Orus-x píše:A jak jste na to přišli? Biman na black listu EU není, do Evropy lítá s 310 a 777, občas se v Římě objevovala ještě DC10
cetl jsem to v jednom zebricku nejhorsich aerolinek na anglickem serveru
Orus-x píše:A jak jste na to přišli? Biman na black listu EU není, do Evropy lítá s 310 a 777, občas se v Římě objevovala ještě DC10
hafi píše:byl jste někdo na těch letech v Birminghamu? Report?
macek píše:Lukla, to je adrealin. Krátká dráha, která má slušný sklon a na jejím konci začíná hluboká strž. Startuje se směrem dolů a přistává opačně
nahoru do kopce. Na letišti neexistuje žádná navigace, takže start i přistání je na oči pilotů. Letiště je položené uprostřed hor a pár letadel
už se tam roztřískalo. V nějaké mezinárodní anketě bylo vyhlášeno jako nejnebezpečnější letiště na světě. Na své druhé expedici jsem tam
přistával. Při výstupu na Baruntse ( cca 7.200m ) jsem chytil plicní edem a vrtulník, který mně sundaval, tankoval v Lukle. Takže návštěva
do třetice.
macek píše:Lukla, to je adrealin. Krátká dráha, která má slušný sklon a na jejím konci začíná hluboká strž. Startuje se směrem dolů a přistává opačně
nahoru do kopce. Na letišti neexistuje žádná navigace, takže start i přistání je na oči pilotů. Letiště je položené uprostřed hor a pár letadel
už se tam roztřískalo. V nějaké mezinárodní anketě bylo vyhlášeno jako nejnebezpečnější letiště na světě. Na své druhé expedici jsem tam
přistával. Při výstupu na Baruntse ( cca 7.200m ) jsem chytil plicní edem a vrtulník, který mně sundaval, tankoval v Lukle. Takže návštěva
do třetice.