pokracovani nize...
09.04.2018
OZH-IEV
MOTOR SICH AN-24: UR-MSI (stari 46 let)
LF skoro 100%
Rano jsme si vyzvedli na recepci snidanovy balicek a vzali taxi na letiste. To jsme meli objednane dopredu pres recepci za 112 UAH za cca 15 km cestu.
Co rict na terminal letiste OZH? Tak jak mi to popsal Krystof (airbus380), proste je to jako autobusove nadrazi v Ceske Lipe. Budova tak vypada, a clovek ani nevi poradne kde to ma vchod. Ale na tech par letu, co tam leta to dostatecne staci, hlavne na mistni pomery. Rekonstrukce letiste je asi v nedohlednu. Check in je soucasti security a pak se jde hnedka nahoru po schodech od odletoveho terminalu, kde se nachazi mala restaurace. Bylo velikonocni pondeli a obsazenost letu byla dosti vysoka. Nebylo 100%, ale blizilo se to k tomu. Na tento let jsem se hodne tesil, sice jsem nevedel co cekat od An-24, ale nakonec to bylo super a letel bych zase. Za cenu letenky v prepoctu asi 28 eur to byl super zazitek. Stroj ma relativne pomale stoupani. Ani mne to neprislo o moc hlucnejsi v porovnani s ATRkem. Let vedl podel reky Dnepr a asi po hodine 10 min jsme pristali na druhem Kyjevskem letisti IEV.
Byla to jiz druha navsteva toho letiste pro me. Pred par lety jsme odsud letel s Krystofem do LWO s Motor Sich An140. Cca 300 m od letiste, je zastavka trolejbusu cislo 22, ktery vas za 4 UAH vezme na metro Shuliavska. Metrem jsem to pak vzali do stanice Arsenalna ( jedna z nejhlubsich stanic metra na svete). Z Arsenalne pak pesi parkem okolo vladnich budov do Hotelu Ukrajina na Maidanu. Opet v tomto hotelu jsem byl po druhe, pred par lety s Krystofem, ale tentokrat jsme dostali pokoj ve 13. patre, primo s vyhledem na Maidan. Bylo krasne pocasi, cca 22 stupnu a tak jsme si zavolali uber a za 89 UAH se nechali dopravit do pivovaru Solomianska. Jidlo tak i pivko bylo opet paradni, hlavne mi chutnalo to jarni bylinkove pivo. Pro cestu zpatky jsme opet zvolili uber namisto mhd co centra mesta ke stanici metra Khreshchatyk. Hlavni trida byla uzavrena pro auta, takze se mohlo chodit vsude mozne po hlavni silnici. Atmosfera byla paradni, poucilni umelci, deti s rodici cekajici ve fronte na zmrzline, cukrovou vatu a jine pochutiny, odpocivajici duchodci. Vsechno me to prislo jako za starych casu u nas. Nejak po tom pivku a slunicku prisla unava a tak jsme sli zpet na hotel a dali si maleho slofika.
Pokracovani nize...
Naposledy upravil(a) alesesl dne 19. 04. 2018, 19:04, celkem upraveno 3 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Velikonoční hody na Ukrajině + An-24 s Motor Sich
pokracovani 3. a zaverecne casti
Vecer jsme vyrazili do ulic pobliz hotelu. Chteli jsme si dat nekde pivko a nakonec jsme narazili na tradicni ukrajinskou restauraci - Korchma Taras Bulba. Je to sice takovy trosku turisticky podnik, kterym se obvykle vyhybam, ale nakonec musim uznat, ze jak servis a dobrosrdecnost personalu a kvalita jidla byla vyborna. Obvykle v techto podnicich, kdyz s clovek neco necha doporucit, tak cloveku doporuci to nejdrazsi na menu. Ale nebylo to tak v tomto pripade a vysledek byl vyborny. Navic pivko melo dobre nacepovane. Nekdy okolo pulnoci jsme prisli zpet na hotel, dali sprchu a sli na kute. Rano jsme nestihali snidani, tak jsme si domluvili obedovy balicek. Recepcni jsme se zeptali, kolik vyjde taxi na letiste, a rekla nam okolo 600 UAH. Nakonec jsme vzali uber za 300 UAH.
