Air Serbia (PRG-BEG-PRG)
Air Serbia (PRG-BEG-PRG)
Zhruba na konci zimy jsem zjistil, že v Etihad Guest programu zůstává ještě několik málo tisíc mil. Ke svému milému překvapení jsem zjistil, že to stačí na volnou letenku z Prahy do Curychu s Etihad Regional nebo s Air Serbia do Bělehradu. Vzhledem k tomu, že spojení do Curychu nakonec nikdy nebylo realizováno, byl můj stejně už tak učiněný výběr potvrzen. Nakonec mne Air Serbia i Bělehrad samotný strašně nadchly. Musím říct, že se poslední dobou žádné letecké společnosti nepodařilo ve mně vzbudit takové sympatie jako právě srbským národním aerolinkám.
Air Serbia JU615 PRG 20:55 – 22:55 BEG, ATR-72-500
K odletu na PRG jsem dorazil zhruba 90 minut před odletem a zamířil rovnou k přepážce. Air Serbia nemá doposud zprovozněný on-line check-in, což je samozřejmě hrozné hlavně u delších letů s přestupem, ale v mém případě se to dalo přežít. Alespoň check-in nebyl podceněn a na cca 70-místné letadlo byly otevřeny dvě přepážky. Navíc dnešní let nebyl zdaleka plný. Load factor byl odhadem pouze 30 až 40 procent. Letadlo nabralo v Bělehradě drobné zpoždění, takže v Praze dosedlo až před devátou večer. Díky tomu jsme odlétali s drobným zpožděním někdy kolem 21:30.
Asi si dokážete představit nástup ve 30 lidech. Téměř okamžitě jsme byli všichni v autobuse. Na stojánce bylo letadlo YU-ALU. Po zavření dveří jsme se během pěti minut rozjeli na start z dráhy 24 (zkrácená verze startu zhruba z cca jedné třetiny RWY). Po levé zatáčce se lidem na naší straně letadla naskytl skvělý pohled na letiště jako takové a pak i na samotnou Prahu. Ten den bylo ve střední Evropě krásně jasno, takže to nebylo ani poslední velkoměsto k vidění. Cca za půlhodiny jsme stejně jasně mohli pozorovat Vídeň a vídeňský Schwechat.
To už jsem téměř finišoval se skvělým malým občerstvením, které posádka promptně rozdala. Jednalo se o sendvič, jablko a vodu a další nabídnuté nápoje. Na 120 minutový let ještě ke všemu po Evropě naprostý luxus. Navíc už Air Serbia předznamenala Srbsko jako takové a kvalita jídla byla na leteckou společnost dost nadprůměrná. Zhruba nad Maďarskem pak posádka nabízela ještě další kolo nápojů. To už jsem ale odmítl. Během letu jsem si také pročetl in-flight magazín, kde byl zrovna několika stránkový speciál o České republice. Náš homeland byl vykreslen velmi pozitivně až jako bych řekl snad jako vzor. Musím říct, že mě potěšilo přečíst si o ČR jednou také v dobrém. A po zhlédnutí dokumentu Smrt Jugoslávie – no jsou přeci jenom věci, na které můžeme být pyšní.
V Bělehradě jsme dosedli jen pár minut po plánovaném příletu. Řekl bych, že dobrá polovina tranzitovala dále. Z výkřiků personálu to byla asi především Moskva a Abu Dhabi. Já zamířil ven z tranzitu a před letištěm chytnul autobus do centra. Kdyby někdo chtěl také využít MHD, tak mám jednu radu. Ano ten autobus opravdu odjíždí od ne moc označeného stanoviště s omláceným stojanem. A ano čekejte klidně i 15 minut po plánovaném odjezdu, on přijede.
Air Serbia JU615 PRG 20:55 – 22:55 BEG, ATR-72-500
K odletu na PRG jsem dorazil zhruba 90 minut před odletem a zamířil rovnou k přepážce. Air Serbia nemá doposud zprovozněný on-line check-in, což je samozřejmě hrozné hlavně u delších letů s přestupem, ale v mém případě se to dalo přežít. Alespoň check-in nebyl podceněn a na cca 70-místné letadlo byly otevřeny dvě přepážky. Navíc dnešní let nebyl zdaleka plný. Load factor byl odhadem pouze 30 až 40 procent. Letadlo nabralo v Bělehradě drobné zpoždění, takže v Praze dosedlo až před devátou večer. Díky tomu jsme odlétali s drobným zpožděním někdy kolem 21:30.
