Po dlouhe době opet do Southamptonu a nazpět z Durham Tees Valley
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Po dlouhe době opet do Southamptonu a nazpět z Durham Tees Valley
Vitam Vas u mého 1. TR (nikoliv leteckeho vyletu) v roce 2019.
Tentokrat me vitr zaval do UK na sluzebni cestu. Potreboval jsem letet do Southamptonu, pobliz kterého mame naši rafinerii v mestecku Fawley na prohlídku skladu materialu a taky se naucit procesy prijimani zboží na sklad dodaného dodavateli. Spolecne s timto jsem si naplanoval i schůzky s několika material suppliers, abych jim prezentoval nas Global Supply Chain team v Praze a taky vylepsil spolupraci co se tyce on time delivery. 2 z dodavatelu jsou v okolo 20 mil od rafinerie a a 3. ma sklad na severu Anglie v Middlesbrough.
Puvodne jsem chtěl lete do SOU, ale letenky na tuto trasu v moment nakupu byly uz pomerne vysoke. Bavim se o castce 25tis plus. v Y. Nakonec jsem jsem to vyresil tim zpusobem, ze jsem zakoupil multi-city letenku PRG-AMS-LHR/MME-AMS-PRG s KLM.
Pro cestu do Middlesbrough jsem puvodne chtěl vyuzit vlak, ale pote co jsem zjistil, ze cena jízdenky na muj vybrany spoj a cas vychazela okolo 370 GBP ow v 1.tride, tak jsem se rozhodl, ze poletim s BA za cca 80 GBP do Leedsu. A odtud autem do Middlesbrough. Vse naplanovano, prezentace pripravene a tak uz jen vyrazit.
10.03.2019 PRG-AMS KLM E190: PH-EZL
Rano pri ceste na letiste jsem jeste netusil, ze neskoncim v LHR jak jsem planoval, ale v SOU, kam jsem stejne puvodne chtel letet, ale cena letenky byla neumerne vysoka. Ale pekne poporadku.
Na letiste jsem dorazil taxikem cca 2 hod pred odletem. Potreboval jsem doladit jeste par veci a stahnout nejnovejsi data ze serveru. Proto jsem zapadnul do Erste salonku, abych mel klid na praci.
Let do AMS byl v pohode, zaplneny tak na 95%. Vsiml jsem si cca 20 clenne skupinky ceskych turistu co mirili na nejake safari do Afriky. Behem letu se podava male obcerstveni formou sandwichu a piti.
10.03.2019 AMS-SOU KLM E175: PH-EXZ
Po pristani jsem to si to zamiril do Non-Schengen salonku, ktery prosel nedavno rekonstrukci. Ta se povedla na jednicku a bylo to videt.
Chytil jsem ranni vlnu odletu, takze salonek praskal ve svech. Mista bylo opravdu hodne malo, ale nakonec se mi podarilo chytit prijemny flek.
Behem snidane mne pipla SMS ze muj let ve 13:30 je zruseny a ze se mam dostavit na servise desk. Dosnidal jsem a sel tam, kam mi bylo receno. Po asi 15 min cekani mi bylo oznameno, ze muj let byl kvuli pocasi (silnemu vetru) zruseny a ze jsem byl prebookovan na let v 19 hod. Za normalnich okolnosti by mne to nevadilo, ale predstava, ze priletim v 1940 na LHR, pak nez se dostanu do pujcovny aut, plus vecerni spicka a cesta 80 mil na jih, me nejak nenadchla. Proto jsem se zeptal, zda neni nejaka jina moznost se dostat do LHR treba pres CDG nebo primym letem BA. Hodne letu bylo zruseno na vsechny strany, anebo letadla zustala v destinacich, kam drive odletela, ale uz se nemohla vratit.
