JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2717
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, brzy PRG Zapad
Status: Offline

JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvekod alesesl » 02. 05. 2019, 10:33

O spolecnosti JONAIR, ktera leta na trase Pajala – Lulea 2x denne v pracovnich dnech a 1x v nedeli jsem vedel hodne dlouho. Na severu Svedska jsem jiz jednou byl s Krystofem, z tohoto fora, kdyz jsme se chteli proletet s BA ATP u dnes jiz zkrachovale spolecnosti Nextjet. Tehda jsme leteli ARN-KRF-GEV, AJR-LYC-ARN, byly to 4 fantasticke lety a hodne vzpominek. Ale uz v dobu jsem vedel, ze se na sever teto zeme podivam znovu, hlavne kvuli spolecnosti JONAIR, malemu pidi letisti Pajala a moznosti se proletet s neobvyklym typem letadla na pravidelne lince. JONAIR prodava lety vetsinou 3-4 mesice dopredu a ceny jsou fixni, Jak jsem vysledoval, tak nejlevnejsi letenka (pokud clovek neni senior nebo student), jde sehnat za 495 SEK jednim smerem. Za tuto cenu se prodavaji max 3 mista v letadle, a pak to vyskoci na 695 SEK. Proto jsme ve finale dali tuto cestu ve trech (Misa z PRG a Milan z BRQ).

Nejdrive jsme naplanovali vsechny lety okolo a jako posledni jsme zakoupili let se spolecnosti JONAIR.

Pro cestu do ARN jsme zvolili CSA. V momentu nakupu to bylo jeste jako CSA s A319, ale az pozdeji se to zmenilo na opt by Smartwings B737-700. Ikdyz Smartwings moc nemusim, tak let do 2 hod se da prezit. Chteli jsme se priblizit k Pajala co nejvic a tak padla volba na jiz navstivene mesto Gallivare. Od dob Nextjetu se cesta na sever trosku zmenila a na scenu vstoupila polsko/estonska spolecnost Nordica. V Gallivare jsme meli v planu prespat jednu noc, v patek rano pochodit po meste a chytit bus okolo obeda z Gallivare do Pajala.

Na patek odpoledne jsme naplanovali Pajala – Lulea. Pak jsme premysleli kam z LLA dal. Ceny na ruzne kombinace byly relativne drahe a tak jsme se rozhodli koupit let se SASem pres ARN do finskeho Turku. V Turku prenocovat a rano finskym pendolinem do Helsinek. V HEL jsme chteli posedet a posaunovat se ve Finnair non-schengen salonku, ktery ma fantasticke jidlo, piti a servis. K nasi smule jsme zjistili, ze tento salonek zrovna prochazi rekonstrukci a tim padem jsem meli utrum od jeho navstevy.

Nase cesta do LHR byla jeste spolecna. Misa zustaval v Londyne do utery. Ja a Milan jsme meli rezervovany Premier Inn na T4. Milan letel v nedeli ze STN do BRQ a ja mel v planu letet s AF pres CDG do WRO. Pro cestu z WRO jsem zvolil vlak do Lichkova a pote z Lichkova pres Usti nad Orlici do Prahy, s prijezdem nekdy pred 20 hod na hlavni nadrazi.

mapa.JPG
mapka mych letu
mapa.JPG (95.1 KiB) Zobrazeno 855 x


28.03.2019 PRG-ARN SMARTWINGS B737: OK-SWW

Rano jsme se sesli vsichni 2 v Erste Salonku na neco k zakousnuti a par drinku, nez jsme se presunuli na odletovou branu.

1.jpg
palubni listek


2.jpg
El Al Up je uz taky minulosti


Let do ARN byl poklidny. Cast jsem ho prospal a cas jsem venoval sledovanim toho co slo videt z okna. Z palubniho prodeje jsem si nic nezakoupil, vyber nebyl nijak zajimavy.

