Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (TR kompletni)

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (2. cast hotova)

Příspěvek od alesesl »

Fabo píše:
prodejce píše:Upřímně jsem nečekal, že se zde na fóru nachází někdo s petrolejkou. Tím u mě fórum stouplo na honosnosti. Nebo snad ještě někdo?


Jako, mohl by, ono to neni zas zadna veda, tech destinaci i po Evrope je dost... akorat... proc?
(FWIW, karta je dostupna i beznym lidem, nejen zamestnancum konkretnich spolecnosti)

Vic by me zajimalo, u koho musi byt clovek zamestnan, aby dostal platinu nebo zlato jen tak...
(a zda treba i nektery z mych zamestnavatelu takovy program nema :D )


Musis si prostudovat korporatni stranky sve spolecnosti. My to mame v sekci travel services, krom nabidek ohledne statusu u AF/KL, je tam ze do konce roku zamestanci korporace sidlici v USA muzou ziskat SkyMiles® Medallion® Status. Jsou tam i jine vyhody co se tyce zakoupeni letenky v Business class napr.
Napr. One-Way Free Upgrade to First Class Asia Pacific.
First Class Upgrades
Book a return Qantas operated Singapore – London ticket in Business Class
Complimentary upgrade to First Class on one sector of your choice.
Enjoy complimentary 4-way Chauffer Drive service in Singapore and London to and from the Airport and your Home, Hotel or Office
Bookings and Ticketing from 17 September 2018 to 31 December 2018
Travel completed by 15 January 2018
a dalsi.

Capture.JPG


Je tam toho mraky, porad se to meni, vcetne nabidek na statusy u ruznych spolecnosti. Do konce roku je mozne ziskat zminenou DL anebo AF/KL Platinum.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 19. 10. 2018, 09:33, celkem upraveno 1 x.


alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (2. cast hotova)

Příspěvek od alesesl »

Tonda 2 píše:Moc pěkné a zajímavé čtení, Aleši :thumbup:


Diky, rad od tebe slysim po dlouhe dobe. :D

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (3. cast hotova)

Příspěvek od alesesl »

Pokracovani a taky posledni dil me cestu do Čadu.

Necely tyden po priletu do Čadu jsme meli moznost prozit jeden z muslimskych svatku. Neco malo o Čadu a rozdeleni zeme. Informace z Wikipedie.

Čad oficiálně Čadská republika je vnitrozemský stát ležící v oblasti Sahary a Sahelu ve střední Africe. Jeho sousedy jsou Libye (sever), Súdán (východ), Středoafrická republika (jih), Kamerun (jihozápad), Nigérie (krátký úsek přes Čadské jezero) a Niger (západ). Úředními jazyky jsou arabština a francouzština, mírnou většinu obyvatel tvoří muslimové. Název státu je odvozen od Čadského jezera, které na jeho území svou značnou částí zasahuje.

Náboženství: islám (54%), křesťanství (34%), animismus (10%), bez vyznání (3%). Islam je predevsim na severu, v poustnich oblastech a krestanstvi dole na jihu.

Svatek ktery jsme meli moznost zazit, ale jen formou jidla v kantyne je popsan nejak takto:
Svátek oběti, Svátek obětování či Velký svátek (arabsky عيد الأضحى‎‎, Íd al-adhá, turecky Kurban Bayramı, persky عید قربان‎‎, Eid-e Gorbán), je náboženský svátek, který slaví muslimové a drúzové. Probíhá formou oběti coby připomínky na Ibrahímovu oběť berana Bohu. Při svátku se lidé modlí k Bohu a obětují různá zvířata, nejčastěji ovce nebo kozy.

Íd al-adhá je jedním ze dvou oficiálních svátků islámu (druhým je svátek přerušení půstu, Íd al-fitr). Slaví se 10. dne měsíce dhú'l-hidždža islámského kalendáře. Tento den je obětním dnem i v Mekce, kde 10. dne vrcholí hadždž.

