Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonceno)

Odpovědět
alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonceno)

Příspěvek od alesesl »

Dobre odpoledne vsem.
Tento TR jsem uskutecnil s dalsim clenem tohoto fora. Nekdy minuly rok jsem zjistil, ze mi vyprsi avios u British Airways Executive Clubu, tak jsem premyslel co s nimi. O standartni BA let jsem nemel zajem, max nejake widebody po evrope, ale nakonec jsem zacal prozkoumavat moznosti se proletet se SUN-AIR of Scandinavia, ktere jsou soucasti British airways. BA nabizi moznost vyuzit avios, taky na lety SUN-AIRu, coz je dobra moznost, jak se s touto spolecnosti proletet.

Standartne SUN-AIR ma velmi drahe letenky, jelikoz jeho lety prevazne vyuzivaji businessmani. Nakonec jsem zakoupil letenku za 8000 tisic avios na trase Bergen-Billund-Mnichov a to hned z nekolik duvodu. BLL-MUC leti Dornier 328jet. D328 vrtulovou verzi uz mam vyzkousenou se Cirrus Airlines na lince ERF-MUC. Dalsi duvod je nove letiste do sbirky, BGO a BLL a navic k tomu let s Jetstream 31/32, ktery leta na lince BGO-BLL. Bonusova letenka stala okolo 2 tisic kc. Pokud bych tuto letenku kupoval za penize, tak by vysla na 516 GBP.

Jak se dostat do BGO na let v patek odpoledne? Nakonec padla volba letet s BA do LHR ve ct vecer, tam prenocovat a v patek rano letet s BA do BGO primo rannim letem v 7:55.

Finalni routing viz nize.
mapka
mapka


07.05.2015
Praha (PRG) – Londyn Heathrow (LHR)
20:15 – 21:15
British Airways let BA857
Airbus 320 G-EUYF (stáří 5,3 let, British Airways 1. majitel)
19F
LF 100% v Y, 60% v C


Na letiste jsem dorazil s 3 hodinovym predstihem. Chtel jsem jeste videt hokej mezi CZE a FRA v MC salonku pred odletem. Mel jsem taky moznost vyzkouset nove metro na trase A. Zacinal jsem na Flore a pres Nadrazi Veleslavin se pohodlne dostal na letiste behem cca 35 min. Nova linka se mi moc libila, az na ten opruz s tim, ze ne kazda souprava zajizdi smer Motol.

Letiste Praha pred T1
Letiste Praha pred T1


Spotting z poza plotu na T1
Spotting z poza plotu na T1


Neco maleho k zakousnuti v MC lounge
Neco maleho k zakousnuti v MC lounge


Sledovani hokeje CZE-FRA
Sledovani hokeje CZE-FRA


OK-YBA pred odletem do Seoulu (ICN)
OK-YBA pred odletem do Seoulu (ICN)


Hokej dopadl dobre, tak jsem se presunul na chvilku k oknu, abych mel vyhled na plochu. Mimo jine uroven MC nic moc. Nabidka jidel omezena, napoje ok, dejme tomu. MC lounge jsem opustil asi 30 min pred nastupem do letadla. Ocekaval jsem vyssi obsazenost, jelikoz byl prodlouzeny vikend. A nebyl jsem zklaman. Obsazenost podle palubniho personalu byla 100% v eco a asi 60% v businessu.

G-EUYF u gatu pred zpatecni cestou do Londyna
G-EUYF u gatu pred zpatecni cestou do Londyna


Co se mi na BA libi, ze neupustili od servisu na palube. Clovek v eco porad dostane neco maleho k jidlu, a siroky vyber napoju od alka po nealko a to vcetne tvrdeho alkoholu. V mem pripade to byl Johnnie Walker s kolou.

neco maleho k snedku
neco maleho k snedku


Vecerni kabina
Vecerni kabina


Prilet na LHR byl tento krat bez krouzeni nad Londynem. Sli jsme rovnou na pristani a tim padem jsem byl venku z letadla ve 21:15. Po rychle pasovce jsem chytil Heathrow express na T5 a zde se potkal s kolegou s fora, ktery letel do LHR pres HAM s Germanwings. Spolecne jsme chvilku pockali na bezplatny bus 423, ktery nas odvezl na zastavku Heathrow Close. Byli jsme ubytovani v levnem hotelu Heathrow Lodge. Je velmi blizko T5 a navic k nemu jezdi bus zdarma od letiste. Na to, ze jsme tam dorazili neco po 22 hod a odjizdeli rano ve 5:40, tak naprosto dostacujici ubytovani. Clovek ma kde slozit hlavu na par hodin.

