Korean Air Bangkok-Seoul-Prague-ICN-BKK

Odpovědět
MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Korean Air Bangkok-Seoul-Prague-ICN-BKK

Příspěvek od MS743 »

Korean Air Skyteam let Bangkok (BKK) - Seoul (ICN) - Prague (PRG) - ICN - BKK

05-2007 Economy Class

Obrázek
Opustim horkeho a destiveho BKK na 5 denni vylet do Phy....

Obrázek

Toto je moje 4 cesta s Korean z BKK do PRG. I kdyz je to trochu z ruky tak je to opravdu z mala moznosti letet do PRG a jeste dostat body na OK PLUS. Sance koupit normalni cenou letenku s AF-KL je skoro nulova, Alitalia neleta vlastnimi letouny do BKK ale code sharuje s China Airlines do FCO a litat snimi bych nechtel ani zadarmo…...tak a nikdo mi nezbyval nez Korean. Po Listopadu mam dalsi moznost a to China Southern ale jeste nevim zda budou letat do PRG a nevim zda budu chtit letat pres Cinu kde je potreba Transit Visa!

Obrázek
Obrázek

Korean Air leta nekolik krat z BKK do ICN a je to vetsinou narvane. Letim Economy Class z letiste BKK Suvarnabhumi.... U check in ostruvku "M" a u Business class (Morning Calm) a mozna I First Calss (Prestige). Je to vyhoda jelikoz je vzdy hodne lidi (nic mensiho nez B777-300 neposilaji). Check in je vzdy bezbolestni...jde to vzdy rychle a kupodivu vzdy mi projde strasne hodne KG na vic. Minule mi proslo skoro 68KG a to jsem cestoval sam.

Vsude pisou ohledne restrikce "fluids"ale v BKK nas vubec nekontrolovaly a kdyz jsem se zeptal tak vubec neregovaly.... zkusim se zeptat az v ICN jelikoz mam nekolik parfemu v batohu.

Obrázek

Nebyl bych cestovatel kdybych netahal s sebou tuny nepotrebnych veci.. je to typicke Thajsko...uz cestuji jak immigrant.... tentokrat 2 obrovske vazy z mangoveho dreva. Kufry a vazy dostaly priority tag ale musel jsem osobne dat vazy do "oversized baggage" counter. po tom hned k pasovce ktera vzdy je mym utrpenim v BKK. Zlata prahalidid...zlata Praha

Obrázek
Obrázek

pasovka v BKK je vzdy tragicka.. vzdy to trva pomalu... slecny velice radi koukaji na jine vizum a pak se ptaji blbe otazky jako "proc mate vizum do Vietnamu.."... odpovidam ze mam vuzim do Vietnamu kvuli tomu ze bez toho se tam nedostanu a jako turista jsem tam byl pred rokem... aby me odpovedela proc je to dulezite pro muj vstup do Thajska kde mam business vizami nijak neodpovedela....trochu vse je tady pomalejsi... dostavaji ted kurzy vychovy jelikoz se opravdu neumi chovat...resi to tu aktualne.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Jsem jeden z tech kteri tvrde kritizuji letiste v BKK. na to ze chteli aby letiste bylo HUB pro J V Asii se jim tento zamer nejak neprosel. Letiste nefunguje tak jak ma byt a z designerskeho hlediska je chaldny, tmavy, opravdu nedostatek svetla a vice mene chaos.

Obrázek

Nocni (red eye) let Korean je po pul noci a je to let KE Korean Air spolecne s DL Delta Airlines. Jediny ST operator ktery lita z USA vlastnima letadlama je NWA pres Tokyo. V BKK fyzicky ze ST nenei Delta, CSA, Continental, Alitalia... jinak z asociates leta jen kenya...

Obrázek

Dolu smer gate E6 a staci je cekat na let.... Musim rici ze KE boarding zvlada dobre. Zmatek je s cestujicimi vzdy ale jinak do 20min maji full boarding naplneneho B773.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Pro me neni problem na dalkovkach letat B777 ci A330 ale u konfigurace KE musim rici ze B777 vyhrava a to bez jakych koliv problemu. I kdyz je Airbus pohodlny je stejne poznat ze B777 je opravdu sirsi a prostornejsi. vnitrni ergonomie je lepsi. A u Korean misto pro nohy v economy je nejluxusnejsi co jsem nekdy zazil..nema to ani Thai, Singapore ani Emirates!

