BKK-USM-SIN-BKK-DUB-MUC s Bangkok Airways, Emirates A380 Y+C

Odpovědět
jaakob
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 58
Registrován: 17. 03. 2005, 13:15
Oblíbené typy letadel: KP-2U Sova
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

BKK-USM-SIN-BKK-DUB-MUC s Bangkok Airways, Emirates A380 Y+C

Příspěvek od jaakob »

Po čtyřech skvělých dnech v Bangkoku plných street food, kanálů, chrámů, masáží v Asia Herb Association a jídla a jídla nastal čas posunout se v cestě, zklidnit a zamířit na jih. Vzhledem k ročnímu období (Květen) padla volba na východní pobřeží a Ko Phangan. Full Moon Party tam naštěstí zrovna nebude (...ale už vymysleli zase "half moon party") a pláže Thong Nai Pan Yai/Noi budou po nonstop inhalaci olova v Bangkoku to pravé. Volba padla na Bangkok Airways. Byli dražší než Air Asia, ale zase let přímo na Samui a ještě jsem s nimi neletěl.
Svému sloganu Fly Different, Feel Extraordinary a marketingu jako "Boutique Airline" dostáli hned na letišti.

Obrázek
Lounge pro Y class jsem ještě nezažil - sendviče, sladkosti, nealko, wifi zdarma a klídek. Jak málo stačí a udělá to dojem.

I když boarding proběhl klasicky lowcostově z plochy (nicméně stějně jsem už nastupoval i u Emirates v DXB), s Air Asia do Surat Thani už na téhle trase asi nepoletím...

Obrázek
Jak to řeší v dešti nevím, ale asi budou mít v "boutique airbus" trochu mokro.

Obrázek
Mraky slibují vzrušení, ale nic se nedělo...

Bitva vzor FR se neudála, každý měl své místo. Při rezervaci jsem měl možnost zvolit i druh jídla (v ceně). Ze zvědavosti jsem zvolil vegetariánskou verzi (ano, pro sicher jsem pár šunkových sendvičů v lounge natlačil) a byl jsem příjemně převapen. Na skoro hodinový let fajn chroupání a ještě máte pocit, že děláte něco pro zdraví :D

Obrázek
Vegetarian Meal

Standartní občerstvení bylo taky slušné - cukr, káva limonáda a velký studený burgr.

Obrázek

Let tak uběhl raz dva a po necelé hodince při sestupu na USM se po pravé straně ukázal Ko Phangan

Obrázek
Nejlepší pláž pro "klid" je na viditelné straně úplně vpravo. Fulmoon Party vlevo.

a za krátko i runway na Ko Samui s játrem Berjaya Air čekajícím na start do Kuala Lumpur. KLL byl taky v plánu, ale během válení se na Ko Phanganu jsem zapoměl včas zabukovat letenky. Linku naplnili a tak jsem nakonec letěl opět s Bangkok Airways do SIN.

Obrázek
Letiště na Ko Samui - Hub Bangkok Airways a slušný průsek v lese. Když zaprší a fouká, klouže to a už tady jedno PG ATR skončilo ve staré věži (mimo foto vpravo).

Před halou už čekal smluvený transfer. Toyota Ventury na pláž, malý snack, vyzout boty a speedboat rovnou do cíle. Za nějakých 2000bht o/w ušetříte několik hodin cesty navíc a kilo prachu v zubech po cestě přes ostrov na korbě songthaew (baht bus). Ovšem pokud je vám méně než 70 a ještě jste takovou cestu neabsolovovali, tak doporučuji. O to více pak příště oceníte "vekáčskou" variantu ;-)

Obrázek
Z letiště na pláž a z pláže na další pláž...


[flashback] Tuhle trasu (BKK-URT) jsem stínoval i nočním vlakem a kdo má trochu času (případně striktní rozpočet a dobrodružnější povahu) tomu vřele doporučuji. Začíná se v Hua Lamphong Thai Railways Lounge:

Obrázek
Během večerní vlny odjezdů trochu plno, ale zase nadstandartní výběr jídla a pití - doplňují, dokud máte bahty.

Na cestování bohatě stačí druhá třída, kde je cca 40 míst na vagón. Ta se po vyhlášení večerky mění na variantu spodní-horní-každý záclonka (ve First pouze dvě postele a vlastní umyvadlo navíc). Stevard vše rozloží, povleče - luxus. Skoro mi bylo líto si v těch propocených hadrech do čistých peřin lehat. Při kupování jízdenek mě nejdřív příjemně překvapilo, že horní postele jsou levnější (já radši nahoře a přijde mi to bezpečnější :-) Po ulehnutí jsem poznal proč. Horní lůžka se v případě potřeby repatriovat padlého turistu mění na chlaďák pro mrtvoly. Tři vrstvy (triko-mikina-peřina), flaška Mekongu a stejně jsem klepal kosu...výdech klimatizace hned u hlavy = sleva na jízdném. Spodní postel se také zdála o něco širší, ale něměl jsem možnost to empiricky ověřit.

Obrázek
Umyvadla jsou na rozdíl od Emirates First dvě (+), sprcha pouze jedna - na záchodě a zespoda (-) [/flashback]


Po týdnu zevlingu, potápění, vydlabávání kokosáků a vydařeném pokusu o top speed na jedné z mála zdejších zpevněných cest

Obrázek

jsem se začal těšit na vyzkoušení dalšího produktu Bangkok Airways - Blue Ribbon. Let do Singapuru se nesl v ještě příjemnějším duchu než předchozí z BKK. Business lounge na letišti Ko Samui sice není moc potřeba, protože na gate je opět k dispozici lehké občerstvení, ale aspoň se tam lze schladit a kdo má opravdu vlčí hlad dostane na požádání - překvapení - Pad Thai.

Obrázek
Lounge na USM s jídelním lístkem a vypnutou televizí v pozadí...

Obrázek
Gate s pitím a snacks. Príma, ale horko...

Priority boarding proběhl jak má, posadili nás do prvního vláčku/vlečky směr letadlo. Interiér už byl nachlazený, šumivý nápoj taky a tak jsem se mohl pustit do prozkoumávání nastavení sedačky

Obrázek

a jídelního lístku

_IGP9079.jpg


Žádné blokované prostřední sedadlo ale dvě příjemná křesla, něco jako na longhaulu libovolných US aerolinek před cca pěti lety (to je má poslední zkušenost, ale možná už se taky vzpamatovali). Z menu jsem vylosoval kachnu a nelitoval. Amaroun ležící na masu vypadá sice na první pohled nevábně, ale po promíchání to chutnalo skvěle. PS: Máslo NEBYLO úplně zmrzlé!!!

Obrázek
Servis USM-SIN C/cl

Obrázek
Výhled společný pro všechny, v přední části letadla s lepším pitím a téměř vleže :wink:

Imigrační v Singapuru zanechalo dojem: kromě úsměvu a přání hezkého pobytu (+) jsem nafasoval ještě bonbón (++). Alespoň bonbon prosím zavést na Ruzyni. Můžou nám tak osladit čekání u beltu...

Někdo říká, že Singapur není Asie, pro mě je to (zatím) absolutní top. Ano, není to Asie ve smyslu třeba Bangkoku (smrad,špína,shon ale neskutečná atmosféra). Je to jako kdyby čínani obsadili Londýn. Čisto, pořádek, funguící MHD, lidi co vám (zdarma) opravdu rádi pomůžou a poradí a do toho vše, co máme na Asii rádi. Patnáct litrů jako pokuta za kouření, kde nemáte, případně jízdu na kole, kde se má vést je trochu ostrý. Ale s asiaty to asi jinak nejde a evidentně to funguje. V itineráři tedy doporučuji nechat pro větší zážitek raději až nakonec...

Před rokem, co jsem tu byl naposledy byl Marina Bay Resort a Helix Bridge ještě ve značném stadiu rozestavěnosti. Tentokrát už jsem mohl z mostu koukat na downtown...

Obrázek
Double Helix Bridge a Marina Bay Sands

Měl jsem docela štěstí - při rozhodování, zda vystát frontu na výjezd nahoru do SkyParku se otočím a vidím známou tvář. Kamarád, se kterým se snažím už několik měsíců domluvit pivo v Praze mě odchytí v Singapuru. Koukáme na sebe jak z jara! Bohužel musí s ještě s partnery na večeři, ale vybavuje mně svou hotelovou kartou a domlouváme pivo na později. Karta znamená, že dilema SkyPark je vyřešeno - jedu výtahem pro ubytované hosty a mám přístup i do bazénu.

Obrázek
Marina Bay Sands infinity pool

Karta zároveň znamená, že můj původní plán jet posledním metrem na Changi a do ranního odletu s JetStar Asia směr Bangkok poležet někde na laviččce bude zřejmě narušen. Po příjemném posezení na Riverwalk a "nenápadném" zabavování tácků Sapporo beru od obsluhy dalších 10 na cestu jako dárek a ve 2.30 chytám taxi na letiště.

Obrázek

Na dvě hodiny se mi podaří usnout a ještě trochu "jetý" se vydávám směr Butterfly Garden, kterou jsem minule nestihl. Nahánění motýlů s výhledem na triple seven Singapore Airlines stálo za to :D

Obrázek
Changi butterfly garden

K JetStar Asia...never more - važte si Ryanairu. Poté, co jsem se zaklínil na místo jsem se nebyl schopen až do BKK pohnout. Vzdálenost kolena - sedadlo předemnou 0cm. Fotky nejsou, tašku s foťákem jsem nemohl vytáhnout. Jediný můj pohyb byl, když mně děcko za mnou co 20 sekund koplo do sedačky (asi 1000x mu jeho Philipino doprovod říkal Don't do it, sit down...ale spratek kupodivu neposlechl.) 1000x jsem se chtěl otočit a seřvat je, ale nemohl jsem se pohnout...Pak mně přemohlo nevyspání, zbytkáč a rezignace a upadl jsem do komatu. Never. Never more...

Před odletem do Mnichova jsem měl v Bangkoku ještě celý den. Byl jsem sice zničený, ale přišlo mi škoda se hned naložit do lounge a vyčkávat odletu. Vyrazil jsem tedy ještě do centra ale po 3 dnech v SIN a v podstatě probdělé noci mě to už nějak zmohlo. Za pár hodin jsem na druhý pokus trefil stanici nového vlaku na letiště (ani ne tu hlavní... :? ) a zdarma se nechal odvézt směr EK lounge.

Obrázek
Bangkok Airport Express Train

Představa sprchy mě hnala letištěm kupředu a zastavili mě až na fast track. Místní oficír si dával po thajsku záležet na nešťastníkovi předemnou. Já už jsem asi (po dvou dnech) dost smrděl, tak mne nechal jít hned. Staff v salonku na můj stav reagoval profesionálně a hned jsem nafasoval věci do sprchy. Nirvana.

Obrázek
Emirates lounge BKK

Umytý, převlečený a oholený jsem vyrazil na průzkum jídla. Otevřel jsem si pivko, na talíř naložil něco na start a hned se po mně hnal kuchař a co že chci k večeři. No co já vím...Tom Ka Gai by bodla. Obědnal jsem dvě - trochu se divil, když jsem byl sám a salonek byl zatím prázdný - ale nakonec je donesl.

Přítelkyně tu sprchu potřebovala ještě asi o dost víc než já :twisted: a tak druhá polévka stydla a stydla...Místní Chef bez řečí přišel, tu vychladlou odnesl a za chvíli přinesl novou - horkou. Takovým servisem mně Emirates v Bangkoku dostali. Salonek se postupně zaplnil, ale na náš let do DXB čekalo podezřele málo lidí...

Obrázek
BKK Emirates lounge - studený bufet

Lehce přecpaní (sice malá sousta, ale...byli jsme tam fakt dlouho) jsme po vyzvání vyrazili ke gatu. Horní paluba byla zaplněná tak max z 10%. I pozdější debata s letuškami potvrdila, že to není úplně obvyklé a celý týden lítali skoro plní. Economy vypadala téměř full, do Suites jsem nenahlížel :wink:

Na A380 jsem se upřímně těšil. Už před rokem jsem schválně bukoval let tak, abych ho zkusil, ale přišla "change of aircraft, we are very sorry". No to já byl taky. Tak konečně teď.
Tahle nová Imarat C/Cl mi přijde mimořádně povedená. Seděli jsme na dvou sedačkách vedle sebe - v prostřední řadě. Humorně a rozjařen jsem hned otestoval funkci dělící přepážky...ale ženy některé vtípky prostě nepoberou...

Obrázek
Bar s nealkem - to modře svítící po levé straně - je moc praktická věc.

Pokud sedíte na samostatném sedadle u okna, máte téměř úplné soukromí. Z každého místa je přístup do uličky, takže není třeba se přes někoho drát ven.
Sedadla jsou flat bed, se zabudovanou masážní funkcí (spíš takové drnčení do zad), probíhá turn-down service a rozdává se ještě matrace na spaní pro změkčení. Nohy si hezky natáhnete do tunelu před sebou...

Obrázek

USB konektor jsem vyzkoušel pouze s SD kartou z foťáku - RAWy nečte ale JPEGy samozřejmě ano. Nicméně prohlížení je dost pomalé a je třeba dávat bacha, co tam máte. Obrazovka IFE je fakt velká... :P

Co mě opravdu překvapilo, byla NEhlučnost A380. Start byl zcela bez obvyklých zvukových efektů, malinko drncaní a pak už jen dříve nepoznaný pocit "obrovské hmoty". Špatně se to popisuje, je třeba vyzkoušet na vlastní kůži. Zážitek jak hrom.

Hodinku po startu se servírovala večeře. Už jsme asi devadesát minut nic nejedli, je třeba se dorazit, že.

ASIE2010-845.jpg


Jako předkrm jsem vybral lososa

Obrázek

a main course jehněčí se zeleninovou kormou.

Obrázek

Drahá polovička si dala jen salát - a saláty já nefotim (když nemusím :) . Vypadal taky trochu jak z Ikea...ale prý chuťově hodně slušný. Na dezert už jsem rezignoval a taky už jsem se těšil dozadu do baru. Počkal jsem až se zhasne (zvláště vedle na sedadle) a vyrazil.

Obrázek
Emirates A380 C class mood lighting

Bar se ukázal být dalším z hitů na tomto letu - nejdřív jsem tam byl sám (a sympatická irská barmanka/letuška/bavička), s tím jak usínali další pasažéři (hlavně na dolní palubě) se začly holky trousit směr bar. Když zjistily odkud jsem, akčně ještě zavolali slovenku z eco a družba byla dokonána. Bar na palubě - úžasný vynález, na turbulence pěkně sednout na koženou sedačku a připoutat (hlavně já) a potom zas hurá na panáky (taky hlavně já :D Všude bylo zase plno snacksů, ale mně už zbývalo místo jen na tekutou stravu ve formě Johnnie Black Label. Po dvou hodinách se přihlásilo nevyspání a musel jsem to zodpovědně ukončit. Spaní luxusní, snídani si nejak nevybavuji, takže asi nebyla.

Obrázek

Kdo byl v DXB v EK lounge Terminal 3, ví, jaký je tam šrumec. Kdo tam byl pár hodin přes noc, už se tomu příště vyhne. Stejně tak já. Co do rozlehlosti, je to asi největši salonek v jakém jsem kdy byl (jestli se tak dá říkat prostoru pro 300+ lidí - zná někdo kapacitu?). Možnosti stravování velmi slušné, možnosti sprchování a wc naprosto nechutné (nestíhá se uklízet a to ani v noci) a možnosti zdřímnutí nedostačující. Že se tam rodinka převlíkala na place do pyžam, srazila k sobě čtyři velké gauče a hurá na kutě bylo běžné. Fotku opět nemám, štvalo mě to tam (stejně jako JetStar Asia :twisted: . Posledně jsem v DXB používal Maghraba Lounge (T3) a spokojenost. Jídlo velmi slušné, záchody čisté a zůstává pocit klidu a trochu té exkluzivity. EK lounge v Dubai je oproti tomu totální dobytčák...

Obrázek
Maghraba Lounge DXB Terminal 3

Na ranní let do MUC jsem se tak těšil jako na smilování, ale hned po nástupu mě schladili emirati, kteří dělali na palubě (v C) slušný bordel. Letušky už byly asi zvyklé a celkem je v rámci možností zvládaly. I když vysvětlit jim, že skutečně nebude celá čtrnácti členná rodina sedět vedle sebe, a že když mají místa ve first tři z nich, nemůžou tam všichni trvalo asi 30 minut.

Sedačky v našem A330 směr Franz Josef Strauss Airport letité standartní C ve verzi 2-3-2. Novou business class z nočního letu bych si tedy dal raději, ale nebyly nějak nepohodlné. Jen když zažijete pocit soukromí, který C v A380 poskytuje, už se těžko srovnává s něčím jiným.

Obrázek

Po příletu do MUC sice zavazadlo nevyjelo nejak zásadně v priority času, vše ale dohnal řidič od Emirates, který na nás venku již čekal. Hodil baťoh na záda, nás v zápětí do nového Phaetona a vyrazili jsme směr Mnichov centrum. Na tachometru neustále kolem 200, takový malý silniční ICE - Flug im Nullhöhe :wink:



Díky za pozornost!


cocik
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
Příspěvky: 1689
Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
Bydliště: CTU
Stav: Offline

Re: BKK-USM-SIN-BKK-DUB-MUC s Bangkok Airways, Emirates A380 Y+C

Příspěvek od cocik »

Super trip report a skvely fotky!

Muzu se zeptat, cim je to foceny? Premejslim na pristi rok o nejakym fotaku na vicemene podobnej mix zaberu.

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Re: BKK-USM-SIN-BKK-DUB-MUC s Bangkok Airways, Emirates A380 Y+C

Příspěvek od dider »

Parádní report a ještě lepší fotečky...určitě nějaké dobré železo a evidentně to někdo s focením umí. Palec nahoru!

Ten rozdíl v business class EK je docela propastný. A330 by si zasloužily refit nebo phase-out :wink:

@cocik: taky teď řešim podobnou dilemu. Mám zrcadlovku Canon EOS, ale nebaví mě ho sebou nosit a tak se rozhoduji, jestli si nekoupit nejaky kompakt se špičkovou optikou. Pár lidi, co se focení věnuje profesinálněji mi doporučuje PANASAONIC LUMIX DMC LX5EG, tak se teď rozhoduji. Fotečky jsou z něj fakt pěkný.

flyingblue
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5478
Registrován: 16. 12. 2008, 14:31
Bydliště: up in the air
Stav: Offline

Re: BKK-USM-SIN-BKK-DUB-MUC s Bangkok Airways, Emirates A380 Y+C

Příspěvek od flyingblue »

dider píše:Parádní report a ještě lepší fotečky...určitě nějaké dobré železo a evidentně to někdo s focením umí. Palec nahoru!

Ten rozdíl v business class EK je docela propastný. A330 by si zasloužily refit nebo phase-out :wink:


+1

salamio
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 490
Registrován: 22. 07. 2010, 09:43
Stav: Offline

Re: BKK-USM-SIN-BKK-DUB-MUC s Bangkok Airways, Emirates A380 Y+C

Příspěvek od salamio »

Nádherný report! To máslo mě potěšilo, budu to muset taky zkusit.

Dider: LX5 nemusí být zlý, mám už nějakou dobu LX3 a fotí celkem solidně, hlavně široký konec a světelnost jsou fajn.


jaakob
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 58
Registrován: 17. 03. 2005, 13:15
Oblíbené typy letadel: KP-2U Sova
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: BKK-USM-SIN-BKK-DUB-MUC s Bangkok Airways, Emirates A380 Y+C

Příspěvek od jaakob »

Diky moc vsem, jsem rad, ze se libi!

Foceno je to Pentax K-7, skla Pentax DA 15 Ltd a Sigma 10-20. Panasonic vypada dobre, hlavne ta f2.0 u kompaktu zni lakave. Nicmene samozrejme zalezi na potrebach - co a jak budete chtit fotit. Kdyz tak rad podebatim pres PM, nebo ve foru foceni.

Konzistence produktu u EK je pomerne divoka. Pri jednom letu jsou na vas i v C jako "na cizi", pri dalsim 100% servis - nevtiravy a pozorny. V Eko jsem naposled zazil, ze se ucpal zachod (na predposledni dvousedacce vzadu lahoda) a posadka to zvladala skvele. Kdyz ten smrad neslo vymytit, vsechny nas vzadu postupne opili, tak na to vzpominam spis jako na srandu. Naopak pri jinem letu ma sedacka v Y nesla sklapet a po treti urgenci at to nejak resi mi pripadlo, ze spis dostanu od letusky par facek. Bylo 100% obsazeno, nakonec to madam puvodem z nemecka vyresila tak, ze na me misto presadila nejakeho nestastnika, co se neumel domluvit. Pak zbyvajicich 6 hodin protrpel on :-/
Salonky jsou dalsi hit-or-miss vec, to co maji v Dubaji treba naprosto nechapu. Pres den na 2-3 hodky to asi pujde, ale soukromi a klid nalezt nejde (a o to mi v lounge jde nejvic, jidlo si klidne koupim "dole", pripadne jsem celkem najezeny z letadla). Naproti tomu lounge v BKK byl velmi povedeny.
Z C sedacek v A380 jsem byl opravdu nadseny (a servis + bar taky skvely), to mne asi k EK pritahne znova. A380 na delsi cesty obecne rulez! Jeste bych rad vyzkousel "kostelni lavice" v Singapore, ale podle fotek na mne EK kabina pusobi lepe...

persona
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2130
Registrován: 24. 05. 2008, 12:26
Bydliště: BRQ
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: BKK-USM-SIN-BKK-DUB-MUC s Bangkok Airways, Emirates A380 Y+C

Příspěvek od persona »

Krásný trip-report. Opravdu. Psaný lehkou rukou a velice čtivý.

Ad focení: zrcadlovku se světelným objektivem (f 1.4 na portrétní 50mm či 2.8 na širokoúhlý objektiv, ev. rybí oko - někdo ho používá na airliners.net) nikdy nenahradíte. Ne pouze kvůli světelnosti, ale z toho důvodu, že DSLR má několikanásobně větší čip než kompakty či přístroje s elektronickým hledáčkem a tudíž se s ní lze odvážit na daleko vyšší ISO do světelně nepříznivého prostředí (kabina letadla) bez dramatického nárůstu šumu. Kompakty mají také daleko silněší firmwarové doostřování, které často degraduje obraz. Mám k dispozici několik zrcadlovek i objektivů a srovnání. Rád poradím, ale hlavní pravidlo je ergonomie. Ať je zrcadlovka malá nebo obří profesionální, musí vám hlavně sedět při focení v ruce. Někdo také nesnese plast, ale musí mít pocit robustnosti a kovu v ruce.

cocik
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
Příspěvky: 1689
Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
Bydliště: CTU
Stav: Offline

Re: BKK-USM-SIN-BKK-DUB-MUC s Bangkok Airways, Emirates A380 Y+C

Příspěvek od cocik »

Ta C v 380 EK je nadherna, ale trochu mi vadi jejich politika (ne)sdileni mil s ostatnima. Mozna az budu PPS, tak se tim pro radost proletim - do ty doby by mi tech 0 mil a 0 PPS SGD bylo lito :D

Ulafme
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 162
Registrován: 08. 11. 2009, 00:32
Stav: Offline

Re: BKK-USM-SIN-BKK-DUB-MUC s Bangkok Airways, Emirates A380 Y+C

Příspěvek od Ulafme »

úžasné... a Singapore forever!

treisinger
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 26
Registrován: 03. 09. 2010, 23:01
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: BKK-USM-SIN-BKK-DUB-MUC s Bangkok Airways, Emirates A380 Y+C

Příspěvek od treisinger »

Ahoj, se salonky v Dubaji plně souhlasím,dle toho,jak píšete. EK je špatný. Maghraba Lounge je dobrý,ale ještě lepší je Qatar airways salonek. Je to trošku procházka,ale nevadí. Příjemné další lety.

jaakob
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 58
Registrován: 17. 03. 2005, 13:15
Oblíbené typy letadel: KP-2U Sova
Pohlaví: muž
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: BKK-USM-SIN-BKK-DUB-MUC s Bangkok Airways, Emirates A380 Y+C

Příspěvek od jaakob »

Diky! Na Qatar salonek uz jsem slysel celkem dost chvaly...ale bude to zrejme treba jeste bundlovat s Qatar letem ;-) Nejake zkusenosti?

OT Update pro zajemce o kvalitni cestovni fotak:

Pentax K5 (spolecne s par "palacinkama" - Pentax Ltd. skly)

- minimalni rozmery, zachovani ergonomie (napr. ovladani casu i clony dvema rollery a horni LCD), obr. kvalita Ltd. skel (ostrost,svetelnost,protisvetlo), weather sealing, kovove sasi, full hd video, slusne iso...

Jak uz popsal vyse Persona - kompakt ma jiste zatim neprekonane kompromisy, takze pokud si chcete s focenim trochu vyhrat, doporucuji nebrat, pritlacit a pustit se do experimentovani ;-)

gr09
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1106
Registrován: 03. 01. 2011, 14:55
Stav: Offline

Re: BKK-USM-SIN-BKK-DUB-MUC s Bangkok Airways, Emirates A380

Příspěvek od gr09 »

treisinger píše:ale ještě lepší je Qatar airways salonek


No nevim, mam zkusenosti s First Class lounge, co QR pouzivaj na T1 a to je des bes. Byl jsem tak v soku, ze jsem neudelal jedinou fotku, priste uz snad budu pri smyslech :)

Nastesti to pak spravil jejich First Class terminal v Doze, prestoze ani ten rozhodne nepatri ke spicce.


Odpovědět