Zajímavý report, díky za něj, včetně názorů, jak by se měl kdo chovat a za co utrácet, které sice neberu, ale chápu, že to tak někdo vidí.
Zajímavé komentáře, pod které bych se podepsal: jankre, malvolio.
I pro mě je primární cíl cesty destinace jako taková, i když se masochisticky vyžívám v doplňování statistiky na Flightmemory o routingy a společnosti, které si sice moje peníze absolutně nezaslouží, ale nakonec na ten zážitek vzpomínám dlouho a z úsměvem
K tomu tolik démonizovanému Ryanairu, ze kterého už se stal určitý symbol - mám se stydět za to, že i když patřím do zde zmíněné problémové příjmové kategorie, že s ním docela rád lítám? Asi jsem měl vždy zatím jen štěstí, ale nezažil jsem jediné zpoždění a nikdo mě vyloženě neprudil (zatím 13 segmentů s FR i s plánovaným BTS-PMI-BTS na říjen). Taky jsem spořádaný cestující, dodržující pravidla a nemám s tím problém. Jediné co mě u low-costů všeobecně vytáčí, je free seating, kterýžto zvládám jen z principu s vypětím nervů
Z hlediska hodnoty nabízeného produktu jsou tu průserovější hráči, např. Meridiana, kterou jsem měl tu čest využít teď v pondělí na vnitroitalské lince a koupil si bilet jen pro tu masochistickou potřebu letět MD-82
Ale za tu srandu to stálo, mám zážitek, který prostě "sbírám", vedle cesty do destinace jako takové. Kdybych po světě lítal v C, asi bych se nesvezl B707 v Íránu, nebo nesplnil si sen a neprocestoval Špicberky, protože ten předražený produkt v Y s jídlem za vlastní, co nabízí SAS na lince z OSL do Longyearbyenu bych prostě odmítl zaplatit a jiná alternativa by nebyla k dispozici (kromě private jetu
)
Utrácejme si každý za co chceme a buďme v pohodě