Nakonec jsem pani pozadal, zda by me nemohla prehodit na let do SOU. Tam jsem puvodne chtel letet, ale jelikoz letenky byly extreme drahe, tak jsem tu moznost zavrhl. Vysvetlil jsem ji, ze stejne do SOU mam cestu z LHR a nemusim tak cekat az do 19 hod do vecera na let do LHR. Pani nasla jedine posledni misto a bez problemu mne prehodila na let do SOU v 16 hod neco. I tak jsem mel extra 5 hod k dobru pred odletem do SOU.
Jeste jsem musel zavolat na firemni cestovku CWT, abych zmenil rezervaci na vyzvednuti vozu z LHR na SOU. Tento ukol byl behem 3 min vyrizeny a ja si mohl dat neco dobreho k jidlu na obed.
Cas odletu se blizil, a tak jsem se pomalu vydal na svuj gate. Cestou jsem potkal rozvaleneho kocoura v terminalu
Let do SOU ubehl opet velmi rychle. Za cca 40 min letu jsme dosedli na drahu letiste v SOU. Jedina vec co me nastavala bylo to, ze KL nebylo schopno za 7 hod casu v AMS prehodit muj kufr na let do SOU. Byla nedele vecer, vsude zavreno, a tak jsem jako socka musel do prace ve stejnych hadrech. V pondeli se kufr taky neukazal, a priletel az v utery vecer z AMS odpolednim letem a na hotel byl dorucen nekdy okolo pulnoci.
Vyfasoval jsem Nissan Juke a vyrazil na hotel Careys Manor (byvaly lovecky zamecek). Je to muj oblibeny hotel pobliz rafinerie, v prirodnim parku New Forest, v panstvi Beaulieu. V tomto prirodnim parku se volne pohybuji zvirata kde chcou, na ulici, po cestach mezi lidmi, proste maji svoji volnost a clovek musi byt pri rizeni, obzvlast v noci opatrny, aby neco nesrazil.
Ze vseho nejvic se tesim na snidane. Clovek nemusi nic pripravovat a necha se jen obsluhovat.
Cestou do rafinerie clovek projizdi opravdovym venkovem, uzke silnici, nektere nemaji ani mosty, jen brody. A hlavne pozor na kone a jina zvirata.
Behem obedove pauzy jsem vyrazil na mista, kde to mam rad a narazil jsem na tuto prekazku na silnici.
Dalsi den jsem si ke snidani nechal udelat Hemingwayovi vejce
Ten den zacal dobrou snidani, ale pocasi bylo mizerne. Nekde byly i lokalni zaplavy a hodne rozvodnenych potoku. V Brockenhurstu silnice u high st byla zaplavena potokem. Nebyl jsem si jisty, jak je to hluboke a tak jsem sel prozkoumat situaci, nez do toho vjedu. Hodne mistnich se otacelo a jelo jinudy. Nakonec jak tudy projel jeden Land Rover, tak jsem zjistil, ze hloubka je tak 30 cm max a ze to muj Juke zvladne taky.
Jelikoz byla hnusne pocasi vecer, a na pokoji se mi moc nechtelo byt, proto jsem vyrazil na nejakou tu hodinku do wellness a bazenu.
Rano 14.3. jsem mel schuzku s jednim dodavatelem. Okolo obeda jsem vyrazil na smer LHR.
14.03.2019 LHR-LBA BRITISH AIRWAYS A319: G-EUPW
Pro cestu na letiste LHR si vzdycky davam rezervu, zvlast v mistech kde se krizi M3 s M25 muze byt nekdy velky provoz. Jeste nez jsem vratil vuz, je potreba dotankovat. Nastesti provoz okolo obeda byl minimalni a vse mi zabralo vcetne cesty ze Southamptonu po odvoz na T5 2 hod. Tim padem jsem mel cca 3 hod casu do odletu, ktery jsem vyuzil pozdnim obedem v Galleries salonku na T5.
Let do LBA bez servisu trval cca 40 min. Letiste Leeds me nijak nezaujalo. Takove nemastne neslane tuctove anglicke letiste. Na to, ze je relativne male, tak pujcovna aut je mimo terminal, kde musite shuttlem.
pokracovani nize....