Obrázek
Obrázek
Obrázek

jsem zasadne cestujici "window seat" a proto vzdy poukazuji na svoji oblibu A330 kvuli konfiguraci 2-4-2 ... uprostred by me nikdo nedostal ani za darmo. u KE me prekvapila konfigurace 2-5-2 ktera je pro me neobvykla ale zase potesujici vetsinou B777 myva 3-4-3. chudak ale kdo se dostane uprostred..... musim ale rici ze misto pro nohy v B777 byl luxusni. nejsem veliky (1.71) ale spolucestujici skoro 1.90 a meli jsme mista dost. MNOHEM vice nez B777 ktere jsem zazil (AF, KL, Egyptair, ALitalia, JAL, Vietnam airlines ci TAM)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Let je pres noc tak clovek se snazi usnout ale bohuzel vzdy tubulence a dost neprijemna.... clovek vzdy nejak prezije a hned je svetlo..let trva vice jak 4 hodiny.

Obrázek
Obrázek

nedalo se nic tentokrat fotit... mlha a dost husta.

Obrázek

Opravdu hodne mista... to jsem jeste sedel zadkem vpred a roztahoval jsem se,....

Obrázek
Obrázek

let byl ok ale clovek zaspi vetsinu.... dokonce jsem ani nejedl snidani... pristani tento krat bylo prima akorat husta mlha ktera trvala skoro do 12 hodin v popledne,

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Letiste v ICN je velice prijemne ale tentokrat nevim co se stalo (mozna sezona) ale bylo tam mnoho lidi a i kdyz je to spickove letiste tak se mi zdalo terminal preplnen. negativni vec je ze skoro cely letoun se hrnul k 1 dverim TRANSIT FLIGHTS a byla tam fronta tak na hodinu.... v tomto pripade jdete primo jakoby k pasovce asi o 200m dal a je tam dalsi vchod pro transit ktery ale je vzdy prazdny.

obchodu je dost ale nic zajimaveho...par obchudku typu Boss, Feragamo apod. ale ceny jsou komicky vysoke...vyssi nez v Evrope.

sel jsem se zeptat na restrikce ohledne tech 4 pafemu ktere mam v batohu... zeptala se kam letam...odpovedel jsem Praha. Rekla stroze, kdyz vas pustili pres x ray tak nevidim problem. podotknul jsem ze letam z BKK a v transfer x ray mi to proslo... zadna reakce. Tak vidim ze system je ponekud deravy. Mel jsem 5x parfem, spray na oblicej a kremy!

Obrázek
Obrázek
Obrázek

jelikoz letam celou noc a cekame dalsich 4 hodiny v ICN pred jeste delsim letem do PRG. rozhodl jsem se jit do sprchy jelikoz jsem usinal... nahore je lounge pro Business a First ale bohuzel nemam tam pristup i kdyz mam stribrnou... jen v Praze.

Obrázek
Obrázek

zakladni service...kabinka mala kde je sprcha, shampoo a body kremy, fen a 2x towels. Dostacujici…je nekde info jak to vypada v PRG? Kolik to tam stoji?

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

tak ted se neda nic jineho delat nez cekat...sel jsem vyfotit A333 ktery jiz ceka na let do Prahy...

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

letiste je velike az obrovske a chozeni je dost. je videt i konstrukce dalsiho terminalu ktery neni fyzicky spojen s hlavnim terminalem. nazev Concourse A... bylo mi receno ze tam hlavne bude termianl pro nove A380 na ktere se strasne tesim.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

tak uz to bude a za chvili bude boarding.. vidim ze dalsi let leti na druhou stranu amikum.... v tech 4 hodinach co jsem tam je poznat ze ICN je opravdu HUB pro lety mezi Asii a USA...