Na zastavce Heathrow Expressu na T3
Na zastavce Heathrow Expressu na T3


Heathrow Lodge
Heathrow Lodge


Busem z hotelu na T5 to trvalo opravdu chvilku. Po 5 min jsme stali pred budovou T5. Mne se T5 moc libi, je to vzdusny terminal, vsude hodne prostoru, velky vyber obchodu. Moc se jim to povedlo. Odbaveni jsme jiz byli z predchoziho dne. Po security jsme se rozesli a ja zamiril do par obchudku nakoupit nejake skotske maslove susenky domu. Nastup zacal nacas. Od pani na gatu jsem zjistil, ze dnesni let je velmi malo obsazen ani ne 50%. Nastup byl rychly a odlet s LHR nacas, pristani v Bergenu o 15 min driv.

08.05.2015
Londyn Heathrow (LHR) – Bergen (BGO)
07:55 – 10:50
British Airways let BA758
Airbus 320 G-EUYK (stáří 4,4 let, British Airways 1. majitel)
06F
LF cca 50%



BP na let LHR-BGO
BP na let LHR-BGO


pred T5 v LHR
pred T5 v LHR


Pohled z terminalu po security
Pohled z terminalu po security


Vdusny a prostorny terminal
Vdusny a prostorny terminal


FIDS
FIDS


Jumbo pre odletem neznamo kam
Jumbo pre odletem neznamo kam


u gatu
u gatu


nas G-EUYK pred odletem do Bergenu
nas G-EUYK pred odletem do Bergenu


Rusny ranni provoz
Rusny ranni provoz


Douglas zvladl svoji roli bravurne
Douglas zvladl svoji roli bravurne


PO vzletu se naskytl hezky pohled na Terminal 4 u ktereho stalo velryba Etihadu v novych barvach a za par min jsme koukal na reku Temzi, jak se prodira Londynem, nez pilot udelal zatacku do leva smer sever.

Pohled na T4 - A380 od Etihadu v novych barvach
Pohled na T4 - A380 od Etihadu v novych barvach


Temze
Temze


Let do Bergenu probihal klidne. Asi po 15 min od startu zacal ranni servis v podobe skveleho crossaintu se syrem, slaninou, pomerancovym juicem a cajem. Hlavne jsem se tesil na priblizeni do BGO, az spatrim drsne norske pobrezi. Z norskych letist toho zatim moc nemam. Byl jsem v Norsku nekolikrat pracovne, ale vzdy jsem letel do Stavangeru. Behem letu nad Severnim morem jsem sledoval ropne plosiny. Jednu z nich jsem mel moznost navstivit pred 9 lety, kdyz jsem zacinal u spolecnosti, kde pracuji. Tehda jsem letel vrtulnikem spolecnosti CHC Super Puma z Aberdeenu na nasi plosinu Beryl Bravo asi 350 km od pobrezi.

Snidane
Snidane


IFE
IFE


Slunecne pocasi nad Severnim morem
Slunecne pocasi nad Severnim morem


Prvni pohledy na Norske pobrezi
Prvni pohledy na Norske pobrezi


Vesnicka Ramsøyna
Vesnicka Ramsøyna


Ropna plosina ve Vardøyna
Ropna plosina ve Vardøyna


Most Sotrabrua
Most Sotrabrua


Po vystupu z letadla a pasovkou jsme zacali hledat nejake hezke misto na spotting, jelikoz jsme meli v BGO 4 hod do dalsiho letu. Venku bylo docela kosa, okolo 5 stupnu a zacalo prset a snezit. Jakmile jsme vysli ven pred terminal a ja spatril 6ti patrovou budovu hotelu Clarion, ihned mi doslo, ze nekde z chodby bude hezky videt na letiste. A bylo to spravne rozhodnuti. Na 5. patre jsou pripraveny 2 mistka k sezeni na konci uzke chodby, kde muzou lidi pozorovat provoz na letisti. Vyborny napad.