Tentokrat me vitr zaval do UK na sluzebni cestu. Potreboval jsem letet do Southamptonu, pobliz kterého mame naši rafinerii v mestecku Fawley na prohlídku skladu materialu a taky se naucit procesy prijimani zboží na sklad dodaného dodavateli. Spolecne s timto jsem si naplanoval i schůzky s několika material suppliers, abych jim prezentoval nas Global Supply Chain team v Praze a taky vylepsil spolupraci co se tyce on time delivery. 2 z dodavatelu jsou v okolo 20 mil od rafinerie a a 3. ma sklad na severu Anglie v Middlesbrough.
Puvodne jsem chtěl lete do SOU, ale letenky na tuto trasu v moment nakupu byly uz pomerne vysoke. Bavim se o castce 25tis plus. v Y. Nakonec jsem jsem to vyresil tim zpusobem, ze jsem zakoupil multi-city letenku PRG-AMS-LHR/MME-AMS-PRG s KLM.
Pro cestu do Middlesbrough jsem puvodne chtěl vyuzit vlak, ale pote co jsem zjistil, ze cena jízdenky na muj vybrany spoj a cas vychazela okolo 370 GBP ow v 1.tride, tak jsem se rozhodl, ze poletim s BA za cca 80 GBP do Leedsu. A odtud autem do Middlesbrough. Vse naplanovano, prezentace pripravene a tak uz jen vyrazit.
10.03.2019 PRG-AMS KLM E190: PH-EZL
Rano pri ceste na letiste jsem jeste netusil, ze neskoncim v LHR jak jsem planoval, ale v SOU, kam jsem stejne puvodne chtel letet, ale cena letenky byla neumerne vysoka. Ale pekne poporadku.
Na letiste jsem dorazil taxikem cca 2 hod pred odletem. Potreboval jsem doladit jeste par veci a stahnout nejnovejsi data ze serveru. Proto jsem zapadnul do Erste salonku, abych mel klid na praci.
Let do AMS byl v pohode, zaplneny tak na 95%. Vsiml jsem si cca 20 clenne skupinky ceskych turistu co mirili na nejake safari do Afriky. Behem letu se podava male obcerstveni formou sandwichu a piti.
10.03.2019 AMS-SOU KLM E175: PH-EXZ
Po pristani jsem to si to zamiril do Non-Schengen salonku, ktery prosel nedavno rekonstrukci. Ta se povedla na jednicku a bylo to videt.
Chytil jsem ranni vlnu odletu, takze salonek praskal ve svech. Mista bylo opravdu hodne malo, ale nakonec se mi podarilo chytit prijemny flek.
Behem snidane mne pipla SMS ze muj let ve 13:30 je zruseny a ze se mam dostavit na servise desk. Dosnidal jsem a sel tam, kam mi bylo receno. Po asi 15 min cekani mi bylo oznameno, ze muj let byl kvuli pocasi (silnemu vetru) zruseny a ze jsem byl prebookovan na let v 19 hod. Za normalnich okolnosti by mne to nevadilo, ale predstava, ze priletim v 1940 na LHR, pak nez se dostanu do pujcovny aut, plus vecerni spicka a cesta 80 mil na jih, me nejak nenadchla. Proto jsem se zeptal, zda neni nejaka jina moznost se dostat do LHR treba pres CDG nebo primym letem BA. Hodne letu bylo zruseno na vsechny strany, anebo letadla zustala v destinacich, kam drive odletela, ale uz se nemohla vratit.
Nakonec jsem pani pozadal, zda by me nemohla prehodit na let do SOU. Tam jsem puvodne chtel letet, ale jelikoz letenky byly extreme drahe, tak jsem tu moznost zavrhl. Vysvetlil jsem ji, ze stejne do SOU mam cestu z LHR a nemusim tak cekat az do 19 hod do vecera na let do LHR. Pani nasla jedine posledni misto a bez problemu mne prehodila na let do SOU v 16 hod neco. I tak jsem mel extra 5 hod k dobru pred odletem do SOU.