Obrázek
Obrázek
Obrázek

lety do Prahy leta vyhradne A333 a let ICN - PRG je pry druhy nejdelsi trasa tohoto typu na svete. Letat s A333 na takovou dlouhou cestou neni spatne ale. letoun je tichy (nez zas tak tichy jako A340), neni zas tak rychly ..mista v KE je dost ale bylo poznat ze mnohem mene nez na B777.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

A333 Ani B777 nema individualni IFE coz se u KE se hodne kritizuje. u KE jsem to videl jen u B747. takze 1 monitor vpred a konec. stejne filmy ktere davaji jsou v celku trapne a posledni dobou jsou v Asii crazy z jednoho zpevaka (korejec) ktery ma koncert RAIN. takze byl porad na monitoru, na letisti na vsech bilbordech, na suvenyrech...proste vsude.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

boarding a odlet bylo rychle a za chvili zacaly s jidlem. European food ci mistni korejske (takove polevka s masem a nudle ktere bohuzel straslive smrdi). Jidla je dost a kvalita je ok.

Obrázek

ty polevky opravdu opravdu smrdi

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

tak ted jen sedet a padnout do deliria jelikoz jinak nejde stravit 11+ hodin ... letime vzdy severni cestou..takze pres Beijing a kontinentalni Cinu, Mongolsko, Rusko, Novosibirsk, Moskva, pak ze severni (spise baltic) dolu pres Polsko a do Prahy... minule jsme letely pres nemecko doly na Prahu.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

uz je videt CR.... pocasi tohoto tydne bylo chladne coz me potesilo..konec koncu zimu jsem nemel 3 roky. V prubehu approach jsem videl nekolik letist ale netusim jake by to mohlo byt.... jednu jsem zachytil na fotce pred final apprach.

Obrázek

tak uz se blizi landing v Praze a druhe jidlo se serviruje.... Jidlo opet ok..zadny zazrak. jinak z okna jiz byla videt evropa a pomalu k ceskym hranicim.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

landing bylo ze strany Kladna. Hlavni draha byla jeste v maintainance a byla uzavrena. (viz video vpriapde zeje to mozna dat na www). tak konecne v Praze. bylo by krasne videt dalsi long haul v PRG aby se clovek zde nezvykl jen na B737 a A320…snad jednou uvidim jak parkuje A333 KE, vedla China Airlines a mozna jeste neco z Ciny nebo z Malajsie…


ziletka
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 780
Registrován: 07. 04. 2007, 16:52
Bydliště: Brumov-Bylnice
Stav: Offline

Příspěvek od ziletka »

Diky za velice povedeny trip report!!!!!! :D

wampa
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 386
Registrován: 12. 09. 2005, 20:46
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Vonavky

Příspěvek od wampa »

K tem vonavkam,

Nám take vse zabalili do tech sacku v Saigonu a prosli jsme kontrolama, ale ve Frankfurtu nam rekli, to neni podle naseho standartu, to vam nedovolime vzit na palubu, takze jsme museli vytvorit dalsi zavazadlo a dat to do nakladoveho prostoru.

Erix8
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 149
Registrován: 30. 01. 2007, 18:25
Stav: Offline

To MS...:

Příspěvek od Erix8 »

Neodborne, omluva: Fakt je krasny videt, jak sem litas z druhy strany sveta a vidis to trosku jinou perspektivou nez my tady z Prahy. Za me super TR ;-)

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4155
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: Vonavky

Příspěvek od whiskey »

Vyborny report!! Obrázek

wampa píše:K tem vonavkam,

Nám take vse zabalili do tech sacku v Saigonu a prosli jsme kontrolama, ale ve Frankfurtu nam rekli, to neni podle naseho standartu, to vam nedovolime vzit na palubu, takze jsme museli vytvorit dalsi zavazadlo a dat to do nakladoveho prostoru.


Pokial nemas transit v Europe, je kazdemu v Afrike/Azii uplne jedno, kolko litrov vody alebo samponu mas v hand luggage.
V podstate aj ked mas tranzit v Europe tak im to je jedno, len Europania budu vyskakovat. :wink:


MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Příspěvek od MS743 »

diky a tesim se na Vase Trip reporty... ted kdyz to mam za rohem tak se strasne tesim jelikoz planuji Sydney se singapore A380... zadne body ale v tomto pripade me to vubec nevadi :)))))))))

zatim jelikoz nejsem v PZE tak moje repoty budou spise lety smer PRG nebo ktere nemaji s CR co delat... Letim do PRG v prosinci ale opet KE tak nevim zda napisu jeste report.... zkousim zjistovat jake maji ceny China Southern kdyz ted za par dni budou v OK PLus

Jinak i v Asii maji restrikce na fluids stejne jak v EU (skopirovali rules) takze melo by to byt stejne... ale hodne lidi se mi stezuje jelikoz vsude je problem a i kdyz kupujes z Duty free tak to berou a hazou pryc...

