PRG-LHR-PRG má s BA smysl?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 596
- Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
- Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
PRG-LHR-PRG má s BA smysl?
Původně jsem neměl ani v plánu tento TR psát, jelikož na LHR letěl skoro každý. Až uživatel lukoslaf mě přivedl k tomuto tématu http://forum.airways.cz/viewtopic.php?f=13&t=8251, napadlo mě, že nejlepší bude svůj názor popsat aktuálním TR. Proto vy, co čekáte exotické destinace, či C a J class, interiery salonků, musíte si počkat na další Cocikovo dílo. Tohle je TR obyčejného člověka, na obyčejném letu, s příměsí úsměvných okamžiků, ale k tomu se dostanu.
Plánování
Po vydařeném loňském výletu do Paříže s mým svědkem ze svatby a jeho manželkou, jsme se rozhodli, že letos je na řadě Londýn. Chtěli jsme letět v prvním týdnu v květnu. V lednu, kdy jsme vše plánovali nám bylo jedno s kým a v návaznosti na výhodné lety jsme hledali ubytování. Jelikož moje výška je 204 cm, rovnou jsem za zavrhl Wizz air. Easy jet nabízel klasickou cenu kolem 1000Kč oneway. K tomu dopočíst zavazadlo a poplatky, takže taky žádná sláva. Server BA byl překvapivě velice přátelský, nabídl cenu 1737 Kč oneway komplet. Nebylo co řešit. Let na LHR (sice T3 ale nevadí) civilizovanou aerolinkou s 23kg zavazadlem zvítězil. Hned jsem přes server BA koupil letenky tam i zpět a hledal ubytování. Booking.com našel naprosto luxuní apartmány za ještě luxusnější cenu. Byl to vlastně byt 2+kk v Hayes přímo u LHR na první zastávce Heatrow connect do centra. Nebylo co řešit a kupuji apartmán pro čtyři osoby na čtyři noci za 6500Kč.
PRG-LHR
9.5.2013
BA0861 15:50-17:00
Seat 7F, load factor 70%
Ráno jsme dobalili zavazadla a manželka přidala do svého kufru i žehličku, protože bez ní nikam nikdy neletí. Za to jí obdivuji, když jsme letěli naposledy, byl povoleno zavazadlo o hmotnosti 15kg a ona se do toho stejně vejde včetně žehličky.
Měl jsem to skvěle naplánované: online jsme se odbavil, vybral místa 7A,B,E,F poslal jsem si boarding pasy na email s tím, že si je v práci vytisknu. V práci zajdeme na oběd, nechám auto v kanclu a na letiště nás vždycky někdo hodí. Bohužel osud měl jiné plány. Naložil jsem přátelé v Milovicích a jedeme si po D11 a na mé oblíbené rozhlasové stanici Regina, hlásí totální kolaps kolem letiště. V den našeho odletu, se stala nešťastná nehoda autobusu SA s kamionem u připojení z letiště. Zprávy znějí strašně, R7 uzavřená, kolony všude, odklon dopravy kolem terminálu 3 zdržení 2hod. Bože to ne, říkám si v nečekané koloně na jižní spojce. Takže změna plánu, v práci vytisknu letenky, oběd padá a zaměstnaným kolegům nemůžu vyrobit 4 hod zdržení. Zprávy se z okolí letiště nelepšily, spíš naopak. Na letiště pojedu rovnou a nechám auto na goparkingu v ose RWY24.
Cesta z práce (Stodůlky) trvala na letiště hodinu. Viz mapa z GPS v autě. Jel jsem na Dejvickou ve snaze vyhnout se kolonám pak údolím Šárky do Nebušic a Kopaniny. Myslel jsem , že tam to bude lepší. Omyl v opačném směru stála auta od Nebušic až k Dejvické. Před Kopaninou kolona aut až k nájezdu R7. Nehýbalo se to vůbec. Potím se a otáčím auto na Horoměřice, Černý Vůl, a Tuchoměřice, kde si dva autobusy urazily zrcátko a řidiči se hádali čí je to chyba. Tam to celkem šlo a po hodině popojíždění jsem byl na goparkingu. Síla, normálně to jezdím za 10min z kanceláře.
Řidič se mě ptá, v kolik mi to letí? Odpovím mu otázkou, za jak dlouho to jezdí? První jízdu jel ty 3km 80min a teď to jezdí kolem carga za 30-40min. Uf mám čas letí to za 2,5hod. Zbude čas na drahý oběd na T1. To že jsem přeložil všechny kufry ze svého auta do transporteru a zapomněl manželky sako, to se nesetkalo s pochopením. Otázka: "vzal jsi mi sako" proběhla v polovině cesty a již zbytečně, nebudu se vracet.
