S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2794
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)

Příspěvek od alesesl »

Dobre odpoledne panove a damy.
Jsem tady opet s dalsim TR a mym prvnim pro rok 2016. Doufam, ze se Vam bude libit, tento TR ma mnoho “prvnich” pro me. A to po 1. se spolecnostmi Aegean Air a BMI Regional, po 1. na letisti v Atenach a Bernu, 1. divert v zivote a po 1. s Embraerem 135.

Vsechno zacalo minuly rok, kdy BMI Regional oznamilo novou linku z MUC do BRQ. Nedalo mi to, a ihned jsem zacal hledat moznosti, ale vedel jsem, ze bych chtel letet smer BRQ a ne opacne. Nejdrive jsem uvazoval o jednoduchem resenim busem/vlakem do MUC a pak letet jen jeden segment do BRQ. Ale moje nemoc mi to nedovolila a proto jsem si rikal, ze by to chtelo vymyslet neco lepsiho. Nakonec me zaujala nabidka te same spolecnosti z Bernu pres MUC do BRQ. Cena byla dobra, tak proto jsem zakoupil letenku BRN-MUC-BRQ na jedno lednove pondeli. Ale jak do BRN. Jedina dalsi poslecnost, ktera zde provozuje sirokou skalu letu je Skywork airlines, a byt maji velmi zajimave destinace, tak cena jejich letenek me uzemnila. Pote jsem narazil na jednosmernou letenku s Aegean Airlines z WAW pres ATH do GVA za nejakych 55 dolaru a bylo rozhodnuto. Presun z GVA do BRN zajistil vlak Svycarskych zeleznic. Nakonec se ke mne pripojil dalsi clen tohoto fora z Brna (MarcosFT), ktery mel trosku jiny routing a sesli jsme se az ve WAW. Do WAW jsem puvodne planoval cestu busem, ale nakonec jsem zakoupil letenku s LOTem na usek KRK-WAW a do KRK se vydal po zemi. Na segment KRK-WAW se zase ke mne pripojil (Lkprak), ktery se vracel z Izraele a z WAW pokracoval dale ten samy den.

Do Krakowa jsem se vydal 16.1. odpoledne vlakem spolecnosti Regiojet do Havirova, kde jsem prestoupil na osobni vlak do Ceskeho Tesina a zde znovu prestoupil na dalsi osobni vlako do Cieszyna. Z Cieszyna jsem mel domluvenou spolujizdu pres blablacar.pl na letiste do KRK, kde jsem kvuli technickycm problemu na vozidle ridice dorazil namisto puvodnich 20 hod, az ve 22:30

Na prenocovani v KRK na letisti jsme vyuzili s Lkprak hotelu Hilton Garden Inn.

Regiojet z Prahy v Havirove
Regiojet z Prahy v Havirove


Nadrazi v Polskem Cieszyne
Nadrazi v Polskem Cieszyne


Hotel v KRK
Hotel v KRK


Po kratke noci, nas budici automat probudil okolo 4:30 rano. Jelikoz jsme meli OLCI udelany, chteli jsme byt za security okolo 5 hod rano. To nam dalo prilezitost vyzkouset novy salonek v KRK. Zde jsme se na chvilku uvelebili, dali malou snidani a pockali na boarding naseho letu do WAW. Nastup do letadla byl v mrazu okolo -12 stupnu busem. Lehce snezilo, ale jinak zima jak ma byt. Let do WAW trval necelych 40 min. Behem letu se podavala kava a caj zdarma a pak nejaka mala sladka drobnost. Vse ostatni bylo placene.

FIDS
FIDS


BP KRK-WAW
BP KRK-WAW


Velmi hezky salonek v KRK
Velmi hezky salonek v KRK


Snidane je dulezita cast dne
Snidane je dulezita cast dne


Salonek po druhe
Salonek po druhe


17.01.2016
Krakow (KRK) – Varsava (WAW)
05:55 – 06:45
LOT Polish Airlines LO3910
Dash 8-400: SP-EQK
06C
LF cca 50%


KRKWAW.JPG
KRKWAW.JPG (95.8 KiB) Zobrazeno 3107 x


Nastup
Nastup


Nastup za snezeni do Daseny
Nastup za snezeni do Daseny


Po vystupu z letadla jsme ihned zamirili do Star Alliance salonku na letisti, ktery provozuje spolecnost LOT. Po vstupu do klasickeho business salonku je moznost pokracovat do Star Alliance Gold/HON Circle salonku, pokud mate patricnou kartu (v mem pripade Star Alliance Gold). Zde je prostredi trosku decentnejsi, je zde min libi, ale za to je lepsi vyber piti, jidla a pohodli. Tesne pred 10. hodinou dorazil MarcosFT. Spolu s Lkprak jsme uz v sobe meli asi 2 lahve Champagne a jinych veci. Po prichodu MarcosFT jsme otevreli 3. lahev, nebot mel zizen jak saharsky velbloud. Po kratke konverzaci a vymene poslednich leteckych zazitku jsem spolu s MarcosFTtem opustil salonek v 10:15 a vydali gate naseho letu do ATH. Lkprak jeste zustal, ikdyz byl v salonku jako nas host, nebo jeho let do RZE letel az okolo obeda.

Vystup ve WAW
Vystup ve WAW


Vstup do HON Circle/Star Alliance Gold salonku z Business Salonku
Vstup do HON Circle/Star Alliance Gold salonku z Business Salonku


Nabidka pestra
Nabidka pestra


Prostredi prijemne
Prostredi prijemne


Muj vyber vcetne Champagne
Muj vyber vcetne Champagne



17.01.2016
Varsava (WAW) – Ateny (ATH)
10:45-14:15
Aegean Airlines A3861
Airbus 320: SX-DVN
05F
LF cca 40%


WAWATH.JPG
WAWATH.JPG (99.42 KiB) Zobrazeno 3114 x


Nastup do SX-DVN smer ATH
Nastup do SX-DVN smer ATH


Let do ATH byl velmi pohodlny, pri nizke obsazenosti okolo 40%. Po vetsinu letu byla oblacnost, krom preletu Vysokych Tater a pote behem priblizeni do ATH. Aegean stale podavaji na svych letech “Hot Meal”, ikdyz kvalita jako u TK to neni. K tomu je na vyber pivo a vino plus nealko. U piva max 2 plechovky na pasazera. Odlet z WAW bych na cas a pristani v ATH to same.

Tesne po startu
Tesne po startu


Rozpis na dnesni den
Rozpis na dnesni den


Brzky obed
Brzky obed


Vysoke Tatry
Vysoke Tatry


Priblizeni k ATH
Priblizeni k ATH


Priblizeni k ATH po druhe
Priblizeni k ATH po druhe


Priblizeni k ATH po treti
Priblizeni k ATH po treti


Ex Olympic B732
Ex Olympic B732


Vystup v ATH
Vystup v ATH


Aegean zde dominuje
Aegean zde dominuje


Po pristani v ATH jsme se s kolegou vydali do salonku Aegean air. Zde musim uznat, ze tento salonek co se tyce vyberem pokrmu a piti stoji za velke kulove. Hned vedle je LH business salonek, kde staci na vstup LH Silver card a uroven tohoto salonku je o 3 nebo vic kategorii vetsi. Krom tradicnich reckych pokrmu, desertu a piti, bylo v nabidce slamove vino, Skotske Single Malt Whiskey (10ti leta Talisker, 14ti leta Laphroaig, 18ti leta Lavagulin, 12ti leta Macalan a dalsi).

Recky desert
Recky desert


Nabidka Whiskey a jinych drinku
Nabidka Whiskey a jinych drinku




Vyborny recky jogurt s medem
Vyborny recky jogurt s medem


LH business salonek
LH business salonek


Recky salat a visnova stava
Recky salat a visnova stava


V salonku jsme byli cca hodku neco a pote se odebrali na gate na odlet naseho Airbus do GVA. Uz podle mnoztvi lidi u gatu, nam doslo, ze to nebude poloprazdny let. Nakonec byla obsazenost blizici se 100%.

SX-DVV do GVA
SX-DVV do GVA


Pokracovani nize...
Naposledy upravil(a) alesesl dne 01. 02. 2016, 17:20, celkem upraveno 2 x.


alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2794
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)

Příspěvek od alesesl »

Pokracovani 2. casti...

17.01.2016
Ateny (ATH) – Zeneva (GVA)
16:10 – 18:00
Aegean Airlines A3820
Airbus 320: SX-DVV
12D
LF 98%


BRNNUEMUC.JPG



Nastup na leto do GVA
Nastup na leto do GVA


Od kapitana jsme se dozvedeli, ze budeme muset pockat asi 30 min nez dostaneme povoleni ke startu, z duvodu ne zrovna prizniveho pocasi v GVA. Nakonec jsme v GVA pristali asi s 30 min zpozdenim. Ihned po startu se naskytl pekny vyhled na Ateny a pote byla uz jenom oblacnost az do pristani.

