Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonceno)
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonceno)
Dobre odpoledne vsem.
Tento TR jsem uskutecnil s dalsim clenem tohoto fora. Nekdy minuly rok jsem zjistil, ze mi vyprsi avios u British Airways Executive Clubu, tak jsem premyslel co s nimi. O standartni BA let jsem nemel zajem, max nejake widebody po evrope, ale nakonec jsem zacal prozkoumavat moznosti se proletet se SUN-AIR of Scandinavia, ktere jsou soucasti British airways. BA nabizi moznost vyuzit avios, taky na lety SUN-AIRu, coz je dobra moznost, jak se s touto spolecnosti proletet.
Standartne SUN-AIR ma velmi drahe letenky, jelikoz jeho lety prevazne vyuzivaji businessmani. Nakonec jsem zakoupil letenku za 8000 tisic avios na trase Bergen-Billund-Mnichov a to hned z nekolik duvodu. BLL-MUC leti Dornier 328jet. D328 vrtulovou verzi uz mam vyzkousenou se Cirrus Airlines na lince ERF-MUC. Dalsi duvod je nove letiste do sbirky, BGO a BLL a navic k tomu let s Jetstream 31/32, ktery leta na lince BGO-BLL. Bonusova letenka stala okolo 2 tisic kc. Pokud bych tuto letenku kupoval za penize, tak by vysla na 516 GBP.
Jak se dostat do BGO na let v patek odpoledne? Nakonec padla volba letet s BA do LHR ve ct vecer, tam prenocovat a v patek rano letet s BA do BGO primo rannim letem v 7:55.
Finalni routing viz nize.
07.05.2015
Praha (PRG) – Londyn Heathrow (LHR)
20:15 – 21:15
British Airways let BA857
Airbus 320 G-EUYF (stáří 5,3 let, British Airways 1. majitel)
19F
LF 100% v Y, 60% v C
Na letiste jsem dorazil s 3 hodinovym predstihem. Chtel jsem jeste videt hokej mezi CZE a FRA v MC salonku pred odletem. Mel jsem taky moznost vyzkouset nove metro na trase A. Zacinal jsem na Flore a pres Nadrazi Veleslavin se pohodlne dostal na letiste behem cca 35 min. Nova linka se mi moc libila, az na ten opruz s tim, ze ne kazda souprava zajizdi smer Motol.
Hokej dopadl dobre, tak jsem se presunul na chvilku k oknu, abych mel vyhled na plochu. Mimo jine uroven MC nic moc. Nabidka jidel omezena, napoje ok, dejme tomu. MC lounge jsem opustil asi 30 min pred nastupem do letadla. Ocekaval jsem vyssi obsazenost, jelikoz byl prodlouzeny vikend. A nebyl jsem zklaman. Obsazenost podle palubniho personalu byla 100% v eco a asi 60% v businessu.
Co se mi na BA libi, ze neupustili od servisu na palube. Clovek v eco porad dostane neco maleho k jidlu, a siroky vyber napoju od alka po nealko a to vcetne tvrdeho alkoholu. V mem pripade to byl Johnnie Walker s kolou.
Prilet na LHR byl tento krat bez krouzeni nad Londynem. Sli jsme rovnou na pristani a tim padem jsem byl venku z letadla ve 21:15. Po rychle pasovce jsem chytil Heathrow express na T5 a zde se potkal s kolegou s fora, ktery letel do LHR pres HAM s Germanwings. Spolecne jsme chvilku pockali na bezplatny bus 423, ktery nas odvezl na zastavku Heathrow Close. Byli jsme ubytovani v levnem hotelu Heathrow Lodge. Je velmi blizko T5 a navic k nemu jezdi bus zdarma od letiste. Na to, ze jsme tam dorazili neco po 22 hod a odjizdeli rano ve 5:40, tak naprosto dostacujici ubytovani. Clovek ma kde slozit hlavu na par hodin.
Busem z hotelu na T5 to trvalo opravdu chvilku. Po 5 min jsme stali pred budovou T5. Mne se T5 moc libi, je to vzdusny terminal, vsude hodne prostoru, velky vyber obchodu. Moc se jim to povedlo. Odbaveni jsme jiz byli z predchoziho dne. Po security jsme se rozesli a ja zamiril do par obchudku nakoupit nejake skotske maslove susenky domu. Nastup zacal nacas. Od pani na gatu jsem zjistil, ze dnesni let je velmi malo obsazen ani ne 50%. Nastup byl rychly a odlet s LHR nacas, pristani v Bergenu o 15 min driv.
08.05.2015
Londyn Heathrow (LHR) – Bergen (BGO)
07:55 – 10:50
British Airways let BA758
Airbus 320 G-EUYK (stáří 4,4 let, British Airways 1. majitel)
06F
LF cca 50%
PO vzletu se naskytl hezky pohled na Terminal 4 u ktereho stalo velryba Etihadu v novych barvach a za par min jsme koukal na reku Temzi, jak se prodira Londynem, nez pilot udelal zatacku do leva smer sever.
Let do Bergenu probihal klidne. Asi po 15 min od startu zacal ranni servis v podobe skveleho crossaintu se syrem, slaninou, pomerancovym juicem a cajem. Hlavne jsem se tesil na priblizeni do BGO, az spatrim drsne norske pobrezi. Z norskych letist toho zatim moc nemam. Byl jsem v Norsku nekolikrat pracovne, ale vzdy jsem letel do Stavangeru. Behem letu nad Severnim morem jsem sledoval ropne plosiny. Jednu z nich jsem mel moznost navstivit pred 9 lety, kdyz jsem zacinal u spolecnosti, kde pracuji. Tehda jsem letel vrtulnikem spolecnosti CHC Super Puma z Aberdeenu na nasi plosinu Beryl Bravo asi 350 km od pobrezi.
Po vystupu z letadla a pasovkou jsme zacali hledat nejake hezke misto na spotting, jelikoz jsme meli v BGO 4 hod do dalsiho letu. Venku bylo docela kosa, okolo 5 stupnu a zacalo prset a snezit. Jakmile jsme vysli ven pred terminal a ja spatril 6ti patrovou budovu hotelu Clarion, ihned mi doslo, ze nekde z chodby bude hezky videt na letiste. A bylo to spravne rozhodnuti. Na 5. patre jsou pripraveny 2 mistka k sezeni na konci uzke chodby, kde muzou lidi pozorovat provoz na letisti. Vyborny napad.
Na tomto miste jsme vydrzeli prakticky celou dobu naseho stop overu, protoze venku, jak uz jsem psal se pekne ochladilo a zacal padat dest se snehem.
Na letisti v Bergenu je velmi zajimavy provoz. Mimo Wizzairu, SAS, British Airways, KLM, Norwegianu, zde ma velmi hustou sit letu po Norsku spolecnost Wideroe. Bylo porad na co koukat. Navic v Bergenu je zakladna spolecnosti CHC Helicopters, ktera pendluje se zamestnancema ruznych ropnych spolecnosti mezi pevninou a plosinama.
Tady zatim skoncim, ale verte, mate se na co tesit. Pokracovani bude uz brzy a zazitek z letu se SUN-AIR je opravdu velky.
Tento TR jsem uskutecnil s dalsim clenem tohoto fora. Nekdy minuly rok jsem zjistil, ze mi vyprsi avios u British Airways Executive Clubu, tak jsem premyslel co s nimi. O standartni BA let jsem nemel zajem, max nejake widebody po evrope, ale nakonec jsem zacal prozkoumavat moznosti se proletet se SUN-AIR of Scandinavia, ktere jsou soucasti British airways. BA nabizi moznost vyuzit avios, taky na lety SUN-AIRu, coz je dobra moznost, jak se s touto spolecnosti proletet.
Standartne SUN-AIR ma velmi drahe letenky, jelikoz jeho lety prevazne vyuzivaji businessmani. Nakonec jsem zakoupil letenku za 8000 tisic avios na trase Bergen-Billund-Mnichov a to hned z nekolik duvodu. BLL-MUC leti Dornier 328jet. D328 vrtulovou verzi uz mam vyzkousenou se Cirrus Airlines na lince ERF-MUC. Dalsi duvod je nove letiste do sbirky, BGO a BLL a navic k tomu let s Jetstream 31/32, ktery leta na lince BGO-BLL. Bonusova letenka stala okolo 2 tisic kc. Pokud bych tuto letenku kupoval za penize, tak by vysla na 516 GBP.
Jak se dostat do BGO na let v patek odpoledne? Nakonec padla volba letet s BA do LHR ve ct vecer, tam prenocovat a v patek rano letet s BA do BGO primo rannim letem v 7:55.
Finalni routing viz nize.