Jeste jsem musel zavolat na firemni cestovku CWT, abych zmenil rezervaci na vyzvednuti vozu z LHR na SOU. Tento ukol byl behem 3 min vyrizeny a ja si mohl dat neco dobreho k jidlu na obed.
Cas odletu se blizil, a tak jsem se pomalu vydal na svuj gate. Cestou jsem potkal rozvaleneho kocoura v terminalu
Let do SOU ubehl opet velmi rychle. Za cca 40 min letu jsme dosedli na drahu letiste v SOU. Jedina vec co me nastavala bylo to, ze KL nebylo schopno za 7 hod casu v AMS prehodit muj kufr na let do SOU. Byla nedele vecer, vsude zavreno, a tak jsem jako socka musel do prace ve stejnych hadrech. V pondeli se kufr taky neukazal, a priletel az v utery vecer z AMS odpolednim letem a na hotel byl dorucen nekdy okolo pulnoci.
Vyfasoval jsem Nissan Juke a vyrazil na hotel Careys Manor (byvaly lovecky zamecek). Je to muj oblibeny hotel pobliz rafinerie, v prirodnim parku New Forest, v panstvi Beaulieu. V tomto prirodnim parku se volne pohybuji zvirata kde chcou, na ulici, po cestach mezi lidmi, proste maji svoji volnost a clovek musi byt pri rizeni, obzvlast v noci opatrny, aby neco nesrazil.
Ze vseho nejvic se tesim na snidane. Clovek nemusi nic pripravovat a necha se jen obsluhovat.
Cestou do rafinerie clovek projizdi opravdovym venkovem, uzke silnici, nektere nemaji ani mosty, jen brody. A hlavne pozor na kone a jina zvirata.
Behem obedove pauzy jsem vyrazil na mista, kde to mam rad a narazil jsem na tuto prekazku na silnici.
Dalsi den jsem si ke snidani nechal udelat Hemingwayovi vejce
Ten den zacal dobrou snidani, ale pocasi bylo mizerne. Nekde byly i lokalni zaplavy a hodne rozvodnenych potoku. V Brockenhurstu silnice u high st byla zaplavena potokem. Nebyl jsem si jisty, jak je to hluboke a tak jsem sel prozkoumat situaci, nez do toho vjedu. Hodne mistnich se otacelo a jelo jinudy. Nakonec jak tudy projel jeden Land Rover, tak jsem zjistil, ze hloubka je tak 30 cm max a ze to muj Juke zvladne taky.
Jelikoz byla hnusne pocasi vecer, a na pokoji se mi moc nechtelo byt, proto jsem vyrazil na nejakou tu hodinku do wellness a bazenu.
Rano 14.3. jsem mel schuzku s jednim dodavatelem. Okolo obeda jsem vyrazil na smer LHR.
14.03.2019 LHR-LBA BRITISH AIRWAYS A319: G-EUPW
Pro cestu na letiste LHR si vzdycky davam rezervu, zvlast v mistech kde se krizi M3 s M25 muze byt nekdy velky provoz. Jeste nez jsem vratil vuz, je potreba dotankovat. Nastesti provoz okolo obeda byl minimalni a vse mi zabralo vcetne cesty ze Southamptonu po odvoz na T5 2 hod. Tim padem jsem mel cca 3 hod casu do odletu, ktery jsem vyuzil pozdnim obedem v Galleries salonku na T5.
Let do LBA bez servisu trval cca 40 min. Letiste Leeds me nijak nezaujalo. Takove nemastne neslane tuctove anglicke letiste. Na to, ze je relativne male, tak pujcovna aut je mimo terminal, kde musite shuttlem.
pokracovani nize....
Naposledy upravil(a) alesesl dne 03. 04. 2019, 11:12, celkem upraveno 2 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Po dlouhe době opet do Southamptonu a nazpět z Durham Tees Valley
...pokracovani predchozi casti
V pujcovne jsem opet vyfasoval Nissan Juke a cekala me 60 mil cesta do Stockton-on-Tees, kde jsem mel rezervaci na ubytovani.
