marthym píše:MarcosFT:
A proč tam teda jsou lidi? Zrušme to, dejme skenery a čau. Zbytečné zaměstnání.
Jasně, přeháním, ale neškodí se někdy vcítit do role zákazníka (i když tady je to na hony vzdálený zákazník). Ze všeho nejhorší jsou totiž arogantní zaměstnanci (a tady z toho příběhu to tak vypadá, že paní byla škodolibá)...
Skenery už někde fungují Čekat v dnešní době u aerolinek nějaký prozákaznický přístup, nevím no....jak tu řekl někdo před chvíli, dříve šlo všechno, dnes nic. Podmínky jsou bohužel dané (neříkám že dobře). Chtěl bych vidět vás, večer po šichtě, ještě u zpožděného letadla, jak se s někým budete vykecávat. Lehké takhle hodnotit, ale nikdo z nás neví, jaká byla po salónku u gatu atmosféra, co řečeno bylo a co ne, pak se občas lidé na nějakou pomoc můžou z vysoka vykašlat.