Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (TR kompletni)

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2598
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (TR kompletni)

Příspěvekod alesesl » 17. 10. 2018, 13:05

Tento TR rozdelim do vice casti, nebot bych rad pridal hodne fotek

Jako zamestnanec jedne globalni spolecnosti v oddeleni GIM (global inventory management), ktera podnika v oblasti oil & gas, tak rocni inventura skladovych zasob je pro nas podminkou k uzavreni ucetniho obdobi. Prazska kancelar ma na starosti Evropu, Afriku a Blizky vychod. V ramci naseho oddeleni je nekolik tymu, ale ten tym, ktery ma na starosti Inventory Verification neni soucasti me naplne prace. Ale jelikoz sefova by rads nove lidi do teoo male ucelene skupiny, kterou tvori momentalne 2 moji kolegove pribrala jeste jednoho cloveka, tak jsem se nabidl, ze tato prace v terenu je neco pro me. Minuly rok jsem mel prilezitost se ucastnit Inventory countu v na severu Nemecka, kde se tezi zemni plyn. Ikdyz Evropa je na tom hodne dobre, co se tyce rocni uzaverky, tak Afrika je na tom hur a prace v Africe je o mnoho narocnejsi, jak z pracovniho nasazeni, tak i z koordinace lidi, papirovani a vseho okolo. Co se tyka pracovni doby v Cadu v Kome5, tak je kazdy den od 6 rano do 18 hod, vcetne so a ne. Vetsina lidi zde pracuje jako rotators, tedy 3-4 tydny v kuse a pak maji mesic volno.

Nekdy v kvetnu bylo rozhodnuto, ze poletim se priucit tuto praci od sve kolegyne Renaty, ktera to jiz dela nejaky ten patek. Mel jsem s ni byt ze zacatku akce, protoze ta je nejnarocnejsi z duvodu organizace, tisteni dokumentu, data inputu, analyz atd. Plan byl tam zustat 3 tydny, po trech tydnech za nama prileti kolega Stefano, ktery vystrida me a Rencu a dokonci inventory count a zacne delat investigations (rozdily, ktere nesedi mezi fyzickymi pocty a tim co je v SAPU).

Pro jakoukoliv pracovni cestu do Afriky potrebujeme business viza a ty nejsou jednoduche ziskat, zvlast do zemi jako je Cad, Angola, Nigerie atd. Krom ockovani (jako je zloutenka, zluta zimnice, brisni tyfus) je potreba desitky ruznych papiru a podkladu k vyrizeni viza. At uz zvaci dopis, letter of assignment, power of attorney, atd. Nekdy v pulce cervence jsme vyrazili spolecne s Rencou rannim letem U2 do TXL na Cadskou ambasadu. Zde jsme uhradili poplatek za vizum, predali veskere dokumenty a sli se podidvat do mesta. Odpoledne jsme se na ambasadu vratili a viza byla hotova s platnosti na 3 mesice. Do Prahy jsme se vraceli podvecernim vlakem.

V Cadu nase spolecnost tezi zemni plyn a ropu v regionu Doba (Doba Oilfield), pobliz hranic se Stredoafrickou republikou. Moznosti jak se dostat do Cadu moc neni, a tak padla volba na nejjednodussi spojeni s AF pres CDG do hlavniho mesta N’Djamena (NDJ). Jelikoz se jedna o let mimo Evropu, tak podle firemnich reguli se letenka kupuje automaticky fully flex Business. Z NDJ do Doba Oilfield se neda dostat zadnou verejnou linkou. V ramci arealu, kde se nachazi vyrobni zarizeni, odkud pak vytezene produkty putuji ropovodem a plynovodem pres Kamerun k mori je nase soukrome letiste Kome Five Camp Airstrip (KOME5). Kome5 slouzi jako letiste, kam muzou priletet zamestanci z NDJ 1x denne soukromym letem a po pripade pro prepravu leteckych nakladu. Let NDJ-KOME5 pro nas provozuje jihoafricka spolecnost Solenta Aviation ruznymi typy letadel, od Beech 1900, Jetstream 32, DHC6 Twin otter az po ATR 45. Ja mel tu smulu, ze na cestu tam i zpet bylo nasazeno jatro.