Mezinarodni tym kucharu, k nasemu prekvapeni prichystal pestry obed jak po vizualni strance, tak i pro chutove bunky.
Je to pecena ryba oblozena ruznou zeleninou
Je to pecena ryba oblozena ruznou zeleninou
pohled na celou hostinu
pohled na celou hostinu
hrebem obeda byla pecena koza
hrebem obeda byla pecena koza
a kdo ma sladky zub, tak si take prisel na sve
a kdo ma sladky zub, tak si take prisel na sve
a tedka k praci a beznemu zivotu. Ono cesta materialu je velmi slozita do Cadu a zvlast na odlehle mista jako je Kome. Vetsina materialu pripluje lodi do kamerunskeho pristavu Kribi, a odtud v konvojich nekolika nakladnich aut po zemi az do Kome 5. 1500 km dlouha trasa trva i tyden nez materialy prijedou.
Jeden z nakladnich vozu s materialy a vybavenim z Kamerunu
Jeden z nakladnich vozu s materialy a vybavenim z Kamerunu
neco jako slepice u nas, mistni je lovi na maso
neco jako slepice u nas, mistni je lovi na maso
Jak uz jsem se zminoval na zacatku, v ramci arealu funguje jedna linka MHD 24 hod, v intervalech po 15 min.
Takto vypadaji zastavky busu
Takto vypadaji zastavky busu
jeden z mikrobusu
jeden z mikrobusu
Pomalu se blizil konec, nasi counteri zvysovali vykon co se tyce pocitani materialu kazdnym dnem a prace odsypala podle nasich predstav, v nektere dny i nad nase ocekavani. Jedno z mala mist ktere zbyvalo projit byl maly sklad cca 45 km jedna cesta od campu. Nechteli jsme tam posilat cely jeden tym o 2 lidech, a tak jsme se rozhodli se tam vypravit sami. Je to jen jedna mala mistnost, ve ktere jsme museli projit radove 50 ruznych polozek.

Toto misto je pobliz mesta Moundou a slouzi jako precerpavaci stanice na vytezeny plyn a ropu, ktery putuje do Kome5.
Pumping station pobliz mesta Moundou
Pumping station pobliz mesta Moundou
Ten den neskutecne prselo
Ten den neskutecne prselo
Ikdyz to tak nevypada, cely den na provazely velke bourky a prutrze deste. Na nekterych mistech, kterymi jsme projizdeli by se clovek bez 4x4 ani neobesel. Hluboke kaluze, nektere odhadem i 40 cm.

Cestou nazpet se pocasi umoudrilo a na silnicich byli videt opet lidi
Maly prcek na zadech sve mamy
Maly prcek na zadech sve mamy
a taky velky brouk
a taky velky brouk
Cas nejak rychle utikal a bylo tu zari. Na ten pracovni rytmus a nasazeni jsem si zvyklnul a ani se mi nechtelo domu. Stefano priletel z PRG na zacatku mesice. Renca mu davala handover a ja dodelaval posledni data inputy, aby se on mohl soustredit pouze na investigations. V den odletu jsme jeste udelali spolecnou fotku s celym tymem a taky jeste jednu momentu s Bubsikem pred kruhacem u kantyny.
Cely nas counting team, 3. z prava je warehouse manager Tamibe ( v modre kosili)
Cely nas counting team, 3. z prava je warehouse manager Tamibe ( v modre kosili)
EEPCI (Esso Exploration & Production Chad Inc)
EEPCI (Esso Exploration & Production Chad Inc)
06.09.2018 KOME5-NDJ SOLENTA AVATION ATR45 ZS-XCI

Posledni den jsem rano sel normlane jeste do prace a taky na obed. Okolo 14 hod me manazer skladu vzal na pokoj, kde jsem uz mel sbaleny kufr a pote jsme jeli na letiste. Cekal me let do N'djamena. Pak asi na 4 hod na hotel a znovu na letiste odkud mi to letelo ve 23 hod do CDG.