3.jpg
Po 2 hod letu se blizime ke Stockholmu



Prilet do ARN byla na T2. Milne jsme si mysleli, ze se dostaneme do T5 na odlet Nordicy (cislo letu LOT). Vubec mne nedoslo, ze lety na domacich linkach mimo SAS odletaji z T3, kde nic neni a i samotny check in otevira 30 min pred odletem. Nastesti jsme byli jiz odbaveni a proto jsme si rekli, ze zkusim projit security na terminalu 4 a zkusit stesti se vstupem do salonku tam, aby jsme nejak preckali tech 6 hod do odletu. Vse se podarilo na 1 a nebyly zadne komplikace.

4.jpg
OK-SWW po priletu z PRG


5.jpg
Regionalni lety z Terminalu 3


Puvodne jsme meli letet v 17:35 pres Arvidsjaur do Gallivare, ale par mesicu pred zacatkem cesty prisla zmena itinerare na odlet ve 21 hod. Let v 17:35 koncil v Arvidsjauru a nepokracoval do Gallivare. Ale nasemu novemu letu ve 21 hod nastesti zustalo mezipristani v AJR.

6.jpg
Salonek byl narvany


Na vsechno se stala fronta a jen ukoristit 3 mista vedle sebe byl docela boj.

7.jpg
ale curry polevka byla vyborna


8.jpg
v podvecer pak ve velkem sly na odbyt parky


28.03.2019 ARN-AJR NORDICA CRJ900: ES-ACC

Salonek jsme opustili cca hodinu pred odletem. Museli jsme se dostat ven z T4 a projit znova security na T3. I tak jsme meli vice nez dost casu nazbyt.

9.jpg
Jeden let, 2 ruzne palubenky


10.jpg
muj 2. let do Gallivare


11.jpg
Nastup do CRJ900 od Nordicy. Myslim, ze tyto barvy se docela povedly


12.jpg
Behem letu se podavalo male obcerstvni


Pristani v AJR bylo dosti divoke a uz jsem si myslel, ze pujdeme na go-around. Nastesti to piloti zvladli bravurne, ale jelikoz jsme sedli dosti pozde, tak se muselo velmi prudce brzdit. V AJR byla cca 15 min zastavka, behem cca 10-12 pax vystoupilo, nikdo nepristoupil. Behem zastavky jsem si mohl odfotit terminal letiste ze schudku.

13.jpg
Budova letiste AJR


28.03.2019 AJR-GEV NORDICA CRJ900: ES-ACC

Let do GEV trval necelych 20 min. Na severu na privitalo jeste zimni pocasi, foukal silny vitr, poletoval snih. MHD z letiste zadna nejezdi, proto jsme si dopredu domluvili taxi. Mimo jine na nasem letu bylo nekolik cesky mluvicich pax mimo nas, coz nas mile prekvapilo.

14.jpg
Tak zase nekdy Nordico


15.jpg
ES-ACC tu bude nocovat


16.jpg
Budova letiste Gallivare z plochy


17.jpg
Stejnou fotku jsem vyfotil pred par lety pri ceste s Krystofem


18.jpg
Budova letiste z ulice


Ubytovani na severu leze do penez. Ale podarilo se nam zarezervovat pokoj pro 3 v Gällivare Bed & Breakfast za cca 100 eur/noc se snidani. Po prijezdu na ubytko jsme zalehli, nebot bylo pozde a pani domaci na upozornila, aby jsme nerusili ostatni hosty.

Rano nas privital slunecny den, ktery se behem snidane promenil ve snehovou vanici. Ale za 20 min svitilo opet slunicko. Pocasi jako na kolotoci. Po snidani a ranni ociste jsme vyrazili do mesta, podivat se jak tu zije. Ale moc jsme toho nenachodili, protoze byla opravdu zima a foukal studeny vitr. Nastesti do odjezdu busu nas delily jen 3 hodiny.