Flakota na letu do GVA
Flakota na letu do GVA


Behem letu se zase podavalo Hot Meal, ale jelikoz jsme meli plna briska ze salonku, tak jsem na to jidlo nemel chut. Ono taky moc vabne nevypadalo a prislo mne, jako by ho uz nekdo jednou snedl. Zato recke pivko bodlo, a nakonec i pres limit 2 plechovek na osobu jsme kazdy dali 3 kousky.

Pohled na mesto po startu
Pohled na mesto po startu


V GVA panovala nedelni vecerni spicka. Velke mnozstvi turistku, business cestujicich, lyzaru atd. V priletove hale bylo temer k nehnuti. PO vyzvednuti jizdenky na vlak do mesta zdarma jsme se odebrali na nadrazi na letisti, kde jsme chytili vlak do centra. Zde jsme meli asi hodku a neco pred odjezdem naseho vlaku do Bernu. Toho jsme vyuzili k nakupu piv na cestu do Bernu pri hrani karet. Cesta do BRN utekla prekvapive rychle a my se ocitli pred nadrazim ve 22 hod. Venku bylo -17 stupnu. Z duvodu pomerne drahych hotelu, jsme se rozhodli prespat v airbnb asi 1.6km od letiste v Muri bei Bern.

Nedelni srumec v GVA
Nedelni srumec v GVA


Hlavni nadrazi v Zeneve
Hlavni nadrazi v Zeneve


Cekani na peronu na vlak do Bernu
Cekani na peronu na vlak do Bernu


takovych jsme dali nekolik behom 2 hod cesty do Bernu
takovych jsme dali nekolik behom 2 hod cesty do Bernu


Rano po svizne 20 min chuzi nocni Muri bei Bern a prechodem po lavce pres reku Aare jsem se ocitli pred malym terminal Bernskeho letiste, as jednu hodinu pred odletem. Ikdyz jsme meli oba lety na jedne rezervaci, na check inu nam pani nebyla schopna vytisknout oba boarding passy, pouze ten do MUC. Terminal letiste v Bernu je maly, ale zato velmi funkcni. Vse je kompaktne rozdeleno v malem terminalu. Je zde taky maly kioskek na nakup obcerstveni a suvenyru v bezpecnostni zone.

Nase ulice v Muri bei Bern, kde jsme nocovali v tom baraku na proti
Nase ulice v Muri bei Bern, kde jsme nocovali v tom baraku na proti


Maly terminal BRN letiste
Maly terminal BRN letiste


Check in area
Check in area


FIDS
FIDS


Boarding pass do MUC
Boarding pass do MUC


Odbavovaci prepazky
Odbavovaci prepazky



18.01.2016
Bern (BRN) – Norimberk (NUE) – Mnichov (MUC)
07:10 – 8:50, 11:20 – 12:00
BMI Regional BM1712
Embraer 135: G-RJXK
04A
LF 65%


ATHGVA.JPG


Dornier 328 prop od Skywork Airlines
Dornier 328 prop od Skywork Airlines


Nas ERJ135 do MUC
Nas ERJ135 do MUC


Nastup byl formou pesi chuze asi 100 m k letadlu. Po usazeni a zavreni dveri probehl de-icing and mohli jsme na start. Asi 10 min po startu jsem si uvedomil, ze rada A nebyla dobra volba pro vyber sedacky. Hlavnim duvodem byl vyhled na vychazejici slunce nad Alpami, ktere byly na druhe strane. Do MUC je to jen 50 min, ale asi po hodine a 10 min a 2 okruzich jsem zacinal tusit, ze nenube vsechno OK, tak jak ma byt. Pote kapitan oznamil, ze z duvodu mlhy a minima viditelnosti pro pristani budeme nuceni vyckavat a az se situace zlepsi. Ja jsem si zacal rikat, to je super, ze by to byl muj prvni divert v zivote. Ikdyz 99% pax na palube se chtelo dostat do MUC a jejich destinaci vcas, ja tajne doufal pro divert. Asi jsem uz nemocny, nebo ne? V duchu jsem si rikal, kam by jsme divertovali, do SZG, NUE nebo nekam jinam. Po dalsich 3 okruzich se znovu ozval kapitan a oznamil, ze se situace nezlepsila a ze budeme divertovat do NUE, kde jsme po 20 min letu take bezpecne pristali.