S námi jede bude další pár, kterému to letí za 30min a vehementně se dožaduje na T2. Hned to doplňuje že letí z Wizzair za tři tisíce do Londýna. Cena je i za zpáteční letenku. Sám pro sebe se chválím, že mám to samé na LHR o 400kč dražší. Pak mi docvaklo, že do Londýna se nelétá z T2, tak jsem taktně upozornil spolucestujícího, že je to určitě z T1 jako to máme my. Byl jsem označen za někoho, kdo tomu nerozumí a pán si dle přání vystoupil T2. Jaké bylo asi jeho velké překvapení, že to letí z T1, jsem bohužel neviděl. Škoda...
My se nechali dovézt před T1 a přesně 1:50 před odletem jsem odevzdával zavazadla na check inu. Pasovka v pořádku, asi jen dva lidé před námi. Čekal jsem to horší, když ve stejný čas odlétal i 773 směr DXB
Dali jsme si oběd v letištní restauraci v prvním patře (nic moc) a v kuřácké restauraci s lahví bílého za 600Kč jsme sečkali od boardingu. Naše povídání se díky prostředí dostalo k letadlům a provozu na PRG. Ostatním se líbil 773 od Emirates. Jen si prohlédněte pořádně, moc wide body tady nebývá. V tom projel A345 Azerdbajan za okny. Dobře dostali mě...
K boardingu jsem došli 10 před zavření gatu. Sucurity bylo docela přísné a nepříjemné. Manželce vynadali, že si nechala voňavku v pytlíku v kabelce a nevyndala jí ven. Kostice v její podpsence se nezamlouvali rentgenu. tak šla asi 4x a pak na prohlídku. Za to můj kamarád ten to dotáhl k dokonalosti. Z nedopatření si omylem nechal malý nůž v příručáku. Obsluha rentgenu ho nechal vyjmou a s dotazem :" to mě jako zkoušíte?" mu ho odebrala. Takže ostuda a jako z posledních jsme nastoupili do A320.
tak tím poletíme
Naše řada byly úplně prázdná, takže nikoho k sobě nemáme. Super. Před námi sedí rodina z Infantem, jsou to dvě hodiny, to nějak vydržím.. Velice příjemné přivítání na palubě. Cocpit je otevřen až do vytlačení, tak sleduji kapitána a předletovou přípravu. Interiér je jako vždy u BA čistý a i když má něco za sebou tak příjemný. Hlavně stavitelný podhlavník. Obsaditelnost byla cca 70% mnoho volných míst, většinou se sedělo po dvou. C byla plná. Co mě opravdu překvapilo bylo místa no nohy. Měřím 204cm a mám více místa než u nouzáku v TVS? Natáhnu si nohy v Y? vysvětlení přinesl až seatguru. kdy u letadel A320u BA jsou sedadlo od předu až k nouzákům s roztečí 34". dále jsou jen 31". Takže doporučuji brát místa v předu. Následovali bezpečností instrukce a taxování na RWY24.
Provoz v PRG
Na odlet o 10min meškáme a řadíme se před 773 do DXB. Následuje klidné Take off a stoupání do letové hladiny za sluníčkem nad mraky.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=AJDNd-mH8rE
Let byl velice poklidný s příjemným servisem. Vynikající chlazená kuřecí tortilla, dvě lahvičky úžasného bíleho vína a k tomu voda. Co víc si na dvou hodinovém letu přát. Infant se po vystoupání do 38tis stop uklidnil a až do přistání byl v klidu.Do anglie jsem letěl prvně za světla, jinak vždy v noci a tak jsem sledoval dění venku. Hustý letecký provoz naskýtal mnoho air to pohledů. V kanálu hustý lodní provoz a větrné elektrárny, což mi přišlo velice elegantní.
Přiblížení na LHR klasika, dvě kolečka před městem a pak S zatáčka od osy RWY. Pod mraky to začalo slušně házet a s klesající rychlostí to mělo vzrůstající efekt. Stihl jsem vyfotit centrum Londýna a pak se raději věnoval nervozní ruce co drtila tu mou. Foukal velice silný protivítr a připadalo mi, že přistávací rychlost, byla nižší než obvykle.
Touch down byl nejdřív na levé kolo, pak odraz do vzduchu, pak na tvrdě na pravé a ještě tvrději dosedl zbytek. Zatím pro mě nejzábavnější přistání, má žena tento názor však nesdílí.