Schuzka s poslednim dodavatelem probehla podle predstav obou stran a dokonce se neplanovane protahla. Ale i tak jsem mel do odletu vice nez 4 hod. Jelikoz letiste v Durham je opravdu male, nedisponuje prepazkami auto pujcoven, jak zname vsude jinde. Proto jsem musel auto vratit ve meste Darlington, odkud me zavezli na letiste lidi z pujcovny.
15.03.2019 MME-AMS KLM E190: PH-EZG
Let do AMS mel male zpozdeni opet kvuli pocasi. Doufal jsem ze to stihnu nebot jsem se tesil opravdu domu, ale hlavne i na nekoho jineho.
V Ams jsme pristali na nejvzdalenejsi drahu 18R a tak taxovani zabralo dobrych 15 min. Let do PRG jsem chtel stihnout, protoze jsem se chtel potkat se segrou a jejim manzelem, kteri se ten samy den vraceli z libanek z ostrova Mauricius a leteli s KL pres AMS do PRG.
15.03.2019 AMS-PRG KLM B737-700: PH-BGN
Let do PRG nebyl nicim vyjimecnym. Nemeli jsme moznost sedet spolu, ikdyz jsem je odbavil dopredu a vybral misto vedle sebe, tak z nejakeho duvodu, dostali na checkinu jine mista. Odlet z AMS byl 20 min opozden z duvodu silneho provozu, ale v PRG jsme pristali nacas. Dalsi nemile prekvapeni me cekalo u pasu. Uz po druhe behem jednoho tydne mi nedorazil kufr.
To me docela vytocilo a tak jsem napsal KLM stiznost. Omluva prisla velmi rychle, hnedka druhy den a vcelku potesila. Za prvni ztraceny kufr mi dali jako omluvu 8000 mil do FB a za druhou ztratu kufru behem jednoho tydne 10000 mil do FB. Suma sumarum 18 tis mil, plus standartni mile za lety.
Preji hezky vikend vsem.
V pujcovne jsem opet vyfasoval Nissan Juke a cekala me 60 mil cesta do Stockton-on-Tees, kde jsem mel rezervaci na ubytovani.
Schuzka s poslednim dodavatelem probehla podle predstav obou stran a dokonce se neplanovane protahla. Ale i tak jsem mel do odletu vice nez 4 hod. Jelikoz letiste v Durham je opravdu male, nedisponuje prepazkami auto pujcoven, jak zname vsude jinde. Proto jsem musel auto vratit ve meste Darlington, odkud me zavezli na letiste lidi z pujcovny.
15.03.2019 MME-AMS KLM E190: PH-EZG
Let do AMS mel male zpozdeni opet kvuli pocasi. Doufal jsem ze to stihnu nebot jsem se tesil opravdu domu, ale hlavne i na nekoho jineho.
V Ams jsme pristali na nejvzdalenejsi drahu 18R a tak taxovani zabralo dobrych 15 min. Let do PRG jsem chtel stihnout, protoze jsem se chtel potkat se segrou a jejim manzelem, kteri se ten samy den vraceli z libanek z ostrova Mauricius a leteli s KL pres AMS do PRG.
15.03.2019 AMS-PRG KLM B737-700: PH-BGN
Let do PRG nebyl nicim vyjimecnym. Nemeli jsme moznost sedet spolu, ikdyz jsem je odbavil dopredu a vybral misto vedle sebe, tak z nejakeho duvodu, dostali na checkinu jine mista. Odlet z AMS byl 20 min opozden z duvodu silneho provozu, ale v PRG jsme pristali nacas. Dalsi nemile prekvapeni me cekalo u pasu. Uz po druhe behem jednoho tydne mi nedorazil kufr.
To me docela vytocilo a tak jsem napsal KLM stiznost. Omluva prisla velmi rychle, hnedka druhy den a vcelku potesila. Za prvni ztraceny kufr mi dali jako omluvu 8000 mil do FB a za druhou ztratu kufru behem jednoho tydne 10000 mil do FB. Suma sumarum 18 tis mil, plus standartni mile za lety.