07.05.2015
Praha (PRG) – Londyn Heathrow (LHR)
20:15 – 21:15
British Airways let BA857
Airbus 320 G-EUYF (stáří 5,3 let, British Airways 1. majitel)
19F
LF 100% v Y, 60% v C
Na letiste jsem dorazil s 3 hodinovym predstihem. Chtel jsem jeste videt hokej mezi CZE a FRA v MC salonku pred odletem. Mel jsem taky moznost vyzkouset nove metro na trase A. Zacinal jsem na Flore a pres Nadrazi Veleslavin se pohodlne dostal na letiste behem cca 35 min. Nova linka se mi moc libila, az na ten opruz s tim, ze ne kazda souprava zajizdi smer Motol.
Hokej dopadl dobre, tak jsem se presunul na chvilku k oknu, abych mel vyhled na plochu. Mimo jine uroven MC nic moc. Nabidka jidel omezena, napoje ok, dejme tomu. MC lounge jsem opustil asi 30 min pred nastupem do letadla. Ocekaval jsem vyssi obsazenost, jelikoz byl prodlouzeny vikend. A nebyl jsem zklaman. Obsazenost podle palubniho personalu byla 100% v eco a asi 60% v businessu.
Co se mi na BA libi, ze neupustili od servisu na palube. Clovek v eco porad dostane neco maleho k jidlu, a siroky vyber napoju od alka po nealko a to vcetne tvrdeho alkoholu. V mem pripade to byl Johnnie Walker s kolou.
Prilet na LHR byl tento krat bez krouzeni nad Londynem. Sli jsme rovnou na pristani a tim padem jsem byl venku z letadla ve 21:15. Po rychle pasovce jsem chytil Heathrow express na T5 a zde se potkal s kolegou s fora, ktery letel do LHR pres HAM s Germanwings. Spolecne jsme chvilku pockali na bezplatny bus 423, ktery nas odvezl na zastavku Heathrow Close. Byli jsme ubytovani v levnem hotelu Heathrow Lodge. Je velmi blizko T5 a navic k nemu jezdi bus zdarma od letiste. Na to, ze jsme tam dorazili neco po 22 hod a odjizdeli rano ve 5:40, tak naprosto dostacujici ubytovani. Clovek ma kde slozit hlavu na par hodin.
Busem z hotelu na T5 to trvalo opravdu chvilku. Po 5 min jsme stali pred budovou T5. Mne se T5 moc libi, je to vzdusny terminal, vsude hodne prostoru, velky vyber obchodu. Moc se jim to povedlo. Odbaveni jsme jiz byli z predchoziho dne. Po security jsme se rozesli a ja zamiril do par obchudku nakoupit nejake skotske maslove susenky domu. Nastup zacal nacas. Od pani na gatu jsem zjistil, ze dnesni let je velmi malo obsazen ani ne 50%. Nastup byl rychly a odlet s LHR nacas, pristani v Bergenu o 15 min driv.
08.05.2015
Londyn Heathrow (LHR) – Bergen (BGO)
07:55 – 10:50
British Airways let BA758
Airbus 320 G-EUYK (stáří 4,4 let, British Airways 1. majitel)
06F
LF cca 50%
PO vzletu se naskytl hezky pohled na Terminal 4 u ktereho stalo velryba Etihadu v novych barvach a za par min jsme koukal na reku Temzi, jak se prodira Londynem, nez pilot udelal zatacku do leva smer sever.
Let do Bergenu probihal klidne. Asi po 15 min od startu zacal ranni servis v podobe skveleho crossaintu se syrem, slaninou, pomerancovym juicem a cajem. Hlavne jsem se tesil na priblizeni do BGO, az spatrim drsne norske pobrezi. Z norskych letist toho zatim moc nemam. Byl jsem v Norsku nekolikrat pracovne, ale vzdy jsem letel do Stavangeru. Behem letu nad Severnim morem jsem sledoval ropne plosiny. Jednu z nich jsem mel moznost navstivit pred 9 lety, kdyz jsem zacinal u spolecnosti, kde pracuji. Tehda jsem letel vrtulnikem spolecnosti CHC Super Puma z Aberdeenu na nasi plosinu Beryl Bravo asi 350 km od pobrezi.
Po vystupu z letadla a pasovkou jsme zacali hledat nejake hezke misto na spotting, jelikoz jsme meli v BGO 4 hod do dalsiho letu. Venku bylo docela kosa, okolo 5 stupnu a zacalo prset a snezit. Jakmile jsme vysli ven pred terminal a ja spatril 6ti patrovou budovu hotelu Clarion, ihned mi doslo, ze nekde z chodby bude hezky videt na letiste. A bylo to spravne rozhodnuti. Na 5. patre jsou pripraveny 2 mistka k sezeni na konci uzke chodby, kde muzou lidi pozorovat provoz na letisti. Vyborny napad.
Na tomto miste jsme vydrzeli prakticky celou dobu naseho stop overu, protoze venku, jak uz jsem psal se pekne ochladilo a zacal padat dest se snehem.
Na letisti v Bergenu je velmi zajimavy provoz. Mimo Wizzairu, SAS, British Airways, KLM, Norwegianu, zde ma velmi hustou sit letu po Norsku spolecnost Wideroe. Bylo porad na co koukat. Navic v Bergenu je zakladna spolecnosti CHC Helicopters, ktera pendluje se zamestnancema ruznych ropnych spolecnosti mezi pevninou a plosinama.
Tady zatim skoncim, ale verte, mate se na co tesit. Pokracovani bude uz brzy a zazitek z letu se SUN-AIR je opravdu velky.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 13. 05. 2015, 11:31, celkem upraveno 1 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov
Dobre rano, je tady pokracovani vyletu za ucelem se proletet se SUN-AIR of Scandinavia. Dopredu jsem doufal, v nejaky lepsi servis, nebot placene letenky na tuto spolecnost vystupuji do astronomickych vysin na tak kratke lety, ktere provozuji.
Po asi 3 hod spottingu z 5. patra hotelu Clarion jsme se vydali na check in do tranzitu. Byl jsem opravdu netrpelivy a tesil se na let s Jetstream 31/32. Jednou jsem timto strojem letel u spolecnosti Avies na trase Kardla-Tallinn, ale byl to velmi kratky 20 min let. Let z Bergenu do Billundu mel trval 1 hod a 40 min. Jsem si rikal, cim se zabavim behem letu, kdyz nepujde nic videt. Ihned po vystoupani do letove hladiny mne i memu partakovi to bylo jasne. Zradlo a servis na palube. To co nasledovalo, jsem opravdu necekal u spolecnosti, ktera provozuje takto maly typ. Kdyz neberu v potaz TK, BA na evropskych linkach, tak neznam, zadnou jinou regionalni spolecnost, ktera poskytuje takovy servis na palube.
08.05.2015
Bergen (BGO) – Billund (BLL)
14:55 – 16:35
SUN-AIR of Scandinavia BA8262
BAe Jetstream 31/32 OY-SVB (stáří 18 let)
05A
LF 78%
Asi 20 min po startu zacal servis. Nejdrive Mia (palubni pruvodci) zacala roznaset piti. Kazdy dostal co hrdlo racilo, na vyber byla kola, fanta, vino, pivo. Vzdy se servirovala cela plechovka nebo lahev. Ja si dal pivko Tuborg a k tomu dostal maly balicek precliku Pennstate. Tak jsem si myslel, ze servis skoncil, ale asi za 5 min prisla Mia znovu s nabidkou maleho jidla a cerstveho peciva k tomu. Takove male tapas (Kure, syr, spanelske chorizo, salat, turecke kefte, susene rajce, atd.)
Mia vse dovrsila salkem kavy nebo caje a k tomu danskou zmrzlinou, na vyber byla vanilkova, jahodova a lekoricova. Dal jsem si jahodovou, ale mel jsem vyzkouset tu lekoricovou jsem si rikal. Nakonec jsem ji dal pri letu z BLL do MUC a byla opravdu vytecna.
S plnym briskem jsme pristali v Billundu na slunecneho krasneho pocasi nacas. Od letadla se slo pesky k terminalu. Letiste BLL je opravdu nadhera. Opet vzdusny terminal, drevene oblozeni podlaha, lego vsude kam se clovek podiva. V terminalu jsou k dispozici vsude kocarky, asi kvuli detem, ktere sem s rodici jezdi ve velkem kvuli Legolandu.
Na prestup jsme meli 50 min. Cekani jsme si zkratili sledovanim provozu, ktery nebyl tek velky jak v Bergenu, ale rozmanitost spolecnosti zustala (DAT, Primera Airlines, Sun-air, SAS).
08.05.2015
Billund (BLL) – Mnichov (MUC)
17:30 – 19:10
SUN-AIR of Scandinavia BA8215
Dornier 328jet OY-NCM (stáří 13,5 let, predchozi provozovatele Atlantic Coast Airlines, Independence Air)
03A
LF 35%
Nastup na let do Mnichova zacal opet nacas. Diky malemu LF (11pax) rychle skoncil a my se mohli vydat smer MUC. Tentokrat jsme leteli Dornier 328jet. Jeste pred startem jsem mel moznost nahlednou do kokpitu stroje. Dornier 328 na me udelal silny dojem. Prostorne letadlo a ty proudove motory tomuto stroji davaji neskutecnou silu. Start byl jako raketa. Brutalni ostre stoupani a cestovni vysku jsme nabrali velmi rychle.
Co se tyce servisu, uz jsem se tesil na dalsi kolo zradla. A nebyl jsem zklaman, naopak servis byl jeste lepsi, 2x zmrzlina, baileys ke zmrzline, proste pardicka. Ani se mi nechtelo v Mnichove vystupovat.
Servis na palube mela na starosti Joy, blondata danka.
Pristani v MUC bylo na cas. Behem taxovani jsem mel moznost spatrit val, ze ktereho se da spottovat. Tam jsme se taky hned po vystoupeni z letadla vydali, aby jsme stihli vecerni vlnu odletu, jelikoz jsme meli oba dva hodne casu do dalsich presunu.
pokracovani nize.....
Po asi 3 hod spottingu z 5. patra hotelu Clarion jsme se vydali na check in do tranzitu. Byl jsem opravdu netrpelivy a tesil se na let s Jetstream 31/32. Jednou jsem timto strojem letel u spolecnosti Avies na trase Kardla-Tallinn, ale byl to velmi kratky 20 min let. Let z Bergenu do Billundu mel trval 1 hod a 40 min. Jsem si rikal, cim se zabavim behem letu, kdyz nepujde nic videt. Ihned po vystoupani do letove hladiny mne i memu partakovi to bylo jasne. Zradlo a servis na palube. To co nasledovalo, jsem opravdu necekal u spolecnosti, ktera provozuje takto maly typ. Kdyz neberu v potaz TK, BA na evropskych linkach, tak neznam, zadnou jinou regionalni spolecnost, ktera poskytuje takovy servis na palube.
08.05.2015
Bergen (BGO) – Billund (BLL)
14:55 – 16:35
SUN-AIR of Scandinavia BA8262
BAe Jetstream 31/32 OY-SVB (stáří 18 let)
05A
LF 78%
Asi 20 min po startu zacal servis. Nejdrive Mia (palubni pruvodci) zacala roznaset piti. Kazdy dostal co hrdlo racilo, na vyber byla kola, fanta, vino, pivo. Vzdy se servirovala cela plechovka nebo lahev. Ja si dal pivko Tuborg a k tomu dostal maly balicek precliku Pennstate. Tak jsem si myslel, ze servis skoncil, ale asi za 5 min prisla Mia znovu s nabidkou maleho jidla a cerstveho peciva k tomu. Takove male tapas (Kure, syr, spanelske chorizo, salat, turecke kefte, susene rajce, atd.)
Mia vse dovrsila salkem kavy nebo caje a k tomu danskou zmrzlinou, na vyber byla vanilkova, jahodova a lekoricova. Dal jsem si jahodovou, ale mel jsem vyzkouset tu lekoricovou jsem si rikal. Nakonec jsem ji dal pri letu z BLL do MUC a byla opravdu vytecna.
S plnym briskem jsme pristali v Billundu na slunecneho krasneho pocasi nacas. Od letadla se slo pesky k terminalu. Letiste BLL je opravdu nadhera. Opet vzdusny terminal, drevene oblozeni podlaha, lego vsude kam se clovek podiva. V terminalu jsou k dispozici vsude kocarky, asi kvuli detem, ktere sem s rodici jezdi ve velkem kvuli Legolandu.
Na prestup jsme meli 50 min. Cekani jsme si zkratili sledovanim provozu, ktery nebyl tek velky jak v Bergenu, ale rozmanitost spolecnosti zustala (DAT, Primera Airlines, Sun-air, SAS).