Jelikoz let z CDG pristava a odleta v noci, a z NDJ do KOME5 to leti vzdy rano a nazpet odpoledne, tak je nutne prespat v NDJ po priletu z CDG jednu noc. Tim padem jsme si museli domluvit doprovod, ktery nas bude cekat na letisti spolu s ochrankou a prevezou nas na hotel, ktery je cca 1 km od letiste. Ve vsech techto zemich, maji zamestnanci nasi firmy bohuzel omezenou moznost pohybu a vetsinou musime v ramci bezpecnosti pouze zustat v ramci arealu, a pokud se pohybujeme mimo, anebo je ta nutnost, tak musime vyuzivat jen firemni transport, ochranku, doprovod.

Co se tyce pobytu. Cele vyrobni zarizeni Doba Oilfield se jmenuje Kome Five Camp (KFC). V KFC je vsechno na jednom miste. Letiste, Ubytovani, kantyna, klinika, nase sklady, telocvicna, bazen, tenisovy kurt. Cely areal je oploceny, po cele delce je 6m siroky a 3 m hluboky prikop, stanoviste ochranky tvorene i Cadskou armadou kazdych 250m.

map.JPG
Mapka letu


14.08.2018 PRG-CDG AIR FRANCE A319 F-GRHM

Na letiste jsme dorazili kazdy podle sveho a sraz byl v salonku MC na predodletovy drink.

1.jpg
Boarding pass na celou cestu do N'Djameny


2.jpg
Servis na neco malo pres hodinu letu do CDG


3.jpg
Bubsik, Rencin milacek, ktery s ni uz navstivil zeme jako Irak, Angolu, Cad, Rovnikovou Guineu, atd.


4.jpg
FIDS v CDG


V CDG jsme meli relativne hodne casu. Tak jsme zamirili do salonku na terminalu 2E na neco malo k snedku a taky jsme museli jeste neco pripravit pred priletem do Cadu po pracovni strance.

5.jpg
Vyber jakz takz


6.jpg
Salonek


7.jpg
Neco sladkeho


14.08.2018 CDG-NDJ AIR FRANCE A332 F-GZCH

Jako chlap jsem nechal neznemu pohlavi okynko, ikdyz jako letecky nadsenec bych po nem hledna skocil. Ale jelikoz oba dva chlastame prvni ligu a v Cadu budeme dalsi 3 tydny bez kapky alkoholu, tak jsme si chteli udelat zasobu.

8.jpg
AF posila do Afriky stroje se starym interierem, takze IFE nic moc. Zase mi tam vlezl Bubsik


9.jpg
Sedeli jsme v predni casti paluby


10.jpg
K veceri jsem si vybral tresku


11.jpg
drinky


12.jpg
nabidka vin


13.jpg
ani uz nevim co bylo Amuse-bouche a k tomu sampanske


14.jpg
Predkrm byl slusny, roztiratelnost masla 8/10


16.jpg
Hlavni chod treska s fenyklem. Prezentace nic moc


15.jpg
vyber syru


17.jpg
na sladke uz nebyla ani pomalu chut


18.jpg
Nekde na Libyi


19.jpg
Vina nam moc nechutnala, a tak jsme presli na klasiku G&T


20.jpg
8. G&T a tim taky posledni tesne pred pristanim


21.jpg
NDJ nema zadne nastupni mosty, takze vystup na plochu a busem k terminalu


01.jpg
Cadske vizum


Omlouvam se za kvalitu predchozi fotky, ale jsou na to foceni prisni. NDJ slouzi jako vojenske letiste, takze vsude jsou vojaci, mladi kluci se samopalem a clovek nerad drazdi kobru bosou nohou.