Preji hezky vikend vsem.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 03. 04. 2019, 11:14, celkem upraveno 1 x.
Re: Po dlouhe době opet do Southamptonu a nazpět z Durham Tees Valley
Hezké čtení na úterní večer. Děkuji
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 340
- Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
- Oblíbené typy letadel: A340-600
B747-400 - Pohlaví: muž
- Bydliště: ZLN/PRG
- Stav: Offline
Re: Po dlouhe době opet do Southamptonu a nazpět z Durham Tees Valley
Pěkný trip report.
Jo, LBA mně vždy sralo s pasovkou, přistály dvě letadla a ta malá chodba byla hned plná lidí...
V Middlesbrough jsi byl v rafinérce vedle jaderné elektrárny ? Je tam pěkně velké golfové hřiště
Jo, LBA mně vždy sralo s pasovkou, přistály dvě letadla a ta malá chodba byla hned plná lidí...
V Middlesbrough jsi byl v rafinérce vedle jaderné elektrárny ? Je tam pěkně velké golfové hřiště
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Po dlouhe době opet do Southamptonu a nazpět z Durham Tees Valley
Roiman4 píše:Pěkný trip report.
V Middlesbrough jsi byl v rafinérce vedle jaderné elektrárny ? Je tam pěkně velké golfové hřiště
Diky. Ne nebyl jsem tam v rafinerce. Nic tam nase firma nema. Byl jsem navstivit jednoho dodavatele - Van Leeuwen ve Skippers Lane Industrial Estate.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Po dlouhe době opet do Southamptonu a nazpět z Durham Tees Valley
Lkprak píše:Hezké čtení na úterní večer. Děkuji
Diky za precteni a preji hezky vecer. Tento rok me ceka vic takovych cest po anglickem venkove za nasimi "key" dodavateli. Tak uvidim, kam me vitr zase zavane.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 03. 04. 2019, 11:56, celkem upraveno 1 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Po dlouhe době opet do Southamptonu a nazpět z Durham Tees Valley
Hezke. A hezky NS salonek, krucinal, AMS mam domovske letiste, ale lidi me predbihaj ja az v kvetnu. Ale novy Schengen Aspire lounge jsem dal v prvni den, tak 2 hodky po otevreni!
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 712
- Registrován: 21. 02. 2010, 00:55
- Bydliště: LHR
- Stav: Offline
Re: Po dlouhe době opet do Southamptonu a nazpět z Durham Tees Valley
alesesl píše:Tento rok me ceka vic takovych cest po anglickem venkove za nasimi "key" dodavateli. Tak uvidim, kam me vitr zase zavane.
tak si na těch příštích dej víc záležet - úroveň reportu dost snižuje nejen hromada gramatických chyb, ale i těch geografických (což zarazilo, když jsi se zmínil, že jsi v okolí SOU nebyl poprvé...).
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Po dlouhe době opet do Southamptonu a nazpět z Durham Tees Valley
rpet píše:alesesl píše:Tento rok me ceka vic takovych cest po anglickem venkove za nasimi "key" dodavateli. Tak uvidim, kam me vitr zase zavane.
tak si na těch příštích dej víc záležet - úroveň reportu dost snižuje nejen hromada gramatických chyb, ale i těch geografických (což zarazilo, když jsi se zmínil, že jsi v okolí SOU nebyl poprvé...).
Omlouvam se za gramaticke chyby, ktere jsem po opetovnem precteni znovu opravil.
Co se tyce geografickych chyb, tak bych se rad dozvedel vice co mate na mysli?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 712
- Registrován: 21. 02. 2010, 00:55
- Bydliště: LHR
- Stav: Offline
Re: Po dlouhe době opet do Southamptonu a nazpět z Durham Tees Valley
Carey Manor se zcela určitě nenachází na území Beaulieu Abbey, protože se nachází v Brockenhurst, správní jednotka New Forest a pokud se nemýlím, pak správním městem je Lyndhurst (a nebo se pletu a je jím Lymington...).