Asi si dokážete představit nástup ve 30 lidech. Téměř okamžitě jsme byli všichni v autobuse. Na stojánce bylo letadlo YU-ALU. Po zavření dveří jsme se během pěti minut rozjeli na start z dráhy 24 (zkrácená verze startu zhruba z cca jedné třetiny RWY). Po levé zatáčce se lidem na naší straně letadla naskytl skvělý pohled na letiště jako takové a pak i na samotnou Prahu. Ten den bylo ve střední Evropě krásně jasno, takže to nebylo ani poslední velkoměsto k vidění. Cca za půlhodiny jsme stejně jasně mohli pozorovat Vídeň a vídeňský Schwechat.
To už jsem téměř finišoval se skvělým malým občerstvením, které posádka promptně rozdala. Jednalo se o sendvič, jablko a vodu a další nabídnuté nápoje. Na 120 minutový let ještě ke všemu po Evropě naprostý luxus. Navíc už Air Serbia předznamenala Srbsko jako takové a kvalita jídla byla na leteckou společnost dost nadprůměrná. Zhruba nad Maďarskem pak posádka nabízela ještě další kolo nápojů. To už jsem ale odmítl. Během letu jsem si také pročetl in-flight magazín, kde byl zrovna několika stránkový speciál o České republice. Náš homeland byl vykreslen velmi pozitivně až jako bych řekl snad jako vzor. Musím říct, že mě potěšilo přečíst si o ČR jednou také v dobrém. A po zhlédnutí dokumentu Smrt Jugoslávie – no jsou přeci jenom věci, na které můžeme být pyšní.
V Bělehradě jsme dosedli jen pár minut po plánovaném příletu. Řekl bych, že dobrá polovina tranzitovala dále. Z výkřiků personálu to byla asi především Moskva a Abu Dhabi. Já zamířil ven z tranzitu a před letištěm chytnul autobus do centra. Kdyby někdo chtěl také využít MHD, tak mám jednu radu. Ano ten autobus opravdu odjíždí od ne moc označeného stanoviště s omláceným stojanem. A ano čekejte klidně i 15 minut po plánovaném odjezdu, on přijede.
Re: Air Serbia (PRG-BEG-PRG)
Bělehrad
V hlavním městě Srbska jsem měl k dispozici den a půl na poznávání. Hlavní záležitosti se za ten čas dají zvládnout. Je ale pravda, že první den jsem byl na nohách od devíti do jedenácti večer a chodil a chodil. To asi nedá úplně každý, takže standardně alespoň dva celé dny jsou potřeby. Highlight bylo jednoznačně jídlo. Doporučuju důrazně fuckovat jakékoliv mezinárodní řetězce a stravovat se výhradně v místních restauracích. Všechno, co jsem tam měl, od salátu až po dezert, bylo skvělé a plné chuti.
Mě nejvíc ze všeho oslovil Kalemegdan, kde zrovna byla venkovní výstava o první a druhé světové válce věnovaná místním událostem. Ten mega piknik/party místních, co se tam odehrával večer, byl dost podobný havanskému Malecónu v sobotu večer, jen bez těch hektolitru rumu . Dost mě mrazilo z vybombardovaných budov ministerstva obrany a rádia, kde jsou doteď díry po střelách z bombardování v 1999. Musím se přiznat, že jsem neměl ponětí, že ty budovy jsou do dneška schválně ponechané v tomto stavu. Aniž bych chtěl hodnotit události, které se odehrály v 90. letech, dost se mi to líbí jako připomínka toho, co vše se může stát. Top tři pak pro mne uzavírá St. Sava Church. Někde jsem se dočetl, že má jít o jednu z deseti největších kostelních staveb na světě. Nečekejte ale úchvatnou výzdobu. Uvnitř ten kostel teprve dodělávají a asi ještě chvíli budou.
Vzhledem k tomu, že jsem dorazil akorát na Velikonoční svátky, tak jsem se v neděli nedostal do žádného muzea. Naštěstí muzeum letectví přímo na bělehradském letišti má většinu nejzajímavějších exponátů kolem své vlastní kruhové budovy. Ono vůbec zabezpečení venkovní části expozice je minimální. Ze začátku jsem měl pocit, že je to volně přístupné i v době zavření muzea, ale z omylu mě nakonec vyvedl nějaký správce s vlčákem . To Caravelle zaparkované přímo u cesty se jen tak nevidí. Jinak bohužel samotná budova je dle mého názoru ve stádiu totálního rozkladu a podobné se dá říct i o velkém množství exponátů.