22.jpg
Muj pokoj na pristich par hod pobliz letiste


23.jpg
Vnitroblok hotelu La Residence


24.jpg
Bazenek tu maji taky hezky. Pri ceste nazpet bude vice casu se vykoupat a v baru ochutnat nejake to mistni pivko


15.08.2018 NDJ-KOME5 (Kome Five Camp Airstrip) SOLENTA AVATION ATR45 ZS-XCI

Rano byl sraz v 5:30 na recepci. Tento krat nebyl odlet z terminalu letiste, ale z neverejne casti, neco jako mistni verze GATu. Vchazelo se postranim vchodem, kde bylo vazeni kazde osoby vcetne bagaze, bezpecnostni prohlidka, kontrola Malaria Viza a pote jen cekani na nastup. Cesta do Kome5 trva cca 1 hod. Behem letu se podava pouza voda/kafe/caj. 99% kapacity stroje je pro zamestnance nebo nase contractory a zbyle jedno procento pro ruzne vladni uredniky, pokud maji zrovna cestu do vyrobniho zavodu.

26.jpg
Vchod do GAT


25.jpg
Palubka na A4 formatu


27.jpg
Nastup


Letiste NDJ a taky hlavni mesto Cadu lezi na rece Chari, ktera tvori prirodni hranici s Kamerunem. Zalezi na vetru, ale stava se ze se startuji smerem ke Kamerunu, a ani ne 5 sec po vzletu je clovek jiz v Kamerunskem vzdusnem prostoru.

28.jpg
N'djamena, reka Chari a Kamerum za rekou


29.jpg
Na levo za rekou je Cad


30.jpg
Uz klesame smerem ke Kome Five Camp Airstrip


31.jpg
Reka Pende


32.jpg
Po hodine a neco muj domov na ccca 3 tydny


33.jpg
Zavazadla vam privezou na pick upu :)


34.jpg
Pred terminalem


Pokracovani pozdeji.....
Naposledy upravil(a) alesesl dne 21. 10. 2018, 00:02, celkem upraveno 7 x.


jvoj
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 728
Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
Pohlaví: muž
Status: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (1. cast)

Příspěvekod jvoj » 17. 10. 2018, 15:43

Paráda, to máte zajímavou práci :) Těším se na pokračování :)

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3812
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Status: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (1. cast)

Příspěvekod whiskey » 18. 10. 2018, 00:54

Konecne poriadna exotika. Sup sup, sem s pokracovanim!

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2598
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (1. cast)

Příspěvekod alesesl » 18. 10. 2018, 09:10

whiskey píše:Konecne poriadna exotika. Sup sup, sem s pokracovanim!


jvoj píše:Paráda, to máte zajímavou práci :) Těším se na pokračování :)


Dockate se, pokracovani bude v nejblizsich dnech. :D

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5163
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Status: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (1. cast)

Příspěvekod flyingblue » 18. 10. 2018, 09:23

alesesl píše:
whiskey píše:Konecne poriadna exotika. Sup sup, sem s pokracovanim!


jvoj píše:Paráda, to máte zajímavou práci :) Těším se na pokračování :)


Dockate se, pokracovani bude v nejblizsich dnech. :D


Cekame nedockave!


tatranka
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 200
Registrován: 02. 05. 2006, 14:01
Status: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (1. cast)

Příspěvekod tatranka » 18. 10. 2018, 12:31

Vážně super. Bude něco i z místa pobytu. Chápu, že firemní politika asi moc nedovolí.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2598
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (2. cast)

Příspěvekod alesesl » 18. 10. 2018, 14:21

Tak sem davam pokracovani cesty do Čadu. Po priletu do Kome jsme si vyzvedli bagly a uz na nas cekal Warehouse Supervisor (nas host), ktery nas odvezl se ubytovat a vybalit si veci. Pote nam ukazal, kde je kantyna, volnocasove zarizeni, bazen, tenisove kurty a taky nas docasny office ve warehousu, kde sedi on a dalsi lidi, se kteri budou pro nas inventuru fyzicky provadet. taky jsme museli projit bezpecnostnim skolenim pro pripad teroristickeho utoku na zarizeni, a mozne evakuacni cesty. Krom tohoto skoleni, jsme museli na mistni kliniku, si vyzvednout Malaria survival kit a podepsat nejake papiry.

