Do Thajska s Turkish Airlines (foto-tripreport)
Do Thajska s Turkish Airlines (foto-tripreport)
Při mých cestách na jihovýchod Asie jsem vždy býval věrný ruské společnosti Aeroflot, z několika důvodů jsem se rozhodl vyzkoušet i jiné varianty leteckých dopravců, volba na směrování PRG-BKK-PRG padla na aerolinku Turkish Airlines plus další aerolinky na krátké lety po Asii - a to Air Asia na úsek DMK-HAN, Qatar Airways na úsek HAN-BKK a Orient Thai Airlines/Thai Lion Air na linku DMK-HKT-DMK.
30OCT14
PRG-IST TK1768
A320 TC-JPJ
Moje cesta začíná v Praze, let do Istanbulu proběhl standardně, bez zpoždění, jak již na tomto fóru bylo několikrát zmíněno, servis je opravdu nadprůměr, na výběr ze dvou teplých jídel, které skvěle vypadají i skvěle chutnají.
Občerstvení v MasterCard salónku na T1
A320 TC-JPJ do Istanbulu
..na přivítanou před vzletem
vzlet z dráhy 24
výborné kuře s rýží
přistání v deštivém Istanbulu
30OCT14
IST-BKK TK64
A330-300 TC-JNI
V Istanbulu mě čekalo několik hodin na přestup - letiště na mne zanechalo spíše neutrální dojem, žádná hrůza, ale nic komfortního to též nebylo. Nástup proběhl autobusem, při usazování panoval v letadle chaos, na mém místě už někdo seděl (a na palubce měl stejné číslo jako já), takže jsem byl přesazen. Letadlo bylo v economy class téměř plné, odletěli jsem asi z hodinovým zpožděním. Zbytek letu byl víceméně příjemný.
nástup do A330 proběhl autobusem
sedačky v A330, místa na nohy bylo tak akorát
amenity kit...jiné aerolinky tohle dávají maximálně v business class
oříšky s vínem jako předkrm a večeře, opět vynikající
svítání nad Indií
před přistáním v Bangkoku/Suvarnabhumi
Po příletu mne čekal přesun na letiště DMK (Don Muang), odkud jsem další den brzy ráno pokračoval se společností Thai AirAsia do Hanoje. Autobus ze Suvarnabhumi na Don Muang jel včas, nemusel jsem ani platit jízdné, stačilo předložit rezervaci na let s AirAsia.
01NOV14
DMK-HAN FD642
A320 HS-ABP
Letiště Don Muang je klasickým lowcost letištěm, na kterém dominují lety společnosti AirAsia, Nok Air a nově také Thai Lion Air. Všude hodně lidí, nekonečné dlouhé chodby, vybavenost poměrně nízká. Jelikož se jednalo o ranní let, nečekal jsem žádné komplikace, let byl příjemný a načas. AirAsia je klasický asijský lowcost, nemám jim co vytknout.
letiště Don Muang
nástup do A320 směr Hanoj / Noi Bai
ranní Bangkok po vzletu z letiště Don Muang
06NOV14
HAN-BKK QR829
B777-300ER A7-BAY
Na lince z Hanoje do Bangkoku panuje čilá konkurence, Vietnam Airlines s A321, Thai Airways střídající A330-300, B777-200, ale nově také pravidelně B787-800, AirAsia s A320, VietJet Air s A320 a nyní také Nok Air s B737-800W a Jetstar Pacific s A320. Thai Airways s velmi vysokými cenami nepřicházely v úvahu, takže volba padla na cenově dostupné Qatar Airways, létající tento let B77W, která má v BKK mezipřistání a pokračuje do DOH. Let do Bangkoku byl poloprázdný, cestující pokračující do DOH zůstávají sedět v letadle, my vystupovali.