19.jpg
nas pokoj v Gällivare Bed & Breakfast


20.jpg
Vyber u snidane


21.jpg
Je moznost si pronajmout i tuto venkovni chatku


22.jpg
Björkmansvägen po ranu


23.jpg
cestou do centra


24.jpg
Autor TR se nevzal moc teple obleceni sebou


25.jpg
Gällivare kyrka


26.jpg
Vlakove nadrazi od ktereho nam jel bus smer Palaja


27.jpg
Tato vybava do techto koncin se urcite hodi


Cesta busem do Pajaly trva neco malo pres 2 hod. Uplne do Pajaly jsme nechteli, nebot letiste je cca 20 km od mesta. Nejblizsi zastavka u letiste byla cca 4 km. Na tu jsme meli taky koupenou jizdenku. Ale jak jsme zjistili, autobus jede okolo letiste, ale zastavka tam neni. Proto jsme ridice pri nastupu pozadali, zda by nam u letiste nezastavil. Nebyl s tim problem, jen se mame prihlasit jak se budeme blizit.

28.jpg
Nas bus spolecnosti Länstrafik Norrbotten


29.jpg
Behem jedne z mnoha zastavek po ceste


Na letiste jsme dorazili s 3 hod predstihem. Vzesla docela dulezita otazka, zda bude budova letiste otevrena, nebo budeme nekde trcet v zime par hod, nez ji otevrou.

30.jpg
Jsme tu spravne


32.jpg
Budova maleho letiste Pajala


31.jpg
Rezervovane parkovani


Pokracovani nize....
Naposledy upravil(a) alesesl dne 02. 05. 2019, 15:05, celkem upraveno 5 x.


alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2717
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, brzy PRG Zapad
Status: Offline

JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR

Příspěvekod alesesl » 02. 05. 2019, 10:35

Nastesti byla budova letiste otevrena. Venku by se nam moc cekat nechtelo, ale nic jineho by nam stejne nezbylo. Neni zde zadna security. Pani za prepazkou si odfajkne Vase jmeno na seznamu pax a pote se projde do male mistnosti, kde se kavovar zdarma. Jak uz jsem uvedl neni zde zadna security kontrola.

Na dnesnim letu nas bylo 5 pax celkem.

29.03.2019 PJA-LLA JONAIR BEECH 200 SUPER KING AIR: SE-LTL

33.jpg
Odbavovaci prepazka


34.jpg
Vez - zdravim PavelPMI


35.jpg
cekarna na odlet


36.jpg
Venku zacalo poradne chumelit


Jsem se pani na checkinu ptal, zda jsou lety nekdy zrusene, ktere kvuli pocasi. Odpoved jsem dostal v tom smyslu, ze kvuli pocasi jsou velmi zridka zrusene, jedine ruseni letu se kona kvuli technickym problemum.

Asi 20 min pred odletem se konal nastup. Druhy pilot asistuje pri nastupu a taky provadi bezpecnostni instrukce. Na jedne ze sedacek byl kosik s jidlem a pitim.

37.jpg
Nase kraska SE-LTL (rok vyroby 1979)


38.jpg
Predek


39.jpg
i s vezi


40.jpg
bezpecnostni instrukce, ktere nevidam tak casto


41.jpg
Absence dveri od pilotni kabiny je idealni


42.jpg
nase banda


43.jpg
je pred nami 35 min let do Lulea


Let do Lulea byl naprosto klidny. Cekal jsem, ze to bude horska draha, ale naprosto v pohode. Pri priblizeni s nami docela hazel bocni vitr, ale posadka zvladla pristani na jednicku. Bylo zajimave letet nad nazmrzlym morem. To jsem dlouho nevidel, od meho pobytu v Kanade. Misa natacel i nejake video, ktere sem zkusim pozdeji hodit.

44.jpg
Basta behem letu


45.jpg
Snad se nekdy zase uvidime JONAIRe


46.jpg
DY na letisti LLA


47.jpg
Terminal letiste LLA


Na odlet do ARN byl v 1930. Letiste je relativne male, prevazne obsluhuje lety do ARN. Na let do STO jsem byl taky nateseny, nebot byla zmena typu na ne moc obvykly Boeing 737 verze 600. Uz jsem mel tu cest s touo verzi letet jak u SAS, tak i u Malevu, ale porad je to exoticky bulik neco jako 318 u Airbusu.