Check in probehl hladce, ve stejne rovine jako na ceste sem. Po bezpecnostni prohlidce se clovek odebere do takove haly, kde jsou zidlicky a ceka se na boarding.
odletovy terminal
odletovy terminal
Maji zde dokonce i klimatizovany departure lounge. Krom sedacky v klimatizovane mistnosti tam nic neni.
Maji zde dokonce i klimatizovany departure lounge. Krom sedacky v klimatizovane mistnosti tam nic neni.
nastup
nastup
Cele vyrobni zarizeni jako na dlani vcetne letiste uprostred niceho
Cele vyrobni zarizeni jako na dlani vcetne letiste uprostred niceho
Bylo mne trosku smutno z odjezdu. Odletal jsem tento krat sam, Renca letela az dva dny po me. Snad se sem pristi rok zase vratim.
krasna krajina
krasna krajina
asi po hodine letu jsme zacali pomalu klesat k NDJ. Clovek mohl sledovat male vesnicky uprostred niceho, bez vsem modernich vymozenosti, nebo zakladnich a normalnich veci pro nas jako je verejne osvetleni, vodovod, kanalizace, cesty atd.
Mala osada behem klesani
Mala osada behem klesani
Male ricky a roztrousena obydli
Male ricky a roztrousena obydli
predmesti N'djameny
predmesti N'djameny
tesne pred dosednutim na drahu byla oblast huste osidlena, ikdyz jen formou chatrci
tesne pred dosednutim na drahu byla oblast huste osidlena, ikdyz jen formou chatrci
Po vystupu z letadla jsem si chtel udelat fotku, ale byl jsem napomenut vojakem, kteremu mozna nebylo ani 20 let at to nedelam. Zde je jedna tajna nejakeho Fokkeru nebo ceho. Snad nekdo pomuze s identifikaci
Je to vubec Fokker?
Je to vubec Fokker?
v GAT terminalu uz na me cekal doprovod, nastoupili jsme do velke Toyoty LandCruiser a ridic nas odvezl do hotelu, stejneho, jako v den priletu. Zde jsme si vzal pokoj na 4 hodky, abych si dal sprchu a trosku oraz pred odletem ve 23 hod. Odvoz na letiste byl domluveny ve 20:30.
Vyhled z hoteloveho pokoje smerem k letisti
Vyhled z hoteloveho pokoje smerem k letisti
pokoj jsem mel nad hotelovou restauraci u bazenu
pokoj jsem mel nad hotelovou restauraci u bazenu
Puvodne jsem mel v planu si dat sprchu, a vyrazit na pivko k bazenu. Ale nejak na me padla unava po 23 dnech pracovniho nasazeni od rana do vecera vcetne vikendu, ze jsem usnul. Nastesti jsem si nastavil budik na 20 hod. To mi davalo 30 min se rychle zabalit, odhlasit se z pokoje a pockat na doprovod, ktery me odveze na letiste.

Cesta na letiste netrva ani 5 min. Musi se projet okolo vojenske hlidky u brany na letiste. Pred terminalem je kontrola dokumentu od mistni policie a pred vstupem do budovy se projde bezpecnosti prohlidkou. Az pote se clovek dostane na check in. Check in probehl hladce, byl jsem jeden z prvnich u prepazky. Pote se musi vyplnit odletova karticka, jde se na pasovku a pak klasickou bezpecnosti prohlidku. Vse se zvladlo za necelych 20 min, ale to jen diky doprovodu, ktery byl stale se mnou a vsude jsme meli prioritu.

Na pasovce jsem se s moc milym panem z doprovdu rozloucil a podekoval mu za jeho cas trpelivost, ikdyz je to jeho napln prace. Zamiril jsem si to do salonku. No co na to rict. Salonek o nicem. Meli zde pouze kozene sedacky, u dveri vojak se samopalem a lednicku s nealko sladkym pivem a limonadou. Tak jsem si neco vzal na ochutnani a pak kouskou jsem si vzal sebou jako suvenyr do batohu. Ale to jsem netusil, ze pri nastupu, ktery se konal pro business pax primo ze salonku bude dalsi bezpecnostni kontrola, jak osobni prohlidka, tak kontrola dokumentu a obsahu bagaze. Na te mi zabavili 2 limonady a jedno nealko pivo. Pote mohl clovek nastoupit do VIP busu, ktery ho odvezl ke schudkum letadla.
obcerstveni v salonku
obcerstveni v salonku
po bezpecnosti prohlidce v busu
po bezpecnosti prohlidce v busu
07.09.2018 NDJ-CDG AIR FRANCE A332 F-GZCG
Fotka terminalu letiste N'Djamena z letadla
Fotka terminalu letiste N'Djamena z letadla
Usadil jsem se v 1A a cca za 5 min me prisel privitat vedouci kabiny. Predstavil se, a oznamil mi, kdo bude o me pecovat behem letu. Byl jsem ponekud utahany a tesil se ze konecne na par hodin zaspim. Proto jsem pozadal, zda bych mohl dostat veceri co nejdrive po startu, ze bych si chtel lehnout na par hodin. Prani bylo splneho a byl jsem obslouzen velmi rychle ani ne 30 min od vzletu.
Menicko
Menicko
Predkrm spolecne s desertem
Predkrm spolecne s desertem
K veceri jsem si vybral opet seafood
K veceri jsem si vybral opet seafood
rychle jsem to nahazel do sebe, pozadal o sklenicku vody, abych mohl zamnourit oci na par hodin. Ale nejak jsem nemohl zabrat. tak jsem zacal prozkoumavat prehistoricke IFE a objevil zde film, ktery jsem zmeskal v kinech pod EN nazvnem Loving Pablo ( skutecny pribeh drogoveho bose Pabla Escobara). Muze doporucit. Asi v pulce filmu jsem usnul a probudil se nad stredozemnim morem. Zacala se podovat jednoducha snidane. Pri ni jsem dokoukal zbytek filmu co jsem prospal.
Snidane
Snidane
Pristani bylo s vice nez 20 min predstihem. Ale to jsme ztratili behem pojizdeni. Nakonec jsem zastavili nekde v polich a do terminalu to bylo busmo
Vystup jeste za tmy v CDG
Vystup jeste za tmy v CDG
Transfer byl pomerne rychly. Do PRG jsem pokracoval prnim rannim letem z CDG v 720. Stihl jsem si dat OJ a pecivo v salonku na 2F.