B777-300ER Qatar Airways na krátkém přískoku z Hanoje do Bangkoku
Qatar Airways do nedávna provozovaly všechny 777 v "lidské" konfiguraci 3-3-3, nicméně už i oni oznámili několik B777 v konfiguraci 3-4-3
lehké občerstvení
Další den jsme se vydali z Bangkoku na ostrůvek Ko Samet. Ostrůvek je dlouhý jen několik málo kilometrů, na motorce ho projedete za půl hodiny. Nechci vypadat jak rejpal, ale oproti zkušenostem z Vietnamu mi to tu nepřišlo jako nic extra, pláží je na ostrově jen několik a bývají přelidněné, jídlo předražené a pomalu na každém kroku nějaké zákoutí s bordelem a odpadky. Ačkoliv se na ostrově několik hezkých míst našlo (viz fotky), v porovnání s vietnamským Nha Trang nebo Da Nang jednoznačně Ko Samet prohrává.
thajský autobus - místa méně než v Ryanairu
přístaviště v městečku Ban Phe
lodí na ostrov
večer na pláži
další den jsme si udělali výlet po malinkém ostrově
západy slunce byly famózní
jedna z mála ulic v městečku na Ko Samet
poslední chvíle na pláži
zpět ve velkoměstě
jízda v tuk-tuku
na večeři jsme museli vystát frontu
večeře s thajskými a vietnamskými přáteli
30OCT14
PRG-IST TK1768
A320 TC-JPJ
Moje cesta začíná v Praze, let do Istanbulu proběhl standardně, bez zpoždění, jak již na tomto fóru bylo několikrát zmíněno, servis je opravdu nadprůměr, na výběr ze dvou teplých jídel, které skvěle vypadají i skvěle chutnají.
Občerstvení v MasterCard salónku na T1
A320 TC-JPJ do Istanbulu
..na přivítanou před vzletem
vzlet z dráhy 24
výborné kuře s rýží
přistání v deštivém Istanbulu
30OCT14
IST-BKK TK64
A330-300 TC-JNI
V Istanbulu mě čekalo několik hodin na přestup - letiště na mne zanechalo spíše neutrální dojem, žádná hrůza, ale nic komfortního to též nebylo. Nástup proběhl autobusem, při usazování panoval v letadle chaos, na mém místě už někdo seděl (a na palubce měl stejné číslo jako já), takže jsem byl přesazen. Letadlo bylo v economy class téměř plné, odletěli jsem asi z hodinovým zpožděním. Zbytek letu byl víceméně příjemný.
nástup do A330 proběhl autobusem
sedačky v A330, místa na nohy bylo tak akorát
amenity kit...jiné aerolinky tohle dávají maximálně v business class
oříšky s vínem jako předkrm a večeře, opět vynikající
svítání nad Indií
před přistáním v Bangkoku/Suvarnabhumi
Po příletu mne čekal přesun na letiště DMK (Don Muang), odkud jsem další den brzy ráno pokračoval se společností Thai AirAsia do Hanoje. Autobus ze Suvarnabhumi na Don Muang jel včas, nemusel jsem ani platit jízdné, stačilo předložit rezervaci na let s AirAsia.
01NOV14
DMK-HAN FD642
A320 HS-ABP
Letiště Don Muang je klasickým lowcost letištěm, na kterém dominují lety společnosti AirAsia, Nok Air a nově také Thai Lion Air. Všude hodně lidí, nekonečné dlouhé chodby, vybavenost poměrně nízká. Jelikož se jednalo o ranní let, nečekal jsem žádné komplikace, let byl příjemný a načas. AirAsia je klasický asijský lowcost, nemám jim co vytknout.
letiště Don Muang
nástup do A320 směr Hanoj / Noi Bai
ranní Bangkok po vzletu z letiště Don Muang
06NOV14
HAN-BKK QR829
B777-300ER A7-BAY
Na lince z Hanoje do Bangkoku panuje čilá konkurence, Vietnam Airlines s A321, Thai Airways střídající A330-300, B777-200, ale nově také pravidelně B787-800, AirAsia s A320, VietJet Air s A320 a nyní také Nok Air s B737-800W a Jetstar Pacific s A320. Thai Airways s velmi vysokými cenami nepřicházely v úvahu, takže volba padla na cenově dostupné Qatar Airways, létající tento let B77W, která má v BKK mezipřistání a pokračuje do DOH. Let do Bangkoku byl poloprázdný, cestující pokračující do DOH zůstávají sedět v letadle, my vystupovali.