10.04.2018
KBP-PRG
UKRAINE INTERNATIONAL B738: UR-PSV
LF 84%
Cesta na letiste ubehla pomerne rychle a v pohode. Vlado letel do VIE a ja do PRG v rozmezi asi 30 min. Nakoupili jsme nejakou ukrajinskou vodku v Dutyfree shopu a pak se vydali na gaty, ktere byly skoro vedle sebe. Vlado me nastup o neco driv nez ja. Po kratkem rozlouceni, zacal i muj nastup. Odlet do PRG byl nacas a v PRG jsme pristali vice meni opet nacas. Jelikoz jsem si vzal jen pul dne volna, tak jsem spechal domu, zbytek dne jsem mel homeoffice.
Vylet na Ukrajinu byl opet super. Da se tam zazit hodne muziky za malo penez. Urcite se na Ukrajinu vratime v blizke budoucnosti a pridame dalsi nova letiste. Doufam, ze se Vam tento TR libil a dekuji predem za komentare, poznamky.
Vecer jsme vyrazili do ulic pobliz hotelu. Chteli jsme si dat nekde pivko a nakonec jsme narazili na tradicni ukrajinskou restauraci - Korchma Taras Bulba. Je to sice takovy trosku turisticky podnik, kterym se obvykle vyhybam, ale nakonec musim uznat, ze jak servis a dobrosrdecnost personalu a kvalita jidla byla vyborna. Obvykle v techto podnicich, kdyz s clovek neco necha doporucit, tak cloveku doporuci to nejdrazsi na menu. Ale nebylo to tak v tomto pripade a vysledek byl vyborny. Navic pivko melo dobre nacepovane. Nekdy okolo pulnoci jsme prisli zpet na hotel, dali sprchu a sli na kute. Rano jsme nestihali snidani, tak jsme si domluvili obedovy balicek. Recepcni jsme se zeptali, kolik vyjde taxi na letiste, a rekla nam okolo 600 UAH. Nakonec jsme vzali uber za 300 UAH.
10.04.2018
KBP-PRG
UKRAINE INTERNATIONAL B738: UR-PSV
LF 84%
Cesta na letiste ubehla pomerne rychle a v pohode. Vlado letel do VIE a ja do PRG v rozmezi asi 30 min. Nakoupili jsme nejakou ukrajinskou vodku v Dutyfree shopu a pak se vydali na gaty, ktere byly skoro vedle sebe. Vlado me nastup o neco driv nez ja. Po kratkem rozlouceni, zacal i muj nastup. Odlet do PRG byl nacas a v PRG jsme pristali vice meni opet nacas. Jelikoz jsem si vzal jen pul dne volna, tak jsem spechal domu, zbytek dne jsem mel homeoffice.
Vylet na Ukrajinu byl opet super. Da se tam zazit hodne muziky za malo penez. Urcite se na Ukrajinu vratime v blizke budoucnosti a pridame dalsi nova letiste. Doufam, ze se Vam tento TR libil a dekuji predem za komentare, poznamky.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 19. 04. 2018, 15:29, celkem upraveno 1 x.
-
- Autorka Nejlepšího trip reportu 2013, vítězka kategorie Po přistání... 2013
- Příspěvky: 740
- Registrován: 02. 09. 2003, 22:47
- Oblíbené typy letadel: Tu154, Il62
- Pohlaví: žena
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Velikonoční hody na Ukrajině + An-24 s Motor Sich (TR komplet)
Super report a zajímavá destinace. Pro mě daleko zajímavější varianta krátkého výletu než tlačit se někde v davech turistů v Barceloně nebo Paříži.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Velikonoční hody na Ukrajině + An-24 s Motor Sich (TR komplet)
Krasny. Budu se muset na Ukrajinu taky vydat, nez ty An-24 uplne zrusi. A v Kyjeve jsem taky dlouho nebyl. Mozna v lete...