Následovala projížďka kolem T3 kde toho bylo dost k vidění A380, A346, B767, přikládám pár fotek.
Kde jsou ty doby vystupování prstem
Z venkovní stojánky se jelo autobusem. Není to taková pohoda u T5, ale jízdy trvá tak 2min. Pak se jde neuvěřitelně dlouho chodbou k imigračnímu. Tam vše proběhlo v pořádku s minimálním zdržením. Díky celkem slušné procházce se na pásu již točili naše zavazadla.
Anglický párek zvedl kufr, za kterého tekla červená tekutina. Hned u pásu byl kufr otevřen a důvod byl jasný hned. Lidská blbost dát do igelitky tři skleněné lahve a dát to do poloprázdného skořepinového kufru. Výsledek byl jasný. Frankovka jemné zacházení se zavazadly nevydržela a vylila se do celého kufru. Slivovice a becherovka měla větší štěstí. Škoda akorát toho oblečení, protože to dle nálepky vypadalo na vinařství kaufland.
Manželky kufr přijel a na něm spousty samolepek security check. Nálepky přesně v místě kde byla žehlička. Asi se jim moc nelíbila, tak si ho pořádně zkontrolovali. Na mém kufru byl poničení zámek, ale zůstal zavřený, tak nevím co si o tom myslet?
T3 už má opravdu něco za sebou,ale na druhou stranu lidé byli přátelští a vše v pořádku.
Líbí se mi multikultura lidí na LHR, paní z dálného východu, měla naférovku na hlavě balící papír instalovaný do vlasů a vypadalo to jako obrovská růže z papíru. Škoda nestihl jsem to vyfotit, popsat se to pořádně nedá. Z T3 jsme jeli jednu stanici Hetrow connect k našim apartmánům. Naše dovolená mohla začít.
Věřím, že Londýn navštívilo již mnoho cestovatelů, tak přikládám trochu jiné fotky z Londýna. Snad se budou líbit.
Luxusní apartmány za lidovou cenu
Mrtvá Milka i s vemenem
Letadlová loď u Greenwitch
Nultý poledník
Linka 15, je stále obsluhovaná starým typem autobusů
Koupání s nafouklým airbagem v Covert Garden
Bezdomovec a zamčené kolo
Úchyl co si fotil slečny na picadelly
Ten byl nejlepší, zatknut za divné chování místí policií při výměně stráží. Podivná krabice, kde byla hračka byla odvezena v policejní autě i s majitelem
A346
V každém parku je jich plno a každý je krmí z ruky
Vojenský obojživelním, s kterým se po projetí památek pak turisté plaví po Temži. Akorát ponor je značný a moc nechybělo k zaplavení. Vesty na krku podmínka.
Hodiny
China town
Jamei Oliver restaurant
Jídlo exelentní
A má narozeninová oslava i s písničkou
LHR-PRG
13.5.2013
BA0858 19:20-22:15
Seat 4F, load factor 90%
Na letišti jsem díky okolnostem o 4 hodiny dříve. Jdu zkusit jestli v dřívějším letu jsou ještě volná místa,ale bohužel odcházím odcházím s nepořízenou. Místa jsou dvě a my jsme čtyři. Odbavili jsme u kiosků na kufry jsem nalepil tagy a šel jsem je zkusit udat na drop off 3,5 hod před odletem. Jak jsem předpokládal, taky neúspěšně a mám přijít dvě hodiny před odletem.
No nic počkáme. Nic se nám už nechce a tak bereme za vděk lavičky u nabíjecího pultu a čekáme. Check in hala u T3 taky nic moc. Málo míst k sezení a probíhající rekonstrukce. Čekáme pár minut a přišel za námi někdo od BA v kravatě, omluvil se za čekání a sdělil nám, že můžeme již zhruba tři hodiny před odletem odevzdat zavazadla a jít do tranzitního prostoru. Klobou dolů BA!
Jak řekl se stalo, zavazadla odevzdaná, security chcek na jedničku bez zdržení a osobní prohlídky.
V T3 jsem byl prvně a moc se mi odletová hala nelíbí. moc stísněné a mnoho lidí. Dáváme si kávu a muffin. střední latte je půllitrový kelímek, takže jsem to celkem kousal dlouho. Neodolal jsem a navštívil obchod s elektronikou, kde mi padla do ruky kompaktní zdrcadlovka Sony nex5r, kterou kupuji o 6 tis levněji než v ČR.