Clovek se musi patricne obleknout. Na celem situ je long sleeve policy, vcetne kalhot z duvodu mozneho stipnuti komarem co prenasi malarii. Zrovna bylo obdobi destu, takze teplota nepresahla 30 stupnu, ale zato bylo poradne vlhko. Ja obvykle dlouhy rukav nenosim ani v zime, natoz v lete jsem se na to moc netesil, ale nakonec to nebylo tak spatne. Byt tam o mesic driv, tak denni teploty jsou okolo 48 stupnu. A kdyz ma clovek nosit pracovni boty, dlouhe kalhoty a rukavy, tak pekne dekuji. Nastesti vsechny budovy jsou klimatizovany, ale i male presuny mezi ubytovanim a officem muzou dat zabrat. Jinak v ramci arealu funguje MHD.Jezdi zde jedna linka, 24 hod v kuse kazdych 15 min. Takze kdyz clovek nechce peso, nebo prsi, skoci na bus a nic neresi. My se vetsinou pohybovali peso, protoze to pocasi bylo moc prijemne , vsude plno ruznych motylu, ptaku atd.

Ubytovani je rozdelene na 2 kategorie. A to pro plnohodnotne zamestnance firmy (jako ja nebo Renca) a ti co pracuji pres agenturu. Samozrejme ti co jsou 100% zamestnanci, tak maji veskere vyhody co se tyce komfortu. Kazdy ma svuj apartman s klimatizaci, koupelnou, wifi, TV, denni uklid, denni sber spinaveho pradla, ktere se vam vrati nasledujici den vyprane a vyzehlene.

35.jpg
Muj pokoj


2.jpg
koupelna


36.jpg
Pohled na parkoviste pred kantynou


37.jpg
Zdravotni stredisko


38.jpg
Clovek si musi davat pozor nejenom na hady, ale taky


39.jpg
na agresivni vcely. Jinak za tim plotem uz je bush, priroda, mistni, proste normalni zivot, chudoba...


Nekdy je az smutne, ale bohuzel jsme s tim nemohli nic delat. Kdyz jsme sli kolikrat z prace na ubytko, tak za plotem male deti, bose, jen v nejakych hadrech co pasou kravy a kozy a prosi vas o vodu, jidlo nebo cokoliv jineho. Ale my mame prisny zakaz jim cokoliv davat, protoze se staly pripady, kdy jim nekdo neco dal, a pak prisli druhy den rano busit na hlavni branu arealu a dozadovali se odskodneho, protoze se jim po tom jidle udelalo spatne.

40.jpg
Kontejnery ve kterych se skladuji materialy


Krom hlavniho skladu, se na situ nachazi stovky prepravnich kontejneru, ve kterych se skladuje ruzne vybaveni a materialy, ktere jsou potreba pro chod toho zarizeni. Nas tym lidi co ma na starosti fyzicky pocitani musi projit skoro vsechny kontejnery a vsechny polozky spocitat. Je to strasne narocna prace, ve vysokych teplotach, horku, nebezpeci ze na vas vyskoci jedovaty had ktery je tam schovany, nebo zautoci agresivni vcely. Lidi musi dbat na svoji bezpecnost a hlavne zdravi.

41.jpg
Hlavni sklad a taky nas office


42.jpg
Odchazime skoro za tmy z prace


43.jpg
Ubytovani cca v 5:30 rano


44.jpg
Ubytovani jeste jednou


45.jpg
cestou na snidani


46.jpg
vsude v kancelarich musi byt na zdi prezident Cadu


Jinak co se tyce jidla, tak jidlo bylo na velmi dobre urovni. Jak ke snidani, tak k obedu nebo veceri bylo na vyber z nekolik mezinarodnich, tak i mistnich chodu, vcetne okry, sladkovodnich rych a zeleniny. 2x tydne bylo vecer grilovani, steaky, kurata, ryby.

