Jak (ne)létat do Dubaje - DXB s QS
-
- Vítěz kategorie Po přistání... 2015
- Příspěvky: 74
- Registrován: 23. 04. 2012, 20:00
- Stav: Offline
Re: Jak (ne)létat do Dubaje - DXB s QS
Admin: rozhodně, není problém. Používal jsem to proto, že se mi takhle ty obrázky dařilo vkládat kam jsem potřeboval.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 596
- Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
- Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Jak (ne)létat do Dubaje - DXB s QS
Jenom by mě zajímalo, proč ne do toho černého domku s koníkem? Report super
Re: Jak (ne)létat do Dubaje - DXB s QS
Yirina píše:Ne ne, je to pořád useklé. Mně se to dělo i u mého posledního trip reportu, ale to jsem neřešila neb jsem věděla, co tam v tom useklém textu je:-) Zřejmě je to velikostí fotek, ale je divné, že to nereportuje nikdo jiný, že to mám jen já?
mne to robi tiez a pravidelne. Firefox a ten non-default skin fora, zabudol som, ako sa vola.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2130
- Registrován: 24. 05. 2008, 12:26
- Bydliště: BRQ
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Jak (ne)létat do Dubaje - DXB s QS
Díky za dojmy z potenciálně hodně vytížené linky. BTW: Kuskus patří k mým oblíbeným pokrmům a může to být delikatesa
-
- Vítěz kategorie Po přistání... 2015
- Příspěvky: 74
- Registrován: 23. 04. 2012, 20:00
- Stav: Offline
Re: Jak (ne)létat do Dubaje - DXB s QS
Zoltan píše:Jenom by mě zajímalo, proč ne do toho černého domku s koníkem? Report super
Zdálo se mi, že vzhledem k ceně tam nebylo moc co dělat, hodně těch atrakcí bylo vysloveně pro děti, pár jich bylo zavřených, průjezd modelem IItálie či videoprůlet Itálií mi přišly možná moc kýčovité, ale je to osobní dojem, čekal jsem víc o Ferrari a autech než tam bylo, přišlo mi to zbytečně kýčovité vzhledem k potenciálu. Neříkám, že tam nebyly dobré momenty, průjezd vedle pilota F1 na velmi reálně pohyblivé sedačce byl zážitek.
Persona: No, já jsem dobrý kuskus měl, no, všehovšudy asi jednou a rozhodně to nebyl ten v letadle, bez ohledu na cestovní třídu, kde byl podáván
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 596
- Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
- Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Jak (ne)létat do Dubaje - DXB s QS
koppak píše:Zoltan píše:Jenom by mě zajímalo, proč ne do toho černého domku s koníkem? Report super
Zdálo se mi, že vzhledem k ceně tam nebylo moc co dělat, hodně těch atrakcí bylo vysloveně pro děti, pár jich bylo zavřených, průjezd modelem IItálie či videoprůlet Itálií mi přišly možná moc kýčovité, ale je to osobní dojem, čekal jsem víc o Ferrari a autech než tam bylo, přišlo mi to zbytečně kýčovité vzhledem k potenciálu. Neříkám, že tam nebyly dobré momenty, průjezd vedle pilota F1 na velmi reálně pohyblivé sedačce byl zážitek.
Persona: No, já jsem dobrý kuskus měl, no, všehovšudy asi jednou a rozhodně to nebyl ten v letadle, bez ohledu na cestovní třídu, kde byl podáván
Díky za osvětu
-
- Vítěz kategorie Po přistání... 2015
- Příspěvky: 74
- Registrován: 23. 04. 2012, 20:00
- Stav: Offline
Re: Jak (ne)létat do Dubaje - DXB s QS
Zoltan: Stojí to 250 AED na osobu, takže skoro 1700 CZK, když to koupíš po netu, předem ušetříš 10%, ale furt mi to přijde drahý jako prase vzhledem k tomu, co je vevnitř (a to nemám obecně problém zaplatit relativně hodně peněz, pokud to za to stojí). Leda že by někdo byl opravdu velkým milovníkem extrémních horských drah.
Re: Jak (ne)létat do Dubaje - DXB s QS
Moc zajímavý trip report. Dubai je teď z více důvodů "in". Ještě by to pro srovnání chtělo, aby někdo krom Flydubai absolvoval a napsal i trip report o cestě do Dubaje z Wizzaierem z Budapešti, což je další a hlavně v některých termínech prý velmi levný způsob, jak se tam dostat.
Jinak ta cesta zpátky s devětatřicetistupňovou horečkou, to muselo být peklo.
Jinak ta cesta zpátky s devětatřicetistupňovou horečkou, to muselo být peklo.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 168
- Registrován: 08. 05. 2010, 21:04
- Oblíbené typy letadel: A330, B777
- Pohlaví: muž
- Bydliště: BRQ
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Jak (ne)létat do Dubaje - DXB s QS
Lkprak píše:Moc zajímavý trip report. Dubai je teď z více důvodů "in". Ještě by to pro srovnání chtělo, aby někdo krom Flydubai absolvoval a napsal i trip report o cestě do Dubaje z Wizzaierem z Budapešti, což je další a hlavně v některých termínech prý velmi levný způsob, jak se tam dostat.