29.03.2019 LLA-ARN SAS B736: LN-RPG

48.jpg
Check in


50.jpg
FIDS


49.jpg
To by se mi libilo mit doma


51.jpg
Palubenka na oba vecerni lety


Let byl natriskany do posledniho mistecka. Cesta do ARN se mi zdala nekonecka, ikdyz clovek musi vzit v potaz, ze Svedsko je velka zeme. Po priletu jsme zamirili do salonku na T5 na veceri pred odletem do Turku.

52.jpg
B736 po priletu z LLA


53.jpg
Vecere


54.jpg
V salonku bylo minimum lidi. Vecerni spicka se chylila ke konci


29.03.2019 ARN-TKU SAS (op flyBE) ATR76: G-FBXB

Jak boarding, tak i samotny let do TKU bylo pomerne rychly a nacas. V TKU jsme pristali neco po pulnoci. Behem cca 30 min pristaly po sobe 3 stroje. Krom naseho, tak jeste AY z HEL a BT z RIX. Taxi za 10km jizdu bylo pres 30 eur, tak jsme se rozhodli pockat na letistini bus za 3 ecka.

55.jpg
G-FBXB po priletu do TKU


56.jpg
Terminal letiste Turku


57.jpg
i zde meli hezky model


58.jpg
Jsme spravne v Turku


Ubytovani jsme meli v hotelu pobliz vlakoveho nadrazi. Chteli jsme co nejdrive na kute, nebot rano okolo 8 hod nam jel vlak finiskych zeleznich na letiste v HEL s prestupem v Pasila. Jizdenku jsme kupovali s predstihem a vysla necelych 9 eur na os.

59.jpg
Vlakove nadrazi Turku


60.jpg
Pendolino finskych zeleznic


30.03.2019 HEL-LHR BRITISH AIRWAYS A320: G-EUYA

61.jpg
Peron na letisti HEL


62.jpg
Moc hezka tabule s informacemi o odletech


Prvni salonek co jsme zkusili byl Almost@home Lounge

63.jpg
prostredi jakz takz


64.jpg
ale co se tyce jidla a piti, tak to byla bida


Proto jsme se presunuli do Finnair Schengen lounge

66.jpg
ktery ma prijemne prostredi a vyhled na plochu


65.jpg
vyborne kolace


67.jpg
a dobre jidlo


Po par hodinach precpavani, popijeni a planovani dalsich vyletu, byl cas se presunout na gate. Nastup na let do LHR byl busmo.

69.jpg
nase 320 v HEL


68.jpg
A330 na vedlejsi stojance


Let do LHR byl poklidny, dlouhy a ve znameni odpocinku a spanku. Pristani na cas, a po kratkem taxovani jsme byli na gatu. Prosli jsme spolecne pres pasovku ven z terminalu. Rozloucili se s Misou a poprali mu hezky zbytek pobytu v LON. S Milanem jsme se vydali na T4 metrem, kde jsme meli zamluvene ubytovani v Premier Innu. Kdyz clovek rezervuje hodne dopredu, tak se da dostat na velmi prijemne ceny, v nasem pripade 34 GBP pro 2 na jednu noc za Twin Room. Na veceri jsme si zasli do hotelove restaurace. Nakonec padla volba na Guiness s Fish & Chips. Nechtel jsem moc ponocovat, jelikoz me cekalo brzke ranni vstavani na odlet v 6:40.

70.jpg
G-EUYA po priletu z HEL


72.jpg
Vecere v Premier Inn


Pokracovani nize....
Naposledy upravil(a) alesesl dne 02. 05. 2019, 11:18, celkem upraveno 2 x.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2717
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, brzy PRG Zapad
Status: Offline

JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR

Příspěvekod alesesl » 02. 05. 2019, 10:36

Posledni cast TR.

31.03.2019 LHR-CDG AIR FRANCE A321: F-GTAH

Rano jsem se vytratil z pokoje jako mysicka, abych Milana zbytecne nebudil. Ani nevim proc jsem koupil letenku LHR_CDG_WRO an ne do PRG. Nejak jsem toho mel uz dost a tesil se domu. Na prestup v CDG jsem mel v letence 55 min, a tak jsem tajne doufal, ve zpozdeni na odletu z LHR a ze bych nestihl let do WRO. CDG-WRO leta jen jednou denne, a tak bych je pozadal o prebookovani do PRG.