B777-300ER Qatar Airways na krátkém přískoku z Hanoje do Bangkoku
Qatar Airways do nedávna provozovaly všechny 777 v "lidské" konfiguraci 3-3-3, nicméně už i oni oznámili několik B777 v konfiguraci 3-4-3
lehké občerstvení
Další den jsme se vydali z Bangkoku na ostrůvek Ko Samet. Ostrůvek je dlouhý jen několik málo kilometrů, na motorce ho projedete za půl hodiny. Nechci vypadat jak rejpal, ale oproti zkušenostem z Vietnamu mi to tu nepřišlo jako nic extra, pláží je na ostrově jen několik a bývají přelidněné, jídlo předražené a pomalu na každém kroku nějaké zákoutí s bordelem a odpadky. Ačkoliv se na ostrově několik hezkých míst našlo (viz fotky), v porovnání s vietnamským Nha Trang nebo Da Nang jednoznačně Ko Samet prohrává.
thajský autobus - místa méně než v Ryanairu
přístaviště v městečku Ban Phe
lodí na ostrov
večer na pláži
další den jsme si udělali výlet po malinkém ostrově
západy slunce byly famózní
jedna z mála ulic v městečku na Ko Samet
poslední chvíle na pláži
zpět ve velkoměstě
jízda v tuk-tuku
na večeři jsme museli vystát frontu
večeře s thajskými a vietnamskými přáteli
Naposledy upravil(a) MK dne 07. 01. 2016, 03:49, celkem upraveno 9 x.
Re: Do Thajska s Turkish Airlines (foto-tripreport)
Po návratu do Bangkoku jsem přemýšlel, kam ještě levně na dva dny zaletět. Za rozumnou cenu se dal sehnat Phuket, koupil jsem tedy letenky Bangkok - Phuket se společností Orient Thai Airlines. Tuto společnost si pamatuji především díky jejich stařičkým B747, které se čas od času objevovaly na pravidelných letech. Na vnitrostátní let jsem však s B747 počítat nemohl, ale i tak mě uspokojoval plánovaný B737-300, který také pomalu začíná mizet z leteckého nebe. Na cestu zpět jsem zvolil novou společnost Thai Lion Air opreující s B737-900, což je také docela vzácný typ.
10NOV14
DMK-HKT OX8221
B767-300 HS-BKB
Orient Thai Airlines létají z letiště Don Muang, tentokrát jsem se dostával na letiště z centra Bangkoku, cesta mi nepřišla o moc horší, než na letiště Suvarnabhumi. Na check-inu jsem při odbavení dostal místo 21K, což na B737-300 rozhodně nevypadalo. Nejprve jsem tajně zadoufal v jumbo, nakonec mi pracovník odbavení prozradil, že poletí B767. I tak jsem byl moc rád. Na tento let letěla registrace HS-BKB vyrobená v roce 1987. Odlet proběhl s mírným zpožděním, interiér letadla už opravdu něco pamatuje. Vlastně mi přišlo, že vše ponechali tak, když letadlo převzali od předchozího majitele - Japan Airlines. Během letu proběhlo i malé občerstvení v podobě oříšků a vody, na letiště Phuket jsme přistáli po docela silných turbulencích. Na to jaký na Phuketu vládne provoz mi přišel terminál dost malý a přelidněný, avšak rok po mé návštěvě by měl být údajně v provozu nový Terminal "X". Více než v Thajsku jsem si na letišti v Phuketu připadal jako v Rusku - ruští cestující zde jednoznačně převažovali.
