Vegas! (dokončeno)

Dominic
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 15
Registrován: 02. 02. 2016, 15:53
Oblíbené typy letadel: A310
737
787
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Vegas! (dokončeno)

Příspěvek od Dominic »

Vítám Vás u svého druhého trip reportu na tomto serveru. Jmenuji se Dominik, je mi 19 let a jsem student. Na přelomu října a listopadu minulého roku jsem měl možnost vyrazit na 10 dní na jihovýchod Spojených států amerických. Úkol zněl jasně, najít co nejlevnější letenky do Phoenixu nebo Las Vegas během podzimních prázdnin (protože jsem maturitní ročník) nejlépe s odbaveným zavazadlem.