V kiosku jsem si vyzvedl palubni listek a zamiril si to do salonku na neco pod zub.

71.jpg
Boarding pass na oba lety


73.jpg
Rano ve Skyteam salonku jeste nikdo nebyl


74.jpg
Vajicka se nedala jist, hruza des


75.jpg
Absence okynka kompenzovalo misto na nohy


Jelikoz byl prilet na 2E a odlet z 2G, tak jsem se vylozene coural. Nechtel jsem stihnout let do WRO.

76.jpg
FIDS


Na 2G jsem jel autobusem co jezdi mezi terminaly. Kdyz jsem vystoupil na 2G tak uz svitilo last call. Tupe jsem se sel pomalu podivat na gate, zda neni uz nahodem uzavreny, a v tom me odchytil personal a rikal, jestli neletim do WRO. Nikde v terminalu krom me a zamestnancu nebyl. Tak jsem sel s pravdou a ven a byl jsem posledni nastupujici pax na ten let. Skoda no jsem si rikal.

31.03.2019 CDG-WRO HOP! E190: F-HBLE

Let byl uzavren vice mene na cas a pomalu jsme taxovali na start k draze 09L.

77.jpg
Nastup do HOP!


78.jpg
Dasenka od Luxairu smer LUX


79.jpg
Jsem si myslel na chvilku ze na me cumi Alzak


Tedka byla rada na nas odstartovat. Najednou jako by se chtel rozjet, ale neslo mu to. Nevim co byl za problem, ale stalo se to tak 3x a pak to vzdali. Hasici nas eskortovali zpet k terminalu a ja pomalu doufal, ze mozna let opravdu nestihnu, ze bude kvuli technickym problemum zruseny.

80.jpg
Hasici uz na nas cekali


81.jpg
Znova pristavit schudky a pockat na techniky


Asi po hodine na zemi nam bylo oznameno, ze je vsechno v poradku a muzeme pokracovat smer WRO. Ach jo, a ja uz se tesil, ze pujdeme zpet do terminalu.

82.jpg
Technicka podpora odchazi


83.jpg
Tentokrat start z drahy 08R


84.jpg
Obcerstveni behem letu


Jelikoz jsme odleteli s hodinovou sekerou a ja mel mezi priletem do WRO a odjezdem vlaku do Lichkova asi 1:40hod, tak jsem zacinal byt nerovozni, jestli ten vlak stiham nebo ne. Jakonec jsme neco dohnali behem letu a pristali jsme presne 60 min pred odjezdem meho vlaku. MHD jsem neresil, nebot mne za 1. ujelo a za 2. bych to nestihal. Proto jsem vyletl z terminalu jako strela a odchytl prvni taxik pred budovou. Rekl jsem mu, ze za 40 min musim stihnout byt na nadrazi na odjezd sveho vlaku. Jelikoz byla nedele, a pobozni polaci se vraceli z kostelu, tak ve meste byla spicka jako v pondeli rano. Na nadrazi jsem nakonec dorazil 7 min pred odjezdem vlaku a do vlaku se usadil 2 min pred jeho odjezdem. Uff si rikam, jeste ze jsem to stihl, nechtel bych tu trcet dalsich xxx hod a hledat nahradni spojeni.

85.jpg
Adria Airways na letu LH do MUC


86.jpg
Vlak kterym jsem jel do Lichkova


Cesta vlakem utikala v pohode a po Klodzsko. Zde bylo oznameno, ze mezi Klodzskem a Gorzanów je vyluka a ze se pojede busem. To by az tak nevadilo, nez jsme dorazili do Klodzska a bus nikde. Bus dorazil cca hod po prijezdu vlaku a ja v tu dobu vedel, ze uz nestiham navazujici spoj z Lichkova pres Usti nad Orl. do Prahy. Jeste, ze jsem to mel koupene zvlast, tak jsem jizdenku CD zrusil a nechal si vratit penize. Tedka to jde do 15 min pred odjezdem zdarma s vracenim plne castky jizdneho. Podle situace jsem si pak booknul novou jizdenku, abych stihal vlak po prijezdu z WRO. Nakonec jsem jel dalsim vlakem z Lichkova a do PRG dorazil namisto 18 hod neco malo pred 20 hod.