08.09.2018 CDG-PRG AIR FRANCE A321 F-GTAZ

Nastup smer PRG byl kultivovany, a rychly. A321 byla plna jak v Y tak i v C.
Snidane na ceste do PRG
Snidane na ceste do PRG
Po snidani jsem opet usnul a probudil se az behem finale na pristani.
Roztoky
Roztoky
posledni fotka na konci cesty
posledni fotka na konci cesty
Doufam, ze i tato cast se Vam libila. Tim tento TR koncim. Tesim se na pristi rok, kam me vitr zazene. Ale jsou signaly ze to bude bud Angola nebo Rovnikova Guinea. Tak uvidime jak se to vyvrbi. Preji hezky vikend.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 16. 07. 2020, 11:00, celkem upraveno 3 x.

pavelpmi
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Příspěvky: 2207
Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Palma de Mallorca
Stav: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (TR kompletni)

Příspěvek od pavelpmi »

Je vidět registrace TT-EAS, takže Fokker F28? :wink:

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4146
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (TR kompletni)

Příspěvek od whiskey »

I v IT firmach sa najdu podobne programy, viem napr. o jednej, kde bol Hilton Gold aj IHG Gold za email.


alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (TR kompletni)

Příspěvek od alesesl »

pavelpmi píše:Je vidět registrace TT-EAS, takže Fokker F28? :wink:


Ahoj, dekuji za doplneni infromace. Ani jsem si nevsiml, ze jsem vyfotil i registraci. F28 uz je hodne raritni typ, ktery se jen tak nevidi. Kdo vi jestli jeste leta.

Ale jak tedka ctu, tak patri letecke spolecnosti Toumaï Air Chad, ktera prerusila svoje lety, takze neleta a je zde jen zaparkovan.

Mailand
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 192
Registrován: 01. 04. 2017, 12:27
Oblíbené typy letadel: A340, A380, B717
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (TR kompletni)

Příspěvek od Mailand »

Tohle se jen tak nevidi. Paradni exotika a TR, diky za nej.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (2. cast hotova)

Příspěvek od Fabo »

alesesl píše:
Fabo píše:
prodejce píše:Upřímně jsem nečekal, že se zde na fóru nachází někdo s petrolejkou. Tím u mě fórum stouplo na honosnosti. Nebo snad ještě někdo?


Jako, mohl by, ono to neni zas zadna veda, tech destinaci i po Evrope je dost... akorat... proc?
(FWIW, karta je dostupna i beznym lidem, nejen zamestnancum konkretnich spolecnosti)

Vic by me zajimalo, u koho musi byt clovek zamestnan, aby dostal platinu nebo zlato jen tak...
(a zda treba i nektery z mych zamestnavatelu takovy program nema :D )


Musis si prostudovat korporatni stranky sve spolecnosti. My to mame v sekci travel services, krom nabidek ohledne statusu u AF/KL, je tam ze do konce roku zamestanci korporace sidlici v USA muzou ziskat SkyMiles® Medallion® Status. Jsou tam i jine vyhody co se tyce zakoupeni letenky v Business class napr.
Napr. One-Way Free Upgrade to First Class Asia Pacific.
First Class Upgrades
Book a return Qantas operated Singapore – London ticket in Business Class
Complimentary upgrade to First Class on one sector of your choice.
Enjoy complimentary 4-way Chauffer Drive service in Singapore and London to and from the Airport and your Home, Hotel or Office
Bookings and Ticketing from 17 September 2018 to 31 December 2018
Travel completed by 15 January 2018
a dalsi.

