Mrtvolka zvaná OKPLUS aneb Košické Vianočné trhy (TR komplet)
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 11
- Registrován: 26. 08. 2018, 17:33
- Stav: Offline
Re: Mrtvolka zvaná OKPLUS aneb Košické Vianočné trhy (TR komplet)
Krásné čtení, díky za TR. Můžu se jen zeptat, jsem neznalý, jak dlouho už OKPLUS existuje?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 288
- Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Mrtvolka zvaná OKPLUS aneb Košické Vianočné trhy (TR komplet)
Moc pěkný report
Zajímali by mě ty informace od té letušky.
Děkuji
Zajímali by mě ty informace od té letušky.
Děkuji
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 288
- Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Mrtvolka zvaná OKPLUS aneb Košické Vianočné trhy (TR komplet)
Yirina píše:Pěkný trip report, děkujeme! Chystám se (asi) naposledy letět s ČSA, koupili jsme letenky na poslední let do BTS na otočku....tím moje létání s OK asi skončí
Docela by mě zajímalo, kolik lidí opustilo za poslední 1-2 roky OK Plus a kolik aktivních členů ještě vůbec mají...
Myslíte, že značka ČSA skončí úplně?, že je schramstnou TVS?
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Mrtvolka zvaná OKPLUS aneb Košické Vianočné trhy (TR komplet)
Martinique_ píše:Krásné čtení, díky za TR. Můžu se jen zeptat, jsem neznalý, jak dlouho už OKPLUS existuje?
OK PLUS vzniklo viz snag it z OK palubniho casopisu.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Mrtvolka zvaná OKPLUS aneb Košické Vianočné trhy (TR komplet)
krakra píše:Moc pěkný report
Zajímali by mě ty informace od té letušky.
Děkuji
To se tykalo jen bazovani 5 airbusu v Nemecku. Posadky co tedka letaji na ATR 75 jsou preskolovany na Airbus/Buliky. V Nemecku bude 50 lidi od leteckeho personalu jak ve STR tak v HAM. Proto se otevre nova linka PRG STR, ktera bude slouzit i pro dopravu zamestnancu z rotaci ve STR. Do HAM se uz leta. Proto se da asi predpokladat, ze brzy skonci i ATR75 stroje. Kolega Radek toho urcite vi vice. Ja jsem neposlouchal celou konverzaci. Mohl by doplnit info o smenach a jak QS zneuziva sve pozice pri planovani smen na posledni chvili, atd.