Jinak ta cesta zpátky s devětatřicetistupňovou horečkou, to muselo být peklo.
Proleteno a celkove vzato, cesta docela vpohode. Casy bych rekl, ze jsou idealni. DWC je klidne letiste, kde je par lidi, vse jde rychle a je mozna casove i bliz centru nez DXB. Jinak k Wizzu asi nic moc co dodat, nic jsem necekal, nic me neprekvapilo, proste let s lowcostem, aspon ale bez fuel-stopu.
Re: Jak (ne)létat do Dubaje - DXB s QS
charlie2025 píše:Lkprak píše:Moc zajímavý trip report. Dubai je teď z více důvodů "in". Ještě by to pro srovnání chtělo, aby někdo krom Flydubai absolvoval a napsal i trip report o cestě do Dubaje z Wizzaierem z Budapešti, což je další a hlavně v některých termínech prý velmi levný způsob, jak se tam dostat.
Jinak ta cesta zpátky s devětatřicetistupňovou horečkou, to muselo být peklo.
Proleteno a celkove vzato, cesta docela vpohode. Casy bych rekl, ze jsou idealni. DWC je klidne letiste, kde je par lidi, vse jde rychle a je mozna casove i bliz centru nez DXB. Jinak k Wizzu asi nic moc co dodat, nic jsem necekal, nic me neprekvapilo, proste let s lowcostem, aspon ale bez fuel-stopu.
To velmi rád slyším.
Re: Jak (ne)létat do Dubaje - DXB s QS
Co je myšleno centrem Dubaje? Marina? Burdž Chalífa/Dubai Mall? Bur Dubai?
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 168
- Registrován: 08. 05. 2010, 21:04
- Oblíbené typy letadel: A330, B777
- Pohlaví: muž
- Bydliště: BRQ
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Jak (ne)létat do Dubaje - DXB s QS
777 píše:Co je myšleno centrem Dubaje? Marina? Burdž Chalífa/Dubai Mall? Bur Dubai?
Pravda, pojem "centrum" je asi zavadejici, pro me Marina a palma...
Re: Jak (ne)létat do Dubaje - DXB s QS
- Vycvičen z nízko-nákladovek jsem nejdřív tátu uklidnil, že opravdu 15kg a odbavíme. Po letech s Wizzair a jejich cestováním jen batohem ani nemohl uvěřit.
- Nákup tiskovin do zásoby na celý let byl skoro zbytečný úplně jsem zapomněl, že tady nám nabídnou tisk hned čtyři tituly.
- Jídlo mohu jen pochválit, opravdu jsem si pochutnal a užil. Víc ho může být vždy, ale i servis bez problémů. Letušky cestou tam odpovídali cestou tam lidem před námi jaké mají platy, když se ptali a cestou zpět jsem zase povídal já s letuškama z ČSA, které to letěli poprvé tak to teď chodí... Po těch minibagetách z letních charterů (máme děti:-), nebo vzpomínám na linku do CDG, kterou jsem letěl hned třetí den co přestali dávat jídlo jsem si to vychutnal a musím pochválit.
- Cestou tam starší stroj, co se dá dělat, zpět mašina nová.
- Za ty prachy ty ten personál obdivuji a snažím se být spíše příjemný, staří, že je buzeruje zaměstnavatel. Dubaje, Kapverdy a pořád se míjet s vozíkem, lidi chtějí na záchod ap.. Kdo by na to měl ty nervy a to jsem celkem kliďas.
- Cestou už se už bohudíky nesedá v Budapešti pro klienty Kartága a jak časté jsou Varny a mezipřistání pro palivo na trase zpět nevím. Každopádně karty na stůl by nehodili hned při startu, ale během letu. Osobně vyzkoušeno když začínali létat Sal a to, že přepočítali palivo a nevyjde nám kapitán zahlásil až před zahájením klesání na Grand Canaria. Měl takové zajímavé jméno Francouz, ale byl to Čech:-). Nám foukalo myslím 240 km čelně a to už je opravdu hodně, letadlo plné a dali to myslím v pohodě. Před šesti lety jsem měl čest chvíli být na lince z Dubaje v kabině a pamatuji si, že kapitán říkal, že bral na cestu 18-19 tun paliva, kolik je to v B737 po špunty nevím, ale na maximech to asi bude. Kdo ví kolik se do té mašiny vejde?
Re: Jak (ne)létat do Dubaje - DXB s QS
creyman píše:Kdo ví kolik se do té mašiny vejde?
Cca 20900kg
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 288
- Registrován: 06. 01. 2013, 09:39
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Jak (ne)létat do Dubaje - DXB s QS
Moc dobrý trip-report. Jsem rád, že někdo popsal jednu z nejdelších pravidelných tras, co létají české letecké společnosti.