87.jpg
Nadrazi Lichkov


Doufam, ze se Vam tento TR libil a ze jsem potesil fanousky letani s neobvyklym typem letadla na pravidelne lince.

beardie
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 890
Registrován: 08. 10. 2011, 18:58
Bydliště: BRQ
Status: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvekod beardie » 02. 05. 2019, 12:59

super ako vzdy!
niekedy ma musis zobrat na vylet :P

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 543
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Status: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvekod MarcosFT » 02. 05. 2019, 15:53

Pěkný výlet, jsem rád, že Mišánek dostává doma povolenky k výletům. Ať to lítá dobře dál!


alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2717
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, brzy PRG Zapad
Status: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvekod alesesl » 02. 05. 2019, 19:36

MarcosFT píše:Pěkný výlet, jsem rád, že Mišánek dostává doma povolenky k výletům. Ať to lítá dobře dál!


Diky. Jojo dostava... :D

beardie píše:super ako vzdy!
niekedy ma musis zobrat na vylet :P


tak se ozvi, na podzim planujeme dalsi akci neobvykle typy letadel.

Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1122
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Status: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvekod Lkprak » 02. 05. 2019, 20:51

Hezká exotika. A pěkné počtení :thumbup:

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2676
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvekod Fabo » 04. 05. 2019, 17:36

Tak isto, super ako vzdy.

A vdaka za sprostredkovanie ranneho odletu z LHR do CDG, caka ma to o 2 tyzdne :) akurat z HIXu, nie Premier Inn.

Kam sa ti mam ozvat na tu jesen? Asi by som sa pridal, aspon na cast...

pavelpmi
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Příspěvky: 2100
Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Palma de Mallorca
Status: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvekod pavelpmi » 04. 05. 2019, 21:16

Díky za pozdrav! Líbí se mi vaše cesty! :clap:

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2717
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, brzy PRG Zapad
Status: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvekod alesesl » 05. 05. 2019, 19:35

Fabo píše:Tak isto, super ako vzdy.

A vdaka za sprostredkovanie ranneho odletu z LHR do CDG, caka ma to o 2 tyzdne :) akurat z HIXu, nie Premier Inn.

Kam sa ti mam ozvat na tu jesen? Asi by som sa pridal, aspon na cast...


Dekuji. Napis do SZ kontakt na sebe a pak se spojime.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2717
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, brzy PRG Zapad
Status: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvekod alesesl » 05. 05. 2019, 19:36

pavelpmi píše:Díky za pozdrav! Líbí se mi vaše cesty! :clap:


Neni zac, vim, ze mas rad veze, tak se snazim vzdy nejakou exotickou vyfotit.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2717
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, brzy PRG Zapad
Status: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvekod alesesl » 05. 05. 2019, 19:37

Lkprak píše:Hezká exotika. A pěkné počtení :thumbup:


Jsou i vetsi exotiky, ale toto je urcite takova mala evropska exotika. :)

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1610
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Status: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvekod Airbus380 » 05. 05. 2019, 21:26

Pěkný výlet včetně zajímavé cesty zpět přes Turku. Na ten Jonair už bych býval byl skoro zapomněl, teď si ho zase musím zařadit do plánu. Je to těžký, místo aby exotické linky postupně ubývaly s tím, jak je člověk jednu po druhé prolítává, stále přibývají nové :D

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2717
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG, brzy PRG Zapad
Status: Offline

Re: JONAIR & a let s jejich BEECH 200 SUPER KING AIR (TR komplet)

Příspěvekod alesesl » 06. 05. 2019, 12:00

Airbus380 píše:Je to těžký, místo aby exotické linky postupně ubývaly s tím, jak je člověk jednu po druhé prolítává, stále přibývají nové :D


Naprosto te chapu a mam z toho stejny pocit. Cesta je cil a clovek musi kracet vstric novym dobrodruzstvim.

:lol:



Zpět na “Trip reporty”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů