PRG-BUD-AMM-BUD-PRG s Royal Jordanian, CSA a Malev

Odpovědět
jaakob
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 58
Registrován: 17. 03. 2005, 13:15
Oblíbené typy letadel: KP-2U Sova
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

PRG-BUD-AMM-BUD-PRG s Royal Jordanian, CSA a Malev

Příspěvek od jaakob »

PRG-BUD-AMM

Pro mou cestu do Ammanu jsem vybral let s prestupem v Budapesti, letenka stala kolem 12tis CZK vcetne poplatku. Druha - o par tisic levnejsi moznost - byla letet s Turkish pres IST, ovsem casy byly tak neprijemne (prilet k pulnoci a odlet velmi brzy rano), ze i pres mou zvedavost na Turkish jsem volil RJ + Malev. Nicmene PRG-BUD byla operovana s CSA. Po pomerne dlouhe dobe jsem tedy mel moznost proletet alespon jeden segment s CSA - a jeste s mym oblibenym ATR. Vzhledem k plamennym diskuzim tykajicim se urovne palubnich sluzeb, poolingu - ci spise nepoolingu atd. jsem se tesil vic nez obvykle, jak to cele bude vypadat. Minuly rok byl totiz vetsinou ve znameni rozlicnych low-costu a Oneworldu.

Uz prichod k check-in mne trosku zchladil. Fronta znacna, a take znacne pomala. CSA karticku uz jsem na letosek neprodlouzil, tudiz pekne na konec hada (byval jsem klasickym "upgradeistou" :-) Pri nedeli se jeste zrejme na odbaveni zaucovaly nove duse - jelo 5-6 prepazek, u trech dozorovali supervizori. Casu do odletu bylo ale nastesti dost. Kdyz na mne dosla rada, slecna u prepazky nejdriv oznamila, ze nemuze vystavit boarding pass az do Ammanu a v Budapesti bude treba na transit - nicmene zavazadla ze odbavi az na misto urceni. Nevadi, casu v BUD je taky dost. Po prevazeni jsem byl jeste upozornen, ze kdybych mel o deka, ci dve vic, uz bych musel doplacet. Muj spolucestujici na stejne rezervaci mel 19.7Kg a ja 20.2Kg. Nevim proc, ale mel jsem v povedomi, ze je povolenych 23. Tak ze pry ne a pooling se taky nekona. Zrejme jsem se tvaril tak zarazene, ze mi to proslo ;-)

Odlet z Ruzyne planovany 1155 s priletem 1315 na Ferihegy (Jordanske letusky pak po zpatecni ceste stale zarputile rikaly "Feryhedz"). V salonku jsem se trosku zdrzel tisknutim voucheru pro autopujcovnu a podobnych veci, ktery uz jsem davno mel mit vyrizene, ale na signal GO TO GATE jsem se disciplinovane zacal sbirat, dopijet a...najednou po ceste vidim na cedulich LAST CALL. Boarding do busiku byl tedy fakt rychly. Tak rychly, ze si neodpustili mne verejne pohrozit vyloucenim z prepravy. Ach jo. Kdyby jsme pak pres pul hodiny nesedeli v jatru DUE TO HEAVY POLEDNI TRAFFIC mel bych skoro vycitky. Jedna z letusek po ohlaseni zpozdeni akcne zacala rozdavat sklenice s vodou, coz se hodilo. Kabina byla dost pretopena a komu nevoni letecke palivo, taky asi nebyl uplne nadsen. Kolem pul jedne jsme lehce prifetovani startovali.

CATERING + IFE
CATERING + IFE


Catering byl fajn. Caj, kava, bagetka, plastova lzicka, cukr...papirek...na tech par desitek minut akorat. Vic jsem byl zvedavy na "palubni prodej". Stevardka moznost dokoupeni napoju a pochutin sice ohlasila, ale do konce letu se nic nekonalo. Mych 100 CZK jsem tedy v kapse zmoulal nadarmo. Nestabilnim pocasim to nebylo...dole deka, nahore slunce tak silny, ze se fotit nedalo...

PLNA CLONA
PLNA CLONA


Sekyru jsme stahli na nejakych 20 minut - podezrivam CSA z toho, ze v ramci usetreni hmotnosti, zvyseni rychlosti a tedy snizeni zpozdeni doplnkovy prodej nechali na apronu v PRG ;-) Obsazenost letu kolem 60%. Po hladkem pristani zpatky do busiku a temer opustenym letistem smer Termial 2B.

JATRO NA "FERYHEDZ"
JATRO NA "FERYHEDZ"


Let MA 4130 byl operovan Royal Jordanian s Embraerem 175. Odlet z BUD 1455 prilet do AMM 1955. (vuci BUD cas +1 hodina). Byl to muj treti let s RJ a timto typem letadla. Jejich Y/CL mne nadchla hned napoprve - a to i behem ramadanu, kdy se catering podaval az po zapadu slunce ;-) Jidlo vonelo celym letadlem a nekteri z muslimskych pasazeru zrejme zvazovali prechod na jinou viru. Nam "nemuslimsky" vyhlizejicim letusky nabizely veceri prednostne, nicmene vetsina solidarne vydrzela. Pohodlna sedadla s nastavitelnymi podhlavniky, velmi slusny legroom, vycideny a elegantni interier + minimalni hlucnost Embraeru = produkt vysoko nad vetsinou euro a us airlines.

LEPSI IFE ;-)
LEPSI IFE ;-)


Ani tentokrat tomu nebylo jinak. Pred startem 4 druhy novin (ve srozumitelnem jazyce pouze Jordan Times, tze dalsi dva tituly mohly byt jen nedelni prilohy...), po startu hot towel a vzhledem k rocnimu obdobi se jedlo hned po nastoupani. Na vyber kure, nebo hovezi, alko/nealko (s usmevem stale doplnovano) a kava/caj. Pri zapadu slunce kapesni verze koranu k zapujceni.

VECERE BUD-AMM
VECERE BUD-AMM


Hovezi bylo vyborne a maslo v krabicce NEBYLO ZMRZLE :-) Haleluja...Moji nudnou pohodu s plnym brichem a cervenym zpestrila (ceska) pasazerka, ktere se nechtelo cekat na zadni toaletu a asertivne se jala prodrat pres zaclonku do businessu (cara neni zed) - po kratke debate a vysvetleni principu zaclonky ji vratili dozadu...Pristani bylo rychle, razne a temer na cas. Amman nas privital zavratnou teplotou 6 stupnu a destem.

Platbe za vizum jsem se rafinovane vyhnul prohlasenim, ze to poresim do 48 hod ve volne ekonomicke zone na jihu - ASEZA. Policajt se trochu kroutil, ale nakonec mi ten papir dal.

Po predeslych zkusenostech s rizenim v Jordansku ve tme jsem misto prime cesty do Aqaby radeji zvolil noclech v Madaba Inn a bezpecnejsi cestu za svetla. Nekteri jordanci totiz razi teorii, ze pokud v noci rozsviti, zhorsi jim to jejich ostrizi zrak - a kamion s ospalym irackym ridicem v protismeru uz jsem taky zazil...

Nejlepsi hotel v Madabe...
Nejlepsi hotel v Madabe...


O par kilometru nalevo se v kopcich dalo koulovat...
O par kilometru nalevo se v kopcich dalo koulovat...


S Izraelskou patrolou jsme si pres Jordan vymenili par pratelskych fotografii...
S Izraelskou patrolou jsme si pres Jordan vymenili par pratelskych fotografii...




AMM-BUD-PRG

Na letiste jsem dorazil cca 2 a pul hodiny predem, protoze posledne byly prohlidky dost dlouhe a chaoticke. Odlet do BUD byl v 1150. Hned u vchodu do terminalu mne oslovila slicna jordanka a tak jsem se dobrovolne vzdal svych zbylych 20-ti dinaru (cca 570 CZK, neboli skoro 1 a pul nadrze u jordanske statni pumpy)...a zakoupil od ni mistni verzi FAST TRACKu. Byl mi pridelen chlapik s vozikem, ktery mne behem necelych 20-ti minut protahl pres vsechny kontroly, odbaveni, pasovku az ke vchodu do lounge. Kdo ma naspech ci nehodla nakupovat za zbyle JODy tabaky do Hubbly-Bubbly a vina z hory Nebo, silne doporucuji. Pocit pri odhrnovani ostatnich cestujicich je prijemne burzoazni ;-)

PS: Me zavazadlo se na zpatecni cestu jakymsi zahadnym zpusobem nafouklo na 24.4 Kg, slecna na check-inu ale nehnula ani brvou a poslala jej na pas. Takze tak...

NOVE OTEVRENA ROYAL JORDANIAN CROWN LOUNGE
NOVE OTEVRENA ROYAL JORDANIAN CROWN LOUNGE


Stary salonek na Queen Alia International Airport byla spinava smradlava dira. Ten novy je cisty, prostorny, s vyhledem na plochu a decentnim kurackym koutkem. Vzhledem ke zrejmym snaham RJ pretvorit AMM v prestupni hub uz bylo potreba. Krome spolecnych prostor je tam i detsky koutek, jakasi mistnost s kulecnikem a spousta pohodlnych kresel s vlastni televizi a sluchatkami. Otevreno je 24/7 a za poplatek si lze pronajmout pokoj na spani. Ovsem podle ruznych info na flyertalk pry to neni uplne bez problemu - vyzaduji single occupancy, max pobyt 4 hodiny a podobny veci. Chtel jsem pokoj omrknout a vyfotit, ale pry byly vsechny obsazene. Tak priste...
Behem dopoledne byly k jidlu ruzne kolacky, sladkosti, chlebicky a salaty - teple jidlo jsem nezpozoroval. Napoje klasika + bar s alkoholem - vino, pivo, lihoviny, michacky zdarma. Pri boardingu krome hlaseni rozhlasem zamestnanci jeste chodili nekolikrat pres cely salonek a decentne upozornovali, ze boarding uz skutecne probiha.

VYHLED ZE SALONKU NA PLOCHU - ROLETKY SE DAJI ELEKTRICKY OVLADAT
VYHLED ZE SALONKU NA PLOCHU - ROLETKY SE DAJI ELEKTRICKY OVLADAT


I V ARABSKYCH ZEMICH SE MLADEJ CLOVEK MUZE ZABAVIT...:-)
I V ARABSKYCH ZEMICH SE MLADEJ CLOVEK MUZE ZABAVIT...:-)


U KAZDEHO LETADLA PO CELOU DOBU ASISTUJE MINIMALNE JEDEN VOJAK - RJ EMBRAER 195
U KAZDEHO LETADLA PO CELOU DOBU ASISTUJE MINIMALNE JEDEN VOJAK - RJ EMBRAER 195


RJ A32(1)? V MODU MANUALNI KLIMATIZACE
RJ A32(1)? V MODU MANUALNI KLIMATIZACE


V salonku se mi tak libilo, ze jsem odesel pozde - tentokrat vsak nemam zadnou verohodnou vymluvu - a tak jsem musel do busiku chvatat jakymsi nouzovym vychodem z gatu. Vsichni byli moc radi, ze mne vidi. Dnes uz totiz bylo venku pekny vedro, a v busiku jeste vetsi. Kdyby jsme dalsich tricet minut v letadle necekali na jistou zdivocelou beduinskou rodinu, mel bych skoro i vycitky...
Tesil jsem se, ze vzhledem k pomerne priznivemu pocasi si budu moct vyfotit Jeruzalem. Jordansko ma s Izraelem dohodu o pouzivani jejich vzdusneho prostoru a tak je let minimalne o 20min kratsi nez oklikou. Nicmene, nez jsme odstartovali, tak se zatahlo a krome diry v mracich nad Mrtvym morem byla vsude deka...Tak taky priste.
Catering jsem uz nefotil - byl az na cokoladovejsi dortik a par opecenych bramburek k hovezimu prakticky totozny jako po ceste z Budapesti. Noviny v anglictine opet jen JORDAN TIMES, ale teply ubrousek po startu potesil. Zato po rychlem a duraznem pristani (to uz snad neni nahoda - 4 lety s RJ na stejnem zeleze a pokazde jsem zapreny do sedacky a cekam slehu...ktera prijde, nezavisle na pocasi) se mi podarilo prezit beduinsky najezd na biny a vyfotit pro vas C/Cl. Chlapek vlevo se nicmene netvaril nadsene - pasazer to evidentne nebyl a Air Marshalla jsem identifikoval v zadu uz behem letu. Tak ze by meli dva? Posouzeni sedacek necham na vas...PS: Na airliners jeste fotka interieru RJ z Embraeru neni :-) LF byl kolem 85-90%, stejne jako po ceste tam. Business vsak jen 2/3 pasazeri.

RJ BUSINESS CLASS - KRATKE A STREDNI TRATE ;-)
RJ BUSINESS CLASS - KRATKE A STREDNI TRATE ;-)


V Budapesti bylo nutne jeste prezit vstupni EU kontrolu a necele 4 hodinky cekani v mistnim mikroterminalu. Prazdno, stejne jako kdyz jsem tu byl posledne - a to je Utery. Na nejake zasadni shopping spree to nevypada, a tak poslouzila DUNA lounge. Po predchozim zazitku s Ammanu neprijemny skok v urovni dolu. K jidlu krome par sladkosti a orisku nic, piti klasika. V pripade odletu LH na Frankfurt salonek totalne narvanej. Naproti je jeste Audi Lounge (byla zavrena pro nejake skoleni a tak jsem ani nezkoumal moznosti vstupu) a Millenium na druhe strane terminalu - nemeli pekne hostesky, tak jsem tam nesel. Letisti je treba pricist k dobru, ze je mozne vyuzit volny internet a i zasuvky se pri trose snahy daji najit. Shame on PRG.

DUNA LOUNGE - NEJVETSI NAVAL UZ PO ODLETU DO FRA OPADL
DUNA LOUNGE - NEJVETSI NAVAL UZ PO ODLETU DO FRA OPADL


Tentokrat jsem stihl nastup se cti, hlavne proto, ze gate byla cca 30 metru od salonku. Cekal jsem na leg do Prahy Fokker 70. Mam nejakou uchylku na mensi letadla, nejlepe vrtulova (ale beru i jety ;-) a tak mne 737 trochu zklamal. Alespon mista bylo dost: LF slaba pulka, v C asi 3-4 pax, jak se mi zdalo. Fotku cateringu prikladam nize, uz bez komentare. Snad jen, ze dzus i oplatku mam jeste nekde doma...Letusky byly tentokrat celkem neprijemne (po nikom teda vylozene nervaly, ale usmevy, prosim, dekuji atp. bez sance), veskrze starsi rocniky. Proti RJ a take CSA hodne slaby vykon.

SNACK MADE IN HUNGARY
SNACK MADE IN HUNGARY



Kufr dosel, na pas prijel rychle a cely :-)

Bylo to trosku dlouhe a tak kazdemu, kdo se prolouskal az sem velmi dekuji za pozornost!


Smurfx
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 961
Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :)
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: PRG-BUD-AMM-BUD-PRG s Royal Jordanian, CSA a Malev

Příspěvek od Smurfx »

Díky, pěkný trip report, zajímavé čtení.

Do salonků ses dostal vždy předpokládám díky FF kartičce One Worldu? U koho máš FF program? Jak je to s různými výhodami napříč aliancí? S one worldem nelétám vůbec, takže nevím, jak to chodí a jaké výhody na kartičku jsou.

jaakob
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 58
Registrován: 17. 03. 2005, 13:15
Oblíbené typy letadel: KP-2U Sova
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: PRG-BUD-AMM-BUD-PRG s Royal Jordanian, CSA a Malev

Příspěvek od jaakob »

Ahoj, dik za precteni! Ja ted mam uz jen mile u Skyteamu, u Oneworld status zatim net ;-) Moje strategie je momentalne PriorityPass a co nejlevnejsi letenky - ty rozdily mi ho bohate zaplati (uz druhy rok).

Smurfx
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 961
Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :)
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: PRG-BUD-AMM-BUD-PRG s Royal Jordanian, CSA a Malev

Příspěvek od Smurfx »

jaakob píše:Ahoj, dik za precteni! Ja ted mam uz jen mile u Skyteamu, u Oneworld status zatim net ;-) Moje strategie je momentalne PriorityPass a co nejlevnejsi letenky - ty rozdily mi ho bohate zaplati (uz druhy rok).


Aha, také dobrá strategie. Ale jak koukám na PriorityPass, tak zdaleka nepokrývá všechny salonky. Třeba při mých cestách po Číně bych se v některých městech (Xian, Wuhan apod.) do salonku nedostal, a přitom tam China Southern, člen SkyTeamu má velmi pěkné salonky s teplým jídlem a perfektním vybavením...

jaakob
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 58
Registrován: 17. 03. 2005, 13:15
Oblíbené typy letadel: KP-2U Sova
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: PRG-BUD-AMM-BUD-PRG s Royal Jordanian, CSA a Malev

Příspěvek od jaakob »

To urcite nepokryva...hlavne ty nektere "lepsi" :-) I kdyz leckdy dokazal prekvapit. Mne to vyhovuje pomerem cena/vykon - litam "za sve" a tak co usetrim, mi zbyte na investice/radosti. Kdybych lital vic dalkovky, tak to prehodnotim, ale Evropa a okoli...prezivam v klidu v eko a klido budu platit za zachody :lol:


jane
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1421
Registrován: 15. 10. 2006, 16:13
Stav: Offline

Re: PRG-BUD-AMM-BUD-PRG s Royal Jordanian, CSA a Malev

Příspěvek od jane »

Hezke. Doplnkovy prodej se na ATR nabizi pouze na vyzadani, neprochazi se s nim kabinou.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4155
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: PRG-BUD-AMM-BUD-PRG s Royal Jordanian, CSA a Malev

Příspěvek od whiskey »

velmi pekny report!

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Re: PRG-BUD-AMM-BUD-PRG s Royal Jordanian, CSA a Malev

Příspěvek od dider »

Paradni cteni, zajimava destinace a zajimava kombinace aerolinek...akorat jsem si myslel, ze RJ ma IFE i v ERJ...

Nemas nekde nejake info nebo trip report o Jordansku? Docela bych se tam chtel podivat pac mam rad arabskou kuchyn, ale zaroven nemam moc rad Islam resp. jeho radikalni podoby typu zeny jen v cernem atd. Jak je na tom Jordansko? Slysel jsem ze tam panuje docela uvolnena atmosfera?

Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5912
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: PRG-BUD-AMM-BUD-PRG s Royal Jordanian, CSA a Malev

Příspěvek od Globik »

Perfektní.

Mám dva amatérské a jeden jazykový dotaz:
Co je manuální klimatizace (myslíš tám ty otevřené dveře? :D ) a Air Marshall?
Myslíš, že pro arabky je snadné vyslovovat " ď "? :D

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4155
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: PRG-BUD-AMM-BUD-PRG s Royal Jordanian, CSA a Malev

Příspěvek od whiskey »

dider píše:Paradni cteni, zajimava destinace a zajimava kombinace aerolinek...akorat jsem si myslel, ze RJ ma IFE i v ERJ...

Nemas nekde nejake info nebo trip report o Jordansku? Docela bych se tam chtel podivat pac mam rad arabskou kuchyn, ale zaroven nemam moc rad Islam resp. jeho radikalni podoby typu zeny jen v cernem atd. Jak je na tom Jordansko? Slysel jsem ze tam panuje docela uvolnena atmosfera?


Odporucam Oman. Zahalene zenske najdes vo vsetkych krajinach, co som navstivil v oblasti (Libanon, Syria, Jordansko, Oman, Egypt), ale Oman je najmenej turisticky, uplne pohodovy, ludia ochotni (zadarmo) a tolerantni (dostatocne). Posli PMku, ak chces pokecat na tu temu.

jaakob
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 58
Registrován: 17. 03. 2005, 13:15
Oblíbené typy letadel: KP-2U Sova
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: PRG-BUD-AMM-BUD-PRG s Royal Jordanian, CSA a Malev

Příspěvek od jaakob »

S tim doplnkovym prodejem by to mohli taky rict, jednodussi lide - jako napriklad ja - to treba necapnou... :) A propos: Impulzivni nakup funguje.

IFE maji na Airbusech, nevim ale, jestli na vsech. Ja si radeji vozim sve...

Jordansko je obecne celkem pohodove, i pro zeny. Staci dodrzovat zakladni pravidla (zahalena sije, ramena, nechdit po venku s mokrou hlavou, neprojevovat naklonost k mistnim muzum atp.) V busech se ale treba sediva muzi na jedne strane, zeny na druhe - i to se nekdy hodi :twisted: Kral Abdulah to tam drzi pevnou rukou, hodne kontrol na cestach, plno policajtu...k cizincum si vicemene nikdo nic nedovoli. Ale nedivim se - porad se ho (hlavne mistni palestinci) snazi sesadit...rozpustit parlament, zrusit mirovou smlouvu s Izraelem a podobne rostarny. Report z Jordanska nemam, ale pro tipy klidne napis PM. Je tam co videt - nejen Petra...

Ano, manualni klimatizaci myslim ty dvoje otevrene dvere, aby byl pruvan :wink: Air Marshal? Policajt, co lita na kazdem letu RJ, tady se mi zdalo, ze byli dva. V reportu mam spatny spelling..

Foxx
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 854
Registrován: 11. 02. 2003, 09:15
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: PRG-BUD-AMM-BUD-PRG s Royal Jordanian, CSA a Malev

Příspěvek od Foxx »

dider píše:Paradni cteni, zajimava destinace a zajimava kombinace aerolinek...akorat jsem si myslel, ze RJ ma IFE i v ERJ...

Nemas nekde nejake info nebo trip report o Jordansku? Docela bych se tam chtel podivat pac mam rad arabskou kuchyn, ale zaroven nemam moc rad Islam resp. jeho radikalni podoby typu zeny jen v cernem atd. Jak je na tom Jordansko? Slysel jsem ze tam panuje docela uvolnena atmosfera?

Čuss

Jak už psali ostatní. Jordánsko je úplně v pohodě. Loni jsem tam byl pár dní a až na vychcaný taxikáře v Akabě byli všichni v pohodě, příjemní, snažili se pomoct. Dokonce v Džeraši kde jsme nemohli najít na autobusáku spoj do Ammánu chlapík nastartoval bus a odvezl nás na místo odkud jezdí. Než jsem tam jel tak jsem byl z islámskejch zemí taky rozpačitej, na místě jsem si pak ale říkal že člověk nesmí věřit stádu a novinám.
Také cenově (až na Petru) to vyjde velmi pěkně. A proletět se F28 z Akaby do Ammánu taky stojí za to :-)

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Re: PRG-BUD-AMM-BUD-PRG s Royal Jordanian, CSA a Malev

Příspěvek od dider »

Whiskey dik za detailni PM 8) a Foxx za doporuceni...moje rozhodovani se ted toci kolem BEY,AMM,MCT...přesně dle pořadí.


Odpovědět