PS: 777 nema winglety
PS: 777 nema winglety
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 596
- Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
- Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Velikonoční hody na Ukrajině + An-24 s Motor Sich (TR komplet)
Borci, super! Ta AN24 je fakt zážitek. Jenom dotaz 737 po FR je zachovaná komplet včetně interieru, barev seatingu, nebo alespoň strhnuli nalepené bezpečnostní instrukce?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Velikonoční hody na Ukrajině + An-24 s Motor Sich (TR komplet)
Yirina píše:Super report a zajímavá destinace. Pro mě daleko zajímavější varianta krátkého výletu než tlačit se někde v davech turistů v Barceloně nebo Paříži.
Dekuji za pochvalu. Urcite destinace typu PAR/BCN uz nevyhledavam. Nekdy tam vezmu svoje deti, ale takove vylety do mist jako v tomto TR mam nejradeji.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Velikonoční hody na Ukrajině + An-24 s Motor Sich (TR komplet)
Zoltan píše:Borci, super! Ta AN24 je fakt zážitek. Jenom dotaz 737 po FR je zachovaná komplet včetně interieru, barev seatingu, nebo alespoň strhnuli nalepené bezpečnostní instrukce?
Pro me to byl urcite zazitek. An24 leta pravidelne na mnoha linkach Motor Sichu, at uz je to OZH-IEV, tak jde s nim letet taky na IEV-ODS, IEV-LWO anebo MSQ-OZH.
Jinak ta 738 nemela puvodni interier po FR.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Velikonoční hody na Ukrajině + An-24 s Motor Sich (TR komplet)
Fabo píše:Krasny. Budu se muset na Ukrajinu taky vydat, nez ty An-24 uplne zrusi. A v Kyjeve jsem taky dlouho nebyl. Mozna v lete...
PS: 777 nema winglety
Jelikoz An-24 leta nejaky ten patek, tak si nemyslim, ze by to uplne Motor Sich rusilo. Jelikoz maji stroje jen vychodni provenience, nedokazu si u nic predstavit nic jineho zatim. Ale kdo vi. Za rok to muze byt jinak, ale moc bych na to nesazel.
Navic jakozto vyrobce Antonovu, urcite maji pristup k velmi levnym nahradnim dilum, vcetne udrzby, takze jejich naklady v tomto smeru jsou urcite vic nez dobre v porovnani s konkurenci.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 709
- Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
- Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
- Bydliště: Hong Kong
- Stav: Offline
Re: Velikonoční hody na Ukrajině + An-24 s Motor Sich (TR komplet)
Alesku hezka cesta. AN24 je super....mne to tenkrat vymenili do Uzgorodu, misto AN24 letela AN140. Na Ukrajine jsem dlouho nebyl, v kvetnu bych se snad mel otocit do Odesy, tak me tvuj report navnadil, alespon co se tyce jidla. Diky a mej se krasne
Re: Velikonoční hody na Ukrajině + An-24 s Motor Sich (TR komplet)
Výborný report,
byl jsem v Kyjevě o pár dnů dříve s Tryskáčkem ....ten bude dávat svůj report o naší cestě na Planes...
byl jsem v Kyjevě o pár dnů dříve s Tryskáčkem ....ten bude dávat svůj report o naší cestě na Planes...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Velikonoční hody na Ukrajině + An-24 s Motor Sich (TR komplet)
Peršan píše:Výborný report,
byl jsem v Kyjevě o pár dnů dříve s Tryskáčkem ....ten bude dávat svůj report o naší cestě na Planes...
Diky, Jaky jste meli routing? Budu se tesit na TR na planes.cz
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 11
- Registrován: 01. 04. 2018, 18:52
- Stav: Offline
Re: Velikonoční hody na Ukrajině + An-24 s Motor Sich (TR komplet)
MOC pekne cteni. Zaclonka v an24 mne dostava pokazde...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Velikonoční hody na Ukrajině + An-24 s Motor Sich (TR komplet)
byvalypilot píše:MOC pekne cteni. Zaclonka v an24 mne dostava pokazde...
Diky. Verim, ze ty mas AN-24 uz taky hodne krat. Kdyz tak se pochlub