Odletova a priletova hala Bergenskeho letiste
Odletova a priletova hala Bergenskeho letiste


Pohled na plochu
Pohled na plochu


Vez letiste
Vez letiste


Pohled na plochu z 5. patra hotelu Clarion
Pohled na plochu z 5. patra hotelu Clarion


Na tomto miste jsme vydrzeli prakticky celou dobu naseho stop overu, protoze venku, jak uz jsem psal se pekne ochladilo a zacal padat dest se snehem.
Na letisti v Bergenu je velmi zajimavy provoz. Mimo Wizzairu, SAS, British Airways, KLM, Norwegianu, zde ma velmi hustou sit letu po Norsku spolecnost Wideroe. Bylo porad na co koukat. Navic v Bergenu je zakladna spolecnosti CHC Helicopters, ktera pendluje se zamestnancema ruznych ropnych spolecnosti mezi pevninou a plosinama.

Dasena spolecnosti Wideroe
Dasena spolecnosti Wideroe


KLM Fokker 70 z Amsterdamu
KLM Fokker 70 z Amsterdamu


Vzadu stoji Wizzair pred odletem do Varsavy
Vzadu stoji Wizzair pred odletem do Varsavy


Regionalni stojanka
Regionalni stojanka


OY-JZD ATR72-600 pred odletem do Alesundu - za nim Super Puma vrtulniky spolecnosti CHC.
OY-JZD ATR72-600 pred odletem do Alesundu - za nim Super Puma vrtulniky spolecnosti CHC.


Pohled na Terminal letiste Bergen z ulice pred hotelem Clarion
Pohled na Terminal letiste Bergen z ulice pred hotelem Clarion


Tady zatim skoncim, ale verte, mate se na co tesit. Pokracovani bude uz brzy a zazitek z letu se SUN-AIR je opravdu velky.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 13. 05. 2015, 11:31, celkem upraveno 1 x.


alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov

Příspěvek od alesesl »

Dobre rano, je tady pokracovani vyletu za ucelem se proletet se SUN-AIR of Scandinavia. Dopredu jsem doufal, v nejaky lepsi servis, nebot placene letenky na tuto spolecnost vystupuji do astronomickych vysin na tak kratke lety, ktere provozuji.

Po asi 3 hod spottingu z 5. patra hotelu Clarion jsme se vydali na check in do tranzitu. Byl jsem opravdu netrpelivy a tesil se na let s Jetstream 31/32. Jednou jsem timto strojem letel u spolecnosti Avies na trase Kardla-Tallinn, ale byl to velmi kratky 20 min let. Let z Bergenu do Billundu mel trval 1 hod a 40 min. Jsem si rikal, cim se zabavim behem letu, kdyz nepujde nic videt. Ihned po vystoupani do letove hladiny mne i memu partakovi to bylo jasne. Zradlo a servis na palube. To co nasledovalo, jsem opravdu necekal u spolecnosti, ktera provozuje takto maly typ. Kdyz neberu v potaz TK, BA na evropskych linkach, tak neznam, zadnou jinou regionalni spolecnost, ktera poskytuje takovy servis na palube.

08.05.2015
Bergen (BGO) – Billund (BLL)
14:55 – 16:35
SUN-AIR of Scandinavia BA8262
BAe Jetstream 31/32 OY-SVB (stáří 18 let)
05A
LF 78%


BP smer Bergen
BP smer Bergen


uz jsme na gatu
uz jsme na gatu


Nas Jetstream 32 OY-SVB do Bergenu
Nas Jetstream 32 OY-SVB do Bergenu


Krasny stroj
Krasny stroj


Posadka na dnesnim letu
Posadka na dnesnim letu


5A je predposledni rada
5A je predposledni rada


Kabina OY-SVB
Kabina OY-SVB


Asi 20 min po startu zacal servis. Nejdrive Mia (palubni pruvodci) zacala roznaset piti. Kazdy dostal co hrdlo racilo, na vyber byla kola, fanta, vino, pivo. Vzdy se servirovala cela plechovka nebo lahev. Ja si dal pivko Tuborg a k tomu dostal maly balicek precliku Pennstate. Tak jsem si myslel, ze servis skoncil, ale asi za 5 min prisla Mia znovu s nabidkou maleho jidla a cerstveho peciva k tomu. Takove male tapas (Kure, syr, spanelske chorizo, salat, turecke kefte, susene rajce, atd.)