Beaulieu Abbey sice kdysi byla samostatnou farností, nadřazenou tehdejší vesnici Beaulieu, ale to již samozřejmě neplatí, z Beaulieu je dnes maloměsto a z Abbey se stala (pouze) historická a muzejní lokalita s poměrně známým National Motor Museum, kde jsem v roce 2014 nafotil cca 300 úžasných fotek perfektně zachovalých historických i méně historických vozidel - vřele doporučuju k návštěvě, stojí to za to. A 3 hodiny stačit asi nebudou
Beaulieu Abbey sice kdysi byla samostatnou farností, nadřazenou tehdejší vesnici Beaulieu, ale to již samozřejmě neplatí, z Beaulieu je dnes maloměsto a z Abbey se stala (pouze) historická a muzejní lokalita s poměrně známým National Motor Museum, kde jsem v roce 2014 nafotil cca 300 úžasných fotek perfektně zachovalých historických i méně historických vozidel - vřele doporučuju k návštěvě, stojí to za to. A 3 hodiny stačit asi nebudou
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Po dlouhe době opet do Southamptonu a nazpět z Durham Tees Valley
rpet píše:Carey Manor se zcela určitě nenachází na území Beaulieu Abbey, protože se nachází v Brockenhurst, správní jednotka New Forest a pokud se nemýlím, pak správním městem je Lyndhurst (a nebo se pletu a je jím Lymington...).
Beaulieu Abbey sice kdysi byla samostatnou farností, nadřazenou tehdejší vesnici Beaulieu, ale to již samozřejmě neplatí, z Beaulieu je dnes maloměsto a z Abbey se stala (pouze) historická a muzejní lokalita s poměrně známým National Motor Museum, kde jsem v roce 2014 nafotil cca 300 úžasných fotek perfektně zachovalých historických i méně historických vozidel - vřele doporučuju k návštěvě, stojí to za to. A 3 hodiny stačit asi nebudou
Jinak spravny nazev je Careys Manor jen pro upresneni. Jinak mistni znalosti mate dobre. V Beaulieu je hotel Montague Arms (kde obcas taky prespavam, kdyz cena v Careys Manor vyskoci nad 250 GBP za noc), ktery spada pod Careys Manor, tak proto jsem si to asi spletl s tim Beaulieu Abbey.
Mimochodem National Motor Museum urcite stoji za navstevu. Nejvic se mi libila James Bond kolekce. Ale uz jsem tam byl davno, vic jak 10 let to bude. Krom Beaulieu, je moc hezky u more v Lepe nebo Calshotu. Co se tyce dobreho jidla, tak The Ship Inn v Lymingtonu, nebo On the Rocks v Yarmouth, na ostrove Wight no a pivko na to se da jit do hodne podniku, ale par ktere stoji za tu atmosferu bych jmenoval. Jednim z nich je treba Pilgrim Inn na okraji New Forestu v Marchwoodu, anebo The Turfcutters Arms v East Boldre.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 712
- Registrován: 21. 02. 2010, 00:55
- Bydliště: LHR
- Stav: Offline
Re: Po dlouhe době opet do Southamptonu a nazpět z Durham Tees Valley
Jj, Careys Manor, z nějakého důvodu mi pořád to "s" vypadává - to i přes to, že už jsem tam dvakrát zavážel, takže bych to měl mít v hlavě nastavený... O druhém hotelu jsem do teď ani netušil, ale určitě si to zapamatuju, mezi klienty sice business travellers nemám, ale člověk nikdy neví a lokální znalosti se cení...
Jinak k muzeu: já tam jel fotit cíleně ty starší, historický auta a "30-tá léta", z těch jsem byl dost unešenej. a taky z instalace "pravděpodobně tvého zaměstnavatele (?)"
Jinak k muzeu: já tam jel fotit cíleně ty starší, historický auta a "30-tá léta", z těch jsem byl dost unešenej. a taky z instalace "pravděpodobně tvého zaměstnavatele (?)"