08.05.2015
Billund (BLL) – Mnichov (MUC)
17:30 – 19:10
SUN-AIR of Scandinavia BA8215
Dornier 328jet OY-NCM (stáří 13,5 let, predchozi provozovatele Atlantic Coast Airlines, Independence Air)
03A
LF 35%
Nastup na let do Mnichova zacal opet nacas. Diky malemu LF (11pax) rychle skoncil a my se mohli vydat smer MUC. Tentokrat jsme leteli Dornier 328jet. Jeste pred startem jsem mel moznost nahlednou do kokpitu stroje. Dornier 328 na me udelal silny dojem. Prostorne letadlo a ty proudove motory tomuto stroji davaji neskutecnou silu. Start byl jako raketa. Brutalni ostre stoupani a cestovni vysku jsme nabrali velmi rychle.
Co se tyce servisu, uz jsem se tesil na dalsi kolo zradla. A nebyl jsem zklaman, naopak servis byl jeste lepsi, 2x zmrzlina, baileys ke zmrzline, proste pardicka. Ani se mi nechtelo v Mnichove vystupovat.
Servis na palube mela na starosti Joy, blondata danka.
Pristani v MUC bylo na cas. Behem taxovani jsem mel moznost spatrit val, ze ktereho se da spottovat. Tam jsme se taky hned po vystoupeni z letadla vydali, aby jsme stihli vecerni vlnu odletu, jelikoz jsme meli oba dva hodne casu do dalsich presunu.
pokracovani nize.....
Naposledy upravil(a) alesesl dne 15. 05. 2015, 09:21, celkem upraveno 4 x.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonceno)
V Mnichove se nase plany rozchazely. Partak jel vlakem do centra, okdud mu o pulnoci jel vlak pres Frankfurt do Kolina odkud letel v sobotu rano do Berlina s Air Berlin a nasledne busem do Prahy. Ja jsem zvolil jednodussi moznost a to preckat na letisti v Mnichove par hodin. Pote busem mistni spolecnosti do Freisingu asi 10 km od letiste a odtud primym vlakem spolecnosti ALEX do Prahy s odjezdem v 5:18 rano.
Ale nez jsme se rozesli, tak jsme vyrazili s-bahnem jednu zastavku na besucherspark (val pro spottery). Vstup stoji 1 eur a je mozne tam jit v kterou koliv denni nebo nocni hodinu a zustat jak dlouho clovek chce. Z valu je opravdu hezky vyhled na obe drahy.
Nekdy ve 22 hod jsme vyrazili pesi zpet k terminalu. Rozloucil jsem se s Krystofem, ktery jel vlakem do centra a se vydal nakoupil nejaky proviant do Edeky a najit utulny flek na par hodin v prazdnem terminal 2, kde bych mohl dobit fotak a tel a na par hodin se natahnout.
Na necele 3 hodky jsem dokazal usnout a pote jsem se vydal na zastavku busu 635, ktery mel odjezd ve 4:35 smer vlakova stanice Freising.
Zde jsem chvilku pockal na vlak smer Praha. Ihned po odjezdu z Freisingu jsem usnul a probudil jsem se az v Reznu. Vlak byl skoro prazdny, kupicko jsem mel cele pro sebe az do Horovic, kde si ke me prisedla skupinka starsich lidi, kteri jeli do Prahy. Vlastne, ani zadny pruvodci me nekontroloval, prvni oznaceni jizdenky probehlo az ve stanici Plzeň, Jižní Předměstí.
Tim Vam dekuji za pozornost pri cteni tohoto TR a budu se tesit na vase komentare, pripominky.
Preji hezky den vsem.
Ale nez jsme se rozesli, tak jsme vyrazili s-bahnem jednu zastavku na besucherspark (val pro spottery). Vstup stoji 1 eur a je mozne tam jit v kterou koliv denni nebo nocni hodinu a zustat jak dlouho clovek chce. Z valu je opravdu hezky vyhled na obe drahy.
Nekdy ve 22 hod jsme vyrazili pesi zpet k terminalu. Rozloucil jsem se s Krystofem, ktery jel vlakem do centra a se vydal nakoupil nejaky proviant do Edeky a najit utulny flek na par hodin v prazdnem terminal 2, kde bych mohl dobit fotak a tel a na par hodin se natahnout.
Na necele 3 hodky jsem dokazal usnout a pote jsem se vydal na zastavku busu 635, ktery mel odjezd ve 4:35 smer vlakova stanice Freising.