47.jpg
jeden z obedu


48.jpg
vyber sladkeho. Krom sladkeho byla jeste zmrzlina, popcorn a ruzne susenky a taky hlavne cerstve ovoce


49.jpg
dalsi obed


Asi po trech dnech pobytu jsme museli na den se podivat na jednu situ, ktera je cca 20 km vzdalena. Prisla prilezitost se podivat ven mimo areal, sice s doprovodem, ale byla zde moznost prijit do kontaktu s mistnimi. U cesty jsme detem rozdali par cokolad a taky si nakoupili cerstve arasidy jako snack.

Omlouvam se za kvalitu fotek, ale nektere byly porizeny za jizdy z auta mobilem.

50.jpg
Cestou do Kome drilling base


51.jpg
Pro nas proste exotika


52.jpg
na cestach vsude kravy a kozy


53.jpg
za plotem je Kome drilling base


Do arealu jsme se prijeli podivat jak pokracuje pocitani materialu, v jakych podminkach se materialy nachazeji, jak jsou skladovany atd.

54.jpg
Nektere materialy se skladuji venku pod plachtou


55.jpg
Nase Toyota na mistni cesty i necesty


56.1.jpg
Ruzne typy potrubi, ktere se pouzivaji pri vrtani do zeme


56.jpg
Meli jsme moznost nahlednou do kontejneru


57.jpg
autor TR


58.1.jpg
v jednom kontejneru jsme objevili potecnou kolonii termitu


58.jpg
Ale skladovani materialu je zde v poradku z naseho hlediska, vse je radne oznaceno, tak jak ma byt


Cestou nazpet jsme se u cesty zastavili na nakup arasidu od mistnich. Arasidy se zde ve velkem pestuji vsude mozne.

59.jpg
Zastavujeme u cesty


60.1.jpg
Renca se foti s mistnimi


60.jpg
a deti dostali tabulku cokolady


61.jpg
stado krav ktere mezitim proslo okolo naseho auta


Cestou zpet do KOME5 jsme se meli moznost pozorovat zivot mistnich. Na tech 20km jsou 2 kontroly vojaku a policistu, ale to neni zadny problem, jen vas vetsinou odmavnou a jede se dal.

78.jpg
Pozor na kozy


79.jpg
Pastyr si je nastesti odehnal na stranu


63.jpg
Moje ubytko, budova A


65.jpg
zapad slunce na konci dne


66.jpg
zapad slunce po druhe


64.jpg
Sanitni vozy jsou dovezene primo z USA


62.jpg
v nasledujicich dnech nas vozila tato Toyota


71.1.jpg
desitky ruznych motylu, kteri jsou vsude. Porad je na co se divat


71.jpg
po desti


Pokracovani pobytu a cesta nazpet do PRG bude v dalsi casti...
Naposledy upravil(a) alesesl dne 18. 10. 2018, 15:40, celkem upraveno 1 x.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3812
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Status: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (2. cast hotova)

Příspěvekod whiskey » 18. 10. 2018, 14:45

Super ^:)^

Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1061
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Status: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (2. cast hotova)

Příspěvekod Lkprak » 18. 10. 2018, 19:46

Čtu jedním dechem. A těším se na pokračování :)

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4068
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: prodejna
Status: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (2. cast hotova)

Příspěvekod prodejce » 18. 10. 2018, 21:12

Tak tomu řikám tripreport ze života, gratuluji! A hlavně se těším, jak se ti bude na letišti Hassana Djamouse líbit za světla, až poletíš zpátky :D A jelikož autor ze skromnosti neuvedl, pro ilustraci doplním, že výše prezentovaná letenka stojí od 120.000 Kč výše.

