SFO-BOS
Napsal: 30. 01. 2020, 06:25
Tohle ráno už jsem vstával na budík - tedy, adaptace na west-coast time už se podařila - práv včas abychom v tom zase udělali trošku bugr.
Loučíme se s tramvajkami, koukáme zespoda na Oakland Bay Bridge a jedeme kolem arény kde se hraje basket (říkal kolega, který tam prý doběhl (!)
Na letišti máme jako vždy dost času - tentokrát mne vyhmátl celotělový skenner - celá záda mi svítí červeně. Že jestli je nemám spocená - no, mám, takže jen si mne osahejte, dobrou chuť... Čas trávíme lozením po letišti, část E-F je vyhrazena United, tak koukám na Bulíčka, ale obdivuju hlavně Dreamlinera... Je to opravdu hezké letadlo, ne taková obvyklá trubka.
Náš Gate F21 je samozřejmě zase to nejvzdálenější, co se dá na letišti najít, cesta z hlavního traktu je přes dva travelátory - po cestě potěší na špagátech velké modely z Bitvy o Británii (Ala nikdy před tím tolik lidí nemuselo být vděčných tak malému množství....)
U Gatu už je dav a video hlásí "boarding on time" - ovšem řečeno slovy klasika - Kam se sereš Máchale, když Ti chybí letadlo. A ono dost dlouho opravdu chybí, nakonec se však objeví a razí si to cestu k našemu gatu.
UA1865, BOS-SFO, B757-200W, LF=100%
Na tenhle let jsem se těšil, s 757 jsem ještě neletěl a mně se tenhle typ velmi líbí - ten čumák je daleko hezčí než u Bulíka a tak zajímavě prosedlý spodek trupu také jinde není k nalezení. Proti odletové ceduli se letadlo nakonec doplnilo opravdu do plna. Máme jako skupina přední řady a na nich se skví Economy Plus. Fakt? Ani nedýchám, ale ano! Má řada 9 má velmi slušný legroom - omezující je spíše šířka sedaček, kdy se se sousedy dloubu do jejich loktů. Ale legroom a poduška hlavy jsou více než dostatečné.
Poněkud nám roste zpoždění, neboť IFE se rozhodlo stávkovat - nakonec ho nahodí a hele - Linux. Ovšem já se přihlašuju tak úspěšně, že ho přepnu do čínštiny - vzpomínám na doby, když jsme tak přepnuli kamarádce mobil do arabštiny. Za chvíli ovšem IFE zase vypadne a mi jdeme na start zase bez něho. Posádka se vytrvale omlouvá.
Zase pár žánrových obrázků puškáry a ostatních letadel a jdeme na start - 757 jde hezky "za plynem" a rozhodně to nepřipomíná to trápení s 737 v IAD.
Po dosažení letové hladiny přichází další překvapení dne - jídlo! Opravdové jídlo. Není ho moc, ale je to jídlo! Máslo nebylo, takže roztíratelnost nehodnotíme. Žádám své oblíbené kafe a kolu, stevard dí že to či to - pak ovšem doplňuje, že samozřejmě mohu dostat oboje a že nás baví místo nefunkčního IFE.
Nakonec i to IFE rozchodí, před přistáním dostáváme ještě malý snack - takže to celé připomíná spíše transatlantický let než transkontinentál - celkově vzato spokojenost.
Po přistání na BOS přejímáme kufry a je nám přistaven busík hodně podobný tomu co jsme měli v SF - takže mám všichni svá oblíbená místa.
Už za hluboké tmy dorážíme do našeho hotelu olbřímí velkosti - v každém patře je 111 (ano one-eleven) pokojů.
Nu a je čas dát si dvacet, ty tři hodiny budou chybět...
Loučíme se s tramvajkami, koukáme zespoda na Oakland Bay Bridge a jedeme kolem arény kde se hraje basket (říkal kolega, který tam prý doběhl (!)
Na letišti máme jako vždy dost času - tentokrát mne vyhmátl celotělový skenner - celá záda mi svítí červeně. Že jestli je nemám spocená - no, mám, takže jen si mne osahejte, dobrou chuť... Čas trávíme lozením po letišti, část E-F je vyhrazena United, tak koukám na Bulíčka, ale obdivuju hlavně Dreamlinera... Je to opravdu hezké letadlo, ne taková obvyklá trubka.
Náš Gate F21 je samozřejmě zase to nejvzdálenější, co se dá na letišti najít, cesta z hlavního traktu je přes dva travelátory - po cestě potěší na špagátech velké modely z Bitvy o Británii (Ala nikdy před tím tolik lidí nemuselo být vděčných tak malému množství....)
U Gatu už je dav a video hlásí "boarding on time" - ovšem řečeno slovy klasika - Kam se sereš Máchale, když Ti chybí letadlo. A ono dost dlouho opravdu chybí, nakonec se však objeví a razí si to cestu k našemu gatu.
UA1865, BOS-SFO, B757-200W, LF=100%
Na tenhle let jsem se těšil, s 757 jsem ještě neletěl a mně se tenhle typ velmi líbí - ten čumák je daleko hezčí než u Bulíka a tak zajímavě prosedlý spodek trupu také jinde není k nalezení. Proti odletové ceduli se letadlo nakonec doplnilo opravdu do plna. Máme jako skupina přední řady a na nich se skví Economy Plus. Fakt? Ani nedýchám, ale ano! Má řada 9 má velmi slušný legroom - omezující je spíše šířka sedaček, kdy se se sousedy dloubu do jejich loktů. Ale legroom a poduška hlavy jsou více než dostatečné.
Poněkud nám roste zpoždění, neboť IFE se rozhodlo stávkovat - nakonec ho nahodí a hele - Linux. Ovšem já se přihlašuju tak úspěšně, že ho přepnu do čínštiny - vzpomínám na doby, když jsme tak přepnuli kamarádce mobil do arabštiny. Za chvíli ovšem IFE zase vypadne a mi jdeme na start zase bez něho. Posádka se vytrvale omlouvá.
Zase pár žánrových obrázků puškáry a ostatních letadel a jdeme na start - 757 jde hezky "za plynem" a rozhodně to nepřipomíná to trápení s 737 v IAD.
Po dosažení letové hladiny přichází další překvapení dne - jídlo! Opravdové jídlo. Není ho moc, ale je to jídlo! Máslo nebylo, takže roztíratelnost nehodnotíme. Žádám své oblíbené kafe a kolu, stevard dí že to či to - pak ovšem doplňuje, že samozřejmě mohu dostat oboje a že nás baví místo nefunkčního IFE.
Nakonec i to IFE rozchodí, před přistáním dostáváme ještě malý snack - takže to celé připomíná spíše transatlantický let než transkontinentál - celkově vzato spokojenost.
Po přistání na BOS přejímáme kufry a je nám přistaven busík hodně podobný tomu co jsme měli v SF - takže mám všichni svá oblíbená místa.
Už za hluboké tmy dorážíme do našeho hotelu olbřímí velkosti - v každém patře je 111 (ano one-eleven) pokojů.
Nu a je čas dát si dvacet, ty tři hodiny budou chybět...