Snidane behem letu do MUC
Snidane behem letu do MUC


Husta mlha
Husta mlha


Divert do NUE
Divert do NUE


Kabina behem cekam na lepsi pocasi
Kabina behem cekam na lepsi pocasi


Zaparkovali jsme na vzdalene stojance od terminalu, otevreli se dvere a cekali, az se zlepsi pocasi. Ale podle toho jaka byla mlha v MUC, tak jsem si rikal, ze nejakou tu hodku taky urcite zustaneme a v to me utvrdil fakt, ze asi po 20 min za nami zacali pristavat dalsi stroje, jako Tarom z OTP nebo Air Baltic z RIX atd. Sel jsem se zeptat letusky, jaky ma byt jejich dalsi rotace po tomto letu, a oznamila mi ze maji letet do Brna. To me ujistilo, ze jakkoliv dlouho tady budeme v NUE, ze stihame let do BRQ, protoze to ma letet ta sama posadka. Jen tak mezi reci jsem se ji zeptal jaky ma byt LF do BRQ a bylo mi oznameno, ze vcetne nas 2 tam bude dalsich 27 pax.

Behem cekani v NUE jsme si kratili chvilku povidanim a hranim karet s MarcosFTtem. Mezi tim asi 2 nebo 3 pax pozadali, zda by mohli ukoncit cestu v NUE a uz nepokracovat do MUC. Tomuto pozadavku bylo vyhoveno, prijel autobus, ktery je vyzvedl a stejne jako nakladaci zavazadel, kteri vylozili jejich zavazadla. Po hodine sezeni jsem pozadal letusku, zda by bylo mozna se jit protahnout ven na plochu na chvilku. Opet nasemu pozadavku bylo vyhoveno a spolu s MarcosFTtem a druhym pilotem jsem venku kecali asi 15 min a koukali na provoz. Nakonec se cekani v NUE prodlouzilo na 2,5 hod. V 11:20 se zavreli dvere a okolo 12 hod jsme byli na plose v MUC.

Behem protahovani se na plose - vzdadu Tarom z OTP
Behem protahovani se na plose - vzdadu Tarom z OTP


Krasavec
Krasavec


Dasenka
Dasenka


Hezky logo
Hezky logo


Exoticky navstevnik v NUE. Podle FR24 letel AMM-NUE-TLL-NUE
Exoticky navstevnik v NUE. Podle FR24 letel AMM-NUE-TLL-NUE


pocasi behem letu z NUE do MUC
pocasi behem letu z NUE do MUC


Thajci v MUC
Thajci v MUC


18.01.2016
Mnichov (MUC) – Brno (BRQ)
13:00 – 13:45 (puvodni cas 10:30 – 11:45)
BMI Regional BM1733
Embraer 135: G-RJXK
11A
LF 60% (podle FA melo letet 78%)


MUCBRQ.JPG
MUCBRQ.JPG (89.27 KiB) Zobrazeno 3080 x



Rychle ven z letadla, do terminalu, vyzvednout palubenku, rychle na gate a nastupovat. Palubku jsme si nechali vytisknout na gatu a byli jsme jedni z poslednich co nastupovali. S tou samou posadkou jsme se setkali znovu, pozdravili se, a tesili na let do BRQ, ktery byl hlavnim cilem nasi cesty pri prvotnim planovani. Nakonec jsme odleteli z MUC okolo 13 hod a v BRQ pristali s dvou hodinovou sekerou kvuli pocasi ve 13:45. Let byl pomerne rychly, podaval se syrovy nebo kureci sandwich a vinko. FA si pamatovala co jsem pil od rana z BRN a v NUE a proto mi automaticky dala na stolecek 2 lahve meho druhu vina. Servis a pristup posadky byl absolutne perfektni a neni co vytknout, hlavne na letu, ktery trva 45 min. Nakonec do BRQ neletelo planovanych 29pax, ale jenom 22. Vetsinu osazenstva tvorili cizinci, krom nas 2. Pristani v BRQ jako do perinek. Na plose nestalo zadne jine letadlo. Od vystupu z letadla po cestu na zastavku busu do mesta ubehlo cca 5 min. To se mi libi, proto mam rad mala letiste. Zadne kilometry chodeb, tlacenice a stres.