A k neobvyklému tématu tripreportu ještě malý tématický quiz:

Věděli jste, že pro lidi jako je alesesl, má Air France zvláštní věrnostní program, ve kterém stačí letět jednou za rok, abyste získali status?
Dříve Petroleum Club, nyní Flying Blue Petroleum.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2426
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (2. cast hotova)

Příspěvekod Fabo » 18. 10. 2018, 21:36

prodejce píše:Tak tomu řikám tripreport ze života, gratuluji! A hlavně se těším, jak se ti bude na letišti Hassana Djamouse líbit za světla, až poletíš zpátky :D A jelikož autor ze skromnosti neuvedl, pro ilustraci doplním, že výše prezentovaná letenka stojí od 120.000 Kč výše.

A k neobvyklému tématu tripreportu ještě malý tématický quiz:

Věděli jste, že pro lidi jako je alesesl, má Air France zvláštní věrnostní program, ve kterém stačí letět jednou za rok, abyste získali status?
Dříve Petroleum Club, nyní Flying Blue Petroleum.


Petrolejka, celkem dobra karta za ty prachy, takova lepsi stribrna.

A koukam, ze nebyt toho, ze jsem do Italie letel AZ a ne KL, mel bych taky narok :D (u kratkych letu je to 2x za rok, ne jednou. 2x jsem to dal v ramci 12 mesicu, ale jednou loni a jednou letos.)

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2598
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (2. cast hotova)

Příspěvekod alesesl » 18. 10. 2018, 21:55

prodejce píše:A jelikož autor ze skromnosti neuvedl, pro ilustraci doplním, že výše prezentovaná letenka stojí od 120.000 Kč výše.

A k neobvyklému tématu tripreportu ještě malý tématický quiz:

Věděli jste, že pro lidi jako je alesesl, má Air France zvláštní věrnostní program, ve kterém stačí letět jednou za rok, abyste získali status?
Dříve Petroleum Club, nyní Flying Blue Petroleum.


V takove nejake cenove hladine se letenka pohybovala, plus minus.

Jinak co se tyce vernostniho programu. Jelikoz nase spolecnost utraci velke penize za cestovani pro sve zamestnance globalne, tak cas od casu nabizeji letecke spolecnosti sami urcity status. FB Petroleum nemam, ale mam klasicky FB Platinum status. Ikdybych s nima neletel ani nejdou, tak ten status ziska kdokoliv, kdo o nej pozada ve firme, staci k tomu poslat jen zadost z firemniho emailu. Jsou tu ruzne akce, ktere se objevuji v prubehu roku a jsou platne pro ruzne regiony.

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4068
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: prodejna
Status: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (2. cast hotova)

Příspěvekod prodejce » 18. 10. 2018, 22:04

Upřímně jsem nečekal, že se zde na fóru nachází někdo s petrolejkou. Tím u mě fórum stouplo na honosnosti. Nebo snad ještě někdo?

Tonda 2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 655
Registrován: 16. 08. 2004, 20:54
Bydliště: Praha a Rožnov p/R
Status: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (2. cast hotova)

Příspěvekod Tonda 2 » 18. 10. 2018, 23:36

Moc pěkné a zajímavé čtení, Aleši :thumbup:

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2426
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (2. cast hotova)

Příspěvekod Fabo » 19. 10. 2018, 00:04

prodejce píše:Upřímně jsem nečekal, že se zde na fóru nachází někdo s petrolejkou. Tím u mě fórum stouplo na honosnosti. Nebo snad ještě někdo?


Jako, mohl by, ono to neni zas zadna veda, tech destinaci i po Evrope je dost... akorat... proc?
(FWIW, karta je dostupna i beznym lidem, nejen zamestnancum konkretnich spolecnosti)

Vic by me zajimalo, u koho musi byt clovek zamestnan, aby dostal platinu nebo zlato jen tak...
(a zda treba i nektery z mych zamestnavatelu takovy program nema :D )



Zpět na “Trip reporty”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů