Cesta na Isle of Man cast 2. (Manx2 & Jet2)
Napsal: 07. 03. 2011, 23:02
...pokracovani z me 1 casti.
Sice venku neprselo, ale zato foukal velmi silny vitr. Moc se me ven nechtelo, ale na letisti byla docela nuda. Nejdriv jsem si skocil do male restaurace dat neco k snedku a k piti a sledoval maly provoz na letisti IOM. Nebot vitr neprestal foukat, tak jsem radsi zustal v letistni budove a cetl si knizku a cekal na svuj let do Blackpoolu.
Check in otevirali az hodinu pred odletem.
Z restaurace byl hezky vyhled na plochu, tedy jeji jednu polovinu.
Pak prisel cas jit na check in. Pani ne checkinu me vytiskla boarding pass. Manx2 ma free seating policy. Jen tak jsem se zeptal jakym strojem bude operovam dnesni let a ona na me ze to bude Dornier 228. Ja jsem se ptal proc ta zmena, nebot puvodne melo letet L410 Turbolet a pani rikala ze na mem letu leti jenom 8 pax, takze byl nasazen menzi stroj. S Dornier 228 jsem taky nikdy neletel, takze alespon neco. Na tento typ jsem si take delal uz dlouho zalusk. Snad se muj 1. let s L410 podari nedky v blizke budoucnosti. Budu se muset na Isle of Man vypravit znovu a doufat, ze tento krat budu mit stesti. Pani jeste dodala, ze nejvetsi sance na tento typ je na linkach z/d Leeds Bradford nebo Belfast City.
05.03.2011
Isle of Man (IOM) – Blackpool (BLK)
Manx2 – MN120
Odlet: 18:00
Prilet: 18:40
Letadlo: Dornier 228
Misto: 02B
Doba letu asi 25 min ve vzduchu. Pilotni kabina nema dvere, takze clovek muze koukat co se deje v kokpitu. Pro me super zazitek, 1. jsem takto letel. Nebot byl free seating, snazil jsem se byt u gatu prvni, abych mohl nastupovat prvni a vybrat si misto hned za pilotni kabinou.
Cestou z vlakoveho nadrazi v MAN do odletoveho terminalu se naskytl pohled na B747 spolecnosti Virgin Atlantic
06.03.2011
Manchester (MAN) – Praha (PRG)
Jet2 – LS887
Odlet: 13:30
Prilet: 16:45
Letadlo: B737-300
Misto: 24A
Let byl obsazen skoro na 100%, jen par volnych mist jsem zahledl.
Doufam, ze se Vam obe casti tohoto TR libily. Komentare, namety vitany.
Dekuji
Ales
Sice venku neprselo, ale zato foukal velmi silny vitr. Moc se me ven nechtelo, ale na letisti byla docela nuda. Nejdriv jsem si skocil do male restaurace dat neco k snedku a k piti a sledoval maly provoz na letisti IOM. Nebot vitr neprestal foukat, tak jsem radsi zustal v letistni budove a cetl si knizku a cekal na svuj let do Blackpoolu.
Check in otevirali az hodinu pred odletem.
Z restaurace byl hezky vyhled na plochu, tedy jeji jednu polovinu.
Pak prisel cas jit na check in. Pani ne checkinu me vytiskla boarding pass. Manx2 ma free seating policy. Jen tak jsem se zeptal jakym strojem bude operovam dnesni let a ona na me ze to bude Dornier 228. Ja jsem se ptal proc ta zmena, nebot puvodne melo letet L410 Turbolet a pani rikala ze na mem letu leti jenom 8 pax, takze byl nasazen menzi stroj. S Dornier 228 jsem taky nikdy neletel, takze alespon neco. Na tento typ jsem si take delal uz dlouho zalusk. Snad se muj 1. let s L410 podari nedky v blizke budoucnosti. Budu se muset na Isle of Man vypravit znovu a doufat, ze tento krat budu mit stesti. Pani jeste dodala, ze nejvetsi sance na tento typ je na linkach z/d Leeds Bradford nebo Belfast City.
05.03.2011
Isle of Man (IOM) – Blackpool (BLK)
Manx2 – MN120
Odlet: 18:00
Prilet: 18:40
Letadlo: Dornier 228
Misto: 02B
Doba letu asi 25 min ve vzduchu. Pilotni kabina nema dvere, takze clovek muze koukat co se deje v kokpitu. Pro me super zazitek, 1. jsem takto letel. Nebot byl free seating, snazil jsem se byt u gatu prvni, abych mohl nastupovat prvni a vybrat si misto hned za pilotni kabinou.
Cestou z vlakoveho nadrazi v MAN do odletoveho terminalu se naskytl pohled na B747 spolecnosti Virgin Atlantic
06.03.2011
Manchester (MAN) – Praha (PRG)
Jet2 – LS887
Odlet: 13:30
Prilet: 16:45
Letadlo: B737-300
Misto: 24A
Let byl obsazen skoro na 100%, jen par volnych mist jsem zahledl.
Doufam, ze se Vam obe casti tohoto TR libily. Komentare, namety vitany.
Dekuji
Ales