V hlavním městě Srbska jsem měl k dispozici den a půl na poznávání. Hlavní záležitosti se za ten čas dají zvládnout. Je ale pravda, že první den jsem byl na nohách od devíti do jedenácti večer a chodil a chodil. To asi nedá úplně každý, takže standardně alespoň dva celé dny jsou potřeby. Highlight bylo jednoznačně jídlo. Doporučuju důrazně fuckovat jakékoliv mezinárodní řetězce a stravovat se výhradně v místních restauracích. Všechno, co jsem tam měl, od salátu až po dezert, bylo skvělé a plné chuti.
Mě nejvíc ze všeho oslovil Kalemegdan, kde zrovna byla venkovní výstava o první a druhé světové válce věnovaná místním událostem. Ten mega piknik/party místních, co se tam odehrával večer, byl dost podobný havanskému Malecónu v sobotu večer, jen bez těch hektolitru rumu . Dost mě mrazilo z vybombardovaných budov ministerstva obrany a rádia, kde jsou doteď díry po střelách z bombardování v 1999. Musím se přiznat, že jsem neměl ponětí, že ty budovy jsou do dneška schválně ponechané v tomto stavu. Aniž bych chtěl hodnotit události, které se odehrály v 90. letech, dost se mi to líbí jako připomínka toho, co vše se může stát. Top tři pak pro mne uzavírá St. Sava Church. Někde jsem se dočetl, že má jít o jednu z deseti největších kostelních staveb na světě. Nečekejte ale úchvatnou výzdobu. Uvnitř ten kostel teprve dodělávají a asi ještě chvíli budou.
Vzhledem k tomu, že jsem dorazil akorát na Velikonoční svátky, tak jsem se v neděli nedostal do žádného muzea. Naštěstí muzeum letectví přímo na bělehradském letišti má většinu nejzajímavějších exponátů kolem své vlastní kruhové budovy. Ono vůbec zabezpečení venkovní části expozice je minimální. Ze začátku jsem měl pocit, že je to volně přístupné i v době zavření muzea, ale z omylu mě nakonec vyvedl nějaký správce s vlčákem . To Caravelle zaparkované přímo u cesty se jen tak nevidí. Jinak bohužel samotná budova je dle mého názoru ve stádiu totálního rozkladu a podobné se dá říct i o velkém množství exponátů.
Re: Air Serbia (PRG-BEG-PRG)
Air Serbia JU614 BEG 18:10 – 20:20 PRG
Bělehradské letiště je dost kompaktní. Terminál Air Serbia je určitě příjemnější než starý terminál jedna, který má už svůj věk. Nejvíc mne ale zaskočily budovy, které zjevně sloužily jako zázemí pro létající personál. Ty byly zhruba ve stavu, v jakém jsou strahovské koleje možná v horším. Check-in na bělehradském letišti probíhal stylem common s drobným čekáním, ale bez výrazných front. To bylo poměrně překvapující vzhledem k večernímu banku odletů.
Pasová kontrola promptní. Air side je moderní ale stísněná. Nějak si nedokážu představit v těch prostorech odbavovat opravdu velké letadlo. Pro focení vše poměrně jak dělané, ale nakonec jsem musel na výzvu přestat, protože jsem si s foťákem stoupnul chytře na druhou stranu prosklené stěny, kde byla situovaná bezpečnostní kontrola. Asi únava . Na letišti jsem popadnul suvenýr – srbskou prepečnici, která mne teda trochu překvapila cenou, a šel k našemu východu.
Letadlo do Prahy identické YU-ALU. Boarding na čas, nicméně jízda autobusem tentokrát vzhledem k load factoru moc příjemná nebyla. Tentokrát byla linka do Prahy téměř plně obsazená. Docela dost se projevovalo partnerství Air Serbia a Etihad Airways. V letadle převažovali cizinci, kteří nebyli ani české ani srbské národnosti. Teď si vlastně vzpomínám, že na letu tam se posádka omlouvala, že naše zpoždění je způsobené tím, že v Bělehradě čekali na přílety některých linek, aby lidé stihli svůj návazný let do Prahy.