PS: jeste bude Video pristani... bude na strankach brzy.....

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4155
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Příspěvek od whiskey »

MS743 píše:Jinak i v Asii maji restrikce na fluids stejne jak v EU (skopirovali rules) takze melo by to byt stejne... ale hodne lidi se mi stezuje jelikoz vsude je problem a i kdyz kupujes z Duty free tak to berou a hazou pryc...


tak to je naozaj zle, ked si beru priklad z takych blbosti...

Don intanon
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 542
Registrován: 28. 06. 2007, 10:54
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Don intanon »

MS743 píše:diky a tesim se na Vase Trip reporty... ted kdyz to mam za rohem tak se strasne tesim jelikoz planuji Sydney se singapore A380... zadne body ale v tomto pripade me to vubec nevadi :)))))))))

zatim jelikoz nejsem v PZE tak moje repoty budou spise lety smer PRG nebo ktere nemaji s CR co delat... Letim do PRG v prosinci ale opet KE tak nevim zda napisu jeste report.... zkousim zjistovat jake maji ceny China Southern kdyz ted za par dni budou v OK PLus

Jinak i v Asii maji restrikce na fluids stejne jak v EU (skopirovali rules) takze melo by to byt stejne... ale hodne lidi se mi stezuje jelikoz vsude je problem a i kdyz kupujes z Duty free tak to berou a hazou pryc...

PS: jeste bude Video pristani... bude na strankach brzy.....


BTW, za kolik si nakonec sehnal letenku?

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Příspěvek od MS743 »

Don intanon píše:
MS743 píše:diky a tesim se na Vase Trip reporty... ted kdyz to mam za rohem tak se strasne tesim jelikoz planuji Sydney se singapore A380... zadne body ale v tomto pripade me to vubec nevadi :)))))))))

zatim jelikoz nejsem v PZE tak moje repoty budou spise lety smer PRG nebo ktere nemaji s CR co delat... Letim do PRG v prosinci ale opet KE tak nevim zda napisu jeste report.... zkousim zjistovat jake maji ceny China Southern kdyz ted za par dni budou v OK PLus

Jinak i v Asii maji restrikce na fluids stejne jak v EU (skopirovali rules) takze melo by to byt stejne... ale hodne lidi se mi stezuje jelikoz vsude je problem a i kdyz kupujes z Duty free tak to berou a hazou pryc...

PS: jeste bude Video pristani... bude na strankach brzy.....


BTW, za kolik si nakonec sehnal letenku?


mam stesti... mam letenku v High season s Korean BKK-ICN-PRG-ICN-BKK 6DEC a zpet 4JAN za 39 000THB (Thai Baht) coz je presne 22,891KC coz je mimoradne uzasne... vsechny nabizeji minimalne od 8000KC a vys na tuto dobu

plus

dostanu vice mili jelikoz cesta do Koreje trva 4 a vice hodin tak vzdy kolem

BKK/ICN 2281 +bonus 570 mil
ICN/PRG 5122 + bonus 1280 mil


celkove krasnych 18,506 mili a to letim jiz tento rok po treti.... :wink:

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2863
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Příspěvek od alesesl »

Super TR. LET ICN-PRG me pripomina hodne muj let na stejne trase v breznu 2007.

Pekne fotecky. Pristi rok se do Koreje a Japonska zase podivam, a uz vim se kterou spolecnosti zase posletim - KE.

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Příspěvek od dider »

Paradni TR. Kazda dalkovka se ceni. Doufam, ze tvuj dalsi let bude v C-ku. 8)

MS743
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1639
Registrován: 12. 02. 2003, 11:16
Stav: Offline

Příspěvek od MS743 »

dider píše:Paradni TR. Kazda dalkovka se ceni. Doufam, ze tvuj dalsi let bude v C-ku. 8)


hehehe..pracuji na tom :)))))


Odpovědět