Capture.JPG


Je tam toho mraky, porad se to meni, vcetne nabidek na statusy u ruznych spolecnosti. Do konce roku je mozne ziskat zminenou DL anebo AF/KL Platinum.


Diky, budu to muset prozkoumat. Takove zlato u OW by se mi ted naaramne hodilo (resp. safir nebo jak tomu rikaj :D )

Petrpakl
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 77
Registrován: 09. 02. 2014, 12:15
Oblíbené typy letadel: MD 11, Concorde, B747
Pohlaví: muž
Stav: Online

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (2. cast hotova)

Příspěvek od Petrpakl »

prodejce píše:Upřímně jsem nečekal, že se zde na fóru nachází někdo s petrolejkou. Tím u mě fórum stouplo na honosnosti. Nebo snad ještě někdo?

Jj, mam. Udelal jsem si ji v dobe kdy jsem mel jen stribrnou FB, abych mohl v Amsterdamu do salonku.
Jeste byla i FB Golf, ale netusim jestli to jeste existuje?!........report super!

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (TR kompletni)

Příspěvek od alesesl »

Petrpakl píše:.......report super!


Mailand píše:Tohle se jen tak nevidi. Paradni exotika a TR, diky za nej.


obema diky.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (2. cast hotova)

Příspěvek od Fabo »

Petrpakl píše:
prodejce píše:Upřímně jsem nečekal, že se zde na fóru nachází někdo s petrolejkou. Tím u mě fórum stouplo na honosnosti. Nebo snad ještě někdo?

Jj, mam. Udelal jsem si ji v dobe kdy jsem mel jen stribrnou FB, abych mohl v Amsterdamu do salonku.
Jeste byla i FB Golf, ale netusim jestli to jeste existuje?!........report super!


Nejake reference na ni v pravidlech jsou, ale nemohl jsem ji najit v nabidce... o golfove karte vim jen u Swissu, ale urcite existuji i jinde.

Petrpakl
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 77
Registrován: 09. 02. 2014, 12:15
Oblíbené typy letadel: MD 11, Concorde, B747
Pohlaví: muž
Stav: Online

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (2. cast hotova)

Příspěvek od Petrpakl »

Fabo píše:
Petrpakl píše:
prodejce píše:Upřímně jsem nečekal, že se zde na fóru nachází někdo s petrolejkou. Tím u mě fórum stouplo na honosnosti. Nebo snad ještě někdo?

Jj, mam. Udelal jsem si ji v dobe kdy jsem mel jen stribrnou FB, abych mohl v Amsterdamu do salonku.
Jeste byla i FB Golf, ale netusim jestli to jeste existuje?!........report super!


Nejake reference na ni v pravidlech jsou, ale nemohl jsem ji najit v nabidce... o golfove karte vim jen u Swissu, ale urcite existuji i jinde.

Myslim, ze jako samostatna karta uz to neni, jen se musi vyplnit zadost o voucher na dany let. Vyzkousim to nekdy na jare az poletim do US.

jvoj
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 754
Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (TR kompletni)

Příspěvek od jvoj »

Fantastický TR, jsem zvědav, kam se dostaneš příště :)

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (TR kompletni)

Příspěvek od prodejce »

Kdo nečuchnul k Africe nezná svět. Bravo a díky za tento tripreport. Pečená koza vypadá slibně, snad jí alespoň někdo ochutnal, já bych se styděl, že nevím odkud zakrojit...

P.S. Póvl jako jsou golfové karty sem vůbec nepleťte.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Rocni inventura v Čadu s Air France/Solenta Aviation (TR kompletni)

Příspěvek od alesesl »

jvoj píše:Fantastický TR, jsem zvědav, kam se dostaneš příště :)


Dle signalu od sefove by to melo byt bud Rovníková Guinea anebo Angola. Ja bych preferoval Rovníkovou Guineu, nebot bych mel moznost letet na offshore platformy.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 20. 10. 2018, 23:44, celkem upraveno 1 x.


Odpovědět