Během letu opět nadstandardní občerstvení. Směrování tentokrát trochu více západní trasou, kde jediný záchytný bod byl Balaton. Posádka profesionální a příjemná, ale sympatičtější byly určitě letušky na letu do Bělehradu. Soused si po startu přesedl na vedlejší neobsazenou dvousedačku, takže i zpět do PRG jsem měl k dispozici dvě sedadla. V Praze jsme přistávali za západu Slunce, takže především na závěr letu bylo i na co koukat.
Shrnutí
Z hlediska cestujícího skvělá zkušenost. Naprosto skvělý průběh - lety téměř načas, usměvavé posádky, obstojný servis na palubě. Ani bych se Air Serbia snad nebránil pro lety v kombinaci PRG-BEG-AUH-xxx. Je to sice krkolomné, ale vzhledem k tomu, že nejbližší nalétávanou destinací Etihad je Mnichov, tak to stále dává v porovnání s cestou do Mnichova smysl. Zvlášť vzhledem ke krátkému a dobře organizovanému transferu v BEG.
Jediné, co je opravdu otravné je absence on-line check-inu. Jinak je opravdu radost pozorovat, jak se alespoň nějaká společnost v rámci bývalého východního bloku sebrala, expanduje a vyvíjí se (alespoň doufejme) k lepšímu. Po očištění od dluhů starého JATu byly Air Serbia dokonce již v roce 2014 celkově v černých číslech. Jen nějak zatím nikde nepublikovaly detaily, tak doufejme, že ten zisk vzniká ve správné části P&L.
Bělehradské letiště je dost kompaktní. Terminál Air Serbia je určitě příjemnější než starý terminál jedna, který má už svůj věk. Nejvíc mne ale zaskočily budovy, které zjevně sloužily jako zázemí pro létající personál. Ty byly zhruba ve stavu, v jakém jsou strahovské koleje možná v horším. Check-in na bělehradském letišti probíhal stylem common s drobným čekáním, ale bez výrazných front. To bylo poměrně překvapující vzhledem k večernímu banku odletů.
Pasová kontrola promptní. Air side je moderní ale stísněná. Nějak si nedokážu představit v těch prostorech odbavovat opravdu velké letadlo. Pro focení vše poměrně jak dělané, ale nakonec jsem musel na výzvu přestat, protože jsem si s foťákem stoupnul chytře na druhou stranu prosklené stěny, kde byla situovaná bezpečnostní kontrola. Asi únava . Na letišti jsem popadnul suvenýr – srbskou prepečnici, která mne teda trochu překvapila cenou, a šel k našemu východu.
Letadlo do Prahy identické YU-ALU. Boarding na čas, nicméně jízda autobusem tentokrát vzhledem k load factoru moc příjemná nebyla. Tentokrát byla linka do Prahy téměř plně obsazená. Docela dost se projevovalo partnerství Air Serbia a Etihad Airways. V letadle převažovali cizinci, kteří nebyli ani české ani srbské národnosti. Teď si vlastně vzpomínám, že na letu tam se posádka omlouvala, že naše zpoždění je způsobené tím, že v Bělehradě čekali na přílety některých linek, aby lidé stihli svůj návazný let do Prahy.
Během letu opět nadstandardní občerstvení. Směrování tentokrát trochu více západní trasou, kde jediný záchytný bod byl Balaton. Posádka profesionální a příjemná, ale sympatičtější byly určitě letušky na letu do Bělehradu. Soused si po startu přesedl na vedlejší neobsazenou dvousedačku, takže i zpět do PRG jsem měl k dispozici dvě sedadla. V Praze jsme přistávali za západu Slunce, takže především na závěr letu bylo i na co koukat.
Shrnutí
Z hlediska cestujícího skvělá zkušenost. Naprosto skvělý průběh - lety téměř načas, usměvavé posádky, obstojný servis na palubě. Ani bych se Air Serbia snad nebránil pro lety v kombinaci PRG-BEG-AUH-xxx. Je to sice krkolomné, ale vzhledem k tomu, že nejbližší nalétávanou destinací Etihad je Mnichov, tak to stále dává v porovnání s cestou do Mnichova smysl. Zvlášť vzhledem ke krátkému a dobře organizovanému transferu v BEG.