Přesouváme se do gate 24a odkud se bude boardovat autobusem. Čekáme až odjedou dva autobusy převážně asiatů a posledním jedeme. Let zpět je skoro plný. Taxi bylo celkem rychlé a cestou bylo na co koukat. Video z odletu:
http://www.youtube.com/watch?v=ByYmK8pYEg4
Let domů byl naprosto klidný a příjemný. Catering stejný jako na cestě na LHR. Tentokrát pouze bez vína, jelikož jsem musel řídit domů. Přiblížení na RWY24, kterou den na to uzavírají díky rekonstrukci. Přistání naprosto klidné. Poprvé na LKPR zkouším brány pro biometrický pas, procházím bez zdržení, vezeme zavazadla a vydáváme se k domovu.
Na závěr musím říci, že po loňských zkušenostech z BA, vidím určitý posun dopředu, ale T3 na LHR to celé trochu kazí. Není to nic co by bylo nezkousnutelného, ale za tu cenu se to stále vyplatí. Takže doporučuji.
Plánování
Po vydařeném loňském výletu do Paříže s mým svědkem ze svatby a jeho manželkou, jsme se rozhodli, že letos je na řadě Londýn. Chtěli jsme letět v prvním týdnu v květnu. V lednu, kdy jsme vše plánovali nám bylo jedno s kým a v návaznosti na výhodné lety jsme hledali ubytování. Jelikož moje výška je 204 cm, rovnou jsem za zavrhl Wizz air. Easy jet nabízel klasickou cenu kolem 1000Kč oneway. K tomu dopočíst zavazadlo a poplatky, takže taky žádná sláva. Server BA byl překvapivě velice přátelský, nabídl cenu 1737 Kč oneway komplet. Nebylo co řešit. Let na LHR (sice T3 ale nevadí) civilizovanou aerolinkou s 23kg zavazadlem zvítězil. Hned jsem přes server BA koupil letenky tam i zpět a hledal ubytování. Booking.com našel naprosto luxuní apartmány za ještě luxusnější cenu. Byl to vlastně byt 2+kk v Hayes přímo u LHR na první zastávce Heatrow connect do centra. Nebylo co řešit a kupuji apartmán pro čtyři osoby na čtyři noci za 6500Kč.
PRG-LHR
9.5.2013
BA0861 15:50-17:00
Seat 7F, load factor 70%
Ráno jsme dobalili zavazadla a manželka přidala do svého kufru i žehličku, protože bez ní nikam nikdy neletí. Za to jí obdivuji, když jsme letěli naposledy, byl povoleno zavazadlo o hmotnosti 15kg a ona se do toho stejně vejde včetně žehličky.
Měl jsem to skvěle naplánované: online jsme se odbavil, vybral místa 7A,B,E,F poslal jsem si boarding pasy na email s tím, že si je v práci vytisknu. V práci zajdeme na oběd, nechám auto v kanclu a na letiště nás vždycky někdo hodí. Bohužel osud měl jiné plány. Naložil jsem přátelé v Milovicích a jedeme si po D11 a na mé oblíbené rozhlasové stanici Regina, hlásí totální kolaps kolem letiště. V den našeho odletu, se stala nešťastná nehoda autobusu SA s kamionem u připojení z letiště. Zprávy znějí strašně, R7 uzavřená, kolony všude, odklon dopravy kolem terminálu 3 zdržení 2hod. Bože to ne, říkám si v nečekané koloně na jižní spojce. Takže změna plánu, v práci vytisknu letenky, oběd padá a zaměstnaným kolegům nemůžu vyrobit 4 hod zdržení. Zprávy se z okolí letiště nelepšily, spíš naopak. Na letiště pojedu rovnou a nechám auto na goparkingu v ose RWY24.
Cesta z práce (Stodůlky) trvala na letiště hodinu. Viz mapa z GPS v autě. Jel jsem na Dejvickou ve snaze vyhnout se kolonám pak údolím Šárky do Nebušic a Kopaniny. Myslel jsem , že tam to bude lepší. Omyl v opačném směru stála auta od Nebušic až k Dejvické. Před Kopaninou kolona aut až k nájezdu R7. Nehýbalo se to vůbec. Potím se a otáčím auto na Horoměřice, Černý Vůl, a Tuchoměřice, kde si dva autobusy urazily zrcátko a řidiči se hádali čí je to chyba. Tam to celkem šlo a po hodině popojíždění jsem byl na goparkingu. Síla, normálně to jezdím za 10min z kanceláře.