hala letiště Don Muang
sharkletová A320 společnosti AirAsia, v pozadí B737-900W společnosti Thai Lion Air
velké překvapení při změně typu na lince - místo B737-300 letí B767-300 vyrobená roku 1987
business class na full economy class letu - zajímalo by mě, podle jakého klíče sem rozesadili cestující
nápisy dávají jasně najevo svého předchozího majitele - Japan Airlines
safety demonstration
můj druhý vzlet z letiště DMK
občerstvení na letu Bangkok-Phuket
v dnešní době již trochu old-school interiér
..turbulencí jsme si před přistáním užili dost
přistání na "Maho Beach" na druhém konci zeměkoule
B747-400 Transaero směřující do Moskvy
Před odjezdem do městečka Phuket Town jsem se ještě vydal pěšky z letiště na pláž v blízkosti dráhy. Cesta mi zabrala necelou hodinu s tím, že pláž je součástí národního parku a musel jsem za vstup zaplatit. Maho Beach to sice není, ale provoz je na Phuketu zejména v sezóně zajímavý. K večeru pak moje cesta směřovala do městečka Phuket Town, do kterého mě zhruba za hodinu dovezl městský autobus.
ještě jednou B747-400 Transaero - tentokrát na odletu
přílety na letiště Phuket
Phuket Town
11NOV14
HKT-DMK SL8587
B737-900W HS-SLI
Cesta zpět byla novotou vonícím B737-900W společnosti Thai Lion Air. Na letu bylo zajímavé jen to, že jsme odlétali za silné bouřky. Být taková bouřka v Praze, přestane se přistávat i vzlétávat.
prostor vedle gatů na letišti Phuket
o různorodosti destinací se v domestic terminálu rozhodně mluvit nedá
let Phuket-Bangkok/Don Muang s B737-900W společnosti Thai Lion Air
12NOV14
BKK-IST TK65
A330-300 TC-JOC
Let zpět do Evropy byl jeden z mých nejpříjemnějších dálkových letů - celkový počet cestujících nepřesahoval 100 a tak jsem měl kolem sebe skoro všechny sedačky volné. Letěla jen několik týdnu stará A330-300 TC-JOC. Catering byl opět na výbornou. Výstup v Istanbulu opět po schodech a odvoz autobusy.
boarding completed - poloprázdné letadlo
poslední loučení s Asií
oběd, vše skvěle dochucené, hummus byl úžasný
nad Afghánistánem
večeře byla malinko slabší než oběd
blížíme se k Istanbulu
Turkish Airlines nabízí při přestupu delším jak 10 hodin hotel zdarma - myslel jsem, že se mě to týká, neboť jsem přilétal večer a můj další odlet byl až ráno. Nicméně jsem se dozvěděl, že z večerního příletu z BKK se ještě stíhá přestoupit na večerní odlet do Prahy, a tak na hotel v tomto případě nárok nemám, jelikož existuje kratší varianta, jak se do Prahy dostat. Zaplatil jsem tedy ze svého noc v Istanbulu a další den pokračoval ranním letem do Prahy.
13NOV14
BKK-IST TK1767
A321 TC-JSD
Let operovala nová A321 s IFE, letadlo bylo plné asi ze dvou třetin, servis opět výborný. Bohužel po množství předchozích letů jsem už neměl sílu ani chuť cokoliv dokumentovat, nechť mi tedy ctěné čtenářstvo promine
A co říci závěrem? THY na mě udělaly velmi dobrý dojem, nebál bych se nazvat jejich letadla "létající restaurací", jejich jídlo chutná leckdy lépe než někde na zemi. Letadla jsou hezká, nová, čistá, místa na nohy relativně hodně. Posádky (i kuchtíci na palubě) se snaží být příjemné, nicméně o 100% vstřícnosti se mluvit nedá, jejich svérázný přístup se občas dosti projevuje, o pozemním personálu v Istanbulu nemluvě - inu, Turecko. Letiště Istanbul/Atatürk navíc praská ve švech a kapacitně nezvládá, takže rozhodně to pro mě nebylo tím nejideálnějším místem na přestup, ale oproti CDG mi stále přijde jako ráj na zemi. Celkově vzato, let s THY mi přijde v porovnání s ostatními evropskými aerolinkami jako vyšší standard. Rád s nimi poletím znova - což mě vlastně čeká již na konci ledna (PRG-IST-NRT a zpět).