Jediné, co je opravdu otravné je absence on-line check-inu. Jinak je opravdu radost pozorovat, jak se alespoň nějaká společnost v rámci bývalého východního bloku sebrala, expanduje a vyvíjí se (alespoň doufejme) k lepšímu. Po očištění od dluhů starého JATu byly Air Serbia dokonce již v roce 2014 celkově v černých číslech. Jen nějak zatím nikde nepublikovaly detaily, tak doufejme, že ten zisk vzniká ve správné části P&L.
Re: Air Serbia (PRG-BEG-PRG)
Tak tohle byl nejsnadnesjsi cil . V záloze mám další, ale mám trochu problém s časem
Re: Air Serbia (PRG-BEG-PRG)
Moc pěkný TR. S Air Serbia jsem letěl loni v září do Tivatu (viz. můj zdejší TR) a pocity z této aerolinky jsou velmi podobné, jediné negativum opravdu vidím v chybějící možnosti on-line checkinu (a v odmítnutí odbavení zavazadla až do cílové destinace při cestě zpět, když jsme měli v Bělehradu na přestup asi 14 hodin, v rámci kterých byla i noc). Ale velmi rád s nimi v budoucnu poletím zas. Jinak to YU-ALU létá linku z/do PRG pravidelně, možná v nějakých 80% případů.
Re: Air Serbia (PRG-BEG-PRG)
Nedali sa vybrat miesta priamo pri nakupe? Kupoval som priamo na aiiserbia a mohol som si miesta vybrat hned
- suhlasim s hodnotenim air serbia vyrasta na zaujimavu spolocnost, len to letisko v Belehrade este potrebuje vylepsit
Co sa tyka Belehradu tak chram sv. Savu je v takom stave uz dlhe roky, z vnutra je to iba beton a zrejme tak este dlho ostane Podla mna stoji za navstevu iba po zotmeni a ani vtedy netreba ist blizsie ako na 100 metrov
Letecke muzeum naozaj ma uz najlepsie casy za sebou, hoci je to ako cesta v case, pri kupovani listkov sme sa dozvedeli, ze Anglictina je jazyk nepriatelov, kaviaren vyzera zrejme uplne rovnako ako ked ju otvarali a ak by som nevedel zakladne slova zo srbstiny, tak si zrejme neobjedname...
- suhlasim s hodnotenim air serbia vyrasta na zaujimavu spolocnost, len to letisko v Belehrade este potrebuje vylepsit
Co sa tyka Belehradu tak chram sv. Savu je v takom stave uz dlhe roky, z vnutra je to iba beton a zrejme tak este dlho ostane Podla mna stoji za navstevu iba po zotmeni a ani vtedy netreba ist blizsie ako na 100 metrov
Letecke muzeum naozaj ma uz najlepsie casy za sebou, hoci je to ako cesta v case, pri kupovani listkov sme sa dozvedeli, ze Anglictina je jazyk nepriatelov, kaviaren vyzera zrejme uplne rovnako ako ked ju otvarali a ak by som nevedel zakladne slova zo srbstiny, tak si zrejme neobjedname...
Re: Air Serbia (PRG-BEG-PRG)
Pekny tripreport, fotky mi pripomnely lonskou cestu (presne rok starou)... Akorat my pokracovali do IST a Belehrad jsme obehli za vecer. Pekne mesto, vyborne jidlo a luxusni zmrzlina. Jinak autobusy jsou obcas herky - my jeli zpet zadarmo, ridic nemel zpatky a mistni mi misto rozmeneni rekli, at na to kasleme
-
- Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Palma de Mallorca
- Stav: Offline
Re: Air Serbia (PRG-BEG-PRG)
Moc hezký report, ostatně jako vždy, hezké fotky - třeba pohled na BEG i jak bylo vidět VIE! Díky a snad se brzy najde nějaký čas na ty další plánované reporty.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Air Serbia (PRG-BEG-PRG)
Ahoj, vyborny TR s Air Serbii. Ja jsem s nima letel minuly rok 2x a to z PRG pres BEG do Tivatu a pak tady do Podgorice.
JU ma dobry servis na to, ze se jedna o spolecnost s byvale Jugoslavie. Napr. Croatia Airlines ti davaji jen mini susenku ala CSA nebo Adria, ti nedavaji skoro nic, krom vody. Belehrad je urcite samo o sobe hezke mesto. Ja tam byl vzdy jen jednu noc behem stop overu z Tivatu a Podgorice, kdy jsem priletel ve 21 hod a odletal druh den v 6 rano.