Řidič se mě ptá, v kolik mi to letí? Odpovím mu otázkou, za jak dlouho to jezdí? První jízdu jel ty 3km 80min a teď to jezdí kolem carga za 30-40min. Uf mám čas letí to za 2,5hod. Zbude čas na drahý oběd na T1. To že jsem přeložil všechny kufry ze svého auta do transporteru a zapomněl manželky sako, to se nesetkalo s pochopením. Otázka: "vzal jsi mi sako" proběhla v polovině cesty a již zbytečně, nebudu se vracet.
S námi jede bude další pár, kterému to letí za 30min a vehementně se dožaduje na T2. Hned to doplňuje že letí z Wizzair za tři tisíce do Londýna. Cena je i za zpáteční letenku. Sám pro sebe se chválím, že mám to samé na LHR o 400kč dražší. Pak mi docvaklo, že do Londýna se nelétá z T2, tak jsem taktně upozornil spolucestujícího, že je to určitě z T1 jako to máme my. Byl jsem označen za někoho, kdo tomu nerozumí a pán si dle přání vystoupil T2. Jaké bylo asi jeho velké překvapení, že to letí z T1, jsem bohužel neviděl. Škoda...
My se nechali dovézt před T1 a přesně 1:50 před odletem jsem odevzdával zavazadla na check inu. Pasovka v pořádku, asi jen dva lidé před námi. Čekal jsem to horší, když ve stejný čas odlétal i 773 směr DXB
Dali jsme si oběd v letištní restauraci v prvním patře (nic moc) a v kuřácké restauraci s lahví bílého za 600Kč jsme sečkali od boardingu. Naše povídání se díky prostředí dostalo k letadlům a provozu na PRG. Ostatním se líbil 773 od Emirates. Jen si prohlédněte pořádně, moc wide body tady nebývá. V tom projel A345 Azerdbajan za okny. Dobře dostali mě...
K boardingu jsem došli 10 před zavření gatu. Sucurity bylo docela přísné a nepříjemné. Manželce vynadali, že si nechala voňavku v pytlíku v kabelce a nevyndala jí ven. Kostice v její podpsence se nezamlouvali rentgenu. tak šla asi 4x a pak na prohlídku. Za to můj kamarád ten to dotáhl k dokonalosti. Z nedopatření si omylem nechal malý nůž v příručáku. Obsluha rentgenu ho nechal vyjmou a s dotazem :" to mě jako zkoušíte?" mu ho odebrala. Takže ostuda a jako z posledních jsme nastoupili do A320.
tak tím poletíme
Naše řada byly úplně prázdná, takže nikoho k sobě nemáme. Super. Před námi sedí rodina z Infantem, jsou to dvě hodiny, to nějak vydržím.. Velice příjemné přivítání na palubě. Cocpit je otevřen až do vytlačení, tak sleduji kapitána a předletovou přípravu. Interiér je jako vždy u BA čistý a i když má něco za sebou tak příjemný. Hlavně stavitelný podhlavník. Obsaditelnost byla cca 70% mnoho volných míst, většinou se sedělo po dvou. C byla plná. Co mě opravdu překvapilo bylo místa no nohy. Měřím 204cm a mám více místa než u nouzáku v TVS? Natáhnu si nohy v Y? vysvětlení přinesl až seatguru. kdy u letadel A320u BA jsou sedadlo od předu až k nouzákům s roztečí 34". dále jsou jen 31". Takže doporučuji brát místa v předu. Následovali bezpečností instrukce a taxování na RWY24.
Provoz v PRG
Na odlet o 10min meškáme a řadíme se před 773 do DXB. Následuje klidné Take off a stoupání do letové hladiny za sluníčkem nad mraky.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=AJDNd-mH8rE
Let byl velice poklidný s příjemným servisem. Vynikající chlazená kuřecí tortilla, dvě lahvičky úžasného bíleho vína a k tomu voda. Co víc si na dvou hodinovém letu přát. Infant se po vystoupání do 38tis stop uklidnil a až do přistání byl v klidu.Do anglie jsem letěl prvně za světla, jinak vždy v noci a tak jsem sledoval dění venku. Hustý letecký provoz naskýtal mnoho air to pohledů. V kanálu hustý lodní provoz a větrné elektrárny, což mi přišlo velice elegantní.
Přiblížení na LHR klasika, dvě kolečka před městem a pak S zatáčka od osy RWY. Pod mraky to začalo slušně házet a s klesající rychlostí to mělo vzrůstající efekt. Stihl jsem vyfotit centrum Londýna a pak se raději věnoval nervozní ruce co drtila tu mou. Foukal velice silný protivítr a připadalo mi, že přistávací rychlost, byla nižší než obvykle.