Nastup na let do BRQ
Nastup na let do BRQ


Ani ne po 20 min jsme opet u naseho  G-RJXK
Ani ne po 20 min jsme opet u naseho G-RJXK


Palubenka
Palubenka


LH terminal v MUC
LH terminal v MUC


Vyborny kureci sandwich
Vyborny kureci sandwich


Konecne Brno
Konecne Brno


Diky za prijemny let Bmi Regional
Diky za prijemny let Bmi Regional


Prilety
Prilety


Odlety
Odlety


FIDS
FIDS


V Brne jsme se MarcosFTtem rozloucil, jelikoz je mistni, tak vystoupil po ceste z letiste na Hlavni nadrazi. Ja pote jel busem Student Agency do Prahy, kde jsem dorazil okolo 17 hod.

Doufam, ze se Vam muj TR libil. BMI hodnotim velmi pozitivne. Preju jim hodne zdaru a doufam, ze tato linka vydrzi a bude mit uspech a mozna se casem dockame navyseni dennich rotaci. LF mohl byt vyssi take tim, ze bylo pondeli a hodne lidi letelo na zacatku tydne za businessem.


Preji hezky den a tesim se na Vase komentare a pripominky.
Naposledy upravil(a) alesesl dne 09. 02. 2016, 23:22, celkem upraveno 6 x.

micaello
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1234
Registrován: 15. 04. 2013, 14:50
Oblíbené typy letadel: E145, A340, A350
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)

Příspěvek od micaello »

Fajn tripreport, ten E135 závidím, stále na něj nemám štěstí..

Btw., všiml si někdo, jak lacnou nabídku pití na palubě má LOT? :-bd

jvoj
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 754
Registrován: 20. 03. 2010, 18:40
Oblíbené typy letadel: B737, 787, Všechny Embraery, ATR42/72
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)

Příspěvek od jvoj »

Super trip report, budou i fotky ze segmentů s BMI? :)

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2794
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)

Příspěvek od alesesl »

jvoj píše:Super trip report, budou i fotky ze segmentů s BMI? :)


Pridano.


alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2794
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)

Příspěvek od alesesl »

micaello píše:Fajn tripreport, ten E135 závidím, stále na něj nemám štěstí..

Btw., všiml si někdo, jak lacnou nabídku pití na palubě má LOT? :-bd


To jsem si opravdu nevsimnul. Na tom kratkem letu v 6 rano mi to bylo nejak jedno.

Lkprak
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1172
Registrován: 26. 10. 2012, 15:46
Stav: Offline

Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)

Příspěvek od Lkprak »

Velice zajímavé a pěkné a velké díky Alešovi, že jsem díky němu měl možnost navštívit salónky v KRK a WAW. A teď je tedy na mně, abych i já sem hodil svůj TR, byť zatím jen "izraelskou" část.

Marty-t
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1063
Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
Pohlaví: muž
Bydliště: BRQ, FRA
Stav: Offline

Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)

Příspěvek od Marty-t »

Tak jsem dosud o sobě myslel, že jsem šílenec. Až do čtení tohoto reportu. Kombinovat Blablacar.cz s Hiltonem a salónky leteckých společností a vůbec routing výletu... Slovo šílený tak pro mne bylo upgradováno do nových výšin... :wink:

Hezký, čtivý ale šílený TR !!!

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2794
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)

Příspěvek od alesesl »

Marty-t píše:Tak jsem dosud o sobě myslel, že jsem šílenec. Až do čtení tohoto reportu. Kombinovat Blablacar.cz s Hiltonem a salónky leteckých společností a vůbec routing výletu... Slovo šílený tak pro mne bylo upgradováno do nových výšin... :wink:

Hezký, čtivý ale šílený TR !!!



Marty-t cesta na letiste a z letiste uz pro me neni nejdulezitejsi faktor. Jdu hlavne po casu a cene. Kdo mi to nabidne nejlevneji a casove nejlepe tak to beru. Naopak, behem cestovani se dobre vyspat a najist je zaklad. Jinak je pak cely vylet na prd. Snad jsem te potesil TR do BRQ.

Airbus380
Nejlepší autor trip reportů 2015
Nejlepší autor trip reportů 2015
Příspěvky: 1643
Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
Pohlaví: muž
Bydliště: Provodín
Stav: Offline

Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)

Příspěvek od Airbus380 »

Paráda, velice se mi líbí věta "Ale moje nemoc mi to nedovolila" a plně se s ní ztotožňuji :)

Moc pěkně poskládaný routing. Museli jste být jak děla, ne? :D

Jinak to ženevské letiště opravdu nemám rád, sice jsem tam byl jen jednou, ale vypadá to, že nestíhá velmi často, zvlášť v zimě. Je tam málo prostoru, zvláštně poskládané terminály a toky cestujících...