Jidlo v Srbsku, taky v Cerne Hore je fantasticke a ostatnim kuchynim se vyhybam velkym obloukem. Jeste jednou diky za super fotky.
JU ma dobry servis na to, ze se jedna o spolecnost s byvale Jugoslavie. Napr. Croatia Airlines ti davaji jen mini susenku ala CSA nebo Adria, ti nedavaji skoro nic, krom vody. Belehrad je urcite samo o sobe hezke mesto. Ja tam byl vzdy jen jednu noc behem stop overu z Tivatu a Podgorice, kdy jsem priletel ve 21 hod a odletal druh den v 6 rano.
Jidlo v Srbsku, taky v Cerne Hore je fantasticke a ostatnim kuchynim se vyhybam velkym obloukem. Jeste jednou diky za super fotky.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 09. 07. 2015, 11:29, celkem upraveno 1 x.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 657
- Registrován: 16. 08. 2004, 20:54
- Bydliště: Praha a Rožnov p/R
- Stav: Offline
Re: Air Serbia (PRG-BEG-PRG)
Pěkný TR, i já mám dobrý dojem ze servisu Air Serbia, ale na ATR mi to připadá do BEG už dost dlouhé...
Re: Air Serbia (PRG-BEG-PRG)
Je pravda, ze plus minus stejne vzdalenosti (napr. Istanbul) litaji s A319 ci 737-300 - osobni zkusenost... A tehda byl na SAW load factor dost spatny, jak je to s IST to netusim.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 131
- Registrován: 06. 03. 2013, 23:09
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: RE: Re: Air Serbia (PRG-BEG-PRG)
Anubis píše:Nedali sa vybrat miesta priamo pri nakupe? Kupoval som priamo na aiiserbia a mohol som si miesta vybrat hned
- suhlasim s hodnotenim air serbia vyrasta na zaujimavu spolocnost, len to letisko v Belehrade este potrebuje vylepsit
Co sa tyka Belehradu tak chram sv. Savu je v takom stave uz dlhe roky, z vnutra je to iba beton a zrejme tak este dlho ostane Podla mna stoji za navstevu iba po zotmeni a ani vtedy netreba ist blizsie ako na 100 metrov
Letecke muzeum naozaj ma uz najlepsie casy za sebou, hoci je to ako cesta v case, pri kupovani listkov sme sa dozvedeli, ze Anglictina je jazyk nepriatelov, kaviaren vyzera zrejme uplne rovnako ako ked ju otvarali a ak by som nevedel zakladne slova zo srbstiny, tak si zrejme neobjedname...
Tak angličtina je v Srbsku v podstatě cílená arogance, zvlášť v případě Cecha nebo Slovaka...
Re: Air Serbia (PRG-BEG-PRG)
Diky
Ja to nastesti letel oboje sam na dvojsedacce, coz z toho vseho udelalo skvely let. Ostatne jako vzdy, kdyz neni soused, ktery k vam nepatri. Jinak ale letovy cas byva dost casto pod dve hodiny cca 1:45 nebo tak, takze se to urcite da.
S anglictinou mam jinou zkusenost. Osobne jsem s ni problem po Belehrade nemel. V restauaracich / obcerstveni, v Nikola Tesla muzeum, stanku apod. na me byli vzdy prijemni a usmevavi a to srbsky nedám ani slovo.
Ja to nastesti letel oboje sam na dvojsedacce, coz z toho vseho udelalo skvely let. Ostatne jako vzdy, kdyz neni soused, ktery k vam nepatri. Jinak ale letovy cas byva dost casto pod dve hodiny cca 1:45 nebo tak, takze se to urcite da.
S anglictinou mam jinou zkusenost. Osobne jsem s ni problem po Belehrade nemel. V restauaracich / obcerstveni, v Nikola Tesla muzeum, stanku apod. na me byli vzdy prijemni a usmevavi a to srbsky nedám ani slovo.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 131
- Registrován: 06. 03. 2013, 23:09
- Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Air Serbia (PRG-BEG-PRG)
A vidíš, já jsem si v Srbsku vystačil s češtinou... (Beograd, Nis, Kragujevac...)