Touch down byl nejdřív na levé kolo, pak odraz do vzduchu, pak na tvrdě na pravé a ještě tvrději dosedl zbytek. Zatím pro mě nejzábavnější přistání, má žena tento názor však nesdílí.
Následovala projížďka kolem T3 kde toho bylo dost k vidění A380, A346, B767, přikládám pár fotek.
Kde jsou ty doby vystupování prstem
Z venkovní stojánky se jelo autobusem. Není to taková pohoda u T5, ale jízdy trvá tak 2min. Pak se jde neuvěřitelně dlouho chodbou k imigračnímu. Tam vše proběhlo v pořádku s minimálním zdržením. Díky celkem slušné procházce se na pásu již točili naše zavazadla.
Anglický párek zvedl kufr, za kterého tekla červená tekutina. Hned u pásu byl kufr otevřen a důvod byl jasný hned. Lidská blbost dát do igelitky tři skleněné lahve a dát to do poloprázdného skořepinového kufru. Výsledek byl jasný. Frankovka jemné zacházení se zavazadly nevydržela a vylila se do celého kufru. Slivovice a becherovka měla větší štěstí. Škoda akorát toho oblečení, protože to dle nálepky vypadalo na vinařství kaufland.
Manželky kufr přijel a na něm spousty samolepek security check. Nálepky přesně v místě kde byla žehlička. Asi se jim moc nelíbila, tak si ho pořádně zkontrolovali. Na mém kufru byl poničení zámek, ale zůstal zavřený, tak nevím co si o tom myslet?
T3 už má opravdu něco za sebou,ale na druhou stranu lidé byli přátelští a vše v pořádku.
Líbí se mi multikultura lidí na LHR, paní z dálného východu, měla naférovku na hlavě balící papír instalovaný do vlasů a vypadalo to jako obrovská růže z papíru. Škoda nestihl jsem to vyfotit, popsat se to pořádně nedá. Z T3 jsme jeli jednu stanici Hetrow connect k našim apartmánům. Naše dovolená mohla začít.
Věřím, že Londýn navštívilo již mnoho cestovatelů, tak přikládám trochu jiné fotky z Londýna. Snad se budou líbit.
Luxusní apartmány za lidovou cenu
Mrtvá Milka i s vemenem
Letadlová loď u Greenwitch
Nultý poledník
Linka 15, je stále obsluhovaná starým typem autobusů
Koupání s nafouklým airbagem v Covert Garden
Bezdomovec a zamčené kolo
Úchyl co si fotil slečny na picadelly
Ten byl nejlepší, zatknut za divné chování místí policií při výměně stráží. Podivná krabice, kde byla hračka byla odvezena v policejní autě i s majitelem
A346
V každém parku je jich plno a každý je krmí z ruky
Vojenský obojživelním, s kterým se po projetí památek pak turisté plaví po Temži. Akorát ponor je značný a moc nechybělo k zaplavení. Vesty na krku podmínka.
Hodiny
China town
Jamei Oliver restaurant
Jídlo exelentní
A má narozeninová oslava i s písničkou
LHR-PRG
13.5.2013
BA0858 19:20-22:15
Seat 4F, load factor 90%
Na letišti jsem díky okolnostem o 4 hodiny dříve. Jdu zkusit jestli v dřívějším letu jsou ještě volná místa,ale bohužel odcházím odcházím s nepořízenou. Místa jsou dvě a my jsme čtyři. Odbavili jsme u kiosků na kufry jsem nalepil tagy a šel jsem je zkusit udat na drop off 3,5 hod před odletem. Jak jsem předpokládal, taky neúspěšně a mám přijít dvě hodiny před odletem.
No nic počkáme. Nic se nám už nechce a tak bereme za vděk lavičky u nabíjecího pultu a čekáme. Check in hala u T3 taky nic moc. Málo míst k sezení a probíhající rekonstrukce. Čekáme pár minut a přišel za námi někdo od BA v kravatě, omluvil se za čekání a sdělil nám, že můžeme již zhruba tři hodiny před odletem odevzdat zavazadla a jít do tranzitního prostoru. Klobou dolů BA!
Jak řekl se stalo, zavazadla odevzdaná, security chcek na jedničku bez zdržení a osobní prohlídky.
V T3 jsem byl prvně a moc se mi odletová hala nelíbí. moc stísněné a mnoho lidí. Dáváme si kávu a muffin. střední latte je půllitrový kelímek, takže jsem to celkem kousal dlouho. Neodolal jsem a navštívil obchod s elektronikou, kde mi padla do ruky kompaktní zdrcadlovka Sony nex5r, kterou kupuji o 6 tis levněji než v ČR.