Edit: ta krásná nová A330-300 TC-JOC, kterou jsem se svezl z Bangkoku, si 3.3.2015 vytáhla černého Petra v Kathmandu, kde po tvrdém přistání přejela dráhu a je tak odstavena z provozu.
Jestli jste dočetli až sem, děkuji moc za přečtení!
MK alias Knyta
10NOV14
DMK-HKT OX8221
B767-300 HS-BKB
Orient Thai Airlines létají z letiště Don Muang, tentokrát jsem se dostával na letiště z centra Bangkoku, cesta mi nepřišla o moc horší, než na letiště Suvarnabhumi. Na check-inu jsem při odbavení dostal místo 21K, což na B737-300 rozhodně nevypadalo. Nejprve jsem tajně zadoufal v jumbo, nakonec mi pracovník odbavení prozradil, že poletí B767. I tak jsem byl moc rád. Na tento let letěla registrace HS-BKB vyrobená v roce 1987. Odlet proběhl s mírným zpožděním, interiér letadla už opravdu něco pamatuje. Vlastně mi přišlo, že vše ponechali tak, když letadlo převzali od předchozího majitele - Japan Airlines. Během letu proběhlo i malé občerstvení v podobě oříšků a vody, na letiště Phuket jsme přistáli po docela silných turbulencích. Na to jaký na Phuketu vládne provoz mi přišel terminál dost malý a přelidněný, avšak rok po mé návštěvě by měl být údajně v provozu nový Terminal "X". Více než v Thajsku jsem si na letišti v Phuketu připadal jako v Rusku - ruští cestující zde jednoznačně převažovali.
hala letiště Don Muang
sharkletová A320 společnosti AirAsia, v pozadí B737-900W společnosti Thai Lion Air
velké překvapení při změně typu na lince - místo B737-300 letí B767-300 vyrobená roku 1987
business class na full economy class letu - zajímalo by mě, podle jakého klíče sem rozesadili cestující
nápisy dávají jasně najevo svého předchozího majitele - Japan Airlines
safety demonstration
můj druhý vzlet z letiště DMK
občerstvení na letu Bangkok-Phuket
v dnešní době již trochu old-school interiér
..turbulencí jsme si před přistáním užili dost
přistání na "Maho Beach" na druhém konci zeměkoule
B747-400 Transaero směřující do Moskvy
Před odjezdem do městečka Phuket Town jsem se ještě vydal pěšky z letiště na pláž v blízkosti dráhy. Cesta mi zabrala necelou hodinu s tím, že pláž je součástí národního parku a musel jsem za vstup zaplatit. Maho Beach to sice není, ale provoz je na Phuketu zejména v sezóně zajímavý. K večeru pak moje cesta směřovala do městečka Phuket Town, do kterého mě zhruba za hodinu dovezl městský autobus.
ještě jednou B747-400 Transaero - tentokrát na odletu
přílety na letiště Phuket
Phuket Town
11NOV14
HKT-DMK SL8587
B737-900W HS-SLI
Cesta zpět byla novotou vonícím B737-900W společnosti Thai Lion Air. Na letu bylo zajímavé jen to, že jsme odlétali za silné bouřky. Být taková bouřka v Praze, přestane se přistávat i vzlétávat.