Mia vse dovrsila salkem kavy nebo caje a k tomu danskou zmrzlinou, na vyber byla vanilkova, jahodova a lekoricova. Dal jsem si jahodovou, ale mel jsem vyzkouset tu lekoricovou jsem si rikal. Nakonec jsem ji dal pri letu z BLL do MUC a byla opravdu vytecna.

Mia zacala s nabidkou napoju (nealko, pivo, vino)
Mia zacala s nabidkou napoju (nealko, pivo, vino)


Pivko a precliky Penn state
Pivko a precliky Penn state


Hlavni chod
Hlavni chod


Nekde nad Norskem
Nekde nad Norskem


Danska zmrzlina na zaver, vyber ze 3 druhu
Danska zmrzlina na zaver, vyber ze 3 druhu


Pobrezi Danska
Pobrezi Danska


S plnym briskem jsme pristali v Billundu na slunecneho krasneho pocasi nacas. Od letadla se slo pesky k terminalu. Letiste BLL je opravdu nadhera. Opet vzdusny terminal, drevene oblozeni podlaha, lego vsude kam se clovek podiva. V terminalu jsou k dispozici vsude kocarky, asi kvuli detem, ktere sem s rodici jezdi ve velkem kvuli Legolandu.

Na prestup jsme meli 50 min. Cekani jsme si zkratili sledovanim provozu, ktery nebyl tek velky jak v Bergenu, ale rozmanitost spolecnosti zustala (DAT, Primera Airlines, Sun-air, SAS).

OY-SVB po vystupu z letadla v Billundu
OY-SVB po vystupu z letadla v Billundu


Plocha letiste
Plocha letiste


OY-JZG ATR 72-600 SAS pred odletem do Osla
OY-JZG ATR 72-600 SAS pred odletem do Osla


FIDS
FIDS


Terminal letiste Billund
Terminal letiste Billund


A320 Danish Air Transport
A320 Danish Air Transport


Srumec kolem OY-SVB behem pripravy na dalsi let
Srumec kolem OY-SVB behem pripravy na dalsi let


ahoj krasko, tak zase nekdy. OY-SVB taxuje na dalsi let do Düsseldorfu
ahoj krasko, tak zase nekdy. OY-SVB taxuje na dalsi let do Düsseldorfu


08.05.2015
Billund (BLL) – Mnichov (MUC)
17:30 – 19:10
SUN-AIR of Scandinavia BA8215
Dornier 328jet OY-NCM (stáří 13,5 let, predchozi provozovatele Atlantic Coast Airlines, Independence Air)
03A
LF 35%


Nastup na let do Mnichova zacal opet nacas. Diky malemu LF (11pax) rychle skoncil a my se mohli vydat smer MUC. Tentokrat jsme leteli Dornier 328jet. Jeste pred startem jsem mel moznost nahlednou do kokpitu stroje. Dornier 328 na me udelal silny dojem. Prostorne letadlo a ty proudove motory tomuto stroji davaji neskutecnou silu. Start byl jako raketa. Brutalni ostre stoupani a cestovni vysku jsme nabrali velmi rychle.

Co se tyce servisu, uz jsem se tesil na dalsi kolo zradla. A nebyl jsem zklaman, naopak servis byl jeste lepsi, 2x zmrzlina, baileys ke zmrzline, proste pardicka. Ani se mi nechtelo v Mnichove vystupovat.

Dornier 328jet pred odletem do Mnichova
Dornier 328jet pred odletem do Mnichova


OY-NCM zblizka
OY-NCM zblizka


a jeste jednou
a jeste jednou


Billund Terminal
Billund Terminal


Kokpit
Kokpit


DAT ATR42 taxuje na start letu Billund-Esbjerg-Stavanger
DAT ATR42 taxuje na start letu Billund-Esbjerg-Stavanger


Okoli po startu
Okoli po startu


Servis na palube mela na starosti Joy, blondata danka.