Přesouváme se do gate 24a odkud se bude boardovat autobusem. Čekáme až odjedou dva autobusy převážně asiatů a posledním jedeme. Let zpět je skoro plný. Taxi bylo celkem rychlé a cestou bylo na co koukat. Video z odletu:
http://www.youtube.com/watch?v=ByYmK8pYEg4
Let domů byl naprosto klidný a příjemný. Catering stejný jako na cestě na LHR. Tentokrát pouze bez vína, jelikož jsem musel řídit domů. Přiblížení na RWY24, kterou den na to uzavírají díky rekonstrukci. Přistání naprosto klidné. Poprvé na LKPR zkouším brány pro biometrický pas, procházím bez zdržení, vezeme zavazadla a vydáváme se k domovu.
Na závěr musím říci, že po loňských zkušenostech z BA, vidím určitý posun dopředu, ale T3 na LHR to celé trochu kazí. Není to nic co by bylo nezkousnutelného, ale za tu cenu se to stále vyplatí. Takže doporučuji.
Naposledy upravil(a) Zoltan dne 26. 05. 2013, 18:16, celkem upraveno 5 x.
Re: PRG-LHR-PRG má s BA smysl?
Dobrý čtení a pěkně napsáno, díky
Re: PRG-LHR-PRG má s BA smysl?
Pěkný report, škoda těch překlepů - Dubaj je DXB, nikoliv DBX.
Re: PRG-LHR-PRG má s BA smysl?
škoda, že fotky nejdou zvětšit, jinak super
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 596
- Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
- Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: PRG-LHR-PRG má s BA smysl?
GlobeCZE píše:škoda, že fotky nejdou zvětšit, jinak super
Je to foceno ještě kompaktem, takže žádná sláva, ale zkusím s tím o víkendu něco udělat. Překlepy opravené. Díky za upozornění.
Re: PRG-LHR-PRG má s BA smysl?
Zoltan píše:Manželky kufr přijel a na něm spousty samolepek security check. Nálepky přesně v místě kde byla žehlička. Asi se jim moc nelíbila, tak si ho pořádně zkontrolovali. Na mém kufru byl poničení zámek, ale zůstal zavřený, tak nevím co si o tom myslet?
Poloha nálepek "security check" nijak nesouvisí s tím, co konkrétně se securiťákům v daném kufru nelíbilo. Taktéž poškozený zámek na 99,9% není jejich dílo.
Jinak díky moc za pěkný a zajímavý trip-report.
Re: PRG-LHR-PRG má s BA smysl?
Úchyl je ten pán s foťákem stojící zády, anebo kdosi v dáli přes ulici? Na té zmenšenině to není moc poznat.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 216
- Registrován: 02. 07. 2012, 16:51
- Oblíbené typy letadel: nemam favorita, kazde ma nieco do seba :)
- Pohlaví: muž
- Bydliště: SNN
- Stav: Offline
Re: PRG-LHR-PRG má s BA smysl?
Super TR ! Dakujem za vyslisanie
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5915
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
Re: PRG-LHR-PRG má s BA smysl?
Stovkar píše:Pěkný report, škoda těch překlepů - Dubaj je DXB, nikoliv DBX.
Furt lepší, než kdyby napsal HXpro.
P.S.Pro mlaďase a humanisty: strýček Google vám to vysvětlí.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 288
- Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: PRG-LHR-PRG má s BA smysl?
British Airways dávají jídlo na lotu z Čech do Anglie?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 712
- Registrován: 21. 02. 2010, 00:55
- Bydliště: LHR
- Stav: Offline
Re: PRG-LHR-PRG má s BA smysl?
ten trip report neni spatnej sam o sobe, me tady prave chybi vic "evropskych" priskoku - tech "zlatych" tripu kolem zemekoule je tu vic, nez dost. takze ne, me tenhle report vubec nevadil
jen skoda, ze jeho kvalitu dost snizuji "opravene" preklepy: ted jeste doladit ti pravopysne chibki a bude to vinykajycy.
@ krakra:
ano, je to divny, ale u BA dostanes i na tak kratkym segmentu na vyber ze dvou studenych torttil...
ja jsem shodou okolnosti dneska rezervoval one way PRG-LHR, na 9.7. , cena velmi pritulnych £75. WIZZ jako tradicne drahej: £75 na LTN, EZY jakbysmet, £88 na LGW... nevim, ale proste mi fakt prijde, ze BA se snazi nejakym zvlastnim pocinanim oba zbyle dopravce docela drtit...
jen skoda, ze jeho kvalitu dost snizuji "opravene" preklepy: ted jeste doladit ti pravopysne chibki a bude to vinykajycy.