prostor vedle gatů na letišti Phuket
o různorodosti destinací se v domestic terminálu rozhodně mluvit nedá
let Phuket-Bangkok/Don Muang s B737-900W společnosti Thai Lion Air
12NOV14
BKK-IST TK65
A330-300 TC-JOC
Let zpět do Evropy byl jeden z mých nejpříjemnějších dálkových letů - celkový počet cestujících nepřesahoval 100 a tak jsem měl kolem sebe skoro všechny sedačky volné. Letěla jen několik týdnu stará A330-300 TC-JOC. Catering byl opět na výbornou. Výstup v Istanbulu opět po schodech a odvoz autobusy.
boarding completed - poloprázdné letadlo
poslední loučení s Asií
oběd, vše skvěle dochucené, hummus byl úžasný
nad Afghánistánem
večeře byla malinko slabší než oběd
blížíme se k Istanbulu
Turkish Airlines nabízí při přestupu delším jak 10 hodin hotel zdarma - myslel jsem, že se mě to týká, neboť jsem přilétal večer a můj další odlet byl až ráno. Nicméně jsem se dozvěděl, že z večerního příletu z BKK se ještě stíhá přestoupit na večerní odlet do Prahy, a tak na hotel v tomto případě nárok nemám, jelikož existuje kratší varianta, jak se do Prahy dostat. Zaplatil jsem tedy ze svého noc v Istanbulu a další den pokračoval ranním letem do Prahy.
13NOV14
BKK-IST TK1767
A321 TC-JSD
Let operovala nová A321 s IFE, letadlo bylo plné asi ze dvou třetin, servis opět výborný. Bohužel po množství předchozích letů jsem už neměl sílu ani chuť cokoliv dokumentovat, nechť mi tedy ctěné čtenářstvo promine
A co říci závěrem? THY na mě udělaly velmi dobrý dojem, nebál bych se nazvat jejich letadla "létající restaurací", jejich jídlo chutná leckdy lépe než někde na zemi. Letadla jsou hezká, nová, čistá, místa na nohy relativně hodně. Posádky (i kuchtíci na palubě) se snaží být příjemné, nicméně o 100% vstřícnosti se mluvit nedá, jejich svérázný přístup se občas dosti projevuje, o pozemním personálu v Istanbulu nemluvě - inu, Turecko. Letiště Istanbul/Atatürk navíc praská ve švech a kapacitně nezvládá, takže rozhodně to pro mě nebylo tím nejideálnějším místem na přestup, ale oproti CDG mi stále přijde jako ráj na zemi. Celkově vzato, let s THY mi přijde v porovnání s ostatními evropskými aerolinkami jako vyšší standard. Rád s nimi poletím znova - což mě vlastně čeká již na konci ledna (PRG-IST-NRT a zpět).
Edit: ta krásná nová A330-300 TC-JOC, kterou jsem se svezl z Bangkoku, si 3.3.2015 vytáhla černého Petra v Kathmandu, kde po tvrdém přistání přejela dráhu a je tak odstavena z provozu.
Jestli jste dočetli až sem, děkuji moc za přečtení!
MK alias Knyta
-
- Kapitán
- Příspěvky: 2863
- Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
- Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha Zapad
- Stav: Offline
Re: Do Thajska s Turkish Airlines (foto-tripreport)
Ahoj, perfektni TR a velmi zajimavy routing. Turecky med vzdycky potesi pred odletem. Uz se na nej vzdycky tesim, kdyz letim s TK. Jejich jidlo je jedno z nej v economy v Evrope. Jinak zmena typu z 733 na 767 by potesila i me u takove exoticke spolecnosti jako je Orient Thai. Pred 5 roky jsem kupoval pro kamarada letenky z Phuketu do DMK a leteli u te same spolecnosti s MD90 nebo MD82, tedka si to presne nepamatuji co meli.
Mas moc hezke fotky a tvuj styl TR se mi moc libi. Jednoduchy, zadny romany, hodne fotek, tak to ma byt.