Vyborne vino z Jizni Afriky Dornier
Vyborne vino z Jizni Afriky Dornier


a taky Coca Cola
a taky Coca Cola


Pobrezi Danska
Pobrezi Danska


Vino detail - venovano Claudovi Dornierovi
Vino detail - venovano Claudovi Dornierovi


Hlavni chod - testoviny, kure
Hlavni chod - testoviny, kure


Caj se podaval do porcelanu Royal Dalton
Caj se podaval do porcelanu Royal Dalton


Danska karamelova zmrzlina a dvojity Baileys
Danska karamelova zmrzlina a dvojity Baileys


2. kolo - lekoricova zmrzka
2. kolo - lekoricova zmrzka


par minut pred pristanim v Mnichove
par minut pred pristanim v Mnichove


Pristani v MUC bylo na cas. Behem taxovani jsem mel moznost spatrit val, ze ktereho se da spottovat. Tam jsme se taky hned po vystoupeni z letadla vydali, aby jsme stihli vecerni vlnu odletu, jelikoz jsme meli oba dva hodne casu do dalsich presunu.

Lufthansaland
Lufthansaland


Val pro spottery
Val pro spottery


Tak ahoj OY-NCM
Tak ahoj OY-NCM


pokracovani nize.....
Naposledy upravil(a) alesesl dne 15. 05. 2015, 09:21, celkem upraveno 4 x.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonceno)

Příspěvek od alesesl »

V Mnichove se nase plany rozchazely. Partak jel vlakem do centra, okdud mu o pulnoci jel vlak pres Frankfurt do Kolina odkud letel v sobotu rano do Berlina s Air Berlin a nasledne busem do Prahy. Ja jsem zvolil jednodussi moznost a to preckat na letisti v Mnichove par hodin. Pote busem mistni spolecnosti do Freisingu asi 10 km od letiste a odtud primym vlakem spolecnosti ALEX do Prahy s odjezdem v 5:18 rano.

Ale nez jsme se rozesli, tak jsme vyrazili s-bahnem jednu zastavku na besucherspark (val pro spottery). Vstup stoji 1 eur a je mozne tam jit v kterou koliv denni nebo nocni hodinu a zustat jak dlouho clovek chce. Z valu je opravdu hezky vyhled na obe drahy.

Pred Terminal 1 v Mnichove
Pred Terminal 1 v Mnichove


Pohled z valu na T1
Pohled z valu na T1


Germania
Germania


S7 po priletu z Moskvy (DME)
S7 po priletu z Moskvy (DME)


Connie od Lufthansy
Connie od Lufthansy


Nekdy ve 22 hod jsme vyrazili pesi zpet k terminalu. Rozloucil jsem se s Krystofem, ktery jel vlakem do centra a se vydal nakoupil nejaky proviant do Edeky a najit utulny flek na par hodin v prazdnem terminal 2, kde bych mohl dobit fotak a tel a na par hodin se natahnout.

MAC -  Munich Airport Center
MAC - Munich Airport Center


Na necele 3 hodky jsem dokazal usnout a pote jsem se vydal na zastavku busu 635, ktery mel odjezd ve 4:35 smer vlakova stanice Freising.

Vlakova stanice Freising
Vlakova stanice Freising


FIDS (ukazatel za kolik minut bude odjizdet spoj)
FIDS (ukazatel za kolik minut bude odjizdet spoj)


Zde jsem chvilku pockal na vlak smer Praha. Ihned po odjezdu z Freisingu jsem usnul a probudil jsem se az v Reznu. Vlak byl skoro prazdny, kupicko jsem mel cele pro sebe az do Horovic, kde si ke me prisedla skupinka starsich lidi, kteri jeli do Prahy. Vlastne, ani zadny pruvodci me nekontroloval, prvni oznaceni jizdenky probehlo az ve stanici Plzeň, Jižní Předměstí.

moje kupe
moje kupe


Nadrazi Domazlice
Nadrazi Domazlice


Tuto krasku jsem vyfotil v Plzni
Tuto krasku jsem vyfotil v Plzni


Tim Vam dekuji za pozornost pri cteni tohoto TR a budu se tesit na vase komentare, pripominky.
Preji hezky den vsem.