@ krakra:
ano, je to divny, ale u BA dostanes i na tak kratkym segmentu na vyber ze dvou studenych torttil...
ja jsem shodou okolnosti dneska rezervoval one way PRG-LHR, na 9.7. , cena velmi pritulnych £75. WIZZ jako tradicne drahej: £75 na LTN, EZY jakbysmet, £88 na LGW... nevim, ale proste mi fakt prijde, ze BA se snazi nejakym zvlastnim pocinanim oba zbyle dopravce docela drtit...
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 288
- Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: PRG-LHR-PRG má s BA smysl?
Pro porovnání jídlo na letu z Čech do Paříže Air France. Mělo by jít o stejnou kategorii:
http://www.planes.cz/cs/photo/1118810/a ... o-letiste/
http://www.planes.cz/cs/photo/1118810/a ... o-letiste/
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 197
- Registrován: 03. 06. 2011, 20:30
- Pohlaví: muž
- Bydliště: u BHX
- Stav: Offline
Re: PRG-LHR-PRG má s BA smysl?
Díky za report, moc pěkné
Jen jsem na konci čekal nějakou myšlenku jestli teda má smysl letět do Londýna s BA..? Já za sebe musím říct, že to smysl nemá a bez přemlouvání poletím radši s Ryanem s tím, že letí z Brna, kam to mám od rodičů ještě blíž:) Wizz teda moc v lásce nemám, ale když letím jen tak na víkend, tak taky nemám problém s nimi letět
Jen jsem na konci čekal nějakou myšlenku jestli teda má smysl letět do Londýna s BA..? Já za sebe musím říct, že to smysl nemá a bez přemlouvání poletím radši s Ryanem s tím, že letí z Brna, kam to mám od rodičů ještě blíž:) Wizz teda moc v lásce nemám, ale když letím jen tak na víkend, tak taky nemám problém s nimi letět
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 712
- Registrován: 21. 02. 2010, 00:55
- Bydliště: LHR
- Stav: Offline
Re: PRG-LHR-PRG má s BA smysl?
@ Brut:
ale to je preci v poradku, proc by te mel nekdo nutit do letu s BA, kdyz ti vyhovuje FR, ktery ti parkuje "za rohem"? navic ten report nemel byt srovnanim BA vuci LCC konkurenci, autor jen srovnal jeho zazitek na letu s BA se zazitkem jineho diskutera na foru, ktery zazil neprijemnou (asi) cestu s BA na segmentu PRG-LHR. takze tady slo spis o srovnani BA vs BA
neni mozny rozsoudit, co je lepsi. protoze to nejde. ja zase radeji poletim s BA na LHR, protoze to mam jak bliz do prahy, tak pak z LHR domu. takze kde chces hledat parametry pro jednoznacny srovnani? nelze, proste neexistuji.
ale to je preci v poradku, proc by te mel nekdo nutit do letu s BA, kdyz ti vyhovuje FR, ktery ti parkuje "za rohem"? navic ten report nemel byt srovnanim BA vuci LCC konkurenci, autor jen srovnal jeho zazitek na letu s BA se zazitkem jineho diskutera na foru, ktery zazil neprijemnou (asi) cestu s BA na segmentu PRG-LHR. takze tady slo spis o srovnani BA vs BA
neni mozny rozsoudit, co je lepsi. protoze to nejde. ja zase radeji poletim s BA na LHR, protoze to mam jak bliz do prahy, tak pak z LHR domu. takze kde chces hledat parametry pro jednoznacny srovnani? nelze, proste neexistuji.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 197
- Registrován: 03. 06. 2011, 20:30
- Pohlaví: muž
- Bydliště: u BHX
- Stav: Offline
Re: PRG-LHR-PRG má s BA smysl?
Aha, tak to se omlouvám, pochopil jsem to špatně Poté tedy nemám co reportu vytknout, hezké čtení:)
Jinak je jasné,že srovnání neexistuje, záleží co se komu hodí. Já z LHR zrovna ideální spojení nemám, takže by to nejspíš muselo BA hodně přebít cenou.
Jinak je jasné,že srovnání neexistuje, záleží co se komu hodí. Já z LHR zrovna ideální spojení nemám, takže by to nejspíš muselo BA hodně přebít cenou.