Zde jsem chvilku pockal na vlak smer Praha. Ihned po odjezdu z Freisingu jsem usnul a probudil jsem se az v Reznu. Vlak byl skoro prazdny, kupicko jsem mel cele pro sebe az do Horovic, kde si ke me prisedla skupinka starsich lidi, kteri jeli do Prahy. Vlastne, ani zadny pruvodci me nekontroloval, prvni oznaceni jizdenky probehlo az ve stanici Plzeň, Jižní Předměstí.
Tim Vam dekuji za pozornost pri cteni tohoto TR a budu se tesit na vase komentare, pripominky.
Preji hezky den vsem.
-
- Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
- Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: VIE
- Stav: Offline
Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc
Ales, skvely TR! a teraz sup sup do fitka, aby si tie zmrzlinove kalorie znovu dostal z tela von
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc
Paráda, byl to skvělej výlet. Snad zítra sem hodím krátký report z mé cesty a pár jiných fotek.
Ty šálky Royal Dalton mě opravdu překvapily a velice potěšily.
Ty šálky Royal Dalton mě opravdu překvapily a velice potěšily.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Palma de Mallorca
- Stav: Offline
Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc
Ty si žiješ, Aleši, parádní cesta a report. Musím někdy dát cestu s váma.
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc
Za sebe jsem rozhodně pro, Pavle
Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc
Skvělý TR. Snad mohu říci, že mi byla kdysi nabídnuta možnost se tohoto výletu zúčastnit, ale místo toho jsem dal přednost jiné cestě. Tak alespoň vím, o co jsem přišel (a evidentně to stálo za to). A doufám, že svůj TR z této cesty dodá i Airbus380, myslím, že hlavně ten návrat vlakem ICE a následně s Air Berlin by plno lidí zajímalo.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc
pavelpmi píše:Ty si žiješ, Aleši, parádní cesta a report. Musím někdy dát cestu s váma.
To by bylo super. Mohli by jsme vymyslet neco opravdu raritniho treba pristi rok. Co tak Beech 1900?
Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc
Paráda! Moc pěknej report. Do328 je krásne letadlo a Sun Air vypadá být poslední mohykám v oblasti "občerstvení na palubě v Y". Tady vlastně i ta BA překvapila. Musím se s ní zas proletět.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc
dider píše:Paráda! Moc pěknej report. Do328 je krásne letadlo a Sun Air vypadá být poslední mohykám v oblasti "občerstvení na palubě v Y". Tady vlastně i ta BA překvapila. Musím se s ní zas proletět.
Souhlas, D328jet tak i turboprop je uzasny stroj. Zvlaste u 328jet nezapomenu to stoupani. Neskutecny letadlo. Co se tyce servisu, tak SUN-AIR ho ma vyborny o tom zadna. Ale pokud clovek kupuje placenou letenku tak stoji neskutecny penize. SUN-AIR neprodava business class vse economy. Ja to mel jako award, takze to nepocitam, ale placena letenka na trasu BGO-BLL-MUC by stala vice jak 500 GBP.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 19
- Registrován: 06. 10. 2013, 10:51
- Pohlaví: muž
- Bydliště: CPH, KSC
- Stav: Offline
Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc
super práca! (aj za BLL) škoda že si sa nevybehol aj pozrieť niekam z letiska, ale sme predsa len na leteckom fóre.
ešte pridám jeden tip Widerøe v Nórsku ponúka letenku "Explore Norway" 2 týždne neobmedzeného lietania po Nórsku, keby niekto chcel spoznávať
http://www.wideroe.no/en/tickets/explore-norway-ticket
ešte pridám jeden tip Widerøe v Nórsku ponúka letenku "Explore Norway" 2 týždne neobmedzeného lietania po Nórsku, keby niekto chcel spoznávať
http://www.wideroe.no/en/tickets/explore-norway-ticket
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc
ecube píše:super práca! (aj za BLL) škoda že si sa nevybehol aj pozrieť niekam z letiska, ale sme predsa len na leteckom fóre.
ešte pridám jeden tip Widerøe v Nórsku ponúka letenku "Explore Norway" 2 týždne neobmedzeného lietania po Nórsku, keby niekto chcel spoznávať
http://www.wideroe.no/en/tickets/explore-norway-ticket
Ta akce Wideroe bezi kazdy rok a vim o ni. Planuji, ze toho vyuziju k nejakemu jubileu nebo ta a pak za 10 dni proletam co nejvice tras po celem Norsku.