Tony Smoke
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
Příspěvky: 1048
Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
Oblíbené typy letadel: A321, E190, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: VIE
Stav: Offline

Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc

Příspěvek od Tony Smoke »

Ales, skvely TR! :clap: a teraz sup sup do fitka, aby si tie zmrzlinove kalorie znovu dostal z tela von :D

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc

Příspěvek od Airbus380 »

Paráda, byl to skvělej výlet. Snad zítra sem hodím krátký report z mé cesty a pár jiných fotek.
Ty šálky Royal Dalton mě opravdu překvapily a velice potěšily.


pavelpmi
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Příspěvky: 2207
Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Palma de Mallorca
Stav: Offline

Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc

Příspěvek od pavelpmi »

Ty si žiješ, Aleši, parádní cesta a report. Musím někdy dát cestu s váma. :wink:

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1649
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc

Příspěvek od Airbus380 »

Za sebe jsem rozhodně pro, Pavle ;)

Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1320
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Stav: Offline

Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc

Příspěvek od Lkprak »

Skvělý TR. Snad mohu říci, že mi byla kdysi nabídnuta možnost se tohoto výletu zúčastnit, ale místo toho jsem dal přednost jiné cestě. Tak alespoň vím, o co jsem přišel (a evidentně to stálo za to). A doufám, že svůj TR z této cesty dodá i Airbus380, myslím, že hlavně ten návrat vlakem ICE a následně s Air Berlin by plno lidí zajímalo.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc

Příspěvek od alesesl »

pavelpmi píše:Ty si žiješ, Aleši, parádní cesta a report. Musím někdy dát cestu s váma. :wink:


To by bylo super. Mohli by jsme vymyslet neco opravdu raritniho treba pristi rok. Co tak Beech 1900?

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Stav: Offline

Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc

Příspěvek od dider »

Paráda! Moc pěknej report. Do328 je krásne letadlo a Sun Air vypadá být poslední mohykám v oblasti "občerstvení na palubě v Y". Tady vlastně i ta BA překvapila. Musím se s ní zas proletět.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc

Příspěvek od alesesl »

dider píše:Paráda! Moc pěknej report. Do328 je krásne letadlo a Sun Air vypadá být poslední mohykám v oblasti "občerstvení na palubě v Y". Tady vlastně i ta BA překvapila. Musím se s ní zas proletět.


Souhlas, D328jet tak i turboprop je uzasny stroj. Zvlaste u 328jet nezapomenu to stoupani. Neskutecny letadlo. Co se tyce servisu, tak SUN-AIR ho ma vyborny o tom zadna. Ale pokud clovek kupuje placenou letenku tak stoji neskutecny penize. SUN-AIR neprodava business class vse economy. Ja to mel jako award, takze to nepocitam, ale placena letenka na trasu BGO-BLL-MUC by stala vice jak 500 GBP.

ecube
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 19
Registrován: 06. 10. 2013, 10:51
Pohlaví: muž
Bydliště: CPH, KSC
Stav: Offline

Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc

Příspěvek od ecube »

super práca! :thumbup: (aj za BLL) škoda že si sa nevybehol aj pozrieť niekam z letiska, ale sme predsa len na leteckom fóre. :)
ešte pridám jeden tip Widerøe v Nórsku ponúka letenku "Explore Norway" 2 týždne neobmedzeného lietania po Nórsku, keby niekto chcel spoznávať :)

http://www.wideroe.no/en/tickets/explore-norway-ticket

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2862
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: Se SUN-AIR of Scandinavia Bergen-Billund-Mnichov (Dokonc

Příspěvek od alesesl »

ecube píše:super práca! :thumbup: (aj za BLL) škoda že si sa nevybehol aj pozrieť niekam z letiska, ale sme predsa len na leteckom fóre. :)
ešte pridám jeden tip Widerøe v Nórsku ponúka letenku "Explore Norway" 2 týždne neobmedzeného lietania po Nórsku, keby niekto chcel spoznávať :)

http://www.wideroe.no/en/tickets/explore-norway-ticket


Ta akce Wideroe bezi kazdy rok a vim o ni. Planuji, ze toho vyuziju k nejakemu jubileu nebo ta a pak za 10 dni proletam co nejvice tras po celem Norsku.


Odpovědět