Těším se a svůj let s bmi po stejné trase v březnu.

A gratuluju k prvnímu divertu! To je hodné oslavy.

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 676
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)

Příspěvek od MarcosFT »

Byl to opravdu super vylet. Divert byl uzasna vec, ale stesti, ze letadlo letelo pak take do Brna. Byl bych asi docela nerad, kdybych prisel o segment MUC-BRQ, kdyz do druheho dne jsem v MUC cekat nemohl. Tesim se na dalsi vylet.

pavelpmi
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
Příspěvky: 2152
Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
Pohlaví: muž
Bydliště: Palma de Mallorca
Stav: Offline

Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)

Příspěvek od pavelpmi »

Super! Máš ale dát mapku tak, aby tam byla vidět celá ta "šílenost". :D

Obrázek
Maps generated by the Great Circle Mapper - copyright ® Karl L. Swartz

Tak to já jsem měl divert hned na svém úplně prvním letu; letěl jsem v roce 1998 jako koupák Tučkem ČSA do Soluně a po několika okruzích někde u Soluně jsme nakonec odletěli do Athén. :D

Ta záporná čísla, jako třeba -12 či -17, jsou důvodem toho, proč v zimě, snad kromě Vánoc, se snažím létat pokud možno jen jižně od mého působiště pod čtyřicátou rovnoběžkou. :D

A do/z Brna lítám rád.

Díky! :-bd

Tony Smoke
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
Autor nejlepších fotografií v trip reportu 2015
Příspěvky: 1034
Registrován: 16. 05. 2011, 23:48
Oblíbené typy letadel: E190, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: VIE
Stav: Offline

Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)

Příspěvek od Tony Smoke »

Alesi, ako vzdy skvely TR. A neviem, o jakej nemoci to hovoris.... :D
Pavel, diki za mapku, ta chybala aj mne :)

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2794
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)

Příspěvek od alesesl »

Airbus380 píše:Paráda, velice se mi líbí věta "Ale moje nemoc mi to nedovolila" a plně se s ní ztotožňuji :)

Moc pěkně poskládaný routing. Museli jste být jak děla, ne? :D

Jinak to ženevské letiště opravdu nemám rád, sice jsem tam byl jen jednou, ale vypadá to, že nestíhá velmi často, zvlášť v zimě. Je tam málo prostoru, zvláštně poskládané terminály a toky cestujících...

Těším se a svůj let s bmi po stejné trase v březnu.

A gratuluju k prvnímu divertu! To je hodné oslavy.


Myslim, ze divert byl uz oslaven popijenim behem divertu a pote behem letu do BRQ. Salonky jsme si patricne uzili, to ano, ale urcite to nebylo jako v Ankara s tebou a MacrosFTem minuly rok. Ale to nebudu rozebirat tady.

S tou GVA mam podobne zkusenosti, zatim jsem tam byl 3x ale letiste by potrebovalo trosku upgradovat na ten provoz, co tam panuje.

alesesl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2794
Registrován: 27. 02. 2004, 05:55
Oblíbené typy letadel: vrtulove letadla
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha Zapad
Stav: Offline

Re: S bmi regional do BRQ - aneb 1. divert v zivote...(FOTO PRIDANO)

Příspěvek od alesesl »

pavelpmi píše:Super! Máš ale dát mapku tak, aby tam byla vidět celá ta "šílenost". :D

Tak to já jsem měl divert hned na svém úplně prvním letu; letěl jsem v roce 1998 jako koupák Tučkem ČSA do Soluně a po několika okruzích někde u Soluně jsme nakonec odletěli do Athén. :D

Ta záporná čísla, jako třeba -12 či -17, jsou důvodem toho, proč v zimě, snad kromě Vánoc, se snažím létat pokud možno jen jižně od mého působiště pod čtyřicátou rovnoběžkou. :D

A do/z Brna lítám rád.

Díky! :-bd


Pavle, diky a komentare. No divert a jeste na prvnim letu, a jeste s Tuckem, to je neco. Leteli jste pak nazpet z ATH do SKG? Mne zima nevadi. Chtel bych trosku zazit cestovani v mnohem vetsi zime neco jako -35 atd. Ale snad se to podari, nebo planujeme Ivalo v Lednu pristiho roku.


Odpovědět