Mas moc hezke fotky a tvuj styl TR se mi moc libi. Jednoduchy, zadny romany, hodne fotek, tak to ma byt.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 125
- Registrován: 26. 08. 2011, 23:04
- Oblíbené typy letadel: De Havilland DH-106 Comet 4C
Lockheed L-1049F Super Constellation
Tupolev Tu-114 - Pohlaví: muž
- Bydliště: LKPR
- Stav: Offline
Re: Do Thajska s Turkish Airlines (foto-tripreport)
Krásné čtení a úžasné fotky - přečetl i prohlédl jsem jedním dechem
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: Do Thajska s Turkish Airlines (foto-tripreport)
Hezkej report! Taky se chystám výhledově do Bangkoku a Turkish by byly super volba. Pokud nenajdu za dobrou cenu Finnair s jejich novou A350
Mimochodem, ten problém s letišti v Istanbulu už se řeší, nový letiště pro 150 milionů lidí by mělo být v provozu od 2018 a Ataturk se postupně úplně zavře. https://en.wikipedia.org/wiki/Istanbul_New_Airport
Mimochodem, ten problém s letišti v Istanbulu už se řeší, nový letiště pro 150 milionů lidí by mělo být v provozu od 2018 a Ataturk se postupně úplně zavře. https://en.wikipedia.org/wiki/Istanbul_New_Airport
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 601
- Registrován: 17. 06. 2009, 20:15
- Pohlaví: žena
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: Do Thajska s Turkish Airlines (foto-tripreport)
Pěkný TR a ty fotky!!! Právě vařím večeři a musím říct, že pohled na ty fotky různých papáníček mě dost motivuje, abych už do sebe taky něco hodila.
Díky za počtení a pokoukání.
Díky za počtení a pokoukání.
Re: Do Thajska s Turkish Airlines (foto-tripreport)
Děkuji za kladné ohlasy! Časem se pokusím ještě postnout nedávný trip PRG-DXB-SGN-HAN-DAD-HAN-ICN-HAN-SGN-DXB-PRG vč. A350 Vietnam Airlines v business class
pepa007: O novém letišti v IST jsem slyšel, společně s 3-4 frekvencemi TK v PRG by se po otevření nového letiště mohlo jednat o příjemné a pohodlné spojení
alesesl: no MDčka měla společnot One-Two-Go Airlines, ale létalo to v barvách Orient Thai Airlines..a jedno MDčko dokonce v roce 2008 na Phuketu rozsekali, vypadá to, že už nelétá žádné, co měli ve flotile
pepa007: O novém letišti v IST jsem slyšel, společně s 3-4 frekvencemi TK v PRG by se po otevření nového letiště mohlo jednat o příjemné a pohodlné spojení
alesesl: no MDčka měla společnot One-Two-Go Airlines, ale létalo to v barvách Orient Thai Airlines..a jedno MDčko dokonce v roce 2008 na Phuketu rozsekali, vypadá to, že už nelétá žádné, co měli ve flotile
-
- Nováček
- Příspěvky: 3
- Registrován: 24. 04. 2014, 20:07
- Bydliště: Praha, Vancouver
- Stav: Offline
Re: Do Thajska s Turkish Airlines (foto-tripreport)
Super tripreport, těším se na další!
Re: Do Thajska s Turkish Airlines (foto-tripreport)
Opravdu moc pěkný trip report, fotky naprosto úžasné. Děkuji
Re: Do Thajska s Turkish Airlines (foto-tripreport)
Report je inspirujici. Diky.
Re: Edit: ta krásná nová A330-300 TC-JOC, kterou jsem se svezl z Bangkoku, si 3.3.2015 vytáhla černého Petra v Kathmandu, kde po tvrdém přistání přejela dráhu a je tak odstavena z provozu.
foceno 20.4.2015
Re: Edit: ta krásná nová A330-300 TC-JOC, kterou jsem se svezl z Bangkoku, si 3.3.2015 vytáhla černého Petra v Kathmandu, kde po tvrdém přistání přejela dráhu a je tak odstavena z provozu.
foceno 20.4.2015